Last news in Fakti

19 Декември, 2016 14:46 57 376 30

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • c126-
  • amg-
  • тунинг-
  • обява
Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи - 1

Дори да не е бил роден през 80-те и да не е чувал за филми като "Крайпътна къща", едва ли има ценител на автомобилите, който да остане безразличен към купето на базата на Mercedes-Benz S-Klasse W126. Безкомпромисен като техника и дизайн, този модел отдавна се смята за класика и запазените екземпляри тепърва ще вдигат ценовата летва.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Тъмносиньото купе от снимките е още по-особен случай. То не само е преминало през ръцете на спецовете от все още независимата по онова време AMG, а и е било притежание на един-единствен собственик през целия си живот.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Човекът очевидно се е грижил добре за колата. Километражът сочи едва 20.5 хил. мили (33 000 км) и състоянието е практически заводско, за което свидетелства и педантично попълваната сервизна книжка.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

В AMG снабдяват C126-ицата с 6.0-литров V8, създаден на базата на 5.5-литровия 117.968. Двигателят с четири разпределителни вала развива между 380 и 385 к.с. в зависимост от източника на информация.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Каросерията се различава от заводската по раздутите калници. За разлика от други "widebody" доработки от епохата всички нови панели по каросерията на автомобила са изработени от метал.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

В салона има спортни седалки Recaro с електрически настройки, волан AMG, бели циферблати на приборния панел и дървени декорации в изобилие. Подобно на външността, интериорът изглежда като в чисто нова кола.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

За жалост цялото това великолепие си има цена и продавачът очевидно я знае добре. Часове след публикуването на обявата консервираният Mercedes-Benz 560 SEC 6.0 AMG вече си има нов собственик въпреки смразяващата кръвта сума от $211 000. За сравнение в САЩ нова S-Klasse W222 струва около $100 000.

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи

Четвъртвековен Benz на цената на две нови S-класи


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 112

    9 52 Отговор
    Екстериора е добре обаче интериора е ужасен.
  • 2 YAMAHA

    61 6 Отговор
    Луд ли си жесток е!
  • 3 НикиД

    57 6 Отговор
    цената е напълно реална, при положение, че автомобилите от тази марка произведени по онова време са два поне два пъти по-качествени и по надеждни от днешните на същата компания. превърна се в обичайно явление автомобили произведени началото на 90-те, че и по-рано да продължават да се движат без никаква индикация за скорошно амортизиране, а такива произведени 2008-2010 вече да са за боклука. и тук не става въпрос за какви да е коли, а за премиум марки - мерцедес, бмв, ауди, които отдавна го карат само на една куха репутация, а от германското качество не е останало и следа. в момента единствените, които пускат що годе качествени автомобили са японците и корейците, всяка статистика го доказва. нещо повече - повсеместно явление сред новите мерцедеси и аудита са капитални повреди, горене на масло, проблеми с електрониката и пр. преди да са навъртяли 100 хил км. просто златната ера на автомобилите приключи края на 90-те.

    Коментиран от #23

  • 4 незнайко

    16 20 Отговор
    Мерцедес като всички останали от миналото. Всяка кола може да се доработи , но защо наблягат на Мерцедес? Защото новите им коли са пълна скръб, пълна с електроника.

    Коментиран от #9

  • 5 Ценител на марката

    38 1 Отговор
    Уникат!!!!!!!!
  • 6 W126 300SEL

    51 2 Отговор
    Понеже съм пристрастен към "пурата", няма да коментирам нищо. Нека младите си правят изводите сами. W126 и отвън и отвътре е наслада за душата. Автомобил за уравновесени хора, не за нерваци.
  • 7 Емо

    48 2 Отговор
    Ето това е истински мерцедес!
  • 8 авто

    35 2 Отговор
    мания.
  • 9 Mercedes-Benz

    43 1 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Защото това се търси, вече няма шофьори, има мързеливци, които искат колата да мисли вместо тях и да ги вози, следователно ако искат да оцелеят производителите пускат това на пазара!

    А за колата нямам думи, това е отличен представител на марката Мерцедес - Бенц и с основание струва толкова!
  • 10 Mercedes-Benz

    37 2 Отговор
    Да не говорим, че колата от статията е най-рядката модификация с двигател М117/9 с 4 клапана на цилиндър (на практика М117 с глави от М119).
  • 11 дани

    39 3 Отговор
    Хора това е истинска кола!!!!
  • 12 Златан

    40 3 Отговор
    Страхотна кола от една за жалост безнадеждно отминала епоха на перфекционизъм, съвършени инженерни решения и качество на изработката.
    Жалко, че такива шедьоври висят по гаражите на колекционерите за лична тяхна душевна наслада, а не се карат. Това са коли с душа, създадени да се карат с кеф, а не да придвижват индивида от точка А до точка Б.
    За тази цел има и градски транспорт;-)
  • 13 Barzaka

    9 1 Отговор
    KLASIKA v janra.tova e prikazka Edna,za savar6ennata kola,za hubavite stari vremena..tova e prikazka Edna..,Kato v pesenta..ramtarariruramtarariruramtara I t.n.

    Коментиран от #14

  • 14 911

    5 7 Отговор

    До коментар #13 от "Barzaka":

    Като гледам повечето коментари на неизживяли се бакшиши, чеки-бойци се радват тука иначе говорят че Кията е страхотен автомобил :)
  • 15 Morgoth

    3 13 Отговор
    Дай ми двете S-класи - с едната ще си платя застраховките, поддръжката и горивото на другата и гледай дали ще ми е зле :)
  • 16 Azzzzzzz

    35 3 Отговор
    Не мога да разбера аз ли съм старомоден или просто дизайна на автомобилите от 90-те е многократно по-добър от този на модерните коли?!? Моята 124-ка гони 23-години, но сърце не ми дава да я сменя с ново, "модерено" МПС тип консервена кутия...
  • 17 Бай Митю от Младежда

    6 16 Отговор
    Абе гледам че не ги карат много. А и климатик не видех ...

    Коментиран от #19

  • 18 Мммерцедес

    18 3 Отговор
    До Бай Митьо от Младежда:
    Бай Митьо, къде ще видиш климатик, като Мерцедес си виждал само на снимка...
    Трай си по-добре!
  • 19 ккк

    14 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бай Митю от Младежда":

    Не ги карат много че ги и няма много. Вече такива коли не се правят.Климатик няма има климатроник и още некви фатки по седалките като вентилация, отопление,памет само сф..ка каде не прави за годините на производство.

    Коментиран от #20

  • 20 Бай Николай и сина му Гошо от Надежда

    15 1 Отговор

    До коментар #19 от "ккк":

    Бай Митьо намеква за стария виц, че Ламборджинитата и Поршетата сигурно не са хубави автомобили, щом рядко ги карат :-). Това е положението, хубав автомобил, който си струва парите.
  • 21 Gost

    13 1 Отговор
    Много красива и рядка машина !
  • 22 Някой

    2 22 Отговор
    Абе кво му се кефите пълен боклук една стотинка не бих дал за тае скрап
  • 23 кара Лада

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "НикиД":

    Само като погледнеш статистиката за продажбите на нови автомобили в Русия и това която казваш се потвърждава - начело са предимно корейски и японски. А руснаците са показателен тест за качествата на една кола предвид в какви условия ги карат. Още повече си нямат платени списания като Аутобилд и си казват всичко както си е реално.

    Коментиран от #24

  • 24 НикиД

    7 3 Отговор

    До коментар #23 от "кара Лада":

    абсолютно вярно! американският и руският пазар са много важни и показателни, защото там се кара много, разстоянията са огромни, а условията често екстремни. и доката в Русия част от многото дефекти на нови автомобили от германските премиум марки биха могли да се обяснят с некачествен бензин, лоша подръжка и прочие, то за щатите това не важи. когато човек си купува кола за 100 000 долара примерно, очаква качество и дълги години безпроблемна експлоатация, а се оказва, че тя с мъка успява да изкара гаранционния период, ачесто се налагат ремонти и преди той да е изтекъл. най-тъпото е, че това есе случва не защото германците са забравили как да правят добри автомобили, а защото компаниите се управляват от алчни и самозабравили се мениджъри, които гледат само проценти и печалби.
  • 25 SEC

    7 0 Отговор
    Легендарен!
  • 26 Класика

    1 6 Отговор
    Простотията Българска!
  • 27 хайл

    6 3 Отговор
    през 90-те като деца ходихме да зяпаме един такъв жълт Кьонинг Спешъл в авто къща Вики(сега където е Радисън).
    Много му се кефехме-уникален!!!!!
  • 28 YAMAHA

    10 0 Отговор
    Жълтия беше на фатик и на паркинг дето сега е хилтън доколкото помня преди четвърт век! Километража му беше до 400км.
  • 29 Пушек

    5 1 Отговор
    Много як беше тоя на Фатик верно
  • 30 До Барзака

    6 6 Отговор
    Имах Киа не Кия такси и я продадох на друг бакшиш на 600 х.км без един дефект по мотора , карана само на газ и обслужвана редовно . Дали са здрави коли за работа - не знам ти ще кажеш ! Оригиналните носачи ги смених на 200 х. млатене по софийските дупки в Симеоново и Драгалевци , повече няма смисъл да коментирам.