51 962 71

Най-добрите 4х4 системи

Радослав Славчев

Специализираното издание "За рульом", което е едно от най-големите в Русия, разполага със свой собствен полигон, където се извършват много от тестовете на автомобили. Именно там, през 2016 година, руските експерти проверяват как работят 4х4 системите на различните автомобили.

Това става на специални ролкови платформи, симулиращи нулев коефициент на сцепление между колелата и настилката. По този начин те определят и най-добрите 4х4 системи на автомобилите, които са тествали през изминалата година. Основната цел е да се провери коя система "най-грамотно" разпределя въртящия момент към колелата, при положение, че едно, две или три от тях са изгубили сцепление.Всички модели, преминали теста, се оценяват по различни критерии, като се образува крайна оценка, по която става и подреждането. Първото изпитание е свързано с поставянето на две от въпросните ролкови платформи на т.нар. водеща ос - тази, която по презумпция задвижва автомобила (най-често предната).

След това същото упражнение са прави и на задната ос. Третото изпитание е свързано с разположение на двете ролки по диагонал, а накрая се поставят три платформи, като на практика само едното от колелата има сцепление с настилката. Първо това е едно от предните колела, а след това - само едно от задните.Всяко от упражненията носи точки, като в зависимост от пробуксуването, от задействането на допълнителните системи се отнемат пунктове. Максималната оценка е 35 точки. Ето и как руснаците са класирали тестваните от тях през 2016 година автомобили с повишена проходимост.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 656 (гост)
    Отговор
    1 12:23  03.01.17
    Учудващо е че Субарко и Сузуки са толкова назад но теста не е 100 процентов, много е важно коя кола с какво собствено тегло ще започне да катери в реалността а съм чувал че Ладата си я бива.

    Коментиран от #2

  • 4х4 (гост)
    Отговор
    2 12:26  03.01.17

    До коментар #1 от "656":

    Ладата е лека и затова е добра и не е претенциозна!
  • някой (гост)
    Отговор
    3 12:31  03.01.17
    Няма Acura MDX тя е от високия клас и е с по добра система от мерцедеса включваща torque vectoring.
    Освен това теста не е с тръгване под наклон,на равно нещата са други.
  • МДАМ (гост)
    Отговор
    4 12:32  03.01.17
    Интересно е как паркетници, които в офроад средите никой даже не иска да погледне дори и да разчита на тях трупат повече точки от други ,които са доказани в тази сфера.
  • гост (гост)
    Отговор
    5 12:32  03.01.17
    Що не погледнете ютуб на симетрикал авд има го черно на бяло на наклонена платформа с ролки че и на хокеен стадион... що се излагате ? Субару симетрикал авд е царя на 4х4.
  • ха ха (гост)
    Отговор
    6 12:35  03.01.17
    Мерцедес Г клас - явно е извън класациите при 4х4. Защо ли - защото е недостижим!!!
  • Пеньо (гост)
    Отговор
    7 12:41  03.01.17
    Първо, теста е доста първобитен. Този тип тестове се правят на специални заводски платформи, гарантиращи почти нулево сцепление. Тези ролки на снимката едва ли биха могли да го осигурят. Второ, доколкото разбирам са тествани ителигентни системи за преразпределяне на въртящият момент, а не ръчен блокаж. Тогава този неизвестен модел именуван Лада 4х4 какво търси в класацията и въобще кой модел лада е това?!
    Другите автомобили също трябва да бъдат представени с модела, годината, типа скоростна кутия и т.н.
    Пробутана ни бе поредната руска безсмислица!

    Коментиран от #10, #22

  • гостенче (гост)
    Отговор
    8 12:43  03.01.17
    Няма нужда от собствен полигон. Изкарват ги на реални условия в тежък терен с наклони, поледици, пясък и тогава ще видиме кое се държи. Това с ролките е тотален та*ак. На полигона на Субару то се представя най добре, както и на полигона на всяка една марка тя ще се представи най добре на собствен терен.
    В случая се представя най добре който си е платил. Специално системата на Мерцедес е толкова плачевна че нямам думи. Тези дни ходих с мой познат, който кара GLC до Боровец и имах удоволствието да го погарам. Страхотна кола във всяко отношение докато не решихме вечерта да го пробваме по преспите...... справя се но трудно и понякога от втория път. Аз карам CR-V от 2009г. (предполагам че в теста става въпрос за новото за което съм чувал лоши неща за 4х4 системата) и двамата останахме на мнение че се справи с абсолютна лекота по същия терен.
    Така че, докато не стъпят в реалните условия нищо не присзнавам.
    Друг е въпроса, че това Discovery горе дето сами го наредили след някакви смешки като Х5, Туарег, Порше и Мерцедес...... просто да забравят. Да не говориме че новото Discovery се спрягфа за едно от най добрите до момента.
  • някой (гост)
    Отговор
    9 12:47  03.01.17
    https://www.youtube.com/watch?v=qRQTMf1DddA

    Ето това е тест.

    Коментиран от #34

  • Марто (гост)
    Отговор
    10 12:54  03.01.17

    До коментар #7 от "Пеньо":

    Пеньо Лада 4х4 е официалното ново име на старата Нива, иначе системите на за рульом са си екстра и ти показват как се преразпределя момента. В релни условия нещата не са точно такива, защото влияят и много други фактори, но все пак тестът, с малки изключения, е пказателен. Браво на мобиле, че ни го показва. Изводът е, че Мерцедес са си номер едно. Другото са паркитни джипки - да стигнеш до ски пистата с тях.
  • Страничен наблюдател (гост)
    Отговор
    11 12:59  03.01.17
    Към тук дежурните коментатори, дето под всяка статия възхваляват какви върховни джипове били Toyota, БМВ, Субару, Хонди и Дачии ,,, се оказва че лидерите са Mercedes, VW и Jeep, нещо май реалността е друга , а?

    Коментиран от #13

  • Бахахаха (гост)
    Отговор
    12 13:09  03.01.17
    Кой Туарег и коя Кю седмица са тествали, че резултатите са различни :D Съмнява ме, че теста е правен успоредно с тест на местни марки одеколон, шампоан и други диджествиви.
  • ха ха (гост)
    Отговор
    13 13:12  03.01.17

    До коментар #11 от "Страничен наблюдател":

    Само ще ти кажа че където отида аз с нивата ти с тоя паркетен GLE можеш само да мечтаеш.
    А са я сложили в дъното.Класацията много ме съмнява.

    Коментиран от #15

  • 112 (гост)
    Отговор
    14 13:59  03.01.17
    Тестовете на сухо нещо не ми вдъхват доверие, ако бяха на някоя реална отсечка бих взел на сериозно класацията.
  • werz (гост)
    Отговор
    15 13:59  03.01.17

    До коментар #13 от "ха ха":

    Мерцедеса и туарега не са стандартни,а с пакет извън пътя,което при Мерцедес представлява раздатка от Г-клас.Мерцедес е с постоянно зацепено 4по4,без промяна в рапределението,тоест е логично да е най-бързата система.Разликата с Г клас са ,че там и предния и задния диференциал са механично блокируеми,иначе клиренса на Гклас и Гле е идентичен и ъглите на атака са сходни
  • 16 14:00  03.01.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост Пост (гост)
    Отговор
    17 15:30  03.01.17
    Не съм очаквал Дискавърито да е толкова назад. Тези полеви тестове са малко странни, при положение, че в Русия имат милиони километри офроуд и снаг...затова да обобщим, че тези тестове и въобше тази класация е fake&gay
  • Дженев (гост)
    Отговор
    18 15:38  03.01.17
    Момчета пак ви избива на лудост.Четете по три пъти ако трябва.Тествана е : "най-грамотно" разпределя въртящия момент към колелата .Демек коя система най бързо и правилно усеща кое колело е с най добро сцепление.Тук не става въпрос коя е с най-
    добри офроуд качества.Всички тествани модели се управляват електронно.Ладата няма електроника и за това е назад, всички и знаем възможностите.Идеята е да се види до колко е "интелигентна" системата.Мисля,че теста по своята същност е миродавен.

    Коментиран от #28

  • BRABUS (псевдоним)
    Отговор
    19 15:52  03.01.17
    Нищо изненадващо!
  • смешници (гост)
    Отговор
    20 16:14  03.01.17
    Е,пълни глупости.Ланд Круизер,Паджеро са еталон в 4х4 системите.
    Що за платена статия??Паркетниците,заели първите места.

    Коментиран от #24

  • MMM (гост)
    Отговор
    21 16:49  03.01.17
    Ееей, много сте зле, бе. Един смислен коментар на номер 18 видях. Чакай да се опитам да го обясня по-елементарно. Тестът не е за off-road, а за каране по асфалт в сняг, т.е. за преспи, коловози и лед. Повечето от тестваните автомобили са направени точно за това. Концепцията им е друга, бе разбирачи. БМВ, Порше и т.н. правят SUV-та, които да могат да се движат с 200 по магистрала, да взимат високоскоростни завои и т.н...., а не за джунглата....И изненада, по-добри са в този сегмент. Както аз с Х5, с гуми 285 няма да влезна в мочурищата, така и Ладата като вдигне 120 и не можеш да си чуеш приказката...и като натиснеш рязко спирачката се обръща на 180 градуса....Разбирачи.

    Коментиран от #26

  • лада (гост)
    Отговор
    22 16:51  03.01.17

    До коментар #7 от "Пеньо":

    Пена, Лада 4х4 е Лада Нива. А тя е и с постоянно 4х4.
  • справка (гост)
    Отговор
    23 16:55  03.01.17
    Че то и Вранглер и Дифендър, и Патрул ги няма. Какво пробутвате тежката Г класа? Вярно, има два блокажа (при по-новите три), но това не е единствения фактор в офф роуд средите! Там трябват големи ходове(Г клас ги няма), мощност (при старите с 2 блокажа Г280 е единственото), лекота ( Г не е лек) и т.н. Това, че е Мерцедес не означава нищо повече от скъпи части! Возил съм се и знам какво говоря!
  • qwerty (гост)
    Отговор
    24 17:16  03.01.17

    До коментар #20 от "смешници":

    имам паджер 3 /същата карантия като 4-ката/ и там системата 4х4 е зацепена 33/67 в полза на задните гуми и с разпределение до 50/50 в по-такива ситуации, препоръчва се точно за това време. просто ми е интересно с какво е повече мерцедеса и туарега, а ровъра да е бая назад, въпреки, че и при него е електроника, а не механика в раздатката?
  • qwerty (гост)
    Отговор
    25 17:21  03.01.17
    http://www.zr.ru/content/articles/904901-rejting-polnoprivodnykh-transmi/
    ето я статията със снимки и обяснения към тях и пак не им вярвам.
  • offroad (гост)
    Отговор
    26 17:23  03.01.17

    До коментар #21 от "MMM":

    Ако тестват това което казваш щяха да ги изкарат на хлъзгав път с висока скорост и да ги тестват.А те с тези ролки какво доказват?
    Като сложиш нивата две колела да и се плъзгат поневе няма блокажи не тръгва.
    Паркетниците ползват спирачка за да блокира пробоксуващото колело и тръгват.
    Тръгват но на равно и на асфалт.
    Ако наклона е 30 процента тогава нещата се променят защото тежкия туч ГЛЕ не може да прехвърли на едно колело 80 процента момент.
    Освен това нивата в реални условия няма да затъне като него и дори с простата си система ще го победи.Същото се отнася и за УАЗ 469 и за Газ 69,според тази класация щяха да са на дъното но всеки който познава тези автомобили ще ви каже коя ще стигне по далеч и в сняг и кал.

    Коментиран от #27

  • MMM (гост)
    Отговор
    27 17:41  03.01.17

    До коментар #26 от "offroad":

    Ама как по друг начин да се опитам да обясня на коментаторите тук, че сравняват ябълки с круши? Като почнат всезнайковците да разказват как с паркетниците не могли да правят офроуд е направо полудявам. Концепцията на Х5 примерно (най-много я познавам) e бърза спортна кола, която същевременно да е сигурна, стабилна по завоите и да може да не се притесняващ в преспи...но на асфалт. Точка. Те никога, ама никога не са искали да правят офроуд МПС. Като си купиш едно Паджеро (нищо лично, но съм карал), ускоряваш за 12 сек. до 100 км., със 160 се чудиш дали няма да те хване морска болест, защото е с високопрофилни гуми, висок център не тежестта, по-меко окачване и лошо челно съпротивлнение и т.н. Ми да ги сравнят на писта като искат. Нищо против двете концепции, ама да не си избиваме комплексите в нета...

    Коментиран от #29, #36

  • въпрос (гост)
    Отговор
    28 17:42  03.01.17

    До коментар #18 от "Дженев":

    https://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68

    Според вас коя е най интелигентната система.

    И много важен въпрос.Ако този тест на За “Рулем“го повторят с наклон 30% дали резултатите ще са същите.

    Ако аз правя теста и определям правилата ще включа реален офроуд да видим колко са интелигентни там системите.Да не се окаже че глупава Нива или Уаз по добре се справят.
  • offroad (гост)
    Отговор
    29 18:03  03.01.17

    До коментар #27 от "MMM":

    Такова нещо като всесезонни гуми и БМВ офроуд няма.
    Не съм привърженик на паркетниците на БМВ първо защото са скъпи второ защото нямат поведението на класическата тройка на баварците.
    Като искаш да бъдеш добре на сух път и малко преспи но на асфалт си купуваш Куатро,4 матик,или Х но нормална кола с нисък център на тежест.Ако си малко по екстремен Allroad или Outback. WRX e страхотна кола и съчетава това за което говориш но е скъпа и за купуване и за поддръжка.
    В България са малко познати SH AWD системите на Хонда те са отлично съчетание с добро поведение на асфалт и добро на сняг.Монтират го основно на Acura защото са скъпи но имат променлив вектор на тягата на външно колело и имат много добро поведение.

    За офроуд колите просто са други в момента в който Х5 излезе на малко по мек терен се окопава и виждаш какво става с големите му умни системи.Така е и с хипопотама q7 с този GL от статията.
    Тях дори една уазка или самурайче ще ги направи смешни на офроуд.
  • Втрещен (гост)
    Отговор
    30 18:11  03.01.17
    Тази класация е свободно съчинение.😂😂Колите, които са на челни места съм им виждал 4х4-то пълен смях...Сори за хората, които ще се засегнат ама не можах да се сдържа😂
  • HEMI (гост)
    Отговор
    31 18:47  03.01.17
    Явно Мерцедес са доста напред със стабилизиращите системи. Интересно, че Ленд Роувър са толкова назад. А Субаруто при теста сигурно е след 2009 когато стабилизиращите системи стават задължителни за всички модели на марката. Иначе най-вероятно щеше да е някъде около Ладата...
  • бмв е34 (гост)
    Отговор
    32 18:51  03.01.17
    то точно най-спънатите са на първите места би трябвало рейнджа,дифендера и г класата да са на първите места
  • Torgue (гост)
    Отговор
    33 18:53  03.01.17
    Всичко е до електроника и стабилизиращи системи. Ако не са те, без блокаж на диференциала, 4х4 автомобилите не са кой знае колко проходими...

    Коментиран от #35

  • японски Жип (гост)
    Отговор
    34 20:31  03.01.17

    До коментар #9 от "някой":

    Тук са повече: https://www.youtube.com/watch?v=wX1VezHjzQ0

    Коментиран от #37

  • тстс (гост)
    Отговор
    35 20:33  03.01.17

    До коментар #33 от "Torgue":

    Не знаеш колко си в грешка! Точно стабилизиращите системи пречат! Защо ли ЕСП при Вранглер последна версия се изключва автоматично при бавни?
  • оня същия (гост)
    Отговор
    36 20:40  03.01.17

    До коментар #27 от "MMM":

    някой не е виждал PajEvo
  • някой (гост)
    Отговор
    37 20:41  03.01.17

    До коментар #34 от "японски Жип":

    Повече са но няма Acura MDX там е интересната система SH AWD и може би случайно Субару не са я включили.
  • masacre (гост)
    Отговор
    38 21:18  03.01.17
    Subaru AWD,Audi quattro.....това са истинските 4х4 автомобили,те прехвърлят дори и към едно колело със сцепление въртящ момент и може да те измъкне.Наистина има много клипове в youtube,всички коли стоят на едно място и не мърдат....само субару и където го има в теста и ауди са колите, които преминават.Освен че е истинско 4х4 на субару с ръчните скорости има бързи и бавни скорости,другите марки имат маркетингово 4х4 което върши работа само на теория.

    Коментиран от #39, #44

  • видео (гост)
    Отговор
    39 21:37  03.01.17

    До коментар #38 от "masacre":

    https://www.youtube.com/watch?v=qRQTMf1DddA

    https://www.youtube.com/watch?v=IBIUx4Tma7A

    Субаруто добре но аудито....

    Коментиран от #42

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    40 22:34  03.01.17
    пишещите тук не само нямат и са нямали въпросните автомобили,а дори не са ги виждали!голяма болка е тази лада и газката :).сега било електроника всичко и не ставало,щото се ползвало за асвалт и т.н. смешки.само да ви кажа скъпи кометиращи ,парите дето дават въпросните водещи фирми за разработване на технологии и нови концепции са с числа дето вие не познавате щото никога не сте учили тва ниво на математиката и ми е чудно що кометирате с такова самочувствие?
    гледаите и тва е !!!!ладата има 6 точки и затова въпреки че е с цена под 10 % на мерцедеса фалира ,а мерцедеса се чуди как да си изпълни поръчките.

    Коментиран от #41

  • Иван (гост)
    Отговор
    41 23:00  03.01.17

    До коментар #40 от "стоян георгиев":

    Деске и тук ли се дотътри да обясняваш.

    Ти карала ли си някоя от тези коли коментирани тук?

    Знаеш ли въобще нещо за устройството им?
    Или ти като жените в мола гледаш коя чанта е модерна и коя е най скъпа че да се фукаш.
  • път (гост)
    Отговор
    42 23:05  03.01.17

    До коментар #39 от "видео":

    https://www.youtube.com/watch?v=djTBG8pGvGQ
    https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0
    ауди то хич не е лошо.
    sh awd също не е лоша.

    Коментиран от #43

  • видео (гост)
    Отговор
    43 23:31  03.01.17

    До коментар #42 от "път":

    Аудито на втория клип дърпа кола с блокирали колела.Очевидно е че е нагласено.
    А и така се тестват трактори и влекачи не автомобили с висока проходимост.
  • До коментар 38 (гост)
    Отговор
    44 23:35  03.01.17

    До коментар #38 от "masacre":

    Недей да разчиташ на видео в YouTube, Subaru-то наистина има добра 4х4 система, но от Audi-то има още доста какво да се желае.
  • indy (гост)
    Отговор
    45 00:43  04.01.17
    https://www.youtube.com/watch?v=qRQTMf1DddA
  • гощо (гост)
    Отговор
    46 06:31  04.01.17
    60% ЗАДНО 40% ПРЕДНО ИЛИ КАЗАНО НА КРАТКО........КУАТРООООО.......!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #63

  • ОФРОУДмайна (гост)
    Отговор
    47 07:34  04.01.17
    Само малоумен човек може да нарече Джип на БМВ,Мерцедес Ауди Фолксваген Лендроувър и др.-паркетник,чак е смешно това са автомобили с класа карам Х5. Високо проходим е джипът и все пак не е констроиран да обикаля по кални поляни и да прескача баири даже такава кола да тръгнеш да я вкарваш по такива места първо означава че си абсолютно прост и второ безрасъден.По непочистени улици и магистрали няма никакъв проблем както и по черни пътища от тук нататаък всичко е простотия с така наречения офроуд.И запомнете колкото повече си уверен че двипа ти е офроуд толкова по надалече ще ходиш да търсиш трактор.
  • фгхдфг (гост)
    Отговор
    48 09:16  04.01.17
    Ако мерцедеса беше G-class, субаруто го бяха сложили мааааалко по-напред в класацията а филксвагена мнооооого по-назад щях да им повярвам на руснаците ама сега... тц.
  • Офроад (гост)
    Отговор
    49 12:09  04.01.17
    Който се занимава със съзтезаниа офроуд ще разбере за какво говоря има шпер и лебедка там където тия кенефи минават лекичко едвам едвам с тия педалски лсд диференциалчета аз минавам със 120 в гората или на съзтезания така че хора купувайте с коли за града а не тия паркетници защото има варянти на малки коли с предно предаване които са по проходиме от МЛ последния път си прайхме т...к и на един балък с мл320 затана вадиха го с трактора а аз минах с панда която беше само на предно
  • Димитров (гост)
    Отговор
    50 12:21  04.01.17
    Дженев го е казал най добре ,ама кой да чете?!

    Коментиран от #52

  • Тони (гост)
    Отговор
    51 14:01  04.01.17
    Колеги, според мен и тук всичко е платено.
    Как така Фолксваген Туарег и Ауди Q7 са на толкова различни места, като са абсолютно идентични, като начин на задвижване и килограми???!!!
  • автофен (гост)
    Отговор
    52 14:08  04.01.17

    До коментар #50 от "Димитров":

    Дженев не е прав защото аз прочетох статията на руски и руснаците въобще не казват това което той твърди.
    Най близко до истината е коментар 26 него прочети.

    Руснаците правят 2 грешки.Първата е че колите се тестват на равно.И втората е че няма тест в реални условия.
    Много хора ви го обясниха но понеже явно не сте карали в истински тежки условия обръщате внимание на опаковката не това което всъщност е вътре.

    В оригиналната руска статия има и УАЗ и руснаците го слагат в дъното но си признават че не са ползвали версията с блокиращ диференциал.А блокиращия диференциал ще измени цялата класация.
    Но дори без такъв УАЗ ще отиде там където GLЕ,X,Q7 никога не биха стигнали въпреки че уж няма точки на ролките.
  • не и в реалността (гост)
    Отговор
    53 14:52  04.01.17
    https://www.youtube.com/watch?v=NRpDBzFFI1g
  • hellmaker (гост)
    Отговор
    54 19:15  04.01.17
    А такаа... 2 БМВ-та по-нагоре в класацията от едно Ауди :) :) Къде остана "quattro"-то ?
  • гост (гост)
    Отговор
    55 20:10  04.01.17
    https://www.youtube.com/watch?v=DAKSaIINbjQ

    статията няма нищо общо с видеото,не се хабете
  • гост (гост)
    Отговор
    56 20:16  04.01.17
    https://www.youtube.com/watch?v=JdaaPQKEslg
  • G777 (гост)
    Отговор
    57 22:30  04.01.17
    А G-КЛАСАТА КАДЕ Е ИЛИ ТЯ НЕМОЖЕ ДА СЕ МЕРИ С УЛТРАПРОХОДИМИЯ Х5 И Q7
  • 4x4 (гост)
    Отговор
    58 23:02  04.01.17
    Къде е Land Cruiser-a?
  • STB (гост)
    Отговор
    59 23:48  04.01.17
    До коментар 29ти. Само да кажа че БМВ слагат от 10 години векторен диференциал на Х6 и някой Х5. На теста предполагам не са използвали Х5 с такъв (той е опция при F15 и се доплаща).

    Коментиран от #60, #61

  • някой (гост)
    Отговор
    60 12:07  06.01.17

    До коментар #59 от "STB":

    От коя година слагат torque vectoring? Но за активен говорим не за спирачките.
  • offroad (гост)
    Отговор
    61 12:41  06.01.17

    До коментар #59 от "STB":

    X6 излезе 2008 ма не са 10 години от тогава ама хайде да не се заяждам.
    На Хонда системата серийно не като опция я имат от 2004 година.
    Мицубиши мисля и те там някъде я пуснаха.

    Коментиран от #62

  • STB (гост)
    Отговор
    62 18:50  06.01.17

    До коментар #61 от "offroad":

    Написах 10 години образно. Иначе Х6 излезна септември 2007ма което е 9 години и 3 месеца ако трябва да сме толкова точни. За Хонда не съм запознат, но като гледам диференциалите са почти еднакви конструктивно.
  • Night Rider (гост)
    Отговор
    63 14:02  07.01.17

    До коментар #46 от "гощо":

    Куатрото има най-различни версии и различни разпределения на предно/задно!
    Дори новите пращат повече ВМ (въртящ момент) на задните колела.
    Симетричното AWD - е името на системата, защото ако го разцепите през средата, ще видите, че частите са с еднакви размери - полуоските например. А не защото хвърля по 25% на всяко колело по всяко време.
  • waterwet (гост)
    Отговор
    64 18:03  07.01.17
    Заглавието е подвеждащо, което е нормално за журналист без техническа мисъл! Оттам започва безсмисления спор. Това е поредната статия базирана на проучване с комерсиална цел, което отчита само сигнал, все едно да сложиш танк на осцилоскоп и да мериш тока от акумулатора при палене, което да е критерии за неговата ефективност. Всичко зависи от акумулатора или от софтуера, а окачване, дифове и още много неща, от които....не зависи проходимостта!
  • Plameni (гост)
    Отговор
    65 23:02  08.12.17
    4MATIC е система която използва ABS сензорите за да засече скороста на всяко колело ,(независимо от наклона) след което 4ETS и ESP задействат спирачките за милесекунди. G класата има и 4MATIC и три блокируеми диференциала43 и понижаващи предавки.
  • Plameni (гост)
    Отговор
    66 23:05  08.12.17
    4MATIC е система която използва ABS сензорите за да засече скороста на всяко колело ,(независимо от наклона) след което 4ETS и ESP задействат спирачките за милесекунди. G класата има и 4MATIC и три блокируеми диференциала и понижаващи предавки.
  • Кънев (гост)
    Отговор
    67 23:54  17.12.17
    Няма го царя на offroad-а Jeep Wrangler
  • Росен (гост)
    Отговор
    68 22:10  19.12.17
    Всички големи разбирача всички българи леле е трагедия
  • Spec b (гост)
    Отговор
    69 09:05  26.12.17
    Поредния жалък опит за реклама:) къде са истинските awd-ta и 4wd's?! G - class, Landrover etc... От леките къде са wrx sti (slojili kletia back lol), EVO?! Ford focus st? Audi allroad и тн. И тн... Това с туарега трябва даго видя за да го повярвам:))))) един сладур с такова v6 tdi се мъчи 30 мин да качи един наклон на полянка на Витоша, 3 метра... Успя... В това време един сузуки самурай и дърт форестър правеха слънца около него... Жал ми стана за пича.. С зимни гуми нови всичко...
  • JDM (гост)
    Отговор
    70 22:40  26.12.17
    Собственик съм на Forester 2,5T с 6 степенна ръчна и досега съм се справял доста по добре в сняг и кал от тежките мерцедеси, туарег и X5цата ... ако си говорим за СНЯГ и за СТАБИЛНОСТ хубави гуми симетрично 4х4 и боксер двигател осигуряват доста голяма доза!! Да сте видяли в рали на сняг някоя кола да търкаля валяци :D тесни гуми хубав грайфер и си ти :D
  • Гостенина (гост)
    Отговор
    71 20:37  05.03.18
    https://youtu.be/IGdoxN4ZtRA гледай бе това го няма в класацията

Напиши коментар:


Публикувай