Last news in Fakti

20 Декември, 2016 05:30 14 403 18

Диференциал с повишено триене за Lada

  • lada-
  • kalina-
  • nfr-
  • диференциал с повишено триене
Диференциал с повишено триене за Lada - 1

Най-мощният и най-бърз вариант на Lada Kalina - NFR, получи диференциал с повишено триене. Любопитното в случая е, че иновацията не доведе до промяна в цената на наточената Lada.

Иначе, според руските специалисти, механическата блокировка на диференциала ще доведе до по-добра управляемост, а така също и до по-добра "обратна връзка" с водача. Като цяло "спортната езда" ще е далеч по-приятна, коментират от компанията.

Освен това иновацията ще помогне по-ефективно да бъде реализиран максималният въртящ момент, особено на хлъзгави настилки. Lada Kalina NFR се оборудва с 1.6-литров 16-клапанов двигател, разполагащ с мощност от 136 конски сили.Диференциал с повишено триене за Lada

Максималният въртящ момент е 154 Нм, като той се предава на предните колела през петстепенна механична скоростна кутия. Всичко това, заедно с новия диференциал с повишено триене, позволява на Kalina NFR да ускорява от 0 до 100 км/ч. за време от 9.2 секунди.

Максималната скорост на наточената Kalina е 205 км/ч. Модификацията се отличава още от стандартната версия по усилените спирачни механизми, модернизираното и по-спортно окачване, както и с пренастроеното си кормилно управление.

Външно на очи се набиват различен аеродинамичен обвес, по-големи въздухозаборници и 17-цоловите лети джанти. В бъдеще се очаква появата и на още по-мощен вариант, който ще има на разположение 180 коня.Диференциал с повишено триене за Lada


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десислав Попов

    23 22 Отговор
    Малииий,каква бегачка!
    Сега остава да направят драг състезание срещу основните противници:
    -Москвич Алеко
    -ЗАЗ 968
    -Лада 2105 и т.н.
    После ще очакваме с интерес тестове и състезания на Нюрбургринг срещу тези противници.

    Коментиран от #8

  • 2 Кольо

    21 16 Отговор
    диференциал с повишено виене...
  • 3 Дядо поп

    12 17 Отговор
    И нито дума за най-големия враг за руските коли-корозията,
    преборена ли е,или на 7-мата година собственика да гласи
    кърпене на купето.

    Коментиран от #5

  • 4 Батко

    19 7 Отговор
    Аман от разбирачи които през живота си явно не са виждали такова нещо.
  • 5 хамчо

    27 13 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо поп":

    Точно руските коли са доста по-издръжливи от западните откъм корозия.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Реалист

    9 16 Отговор

    До коментар #5 от "хамчо":

    За сметка на дебелината на ламарината ли са по устойчиви? Или лекуват ръждата с ... боя. Поредната глупава изцепка на ширпотребата в рашка. Ако не си имал такава кола не знаеш каква мъка е. Технологично са в 60-те години на 20 век. Тая кола НЕ СПИРА - в Германия след тестовете препоръката беше ДА СЕ ЗАБРАНИ ЗА ВНОС защото не може да спира заради калпави спирачки.

    Коментиран от #17

  • 7 Краси

    14 4 Отговор

    До коментар #5 от "хамчо":

    Кефя се на странното ти чуство за хумор! Вероятно си виждал руски возила само в ретро музея във Варна.

    Коментиран от #12

  • 8 Поп Десислав

    4 7 Отговор

    До коментар #1 от "Десислав Попов":

    Господи помилуй!
  • 9 onq s konq

    6 8 Отговор
    С лосион в кръвта руснака ще прави чудеса на пътя с тая машина

    Коментиран от #10

  • 10 Сас конят

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "onq s konq":

    Не впрягай коня пред каруцата.
  • 11 asdf

    2 11 Отговор
    Е трябва да има причина никой да не ги купува извън русия.
  • 12 Очевидец

    6 14 Отговор

    До коментар #7 от "Краси":

    Аз съм виждал хиляди и на живо, даже съм карал няколко. И също смятам, че трябва да имаш сериозно чувство за хумор, за да наречеш някоя от тях "кола"...

    Коментиран от #13

  • 13 Лада

    2 7 Отговор

    До коментар #12 от "Очевидец":

    Господи помилуй
  • 14 Шляхтиц

    5 8 Отговор
    Господин Журналисте, моля Ви разберете техническата същност на проблема и тогава пишете статии. ДИФЕРЕНЦИАЛ С ПОВИШЕНО ТРИЕНЕ....до сега, слава богу, не съм срещал такова творение на техниката, а може да се каже, че съм в бранша. Съществуват автоматични, самоблокиращи се диференциали, които се задействат автоматично при голяма разлика в ъгловите скорости на лявото и дясното колела и извеждат автомобила от затруднените условия и предотвратява поднасяне на автомобила и излизане от пътя. Това става с ВИСКОЗНИ съединители, подобни на тези, с които се управляват танковете. Тези съединители изравняват при необходимост ъгловите скорости на колелата и повишават устойчивостта и управляемоста на автомобила. В никакъв случай тези диференциали не намаляват мощността на двигателя с ПОВИШЕНОТО си триене. Изравняват ъгловите скорости на колелата, а предаваната мощност се запазва. Пиша това по повод писанията на журналисти, които пишат за консумирана електроенергия в хиляди волтове, а за електрическо напрежение в хиляди ватове.

    Коментиран от #15

  • 15 шокаритет

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Шляхтиц":

    Има, има такива диференциали.П.далите са с такива, и с задно предаване.
  • 16 Borislav Popov

    13 0 Отговор
    Явно всички тук само от Лади разбират! То и за Дачия така се говореше - но сега масово ги купуват!
  • 17 Баткото

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Реалист":

    Това са глупости ... Повече от 50% от акциите на лада се контролитат от Рено-Нисан.
  • 18 oxo

    11 0 Отговор
    Аз имам Лада Нива на 12 години и още няма една ръжда по нея, а е уличница. Май тук пишат доста хора , които не са имали нито един Руски автомобил. Не казвам че са върхът на технологиите, но си имат свойте достойства. Не всеки може да си позволи скъпа кола.