19 778 16

Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

Радослав Славчев

Компанията Skoda представи обновените версии на "наточените" лифтбек и комби варианти на Octavia RS. Основните промени са в екстериорния дизайн и в двигателите. Бензиновата версия вече разполага с мотор с мощност 230 конски сили, а дизеловата остава с досегашния агрегат с мощност 184 коня.

Външните промени са аналогични на обновената версия на стандартната Octavia. Най-радикални те са в предната част, където са на лице новите двусекторни диодни фарове, различната радиаторна решетка, както и новото оформление на въздухозаборниците. Като опция са налични и 19-цолови джанти.Интериорът на новата Octavia RS впечатлява с опционните нови седалки, частично тапицирани с алкантара, с мултимедийния комплекс с 9.2-инчов екран, както и с навигацията Columbus и точките за достъп WLAN и LTE-модул. Що се отнася до двигателите, както вече споменахме, промени има по бензиновия мотор.

Той е станал по-мощен с десет конски сили, а максималният въртящ момент е останал същия - 350 Нм, налични в диапазона 1 500 - 4 600 об/мин. Скоростните кутии са две - механична шестстепенна или DSG. Лифтбекът ускорява до 100 км/ч. за 6.7 секунди, което е по-бързо с 0.1 сек. от постижението на предшественика.Максималната скорост е 250 км/ч., а средният разход на гориво по заводски данни е 6.5 литра на 100 километра пробег. Дизеловата Octavia RS може да е или с предно, или с 4х4 предаване. Ускорението до 100 км/ч. е свалено с 0.2 секунди до 7.9 секунди, а максималната скорост е 232 км/ч. Разходът пък е 4.5 л/100 км.

След обновлението Octavia RS е с разширена с 30 мм колея, а задното окачване е снижено с 15 мм. От чешката компания не обявиха кога точно ще започнат продажбите на наточените версии на Octavia, като към момента не са ясни и цените за новите наточени вариации.



Още по темата

  • Тест на новата Skoda Octavia

    Тест на новата Skoda Octavia

    Порто, Португалия. Наш екип от мястото на събитието. Откровено казано, първите снимки на обновената Octivia породиха доста смесени чувства. Ако ...
    24.02.2017
    16 743
    38

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 230 (гост)
    Отговор
    1 13:22  21.12.16
    230 к.с. - на това във ваг му викат "наточен", "най-мощен" - ХО ХО ХО ХО ХО ХО

    Коментиран от #4, #5

  • Ал Купоне (гост)
    Отговор
    2 13:25  21.12.16
    За тази убава предница, модел тих ужас, дизайнера да се награди с тиквен медал !
  • ЕКСПЕРТ (гост)
    Отговор
    3 13:43  21.12.16
    Разделянето на предния фар е недоразумение, което ще струва скъпо на този който го е одобрил!
    Това не въвреше в Мерцедес, следователно и продажбите на Шкода ще паднат.
    Изчистените вариянти винаги са били печеливши... Много насечени форми в тези нови автомобили - няма плавност в новите модели.
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    4 13:50  21.12.16

    До коментар #1 от "230":

    И на кое по-точно се смееш, че не разбрах? На това, че не разбираш от коли и си прост ли? Щото VAG имат и 6.0 (литрови) V12 мотори с по 500 коня.
    Ти правиш ли разлика между различните автомобили? Това все пак е Skoda, а не самолет, купето не е чак толкова тежко и 230 коня са достатъчни за този автомобил...дори за нашите пътища са много.
    Тая Skoda на аутобан 200 километра няма да ги усеща...аман

    Коментиран от #6

  • До 1 (гост)
    Отговор
    5 16:27  21.12.16

    До коментар #1 от "230":

    За сериен автомобил, който е предназначен да бъде финансово достъпен за по-обикновените хора, ускорение от 6,7 секунди е повече от впечатляващо. Едва ли г-н ХО ХО е имал удоволствието да притежава автомобил с подобни характеристики
  • Питона (гост)
    Отговор
    6 16:45  21.12.16

    До коментар #4 от "Кобрата":

    както и ВАГ така и другите немските производители не могат да правят коли.

    Коментиран от #7, #8, #9

  • Едноокия питон (гост)
    Отговор
    7 16:58  21.12.16

    До коментар #6 от "Питона":

    Така е ... немците правят суперколи. А останалите се опитват да правят коли

    Коментиран от #10

  • 123 (гост)
    Отговор
    8 18:16  21.12.16

    До коментар #6 от "Питона":

    За сметка на това ГУ и другите български производители правят най-добрите автомобили!
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    9 20:55  21.12.16

    До коментар #6 от "Питона":

    Те защото не могат да правят автомобили, затова държат челните места по производство и продажба на автомобили в световен мащаб!
    Ти да не би да можеш да направиш нещо по-добро?
    А в България какво производство има? Сглобяваме единствено онези китайски бо*луци на Great Wall в Ловеч. Дори румънците са по-напред от нас, с едните пикливи Дачии...срам и позор сме

    Коментиран от #12

  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    10 20:57  21.12.16

    До коментар #7 от "Едноокия питон":

    Ей тва е истината! Евала за този коментар!
  • ПЕЖОТО 607 (гост)
    Отговор
    11 02:43  22.12.16
    Че Колата е добра няма да споря с никой.Но може и да ми я подарят
  • Защото така (гост)
    Отговор
    12 08:12  22.12.16

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Нещо си в грешка, класацията ги държат японците - и класациите за надеждност където Лексус, Тойота, Инфинити, Хонда ВИНАГИ са по първите места, и класациите за продажба. Да не говорим, че ВЕЛИКИТЕ немски автомобили ги тачат само в Европа. В Азия и САЩ няма да видиш много немски коли, а японските са НАВСЯКЪДЕ. Така че нещо си се объркал :)

    Коментиран от #13

  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    13 12:01  22.12.16

    До коментар #12 от "Защото така":

    Много си заблуден...
    Чети и мълчи: https://fakti.bg/avto/127630-volkswagen-izprevari-toyota
    VAG е на първо място в света още от 2015-та година, прочети и други статии из интернет и ще видиш, че в грешка си ти...
  • от обед (гост)
    Отговор
    14 22:33  22.12.16
    Че пежо 309 с 122 кончета вдига 100 за 8 секунди.
  • Рацера Бургас (гост)
    Отговор
    15 20:30  24.02.17
    Публикувано във факти.бг: Вижте "наточената" Skoda Octavia RS

    Напрао да се източиш от кеф!!!
  • NICK (гост)
    Отговор
    16 16:00  05.05.17
    Като гледам какви "специалисти" са се навъдили да оплюват WV Group, направо се развеселих искрено!! За "разбирачите", само ще ги "светна", че и Богати Вейрон СЪЩО е част от въпросният немски концерн...
    А, забравих да споделя, че вече си закупих една бройка от чисто новото RS-че 230 к.с., червено и при това комби... Директно от Еуратек. Сигурно съм много проста, а?! Нищо, вие си карайте таралясниците и плюйте по всичко хубаво... Т'ва е живота - кучето си лае, керванът си върви! ;-)

Напиши коментар:


Публикувай