13 692 21

Само за фенове на Honda Civic Type R

Радослав Славчев

След като Honda показа Civic Type R Prototype в Париж, сега колата отбеляза азиатската си премиера. това стана по време на автомобилния салон в Токио. Прототипът показва как ще изглежда следващото поколение на великолепния спортен модел, чиято серийна версия ще бъде представена официално тази година.

Премиерата на Civic Type R Prototype в Токио съвпадна с официалното изявление от страна на Honda, че продажбите в Япония на Civic Sedan и произведените в Европа версии хечбек и Type R започват от лятото на 2017 г.Докато седанът ще излиза от заводите в Сайтама, Япония, производството на хечбека с пет врати и спортния Type R ще се случва в Суиндън, Великобритания. За първи път името на Civic като модел се появява през 1972 г. Оттогава до днес от него са произведени приблизително 24 млн. екземпляра в световен мащаб.

Новото поколение на Civic Type R е проектирано по същата развойна програма, както и останалите членове на фамилията Civic и производството му ще започне официално по-късно тази година. Спортната версия ще бъде предлагана на всички световни пазари, включително и САЩ.Това ще бъде първата Honda с червената емблема Type R, официално продавана в Северна Америка. Предишното поколение на модела се предлагаше в Япония, но само в скромна серия. От тази година продажбите на високоскоростния модел в страната на изгряващото слънце няма да бъдат в ограничен тираж.

Прототипът Type R е с по-мускулеста каросерия от хечбека Civic, а някои допълнителни промени по нея допринасят за по-добрата аеродинамика. Демонстрационният автомобил е с фино зърнесто полирано покритие с алуминиеви ефекти. Легендарната червена ‘H’ емблема на Honda, която краси всички модели от гамата Type R, е разположена над нови въздушни отвори в „носа“ на автомобила.Агресивната предна броня продължава в крилообразен карбонов сплитер със спортно червена линия за акцент, която опасва цялата каросерия. Допълнителни канали визуално увеличават широчината на бронята, а диамантена мрежа покрива великолепно изваяните въздухозаборници. Карбонови странични престилки вървят по дължина между 20-инчовите черни лети джанти.

Внушителен карбонов дифузьор минава под по-широката задна броня, която обрамчва трите напълно функционални ауспуха с чифт допълнителни насочващи накрайници от всяка страна. Централният ауспух е с по-малък диаметър и е изпълнен в ярък червен металик. Уникалните ръбове по задната линия на покрива сочат към впечатляващото внушително задно крило.

Подробни технически характеристики за всички генерации Honda Civik ТУК



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ддд (гост)
    Отговор
    1 08:02  15.01.17
    сега по коментарите ще видите
    кои е таен фен на хонда
    пише само за феновете на .....
  • гощо (гост)
    Отговор
    2 08:41  15.01.17
    Лично съм карал четири Хонди преди години!!! Последно време обаче изобщо не съм впечатлен!!!!

    Коментиран от #4

  • Антон (гост)
    Отговор
    3 08:55  15.01.17
    Красота!!!Екстравагантна визия!Но няма да се хареса на доста селяци,за което мен ме боли...........!Някъде гледах други снимки и боята се виждаше много добре,няква шантава е между мат,лъскава,драскана ламарина и сатен уникална.Само да не ти е надраска някъв злобен бай ганьовски комшия.Като гледам май междуосието ще е пораснало и ветре ще е по-широка.Можеха отпред да пляснат 19 инчови колела, а от зад да си останат 20.Аз лично нямам никаква забележка.Евала на япончетата!Дано се постараят малко с музиката че на сивик 8ма генерация звукът не е качествен а и радиото не е добро.

    Коментиран от #20

  • некойси (гост)
    Отговор
    4 11:42  15.01.17

    До коментар #2 от "гощо":

    Трябвало е да покараш малко повече, един вид като собственик.
    Предимствата на хондите, макар и изглеждащи съвсем обикновенни, проличават когато врътнеш за пореден път ключа, хондата пали и те вози до където трябва, при това харчи относително малко, върви относително добре и е стабилна на пътя и най-вече не се разваля! С две думи хондата е като добрата съпруга, винаги ще се погрижи за теб.
    За разлика от някой други марки коли (не казвам кои), имащи нужда периодично (на тримесечие) да влизат в бокса и да стоят там определен период от време (седмица?!) и излизането от там обикновенно се оценява на 4 цифрена сума.
  • Хонда (гост)
    Отговор
    5 13:23  15.01.17
    Хонда е една от най-здравите коли в света!
    Караш 10г. без ремонти!
    Няма лукса на немските премиуми, но за цената си е супер!
    Както и Тойота!
    Избери японско, забрави за сервиз!
  • Ранко (гост)
    Отговор
    6 13:25  15.01.17
    Така е.Вярно е.Хондите са стабилни и сигурни коли.Затова в Щатите ги купуват като топъл хляб,въпреки техните си прехвалени коли.Аз лично съм имал 4-ри,и никакъв проблем.Ама никакъв.Освен филтри,масла и накладки.Последната ми е ЦРВ.А който казва обратното ,то той не разбира от коли.

    Коментиран от #17

  • MSux (гост)
    Отговор
    7 13:43  15.01.17
    Не знам кой нормален човек ще си купи това

    Коментиран от #18

  • Shmeker (гост)
    Отговор
    8 13:52  15.01.17
    До коментар #6 от "Ранко":

    В Щатите хонда карат само бедните и негрите. Марката е пълен боклук
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    9 13:54  15.01.17
    Само тийнеджърите харесват Хонда
  • Gen (гост)
    Отговор
    10 14:45  15.01.17
    Samo za poqsnenie kam tezi s negativite mneniq . Grube smetka Civic tupe R Nov cenata e 36000 Euro Golf GTI sas vsicki ekstri kato Civic stiga 60000 euro . I dvete koli varvqt dobre no pri dosta sravneniq golf izostava dosta . Taka che sami smetnete kak se davat gresni pari 25000 Euro I dali si struva. A I civika e po-korav ot golf I v serviza vliza po-malko .

    Коментиран от #12

  • Иван (гост)
    Отговор
    11 15:21  15.01.17
    Незнам колко следите пазара в САЩ или само повтаряте едно и също, но "reliability" индекса на Хонда и Акура се срина в последно време, особенно заради 9 степенната трансмисия на ZF.
  • Чичу Ади (гост)
    Отговор
    12 16:30  15.01.17

    До коментар #10 от "Gen":

    Да не си се объркал нещо? Сигурно цената на Голф ГТИ е 60000 кувейтски динара. Какъв е тоя евтин Голф, който си гледал за 60000 евро? Може би е базовия модел... Освен това еквивалент на Type R e Golf R, а не ГТИ. Сигурно той вече отива в ценовия клас на новия NSX! Карал съм и Голф и Сивик. Сивика е едно голямо дърво, което на всичкото отгоре не се разваля (1.6 VTEC). Няма да успееш да излъжеш себе си, че си седнал в нещо премиум, но всеки според нуждите си за кола си прави своя избор. Аз лично не робувам на колите, защото един мотор ти дава в пъти повече адреналин и удоволствие, от един клозет на 4 колела. Който е моторджия, знае за какво говоря. Колата е полезното, моторът е приятното!
  • Някой (гост)
    Отговор
    13 16:51  15.01.17
    За мен, това е най-доброто в класа си. И Королата си е в ред, но няма харизмата на този Сивик.
  • Ярослав Станчев (гост)
    Отговор
    14 17:29  15.01.17
    @13 дреме ми за твоето мнение

    Коментиран от #15

  • Някой (гост)
    Отговор
    15 17:33  15.01.17

    До коментар #14 от "Ярослав Станчев":

    Хаха, ти пък какво се вълнуваш, никой не ангажирам с мнението си, споко!
  • wrangler (гост)
    Отговор
    16 18:42  15.01.17
    Боза с фарове на Акорд и недмислена пейка!

    Истинската ХОНДА е CRX! Хайде в краен случай и NSX става, но там и парите са сериозни!

    А на фона на тези Хонди това на снимката прилича на повръщано.
  • Ал Купоне (гост)
    Отговор
    17 20:53  15.01.17

    До коментар #6 от "Ранко":

    Откъде на къде пък американските коли са прехвалени, ти да не си ги объркал с едни други ? Ето ти и първата тройка на най продаваните коли в щатите за 2016 година, все американски са ;
    1 Ford F–Serie 820 799 х.бройки...
    2 Chevrolet Silverado 574 864
    3 Dodge-Ram 489 418

    Коментиран от #21

  • Антон (гост)
    Отговор
    18 06:29  16.01.17

    До коментар #7 от "MSux":

    Точно в това е пиниза!Това не е автомобил за нормални хора,а за хора с неограничено мислене.Нормалните хора си взимат немски автомобили и то по-две,за да имат резервен варянт като дойде време да се ходи в сервиза.Конете с къпаци никога няма да свършат.
  • гамена (гост)
    Отговор
    19 13:34  16.01.17
    Много по добре е това да има човек https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/15/08/921508ca2056551fd9ca662df12ba47f.jpg
  • Хonda (гост)
    Отговор
    20 00:41  17.01.17

    До коментар #3 от "Антон":

    Ти Прелюд купе от 1991 виждал ли си? Или стария NSX? Не мога да разбера, и това се отнася не само до Хонда но и за всички останали производители, докога ще продължават с тяхната надпревара да правят автомобилите все по-широки и високи. Това все пак е градска кола! Размерът в случая не е предимство!
  • Honda Driver (гост)
    Отговор
    21 14:02  17.02.17

    До коментар #17 от "Ал Купоне":

    Да, на първите 3 места са колите на американските фермери - все пикапи, но първата десетка се допълва от Camry, Corolla, Civic, CR-V, RAV-4, Accord и един Нисан за цвят в реда в които съм ги изброил.
    Та, това е пазара в Щатите :)

Напиши коментар:


Публикувай