Ръководството на Skoda е дало зелена светлина на проект за спортна версия на първия всъдеход в историята на марката. Kodiaq RS ще поеме по стъпките на бързите дизелови SUV-та на Audi и ще бъде въоръжена с нафтов мотор, съобщава в интервю за британското сп. Evo шефът на развойния отдел на чешката компания Кристиан Щрубе.
Разбира се, напомпаният всъдеход на Skoda няма да може да разчита на 4.0-литровия V8 с два турбокомпресора и електрически нагнетател на Audi SQ7. Под предния капак на Kodiaq RS ще работи доста по-скромният 2.0-литров TDI с 240 коня и 500 Нм, познат от Volkswagen Passat.
Този мотор има потенциала да превърне чешкото SUV в най-пъргавата серийна Skoda. С ускорение от 6.5 сек. от 0 до 100 км/ч Kodiaq RS ще спринтира с 0.2 сек. по-бързо от бензиновата Octavia RS с 230 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Гумата
10:39 13.01.2017
2 гостенче
11:41 13.01.2017
3 Clicko
11:59 13.01.2017
4 Кожо
13:10 13.01.2017
5 Поредния коментатор лаик
14:14 13.01.2017
6 123
Само че редовата версия. Перфектен вид, огромен отвътре и цената спрямо аналозите е отлична - почва от 45 000 лева.
Иначе този РС ще излезе сигурно след някоя друга година или изобщо няма да го видим на живо.
15:04 13.01.2017
7 Да ама не
15:29 13.01.2017
8 Шкодафен
16:57 13.01.2017
9 гост
20:46 13.01.2017
10 Кобрата
18:28 14.01.2017
11 Грую
Коментиран от #12
18:00 15.01.2017
12 123
До коментар #11 от "Грую":
Хе, хе. Това да не е автомобил за нивата или гората. Това е паркетен офроудър. Като отидеш на ски, да може да стигнеш до там, да си паркираш и после излезеш без да буташ каруцата. Блокаж на диференциала има със сигурност, защото даже най-баналните моделчета след 2010 имат на предния мост.Само че, блокажа и на двата моста е електронен - предполагам - като на Ауди.
И не знам по-долу аз какви печки се пише. Основният двигател май беше 1.4 - 150 к.с. - предостатъчен за нормалните потребители и доста икономичен.
09:19 16.01.2017