По-възрастните фенове на автомобилите, добре си спомнят времената, когато у нас се чакаше за Lada с години. Всеки собственик на класическите руски возила обаче е наясно, че ръждата е близък приятел на тези коли. Знаете ли обаче, че има и една тяхна разновидност, която няма да изгние?
Нарича се Bohse Eurostar и каросерията и е пластмасова. Още по-любопитното е, че е дело на германци! Всъщност, идеята на немските специалисти е проста - взимат максимално евтина нова кола, "преобличат" я с пластмасова открита каросерия и автомобилът е готов за забавления.
Bohse Eurostar се прави на базата на Lada 2105, съвсем не може да се нарече дизайнерски шедьовър, но въпреки това печели доста почитатели в Германия. Това обаче не е нова идея. За да разширят моделната си гама подобни опити са правили Citroen, VW и Mini с техните Mehari, Thing и Moke.
В съвременната автоиндустрия този прийом вече не се използва, но преди години това беше евтин начин да добавиш към моделната си гама абсурдно интересен модел. Bohse Eurostar, естествено не принадлежи към моделната линия на АвтоВАЗ. Тези автомобили се правят в една странна компания, позиционирана в германския град Дерпен.
Дейността и започва през 1987 година, а първите Eurostar се правят на базата на Golf. Оказва се обаче, че Golf-овете са прекалено скъпи и специалистите от компанията бързо се ориентират към далеч по-евтиния съветски Автопром. Немските маркетолози дори не се притесняват да използват рекламния слоган Fahrvergnügen (удоволствие от шофирането).
В заключение, ако трябва да сме честни, трябва да кажем, че Bohse Eurostar съвсем не е красив автомобил. Той изглежда като Volvo 240, нарисувано от петгодишно дете. Един елемент от Bohse Eurostar обаче е супер практичен. Става дума за капака на багажното отделение, разполагащ с неголяма "вана" тип пикап и в същото време - с функционален и голям багажник.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
11:35 06.01.2017
2 Д'гето
11:45 06.01.2017
3 Миро
12:08 06.01.2017
4 ники
Коментиран от #14
13:15 06.01.2017
5 АРИАН
Коментиран от #17
13:32 06.01.2017
6 дойче
14:19 06.01.2017
7 карчо
14:33 06.01.2017
8 ГАЗ 69
Почти колкото Олтсит клуб.
14:44 06.01.2017
9 Кирчо
15:18 06.01.2017
10 ПОЗОР ЗА НЕМСКИЯ ГЕНИЙ
16:04 06.01.2017
11 незнайко
16:09 06.01.2017
12 Minielectro
Коментиран от #27
16:44 06.01.2017
13 ььь
18:40 06.01.2017
14 Естет
До коментар #4 от "ники":
На мен пък ми харесва!18:45 06.01.2017
15
18:52 06.01.2017
16
18:52 06.01.2017
17 Кемосаве
До коментар #5 от "АРИАН":
Като си прав колега за всичко което написа как да не се саглася.Ладата е копие на фиат 124 ако се не лъжа баща ми имаше лада 1600...супер гадна кола неможех да я трая.Коментиран от #20
19:17 06.01.2017
18 мъжкар
20:00 06.01.2017
19 T 34
20:27 06.01.2017
20 Някой си
До коментар #17 от "Кемосаве":
И какво й е било гадното?Ето виж колко са копирали от италианците. Ако знаеп английски де
http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_shiguli_1200/
Коментиран от #28
01:27 07.01.2017
21
02:37 07.01.2017
22 Ладоч
Коментиран от #24
10:07 07.01.2017
23 Гост
10:54 07.01.2017
24 Ко каза
До коментар #22 от "Ладоч":
Твоя голф на 15 години ,нали е по-икономичен и красив? Кво ревеш? Карай си там отпадъка и трай.10:57 07.01.2017
25 Градския
11:22 07.01.2017
26 Мазда
14:53 07.01.2017
27 kaтюша
До коментар #12 от "Minielectro":
Ако наистина си на 50 години ,то през 1987 година си мечтал за такава кола .Лади в онези години се произвеждаха в Белгия и Холандия. Да не говорим ,че в половин Германия(ГДР) също ладата беше на почит. Всъщност немските опелчета и голф-единичката не превъзхождаха много руската лада.23:21 07.01.2017
28 Баткото
До коментар #20 от "Някой си":
Руснаците са купили лиценз от Фиат и тогава започват да правят ладите.Всъщност завода в Толиати е строен от италиаци и по италиански лиценз ,който е купен от фиат...Москвича пък е БМВ...23:29 07.01.2017
29 Хахахаха
10:20 01.04.2017
30 Красимир Коев
10:23 22.10.2018