Last news in Fakti

29 Декември, 2016 14:17 133 186 62

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w140-
  • renntech-
  • s74
S74 RENNtech: Поздрав от 90-те - 1

През 1991 г. автомобилният свят се сдобива с нов властелин. Mercedes-Benz S-Klasse W140 няма равен нито в технологичен план, нито като огнева мощ. За някои клиенти обаче колосалният 12-цилиндров двигател на S600 с 408 к.с. не е достатъчен.

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

За онези, които винаги искат повече, се грижат култовите тунинг ателиета. Първо през 1992-ра се появява Brabus 6.9, а не след дълго в играта се включва и AMG. С годините на задния капак на W140 се изрежда поредица от безумни цифрови индекси: 7.0, 7.3...

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

В разбушувалата се война на конските сили скоро се включва и Хелмут Фейхл. През 1989 г. бившият инженер на Mercedes-Benz и AMG (именно негова е идеята за W124 Hammer) е основал собствено ателие във Флорида. Името му е RENNtech.

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

Фейхл не се помайва и хваща директно големия черпак. 12-те цилиндъра на S600 са разпробити, монтиран е нов колянов вал - собствено производство, ковани бутала, мотовилки с различна форма, по-големи клапани и усилени пружини. Подменен е и управляващият електронен блок.

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

Процедурата отнема 20 дни, но резултатът си струва. RENNtech успява да извади 576 к.с. от 7.4 литра, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.4 секунди. На света в онзи момент няма толкова голям и тежък автомобил с подобна динамика. Разход: 40 на сто.

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

В RENNtech не се надценяват. В областите, където не са най-добри, прибягват до помощта на други ателиета. Дървените декорации в салона и джантите, например, са от Lorinser.

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те

S74 RENNtech: Поздрав от 90-те


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    40 2 Отговор
    Яката работа а?
  • 2 Гоуст

    41 2 Отговор
    Много яка.
  • 3 fsanjd

    15 43 Отговор
    тва поне 2 бутилки за газова трябва да му се монтират в багажника ..

    Коментиран от #33

  • 4 корса

    34 4 Отговор
    Е, тука ме спечелиха, тези ковани бутала и нов колянов вал плачат за ТУРБО!
    И не 576 к.с, а 1076 к.с да извадят!

    Подобен в Тубата има КО Моtors, KO 860 hp/1190Nm
    https://www.youtube.com/watch?v=NvVPkTfTDZQ
    Журналистиката вече е преписване от тубата!
  • 5 Баш Майстора

    61 8 Отговор
    От тази кола по истинска не е правена до сега!
  • 6 М120

    41 1 Отговор
    М120 е един от най-легендарните V12 двигатели правени някога. Само за справка: ползва се леко модифициран още в Pagani Zonda и CLK-GTR. Респект за всяка W140-ка с надпис "V12" зад задните врати :-)
  • 7 Дошо

    11 120 Отговор
    W140 на Мерцедес е най-големия боклук в историята на марката .
    Всеки изгнил ,друса ,люлее се като лодка да не кажа голяма дума но са по голям боклук от Алуди .
    Нямат двигатели ,бензиновите не понасят газ ,дизеловите нямат сила ,много харчат и не вървят .
    Истината са японските сега съм с Хонда ,може да я сменя с Субару но никога с такава грозна немска щайга като тази .
    Мога само да съжалявам собственици на немските щайги .

    Коментиран от #8, #13, #18, #55, #57, #62

  • 8 W140

    56 10 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Тези "изгнили и друсащи щайги" много често са на по милион и половина километра (пробег, който напълно ще е погребал една Хонда 6-7 пъти). Покажи ми оцелели Хонди от 1992, карани ежедневно, на какъв бардак приличат.

    Коментиран от #16

  • 9 pyle

    4 19 Отговор
    Уаау от 7.4 литра успяха да измъкнат 576к.с.!!!

    Коментиран от #58

  • 10 Ayhi

    27 4 Отговор
    Това е яка машина,коли от този тип запазени,без значение дизел или бензин себестойноста им никога не пада,а покачва,имат уникална возия
  • 11 фждф

    1 35 Отговор
    И въпреки големите коне и 'легендата' си остава пенсионерския вид на мерцедес. Мислех да си взема такова жувотно като ударя 60така, но като го гледам това - май отива към 70 годишнина. Нямат ли нешо малко от малко поне свежарско, което не е SLK

    Коментиран от #15, #56

  • 12 ссссссссс

    47 2 Отговор
    Чета газови бутилки, метан ехоооо Тази кола не е направена плахоци или мишоци с 5 лв в джоба 4 лв за газ и 1 лв за баничка.Като нямате по добре карайте колело вместо да си вземате някоя кола и да я съсипвате.Такива всеки ден ги гледам не работи стопа, габарит ,фара крив , пуши ,гърми от всякъде прилича на смачкана кутия от всяка страна смачкана . като нямаш пари не прави предпоставка за ПТП .Който не може да поддържа кола да не кара.

    Коментиран от #17

  • 13 оооооооо

    24 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    W140 със сигурност не е най-големия боклук в историята на MB.

    Коментиран от #14

  • 14 Дошо

    2 45 Отговор

    До коментар #13 от "оооооооо":

    По голям боклук от него няма Батка .Лексус и Хонда Легенд са много повече коли от боклука W140 .
  • 15 W140

    11 1 Отговор

    До коментар #11 от "фждф":

    Като удариш 70-така, хубавите ще струват колкото нов Мерцедес.
  • 16 Дошо

    2 41 Отговор

    До коментар #8 от "W140":

    Батка W140 няма да изкара един месец без сервиз ,а там като те видят с голям Мерцедес ще плащаш двойно за ремонти ,возията им е отвратителна ,двигателите им хич ги няма ,дизелите нямат сила ,бензиновите не понасят газ ,дизелите са все с автоматични скоростни кутии на които ремонтите струват почти колкото колата ,бензиновите двигатели и те са с автоматични скоростни кутии с изключение на 2800 кубиковия но той е най -зле от всичките ,механичните скорости не са предвидени за него и шофирането му е истинско мъчение ,този 2800 кубиков му идва слаб на това тежко купе но поне ти остава големия разход на бензин :Д .
    Батка W140 е боклук ,мога и до утре да ти обяснявам за него .
    С Хондата нямам такива проблеми харчи малко ,евтини ремонти и приятел субараджия е доволен от японските .

    Коментиран от #40, #54

  • 17 Дошо

    2 32 Отговор

    До коментар #12 от "ссссссссс":

    Искрено ме разсмя :Д ,че кой богаташ ще кара стара кочина като
    W140 Мерцедес .
  • 18 кОМПЛЕКСАР

    22 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    кОМПЛЕКСАРЧЕ яд го е че не може да го има и кара някоя изгнила хонда хахахахахахах

    Коментиран от #19, #26

  • 19 корса

    2 33 Отговор

    До коментар #18 от "кОМПЛЕКСАР":

    Изгнила, прогнила, Хонда са много по-икономични и НЕ влизат в сервиз!
    НемЦките боклуци са скъпи за подръжка, особенно алуди и бенве!

    Определено Мерца кефи, верно скъп е, ама е мноооо скъп!
    Дошо си е прав!
  • 20 Kolio

    19 0 Отговор
    Дошло Аз карам 500SEL и съм си доволен.

    Коментиран от #23

  • 21 Васичка Атанасова

    22 1 Отговор
    златните 90 те
    мерца е убиец

    Коментиран от #22

  • 22 Дошо

    0 17 Отговор

    До коментар #21 от "Васичка Атанасова":

    А 21 Век е вече купчина тор .
  • 23 Дошо

    0 13 Отговор

    До коментар #20 от "Kolio":

    А кажи колко ти гълта ,колко ти е данъка ,ако наистина имаш .
  • 24 Ayhi

    14 3 Отговор
    "Дошо" трудно ще се произведе толкова здрави и не развалящи се автомобили,зощото след това няма нужда от части,това е загуба,а колкото до твоята хонда, ако ти се повреди нещо току така сигурно чакаш със седмици за части,да не говорим за скърцането

    Коментиран от #25

  • 25 Дошо

    5 24 Отговор

    До коментар #24 от "Ayhi":

    Батка викаш W140 на Мерцедес бил здрав и не развалящ се ?
    Като тръгнеш да правиш автоматичната скоростна кутия пак ще си говорим ,скапаните двигатели ,проблемното окачване и предница ,яката корозия и т .н .
    Хондата ми не я мисли ,части има за японски автомобили ,субараджиите също не се оплакват .
  • 26 Дошо

    1 25 Отговор

    До коментар #18 от "кОМПЛЕКСАР":

    Ако продам Хондата мога да си взема W140 Мерцедес но не мерси .
    Трябва ми кола ,която да ми върши работа ,а не варел с емблема Мерцедес .
  • 27 Emilio

    9 1 Отговор
    AE HORA KA MOJE IZOBSHTO DA SRAVNQVATE HONDA S MERCEDES HONDATA IMA EDIN BYRZ START I TVAE KOLKOTO DO MERDJANA RASHODA E GOLQM DA NO IMA KOMFORT VYTRE LUKSA I KOJATA SA NA NIVO DVIGATELQ TI DAVA KOLKOTO MOSHNOST KRASIV E PYLEN E S EKSTRI SKORSTA NESE OSESHTA I NAI VAJNOTO STABILEN E A HONDATA E ZA MLADI DUPETA MERAKLII I TVAE INACHE NESA LOSHI KATO KOLI NO MERCEDES SIE MERCEDES
  • 28 ayhi

    18 1 Отговор
    Скоростната кутия на тази кола е много здрава и е колкото двигатела на хондата
  • 29 Брабус

    31 2 Отговор
    Дошо ти си един съвременен бай ганьо!
    Не може да харесваш автомобили а да обиждаш s клас!
    Това е класика каквато сивика ти никога няма да бъде!
  • 30 Цензор

    34 1 Отговор
    Спрете с тия хонди . Оценете един стар автомобил които е за преди 20 години е бил изключително бърз стилен здрав . И когато когато и да го продават винаги ще е по скъп от чисто нова Хонда . Аз самия карам японска кола но УВАЖАВАМ истинските коли . Тук повечето хора не са имали възможност да се качат на такъв автомобил . А и да са имали то тези с класи са вече на 25 години . Спрете с коментарите за гас и и метан този автомобил е правен за хора с пари не за скъсаняци . Спрете с злобните коментари оценете постигнатото от другите хора
  • 31 Бай Хуй

    30 1 Отговор
    Дошо,всички тук разбраха, че хал-хабер нямаш от коли. Лично аз съм карал 2. S500на по 1млн. километра, което е средно 5 живота на хондю.
    Автомобила е за хора с пари и вече с колекционерска стойност и въобщенеможеш да го сравняваш с твоя варел за 1500лв. На неговите години от твоя хондю ще е останала само главата(щото е алуминиева). Относно автомата на това поколение мисля, че няма по-издръжлив и с по-мека смяна. Когато някой ден имаш възмоноста да покараш такава кола, прочетеш малко повече литература за автомобили, ще разбереш, че Хондю и W140 нямат нищо общо ;)
  • 32 hellmaker

    15 2 Отговор
    Дошее... невменяем ли си ..? W140 е АБСОЛЮТНИЯТ Мерцедес ! Най-великата лимузина правена някога. Тази кола няма остаряване! Еталона за всички лимузини. А от 7.4л двг на Мерцедес можеш да очакваш наистина много.
  • 33 Див Мангал

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "fsanjd":

    Метанови бутилчици за гоуемата икономийка
  • 34 Panev

    5 3 Отговор
    Aman ot razbirache kato ne vi haresva ne gledaite linka i nikoi ne e kazal che TRQBVA da si kupite124 p vsqka kola si ima svoite + i - dali honda mercedes bmw prosto za vremete si merca gi e dobil
  • 35 До Дошо

    27 2 Отговор
    Дошо, аз пък имам Жигули. Знаеш ли на нея колко са й евтини частите. И на газ е пушка-с евтина българска газова. Освен това мога да и направя всеки ремонт пред блока сам!(Вече три основни) Сложа ли й две трупчета на задния мост и товаря 1 тон бензин в нея. Това твойта хонда може ли го?. Освен това може и дрифтове. Твойта хонда може ли? Изобщо къде си тръгнал с твойта Хонда!
  • 36 656

    23 2 Отговор
    Не мога да си представя че е имало такова великолепие в онези години. И днес тази кола е невероятна. Дори японската мафия Якудза се е возела в тези зверове дълги години а не в някакви си Хонди и Лексуси, а и Хонда ми звучи твърде евтино и простовато (без моторите). Лексус винаги са крали от Мерцедес, винаги. Респект към основоположниците в авто индустрията Mercedes-Benz , макар днес да поизостават понякога но светкавично наваксват. А тези лентяйчета които нищо не разбират а само плюят, да духат супата.
  • 37 Голям Мечо

    18 0 Отговор
    Поклон!!!!
  • 38 гочу

    14 3 Отговор
    Ееее най много ме дразнят тея с опелите и хондите, а тоя Мерцедес е наистина уникален на фона на всички коли от онези години. Мен ме дразнеше, че ми се литкаше малко по завоите и возеше прекалено меко чак да ти се пригади ако пътуваш по балкански път със завои....
  • 39 Профи Драйвър

    17 2 Отговор
    Съдейки по огромния брой коментари от знаещи и незнаещи , карали такава или не , возели се в такава или не .... простотията ходи по хората ! Злобните коментарчета в БГ относно такъв шедьовър на автомобилостроенето само потвърждават легендата W140 ! Жалко ,че вече не произвеждат такива ! Между другото карам опел , това не ми пречи да имам правилна оценка на това кое е качествено и кое не !
  • 40 BENZBG

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Марш на село с хондата ... пипкай си евтина пласмаса и плюш, разбивай камъните в бъбреците от най-малката неравност по пътя и плащай почти същите пари за поддръжка като премиум марките :D С една разлика - бенца се чупи един път, а твойто японско курниче 5 ;)
  • 41 Omg

    8 1 Отговор
    Ей,многознайкото с хондата още 300 години да съществува,, Хонда,,неможе да се доближи дори малко само до тоя модел...А пък какво ли остава до,, Мерцедес,,като цяло..Тоя шедьовър има повече нютон метри от целия завод на,, Хонда,,айде със здраве
  • 42 gugi

    8 0 Отговор
    Тия с хондите се скрите лисицата не стигнала гроздето и си казала кисело хондаджиете сте съшите ражди бол возия каруца и евтина кола замислетесе преди да пишите за тия японски изгнилици
  • 43 Неизвестен

    4 5 Отговор
    Незнам кой от вас до колко разбира от коли но това е класика в класата а до спора японец немец карам евридейка японка заради расхода и не е хонда имам си и уйкенд кар 190 Е 3.2 бензин автомат няма гас прекрасен автомобил още може да накаже някой рейсър ( водач на BMV) така че моля ви не месете и не бъткаите различните класове автомобили няма как да се сравнява трабант с чайка да речем
  • 44 Иван

    8 0 Отговор
    Сравнявате най-добрата кола правена някога с най-хубавите и здрави мотори и уникална возия комфорт и здравина. Със умрели ходни и казвате че се чупела 140 е най-доброто което мерцедес са правили. А да сравнявате германски танк с япоснка чикия е несериозно. 140-ката е 10 пъти повече кола от всички останали. Моделът е временен а класата вечна. Няма равен на нея това е кола а не пласмасов боклук.
  • 45 PIRINSKI MAKEDONEC OD PETRIC

    1 0 Отговор
    Super statika
  • 46 ДДД

    5 0 Отговор
    Дошо е 100%-тов олигофрен, който не се е докосвал до съхранена 140ка през живота си, дори не е виждал такава.
    За това, че тука масово са гробници, притежавани от хора, които случайно са си помислили, че могат да поддържат, както трябва една 140ка, моделът не е виновен.
    Читавите 140ки в България са по-малко от пръстите на двете ви ръце.
  • 47 Един

    9 0 Отговор
    Тая кола няма какво да се коментира!
    W140 като цяло......знам един дето през 90те беше бригадирски,кой ли не пиян или друсан го е тормозил удрян поне 2 пъти като за последно,цялото му табло свети като румънско стрелбище,обаче е го е показваш му ключа и пали,тръгваш и това е!
    А оня лудия с Хондата....да Хонда е жестока кола,да ходиш на бачкане и до Кауфланд здрави мотори,ама скъпи части и лоша тенекия......усещам че те кефи да дразниш разбирачите,ама няма смисъл не смесва 140 с твоя мачбокс!
  • 48 Асо

    8 0 Отговор
    Няма място за спор! W140 е вечния автомобил. Имам го. Имам и Мазда 6 - 2012г. Маздата е като картинг спрямо W 140. Брои дупките по родните пътища.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Cooler

    8 0 Отговор
    C 140 ... всеки път като видя някоя в наоколо и ми обгръщат “топли вълни”! Що се връзвате на дразнители? Я да си говорим за хубави тежки истински мерджани!
  • 51 Субариста

    7 0 Отговор
    Този мерцедес не е правен за хора, които ще чупят пръсти пред майстора и ще се чудят как да му плащат. Като имаш такава кола трябва да имаш и имаш тлъста сметка в банката. :)
  • 52 Дискретен герой

    9 0 Отговор
    Хора разберете че БМВ,Мерцедес и Ауди са истинските автомобили с характер, всичко останало е компромис...
  • 53 W140

    3 0 Отговор
    КЛАСИКА...
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Клмн

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Първо съжали себе си, че си на този свят;дд
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Тоя па

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "pyle":

    Отхсъщия двигател Пагани вадят 800коня без турбо/компресор 🙄
  • 59 Отрепки

    1 0 Отговор
    Тия с умрелите хонди и други кенефи, ако ги видя на пътя ще ги размажа на предната броня, заедно с варелите дето карат .!. Пълни смешници, в такава кола не се е качвал никога и я е виждал само на картинка, но професира...
  • 60 Дошо на уя ми скочи лошо

    1 0 Отговор
    Пълен смешник, кара барака за 500лв говори за коли дето харчат толкова за 1000км пробег хахах падам.. смешко, това не е за селяни като теб, икономисвай от ядене и ми яж хоя, данъка на това е колкото твоята барака
  • 61 Милен-чо

    0 0 Отговор
    Имам c124 cupe 2.3 бензин 1989 имам и w213 e350d от 2017 ( купих го нов) няма по добро от Mercedes
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.