Last news in Fakti

13 Декември, 2016 12:15 39 328 29

БГ токов удар за Tesla

  • тунинг-
  • vilner-
  • tesla-
  • model x
БГ токов удар за Tesla - 1

Tesla Motors безспорно нанася сериозни удари над бензиновата, дизеловата, хибридната, а и на електрическата конкуренция. С човек, като Илон Мъск зад волана, и с продуктова гама, която съвсем наскоро бе разширена с още един ключов модел - кросоувърът Model X. Кола, която в най-мощното си изпълнение P90D (преди съвсем новата P100D), разполага с близо 200 к.с. повече от Cayenne Turbo S, и чието зареждане „догоре“ струва около 20 лв. За сравнение, резервоарът на Cayenne гълта над 230 лв., а по отношение на динамиката, P90D има какво да каже: 0-100 км/ч за под 3,5 секунди. Изумително.

БГ токов удар за Tesla

Но, тук не става въпрос за сравнение между Porsche и Tesla, а за последния за 2016 г. проект на Art Studio Vilner, изпълнен именно на базата на Model X P90D. Амбициозна задача, особено когато собственикът - човек, който притежава още две коли от марката - е искал допълнително обезшумяване на интериора. Екипът на ателието остава изумен от сериозната заводска изолация на колата, но въпреки това успява да отдели тотално салона в акустичен аспект, от случващото се на пътя. Това определено е най-тихата Tesla в света.

БГ токов удар за Tesla

Основен цветови акцент в интериора е тюркоазният цвят, който може да се асоциира пряко с „цвета на електричеството“. Той е представен от предпазните колани и кантовете на стелките, като още по-електрически мотив представляват графиките имитиращи пистите на печатните електронни платки. Такива в тюркоаз и с бродираното V на Vilner, са качени на седалките, в областта под подглавниците, като същия мотив, но в черно, е изобразен на гърбовете на предните две седалки. „Електрически писти“ в тюркоазен цвят са бродирани дори от долната страна на козирката на таблото.

БГ токов удар за Tesla

Vilner оставят положеният в завода карбонов пакет непокътнат, като разширяват присъствието на въглеродния композит с детайли по екстериора. От него са изработени предният лип, корпусите на огледалата и задният спойлер, който е получил и T лого с фин, тюркоазен кант. Още една препратка в „цвета на електричеството“, свързваща екстериора със салона, са боядисаните спирачни апарати. Те могат да бъдат видени зад 20-инчовите джанти, които Vilner преобразява в цвят Dark Plutonium Silver.

БГ токов удар за Tesla

И накрая, разбира се, чантата. Няма специален проект на Vilner, който да не бива предаван с комплимент, сак изработен от същите висококачествени материали, вложени в автомобила. Фина кожа, логото на Tesla Motors избродирано с тюркоазен конец, бродерия с „електронните писти“ и презрамка в унисон с предпазните колани, завършваща с карбонови катарами. Без съмнение това е най-ексклузивната Tesla, не само в България.

БГ токов удар за Tesla

ТТ данни
2016 Tesla Model X P90D, 0 куб. см, два ел. мотора, 762 к.с., 967 Нм, едностепенна автоматична, двойно задвижване, 90 кВтч батерия, пробег 413 км, 2440 кг.

БГ токов удар за Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 др Ливайн с големите уши

    44 11 Отговор
    На тоя собственик дето мрази всякакви звуци нямаше ли да му е по лесно и изгодно да си купи един шлемофон и да си кара с него :)))
    Това на електрокар да те дразнят шумовете си е сериозна работа. По скоро трябваше да му я изолират от вредни електромагнитни излъчвания :)

    Коментиран от #3

  • 2 Боб

    35 5 Отговор
    Не знам как във всички издания пишат за Вилнер. Явно цакат яко! Това са пълни аматьори с много пари, които дават на други ателиета да им вършат работата. Искат някой цалостен проект и една торба пари - и готово. Аз лично съм питал за нормални неща: дали може да ми сложат отопление в седалката, монтират ли дневни светлини...всичко отказват! Дай им 50 бона и една кола за 200 обаче и са царе!!!
  • 3 гост

    12 33 Отговор

    До коментар #1 от "др Ливайн с големите уши":

    Рекламата на Ролс Ройс гласеше доколкото си спомням : " единствения шум в салона , който ще чуете е тиктакането на бордовия часовник ( механичен естествено ) . И все пак освен от мотора и трансмисията има шумове от гуми , вятър и околна среда , така че електрокар или не има какво да се изолира , а обикновено интелигентните хора не се кефят на "якия звук" на ДВГ

    Коментиран от #9, #15

  • 4 Чочо

    28 4 Отговор
    Абе тези хора не могат ли да произвеждат коли за обикновените граждани. За какво ми е кола с 762 к.с, карбонов пакет,тюркоазен кант, предпазните колани завършваща с карбонови катарами и тем подобни, която ще струва най-малко половин милион. Няма да участвам в състезания от Формула Е, искам кола за превоз на пътници и багаж.
  • 5 Morgoth

    12 2 Отговор
    Значи все пак имало повече от един в България.
    Прекрасна машина, само цената и е малко солена, а в наши условия е доста трудно с поддържката при най-близък сервиз на 1500км.
  • 6 незнайко

    18 4 Отговор
    Никой не обръща внимание, на открояващите се 3 задни садалки, които в много други автомобили ги няма в този вид. Това предполага голяма ширина на електромобила. Циганското кичене никога не ни е било чуждо - Вилнер. Това да се чудиш как да изкараш пари от нищо е тяхно верую. Това го мисли и коментиращия номер 2.
  • 7 Клошарски

    6 4 Отговор
    Те това е за мен ,кой ще ми я подари ?
  • 8 Гаргаляцов

    4 10 Отговор
    Другари, Тесла е сериозен автомобил, но има ли някакви недостатъци? Ако няма, защо не се продава в милионни тиражи?
  • 9 др Ливайн с големите уши

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Добре че определи Фердинант Порше, Енцо Ферари, Феручо Ламборгини, Еторе Бугати, Уйкям Харли и много други на "НЕинтелигентни" !!!

    Коментиран от #16

  • 10 ЪЪЪЪ

    5 1 Отговор
    разполага с близо 200 к.с. повече от Cayenne Turbo S
    ????

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "ЪЪЪЪ":

    А не е ли , 762 срещу 521 , даже с 241 повече , а и 967 Нм срещу 720 Нм и то от 0 до максимални обороти и естествено под 3,5 с срещу 5,2 за Порше , за разход и "поддръжка" да не говорим , а на всичко отгоре Поршето е по-скъпо , даже този от статията с всичките изгъзици ако го сметнеш за 10 г. ще излезе наполовина на Поршето , а ще струва два пъти повече на старо
  • 12 ХойБай

    10 1 Отговор
    Ако искаха еко кола да я бяха направили евтина и масова... На ЕКО-то отдавна му се е... м..та!
  • 13 Д-р Менгеле

    15 3 Отговор
    Това ми звучи като "българската" кола на Росен някой си от Русе. Взел един Лотус Ексидж, сложил му двигател и скоростна кутия от Корвет, излял от фибростъкло нови калници и БУМ ШАКА ЛАКА- готов български автомобил. Вилнер претапицирали няколко елемента, добавили малко кич в стил Шекер махала и БУМ- най-безшумната Тесла в света... Това от Гинес ли го одобриха, или си е по презумпция "най", щом е наше?
    За селянина с колеле Гаргамелцов- в милионен тираж се продава, просто не могат да смогнат с производството. Непроизведените автомобили са разпродадени за следващите няколко години. Ако не знаеш, автомобилите не ги произвежда Хари Потър. За сега Тесла имат само един завод, който има някакъв капацитет. След 5-6 години със сигурност ще могат да изкарват милиони тиражи, като гледам как се инвестира в развитието на Тесла.
  • 14 гост

    6 0 Отговор
    Ако тази кола я покажат на НТ сигурно ще се хвани за главата и
    много ще се смее. Два ел.двигателя по 381к.с при него един от 80к.с
    тук батерия 90кВч срещу 3,6кВч и променлив генератор с динамо
    и никакви батерии по 1.5 т. Има там електроника и много мозък за
    да получи нужните параметри. Така че докато не разберат как се
    прави "вълновия влак" на НТ ще возят дълго излишно тегло.
  • 15 нтгнтг

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Не си много запознат с рекламата за Ролс Ройса
  • 16 Спиро

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "др Ливайн с големите уши":

    Разбрах го "Гост" какво иска да каже.:)
    Не е така, както си го разбрал. Въпроса не е към създателите а към потребителите.
  • 17 Електрошок

    7 5 Отговор
    Гледам ги и тук в БГ ги карат...но ми е интересно какво ще правят собствениците след 5 години, когато батериите изведнъж ще започнат да падат от 70% на 20 примерно:)

    Коментиран от #18, #19

  • 18 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #17 от "Електрошок":

    Точно така ще стане , ама след 4-5 пъти по 5 години , а междувременно първите 8 ще са в пълна гаранция , а вторите 8 ще са съвсем малко по-зле , ама пак ще си късат всякакви ДВГ "премиуми" и ще харчат на ГОДИНА колкото Поршето на седмица , та верно шок ще получиш
  • 19 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #17 от "Електрошок":

    А и забравих , след 10-тина години новите батерии ще струват колкото на Поршето гумите , та ако искаш можеш да си ги сменяш напролет и наесен , като гумите де , не че ще има някаква "нужда"

    Коментиран от #20

  • 20 айде ве

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Нострадамус пасти да яде :))) Ти си за КАНАЛ 2000 - Маг Тесла хахах
    А на Вилнер шевовете, колко ще изкарат ???

    Коментиран от #23

  • 21 гошо

    6 8 Отговор
    ДОКАТО ИМА ГОРИВА И РЕВ НА ДВИГАТЕЛИ АЗ ЕЛЕКТРОКАР НЯМА ДА КАРАМ!!!!!!!! ЕЙ СА ШЕ СИ ЗАПАЛиМ СКРОМНОТО S6 И ЩЕ СЕ ИЗКЕФЯ!!! А КОЛЕГАТА С еНТЕЛИГЕНЦИЯТА ДА СКАЧАТ В ТРОЛЕЯ!!!!!

    Коментиран от #24

  • 22 Ivan S

    9 2 Отговор
    Ииии автомобила отива в Пловдив !!! На г-н Тобиев честито! Поне е разбрал, че от бензин пари се изкарват, но в бензин няма смисъл да се вкарват.

    Коментиран от #28

  • 23 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "айде ве":

    Вилнер изобщо не ме интересува , а за Нострадамус и канал 2000 явно ти си специалиста , но за батериите можеш и сам да видиш в статистиките (сам си ги намери , да не кажеш , че съм ги изфабрикувал) , че за последните 4-5 години цената е паднала от 350-360 долара за квч на 120-130 долара , а производството се е увеличило само с 50-60% . А само Гигафабриката ще го увеличи двойно , а има и други , така че всички очакват цени от 50-70 долара за квч , което значи 100 квч (Тесла Х 100РД ) батерия 5-7000 долара !!! Ако не знаеш колко струват гумите и джантите на Поршето мога да ти кажа ,че от някои марки са доста повече
  • 24 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #21 от "гошо":

    Ще караш каквото ти се разреши или ще си го караш на село , ама от тия села с по 7-8 жители , щото в по-големите ще ти го приберат ! Както сигурно си чул , вече масово се спират пърделниците от движение в градовете , а пък тия "чипосаните" и с махнати гърнета от догодина ще имат големи изненади в България , " вервай ми " както викате у ваше село
  • 25 ХЮЙ СМАДЪР

    2 9 Отговор
    Най- грозната, тъпа и безполова кола на света. Всичките да изгорят. Боклук!!!
  • 26 Марин

    2 1 Отговор
    Като няма пари за батерии има мачта и платна за попътен вятър на половин цена
  • 27 Елементарно

    1 1 Отговор
    Реклама на ,,Вилнер” . Нищо повече ...
  • 28 Отомото

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ivan S":

    Явно е доволен, щом след седана направи и джипа. :)
  • 29 Никой

    1 0 Отговор
    Вместо да се радвате че в тая държава все още има световноизвестни фирми, които осигуряват работни места и вършат нещо, вие плюете без изобщо да сте запознати. Интересно ми е вие какво сте постигнали.