1 256 1

Bugatti Veyron и Rimac Concept One - част втора

Ангел Харизанов

Willton Classic отново ни зарадваха със събирането на тези два автомобилни колоса, като този път мястото е малка писта. Там тестпилотът на Rimac - Миро Зрнчевич и Лорд Пемброук ще се изредят зад волана на двата автомобила, за да добият най-добро впечатление за поведението и прилива на чудовищната мощност.

Двата автомобила използват тотално различен подход - 8-литров W16 двигател с четири турбокомпресора и мощност от 1000 конски сили и 1250 нютонметра в стандартен вариант, с които да се чувствате спокойно и с над 300 км/ч и електрическо задвижване на четирите колела с мощност от 1088 кински сили и 1600 нютонметра и система за векторно разпределение на тягата.

Rimac Concept One е един от прототипите, които заслужават големи адмирации, защото всичко в него изглежда по начин, по който много други електрически автомобили дори не доближават. Интериорът, управлението, дизайна и цялостната визия на автомобила спокойно могат да го конкурират с представителите с двигатели с вътрешно горене, докато за екземпляри от другите класове не можем да кажем същото.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кофти (гост)
    Отговор
    1 12:23  12.01.17
    Хубаво изглежда тая кола, но все пак е толкова еднаква с Кьонихсег.... А, и защо се сравняват с десетгодишното Бугати, много безмислено....

Напиши коментар:


Публикувай