21 Декември, 2016 10:52 23 321 16

Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

  • skoda-
  • octavia-
  • rs
Вижте "наточената" Skoda Octavia RS - 1

Компанията Skoda представи обновените версии на "наточените" лифтбек и комби варианти на Octavia RS. Основните промени са в екстериорния дизайн и в двигателите. Бензиновата версия вече разполага с мотор с мощност 230 конски сили, а дизеловата остава с досегашния агрегат с мощност 184 коня.

Външните промени са аналогични на обновената версия на стандартната Octavia. Най-радикални те са в предната част, където са на лице новите двусекторни диодни фарове, различната радиаторна решетка, както и новото оформление на въздухозаборниците. Като опция са налични и 19-цолови джанти.Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

Интериорът на новата Octavia RS впечатлява с опционните нови седалки, частично тапицирани с алкантара, с мултимедийния комплекс с 9.2-инчов екран, както и с навигацията Columbus и точките за достъп WLAN и LTE-модул. Що се отнася до двигателите, както вече споменахме, промени има по бензиновия мотор.

Той е станал по-мощен с десет конски сили, а максималният въртящ момент е останал същия - 350 Нм, налични в диапазона 1 500 - 4 600 об/мин. Скоростните кутии са две - механична шестстепенна или DSG. Лифтбекът ускорява до 100 км/ч. за 6.7 секунди, което е по-бързо с 0.1 сек. от постижението на предшественика.Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

Максималната скорост е 250 км/ч., а средният разход на гориво по заводски данни е 6.5 литра на 100 километра пробег. Дизеловата Octavia RS може да е или с предно, или с 4х4 предаване. Ускорението до 100 км/ч. е свалено с 0.2 секунди до 7.9 секунди, а максималната скорост е 232 км/ч. Разходът пък е 4.5 л/100 км.

След обновлението Octavia RS е с разширена с 30 мм колея, а задното окачване е снижено с 15 мм. От чешката компания не обявиха кога точно ще започнат продажбите на наточените версии на Octavia, като към момента не са ясни и цените за новите наточени вариации.Вижте "наточената" Skoda Octavia RS


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 230

    6 28 Отговор
    230 к.с. - на това във ваг му викат "наточен", "най-мощен" - ХО ХО ХО ХО ХО ХО

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Ал Купоне

    10 20 Отговор
    За тази убава предница, модел тих ужас, дизайнера да се награди с тиквен медал !
  • 3 ЕКСПЕРТ

    11 11 Отговор
    Разделянето на предния фар е недоразумение, което ще струва скъпо на този който го е одобрил!
    Това не въвреше в Мерцедес, следователно и продажбите на Шкода ще паднат.
    Изчистените вариянти винаги са били печеливши... Много насечени форми в тези нови автомобили - няма плавност в новите модели.
  • 4 Кобрата

    32 2 Отговор

    До коментар #1 от "230":

    И на кое по-точно се смееш, че не разбрах? На това, че не разбираш от коли и си прост ли? Щото VAG имат и 6.0 (литрови) V12 мотори с по 500 коня.
    Ти правиш ли разлика между различните автомобили? Това все пак е Skoda, а не самолет, купето не е чак толкова тежко и 230 коня са достатъчни за този автомобил...дори за нашите пътища са много.
    Тая Skoda на аутобан 200 километра няма да ги усеща...аман

    Коментиран от #6

  • 5 До 1

    27 1 Отговор

    До коментар #1 от "230":

    За сериен автомобил, който е предназначен да бъде финансово достъпен за по-обикновените хора, ускорение от 6,7 секунди е повече от впечатляващо. Едва ли г-н ХО ХО е имал удоволствието да притежава автомобил с подобни характеристики
  • 6 Питона

    0 31 Отговор

    До коментар #4 от "Кобрата":

    както и ВАГ така и другите немските производители не могат да правят коли.

    Коментиран от #7, #8, #9

  • 7 Едноокия питон

    20 4 Отговор

    До коментар #6 от "Питона":

    Така е ... немците правят суперколи. А останалите се опитват да правят коли

    Коментиран от #10

  • 8 123

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Питона":

    За сметка на това ГУ и другите български производители правят най-добрите автомобили!
  • 9 Кобрата

    19 1 Отговор

    До коментар #6 от "Питона":

    Те защото не могат да правят автомобили, затова държат челните места по производство и продажба на автомобили в световен мащаб!
    Ти да не би да можеш да направиш нещо по-добро?
    А в България какво производство има? Сглобяваме единствено онези китайски бо*луци на Great Wall в Ловеч. Дори румънците са по-напред от нас, с едните пикливи Дачии...срам и позор сме

    Коментиран от #12

  • 10 Кобрата

    14 1 Отговор

    До коментар #7 от "Едноокия питон":

    Ей тва е истината! Евала за този коментар!
  • 11 ПЕЖОТО 607

    2 4 Отговор
    Че Колата е добра няма да споря с никой.Но може и да ми я подарят
  • 12 Защото така

    3 9 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Нещо си в грешка, класацията ги държат японците - и класациите за надеждност където Лексус, Тойота, Инфинити, Хонда ВИНАГИ са по първите места, и класациите за продажба. Да не говорим, че ВЕЛИКИТЕ немски автомобили ги тачат само в Европа. В Азия и САЩ няма да видиш много немски коли, а японските са НАВСЯКЪДЕ. Така че нещо си се объркал :)

    Коментиран от #13

  • 13 Кобрата

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Защото така":

    Много си заблуден...
    Чети и мълчи: https://fakti.bg/avto/127630-volkswagen-izprevari-toyota
    VAG е на първо място в света още от 2015-та година, прочети и други статии из интернет и ще видиш, че в грешка си ти...
  • 14 от обед

    1 3 Отговор
    Че пежо 309 с 122 кончета вдига 100 за 8 секунди.
  • 15 Рацера Бургас

    1 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

    Напрао да се източиш от кеф!!!
  • 16 NICK

    3 0 Отговор
    Като гледам какви "специалисти" са се навъдили да оплюват WV Group, направо се развеселих искрено!! За "разбирачите", само ще ги "светна", че и Богати Вейрон СЪЩО е част от въпросният немски концерн...
    А, забравих да споделя, че вече си закупих една бройка от чисто новото RS-че 230 к.с., червено и при това комби... Директно от Еуратек. Сигурно съм много проста, а?! Нищо, вие си карайте таралясниците и плюйте по всичко хубаво... Т'ва е живота - кучето си лае, керванът си върви! ;-)