"Това не е просто следващото поколение на модела. Това е въплъщение на последните технологии в автомобилостроенето и новият еталон в сегмента на суперкарите", заяви председателят на съвета на директорите на Стефано Доменикали по време на представянето на новото Lamborghini Aventador. И разглеждайки първоначалната информация за модела, трябва да признаем, че г-н Доменикали не говори празни приказки.
Външността на модела е изменена, но най-голяма промяна има под нея. Новата генерация получава моделната приставка S и се характеризира с изключително повишена сила на натиск. В сравнение с досегашния Aventador силата на притискане на автомобила към асфалта се е увеличила със 130% в предната част. Когато активното крил е в оптимално положение, общата аеродинамична ефективност, при максимална сила на притискане, е по-голяма с 50% от тази на предшественика. Още нещо любопитно е, че минималното аеродинамично съпротивление е с 400% по-ниско.
В автомобила също така има интегрирани и нови, много интересни системи. Налична е система за управление на четирите колела, която не е новост в автомобилостроенето, но се прилага за първи път при Lamborghini. Схемата на работа на тази система е стандартна - при ниска скорост задните колела завиват минимално с цел по-добра маневреност, а при по-висока скорост те завиват по посока на предните. Трябва да се отбележи и появата на новия режим EGO. Той е предназначен за най-опитните водачи и позволява индивидуално да се променят настройките по двигателя, скоростната кутия, 4х4 предаването, кормилната уредба, окачването, както и параметрите на тягата.
Що се отнася до двигателя, то той е атмосферен 12-цилиндров с работен обем 6.5 литра. Станал е обаче по-мощен с 40 конски сили и сега достига до 740 коня. Максималният въртящ момент е 690 Нм при 5 500 об/мин. Така екипиран, новият Aventador S ускорява от място до 100 км/ч за 2.9 секунди, до 200 км/ч - за 8.8 секунди, а до 300 км/ч. - за 24.2 секунди. Всичкото това високотехнологично великолепие обаче не е никак евтино. Цената на Lamborghini Aventador S е 281 555 евро без данъци и налози.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пушек
12:08 20.12.2016
2 Borislav Popov
Коментиран от #7
12:45 20.12.2016
3 Ауди
14:30 20.12.2016
4 Драйвър
14:54 20.12.2016
5 евтим
14:56 20.12.2016
6 YAMAHA
15:26 20.12.2016
7 корса
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Форд ГТ, поне са самостоятелни още от 1964г.Чисто ауди с италианска коруба и салон!
Нещо да кажеш?
Кайена и Туарега са едно към едно!
Двигател Бентли и S8 също едно и също.
Окачване също!
Copy-paste entertainment present, aludi pictures!
15:38 20.12.2016
8 hmhmhm
16:07 20.12.2016
9 Gogo
17:42 20.12.2016
10 Borislav Popov
Ти автомобил ли си купуваш или история. Вземи си тогава Форд Т .
19:01 20.12.2016
11 Ламбо
03:24 22.12.2016
12 фкуъуйктк
чудех се кои е новия еталон при ...
ма ся вече знам:)
20:45 24.12.2016