Last news in Fakti

20 Декември, 2016 11:39 13 347 12

Ето го новия еталон при суперкарите

  • lamborghini-
  • aventador-
  • s
Ето го новия еталон при суперкарите - 1
"Това не е просто следващото поколение на модела. Това е въплъщение на последните технологии в автомобилостроенето и новият еталон в сегмента на суперкарите", заяви председателят на съвета на директорите на Стефано Доменикали по време на представянето на новото Lamborghini Aventador. И разглеждайки първоначалната информация за модела, трябва да признаем, че г-н Доменикали не говори празни приказки.Ето го новия еталон при суперкарите
Външността на модела е изменена, но най-голяма промяна има под нея. Новата генерация получава моделната приставка S и се характеризира с изключително повишена сила на натиск. В сравнение с досегашния Aventador силата на притискане на автомобила към асфалта се е увеличила със 130% в предната част. Когато активното крил е в оптимално положение, общата аеродинамична ефективност, при максимална сила на притискане, е по-голяма с 50% от тази на предшественика. Още нещо любопитно е, че минималното аеродинамично съпротивление е с 400% по-ниско.Ето го новия еталон при суперкарите
В автомобила също така има интегрирани и нови, много интересни системи. Налична е система за управление на четирите колела, която не е новост в автомобилостроенето, но се прилага за първи път при Lamborghini. Схемата на работа на тази система е стандартна - при ниска скорост задните колела завиват минимално с цел по-добра маневреност, а при по-висока скорост те завиват по посока на предните. Трябва да се отбележи и появата на новия режим EGO. Той е предназначен за най-опитните водачи и позволява индивидуално да се променят настройките по двигателя, скоростната кутия, 4х4 предаването, кормилната уредба, окачването, както и параметрите на тягата.Ето го новия еталон при суперкарите
Що се отнася до двигателя, то той е атмосферен 12-цилиндров с работен обем 6.5 литра. Станал е обаче по-мощен с 40 конски сили и сега достига до 740 коня. Максималният въртящ момент е 690 Нм при 5 500 об/мин. Така екипиран, новият Aventador S ускорява от място до 100 км/ч за 2.9 секунди, до 200 км/ч - за 8.8 секунди, а до 300 км/ч. - за 24.2 секунди. Всичкото това високотехнологично великолепие обаче не е никак евтино. Цената на Lamborghini Aventador S е 281 555 евро без данъци и налози.Ето го новия еталон при суперкарите


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пушек

    4 10 Отговор
    Епа не е много евтино кат се знае че гори масло
  • 2 Borislav Popov

    11 3 Отговор
    Някой сега пак да каже нещо за Форд GT - колко бил високотехнологичен и красив!!! Нещо за традициите!!!!

    Коментиран от #7

  • 3 Ауди

    1 4 Отговор
    Това нещо от вътре прилича на Волтрон - защитникът на вселената! Ама какво може да измисли немеца... Има една премиум спортна кола, която и като динамика и като поведение на пътя и като дизайн е номер едно. Всичко друго е някакъв компромис, а често и за повече пари...
  • 4 Драйвър

    4 6 Отговор
    Колата е много красива,но по същество това е едно раздуто Audi R8 ,само купето и салона са изработени в Италия,двигателя и ходовата част,половината участници в така наречената "сватба" идват директно от заводите на Audi.
  • 5 евтим

    7 1 Отговор
    ГОРИШ ТИ МАСЛО
  • 6 YAMAHA

    6 0 Отговор
    Бута масло се казва!
  • 7 корса

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Форд ГТ, поне са самостоятелни още от 1964г.
    Чисто ауди с италианска коруба и салон!
    Нещо да кажеш?
    Кайена и Туарега са едно към едно!
    Двигател Бентли и S8 също едно и също.
    Окачване също!
    Copy-paste entertainment present, aludi pictures!
  • 8 hmhmhm

    3 5 Отговор
    Като се позамисля и старите икаруси рейсове като завиваха и на тях им завиваха задните колела малко. Минималното съпротивление е 400% е по ниско. От кое е по ниско? От предшественика или от друго дърво? Максимална скорост каква е ? Хубава е колата но супер кар увеличен с 40 коня от пред6ественика ми е малко малко 740кс. Да много е но супер кар по скоро не. Лично мнение
  • 9 Gogo

    0 1 Отговор
    Тоя Стефчо не беше ли във Ferrari!!!!!!!!
  • 10 Borislav Popov

    5 3 Отговор
    до 7 .
    Ти автомобил ли си купуваш или история. Вземи си тогава Форд Т .
  • 11 Ламбо

    5 0 Отговор
    Супер кола. Моля проверете си информацията за дадените проценти.Това не са домати и картофи да ги мерим на килограм.
  • 12 фкуъуйктк

    0 1 Отговор
    е за туи не ми върви ракията
    чудех се кои е новия еталон при ...
    ма ся вече знам:)