Last news in Fakti

28 Януари, 2017 21:07 82 497 67

14 причини да караш евтина бричка

  • евтина кола-
  • таратайка-
  • бричка
14 причини да караш евтина бричка - 1

Желанията и възможностите невинаги съвпадат. Всички искат да карат скъпи, бързи и луксозни коли, но далеч не всеки може да си позволи това. Евтините таратайки обаче също си имат преимущества. Порталът Car Throttle изброява 14 несъмнени техни плюса и трябва да се признае, че аргументите звучат доста разумно.

1. Евтината кола е работен кон, който може да бъде експлоатиран безпощадно.
2. Не те е яд, когато одереш джантите.
3. Върви с евтино гориво.
4. Дава възможност да спестиш за по-хубав автомобил.
5. Резервните части са евтини и се намират лесно по моргите.
6. Не ти пука, че е мръсна.
7. По-надеждна е от съвременните коли заради по-малкото електроника.
8. Не страдаш, когато я одраскаш при паркиране.
9. Не се обезценява, понеже по-евтина няма как да стане.
10. Подбитите места и вдлъбнатините не те вълнуват.
11. Не трепериш да не я откраднат, а ако се строши фатално, винаги можеш да я продадеш на части.
12. След евтината кола цениш много повече новата.
13. Не се бои от дупки и легнали полицаи.
14. Има неповторим характер.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    159 6 Отговор
    15 причина-да не си комплексар,от тия тукашните!!!!

    Коментиран от #25

  • 2 Някой

    49 7 Отговор
    А това Митцубиши е наистина желязна кола! Имах такова преди седем години и съм възхитен от здравината му, но който кара на газ - не става, защото мотора беше GDI.

    Коментиран от #6

  • 3 Евлампи

    44 9 Отговор
    Болиме шмайзера.Моя барутник гори 6 лева на 100км.

    Коментиран от #21

  • 4 ЕДИН НЯКОЙ

    43 5 Отговор
    14 причини да караш евтина бричка.....№4 Дава възможност да спестиш за по-хубав автомобил :Д
  • 5 ддд

    39 4 Отговор
    че ние такива си караме
    и пишем по тук че като караме стара
    хонда че хонда са наи добри
    е ако караме стар мерцедес
    ами мерцедес са да бест
    ако караме стао ..... и т н:)

    Коментиран от #66

  • 6 Shmeker

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "Някой":

    Че то за преди седем години е било новичко, няма как да се троши.
    Обаче сега ако го караш ще видиш че не е толкоз здраво.

    Коментиран от #8, #11

  • 7 Ghost

    3 21 Отговор
    2,8 и 10 са на практика едно и също и са верни.
    Другото вярно е 9. Останалото са абсолютно неверни неща
  • 8 Някой

    16 5 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Седем годишно го взех и съм го карал близо 4,5 год. Навъртях му повече от 80к, км. Ако щеш вярвай, не си спомням да съм правил някакъв ремонт по него, нищо, дори един тампон не съм сменял...Ама реших да си купя по-нова дизелова кола и така...
  • 9 гостенин

    39 7 Отговор
    Добре казано! Абсолютно спокойствие и неангажираност са тези таралясници! А вършат същата работа, като десеторно по-скъп автомобил! В момента имам БМВ Х1 и съм го оставил на жената да го кара. Аз си взех идин стар Дискавари дизелов от 03г. Е няма да ви казвам какъв купон е уикенда, като се съберем с приятели и на какви извращения по села и паланки го подлагаме това говедо!:):)
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ВУНДАБА

    22 9 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    това не е ауди,да се продават с резервните части

    Коментиран от #65

  • 12 НАРОДА Е КАЗАЛ

    50 2 Отговор
    С ДЪРТ КОН КИНТИ ДА ПРАЙШ С МЛАДА КОБИЛКА КЕФ.
  • 13 Kong

    28 1 Отговор
    Здрава японска машина,участвала и във военната индустрия в Япония-Муцубиши.Жалко,че не са това,което бяха.
  • 14 гост

    76 8 Отговор
    Само дето сте забравили да напишете ОСНОВНАТА причина - българинът е беден и няма пари за нова кола !Правителството така и не направи нищо да стимулира продажбите на нови коли чрез субсидий ,каквато практика е в доста държави в Европа но не и у нас разбира се ! Затова и автопарка ни се състои 95 % от ТАРАЛЯСНИЦИ незнаещи пробега и състоянието си а вие се опитвате да успокоявате хората колко по добре е да имаш стара кочина вместо нов автомобил ! Вземете обърнете внимание и напишете една статия, какви мерки е взела държавата да насърчи продажбата на нови автомобили ,какво се прави в тази насока ей такива неща а не за скрабта на Италия основно .
  • 15 Станимир Флоров

    52 6 Отговор
    До последния коментар- а ако вие не знаете, че новите са по големи кочини и боклуци вземете и потърсете инфо по ютуб- има доста сериозни канали които показват какви са "тенденциите" при новото производство- с запрограмирано стареене ,некачественни материали и т.н. Сигурен съм че повечето от тях няма да навият и половината от пробега на настоящите...нито пък имат тяхната здравина. Плюс това защо да се стимулира свръхпроизводство и непрекъснато купуване? Нали сме уж бедни? Много ли е по хубаво да теглим кредити и да взимаме ",нови" коли с огромни надценки!? Да не си помислихте че новите ги правят за вас за да живеете безгрижно а не с цел печалба и подарък бързо разваляне???
  • 16 onq s konq

    17 34 Отговор
    Няма значение една кола дали е нова или употребявана,а решаващо е МАРКАТА ,МОЩНОСТТА И КАК Е КАРАНА И ПОДДЪРЖАНА.Може ли да се сравнява едно Порше примерно /да не говорим за Ферари,Ламбо и др/ на 10години-гаражно,редовна смяна на консумативи в спец. сервизи,неблъскано/поне не сериозно/,със отличен интериор,...със една нова Дачия,Фолксваген или каквато и друга марка от "Ширпотреба"?Ами вижте цените в сайта и ще разберете.

    Коментиран от #48

  • 17 ЗДИ

    13 34 Отговор
    15.Много е екологична, въздуха в града е прекрасен.Минаваш на преглед с намигване, доливаш масло пред блока(сутрин), не можеш да измиеш чернилката от задното съкло след палене, може да убиеш някого(или себе си), след удър следва пълен атомен разпад. Лятото или зимата те оставя насред нищото. Иначе си част от движението, претенциозен. Гошко, нема по-тъпа статия....твоята на колко е?

    Коментиран от #59

  • 18 Васичка Атанасова

    5 25 Отговор
    АБСОЛЮТНО С НИТО ЕДНО ОТ ИЗБРОЕНИТЕ НЕЩА НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН
    ДОСТА УМЕН ЧОВЕК ГИ Е ПИСАЛ ТЕЗИ НЕЩА
  • 19 Красимир

    33 7 Отговор
    Абе хора тук пише за стари коли-таралясници. Като си купиш кола не от магазина тя попада точно в категорията таралясник. Някой вече и е взел каквото има да взема от нея. И по този начин 95% от автопарка на България е такъв. Защо някои си мислят, че карат по нови коли. Е друг е въпроса да си купиш например Порше за 100000 евро щото си продал на баба си нивите и си сложил веднага метаново устройство. Ей това е келешлък.
  • 20 БМВ

    8 26 Отговор
    Статията е платена от горублянските и дупнишките джамбази вероятно.Англиюаните са казали нещо много вярно - Евтиното излиза скъпо.Аз си карам яката машина и ми е все 1!
  • 21 БМВ

    2 39 Отговор

    До коментар #3 от "Евлампи":

    Вземи ми к**** за камшик и се бии с него по гърба аз пък карам качествен и класен автомобил и не ми пука колко бензин гори.И едва ли и мойта и твойта кола имат еднакво поведение на пътя,но обясни ни защо си по голям играч от всички според теб.

    Коментиран от #26

  • 22 Alex

    10 4 Отговор
    Искам да дам два примера:
    1/ Имам клиентски номер на един познат и пазарувам в Тех-Ко с отстъпка 45% на всичко и хората дори и при тази отстъпка печелят;

    2/ Мой познат си купи за фирмата 3 броя Хюндай и30 от последната модификация за 18 000 лв и при всичката отстъпка от Хюндай пак са на печалба от тази цена, (по ценова листа 38 000 е обявената цена с включена отстъпка цената става 34 000 за борчета от улицата)

    Та въпроса е ако частите са на по-нормална цена хората ще си подържат колите, а не да ги карат до последно със строшени части, а тези които имат малко по-нормални възможности ще си купуват нови коли, но с печалбата с която се работи няма как да стане.
    В Германия колата на лизинг не се оскъпява с лихва, автокаско, ГО на стойност за лизингови коли и разни такси за обслужване на лизинг. Един голф излиза 150 евро месечно, първоначално се внасят 1500 евро и след 6-тата година го връщаш или плащаш остатъка.

    Коментиран от #35

  • 23 Некой си

    41 1 Отговор
    Ново и старо ще вървят повече време здрави ако пътищата ни са като западноевропейските.
  • 24 Чичу Ади

    17 4 Отговор
    Къде продават евтино гориво за брички? Или има брички на брикети, но моята не е от тях.... Говорим за кола страдаща от мазохизъм и после четем, че имала неповторим характер?!?!?! Как аджеба ще минаваме спокойно през дупките, ще ремонтираме с части от моргата и изведнъж ще ценим много повече новата кола?!?!?! Има хора каращи брички цял живот и на сън не са спестили още пари за нов автомобил.
  • 25 петър

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Един":

    Евала-много си прав,и аз мисля като теб
  • 26 петър

    31 2 Отговор

    До коментар #21 от "БМВ":

    Чудно ми е какво значи класен и качествен автомобил, и по начина които го казвате все едно не живеете в БЪЛГАРИЯ,в панелка във чиито вход пише К-. за ЦСКА,и родителите ви не взимат 184лв пенсия
  • 27 Нисана

    12 0 Отговор
    Ако всички коментирали бяхте обърнали внимание, в началото е написано че става въпрос за сайт, който дава инфо и съвети за някои други страни по света а не за БГ където 90% от автопарка е втора ръка.
  • 28 Бля

    5 1 Отговор
    Рейндж роувър спорт на 10 години =на нова Дачия дъстър (ценово).....хммм.
  • 29 Бля

    7 2 Отговор
    Рейндж роувър спорт на 10 години =на нова Дачия дъстър (ценово).....хммм.
  • 30 ЙХБФВ

    24 1 Отговор
    ТАРАЛЯСНИК е кола която не се подържа в техническа изправност
    има и мърлячи дето карат НОВИ ТАРАЛЯСНИЦИ
  • 31 Иван

    5 10 Отговор
    Пълни глупости.
    Как е възможно някои да напише такава статия?
    Как е възможно някои да публикува такава статия??2
  • 32 Гошо процента

    10 13 Отговор
    Аз пък ползвам 60% отстъпка, в евро 07,дори ми дават и без пари някой път .Само глупости братче ..
    Старата кола не е кола и в даден момент като дръпнеш чертата ти излиза много по скъпо!Веднага да уточня,не препоръчвам чисто нов автомобил понеже всички сме наясно със стандарта в БГ,но да си хвалим 20 годишните таратайки ...Няма нужда моля!
  • 33 гощо

    11 6 Отговор
    Спокойствието с дъртия кенеф приключва когато тръгнеш на път!!! Иначе съм съгласен,особено за София да търкаляш един такъв кокал из града!!!
  • 34 За BMW- то.

    21 10 Отговор
    Недей ставай смешен . Как може да кажеш, че БМВ е класен автомобил
  • 35 Кракра

    18 5 Отговор

    До коментар #22 от "Alex":

    Я пак, я пак?
    150 Евро на месец прави 1800 Евро на година. За 6 години - 10 800 Евро. Плюс 1500 Евро първоначална вноска - 11 300 Евро.
    Съжалявам, че ще те разочаровам, но това е едва половината от цената на един стандартен нов голф.
    Хората на Запад карат нови коли не защото са много богати, а защото поддръжката на старата кола им излиза златна. Преди 20 години ставката за труд в стандартен автосервиз в Германия беше 100 марки на час. Сега сигурно е над 100 Евро. И като вкараш дъртия 14-15 годишен таралясникк 3-4 пъти годишно в сервиза, само за труд ще ти вземат няколко хиляди Евро. По-добре да ги дадеш за лизинг на нова кола.
  • 36 Петко

    8 13 Отговор
    Никаква кола. Само такси и самолет. Малки разходи. Никакви проблеми.

    Коментиран от #41

  • 37 Гого

    11 5 Отговор
    И аз карам такъв таралясник от 15г голф 2'90г.и само бой
  • 38 qqqqq

    27 4 Отговор
    Всичко опира до заплатата на българина. С 500 - 600 лв заплата на месец няма как да караш нова кола. И трудно подържаш старата. Алчните ни чорбаджий ако не вдигнат заплатите скоро, България ще стане държава на олдтаймерите с 30+ годишни автомобили.
  • 39 mediator37

    8 9 Отговор
    Не си купувам нови коли от шоурума, не правя ремонти и не ходя по оулинклузиви- за това имам пари и не мисля за утрешния ден.
  • 40 Gerrard

    26 7 Отговор
    Моята я взех на 15 години,набор 1996 г. сега е на 21 карам я всеки ден ,подръжката й е евтина малък данък и ми върши идеална работа,харчи ми 5-6 на сто нафта ,зареждам откъдето ми падне и ми дреме на кривия!!!
  • 41 фас

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "Петко":

    Айде моля никаде не става въпрос за/ стара бричка/ а за евтина
  • 42 велислав

    14 4 Отговор
    не е важно каква е колата, а кого возиш и къде ходиш.
  • 43 jambazina

    13 2 Отговор
    Дали дадена кола е "евтина бричка" също е въпрос на гледна точка, за някои за съжаление такава кола е мечта.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 PlimP

    16 2 Отговор
    само не ми е ясно, що трябва да трошиш, била дърта, кво като е дърта, бояджиата го бОли г.за дали боядисва броня на кола за 15000 или за 1500лв. , все ще я о.ере :D, по-скоро виждаш сметката на гумите отколко на жантите, истината е, че дъртите коли са много по-зрави от новите, да не говорим за проходимост
  • 47 Гост

    4 1 Отговор
    Немога да се съглася със всички точко особено 12-тата тъй като съм го видял с очите си.
  • 48 бавареца

    7 31 Отговор

    До коментар #16 от "onq s konq":

    Марката е една - БАВАРЕЦ ! Ела да те повозя на мойто чипосано 335i да видиш маКло кон боб яде ли ;)
  • 49 волен сидеров

    8 40 Отговор
    Трябва да се забранят целодневната и целогодишна употреба на стари коли на повече от 7 години да излизат на пътя-потенциално са опасни и за собственика им.Всяка държава да си произвежда няколко модела автомобила и да се продават само в държавата и то на много изгодна цена спрямо стандарта на държавата.Ако не можеш да си позволиш нова кола -то има градски обществен транспорт или велосипед.....
  • 50 Бай Кожо

    8 19 Отговор
    Старите коли са били по-здрави от новите, когато обаче самите те са били нови. Сега са като пенсионер с три инсулта, два инфаркта, ревматизъм и нощни напикавания, не се знае кога ще им спре часовника. И Ален Делон е бил секс символ едно време, ама сега...

    Коментиран от #52

  • 51 BADASS

    2 5 Отговор
    Honda Prelude 2.0i 1996 rules :)
  • 52 Хондаджия

    10 0 Отговор

    До коментар #50 от "Бай Кожо":

    Няма значение марката,защото всяка марка си има калпави модели.Има значение и къде е сглобяван автомобила.Всеки автомобил ако е много добре поддържан и независимо от възрастта му,той може да ви служи много дълги години,а това дали е опасен зависи от това как се кара(проблема със задкормилното устройство ;).Чували ли сте за заводите Атес ЕООД (кабелни инсталации за VW,AUDI,SKODA,PORSHE,Язаки България“ ЕООД(Ranault и Ford) и други подобни заводи,в които за по-евтино се произвеждат инсталации за различни класове автомобили.Предположете инсталации за Мерцедес в момента къде се произвеждат?Ето защо част от наблъсканите с екстри нови автомобили които не държат толкова на качеството,а на дизайна и на печалбата от резервни части са по-чести посетители на сервизите.Има марки които до преди 16-17 г произвеждаха трошливи автомобили и марки които от 5 и повече години произвеждат такива.За по-старите автомобили има и части заместители(произведени в Турция,Китай,ЕС).
  • 53 Кракра

    15 5 Отговор
    Статията е абсолютно вярна. В България, при нашенските заплати, пътища и майстори и при цените на новите автомобили, трябва да се карат само коли над 10 години, от масови марки и модели. Евтина поддръжка, пълно с части по моргите, не ти пука къде ще я оставиш, ако я одраскаш, махваш с ръка и продължаваш.
    Новата кола седи на платен паркинг или в нает гараж, трепериш непрекъснато къде ще я оставиш и как (ако изобщо) ще я завариш, за най-малкото нещо се търчи при застрахователя. Във фирмените сервизи ти смъкват по 3 кожи от гърба за елементарни манипулации. А, и като караш и гледаш километража, виждаш как цената на колата ти спада с всеки изминат километър ;-)
  • 54 Българин

    19 1 Отговор
    Тази статия е много вредна. Да се скрие веднага. Ами, ако схванат интереса си западняците и спрат да ни продават хубавите, издръжливи и пестеливи на разходи таралясници, ние какво ще караме. А бе хвали старо, карай ново си има българина приказка. Не че няма вярно в статията, но ако можех щях да си купя ново. Не мога! Така че, ще се успокояваме.
  • 55 comment

    20 6 Отговор
    Авторе, нали не се опитваш да ме убедиш, че е редно да бъда беден и да карам желязо, което някой с нормален жизнен стандарт от коя да е държава в Европа е изхвърлил за скрап?!? Че и щастлив и хитър да се чувствам?!? Ега ти наглата пропаганда!!!
  • 56 Гост

    5 4 Отговор
    1. Нисък Данък
  • 57 Тодор

    9 4 Отговор
    Аз карам Тойота Приус 3 купена нова и до сега съм минал почти 190 000км по нашите пътища и освен маслото имам сменени веднъж задни накладки е една крушка на десния фар. Преди имах ауди а3 от 98г. и за 2 години пръснах около 3000 за ремонти, без да броим консумативите
  • 58 Kobrata

    4 3 Отговор
    На мен принципно няма дами хареса да карам нова кола, щот 5 год. Гаранц. Няма да има ко дА чуъркам :D поздрави
  • 59 German cars

    7 1 Отговор

    До коментар #17 от "ЗДИ":

    Все едно описа продукцията на ВАГ. хахаха
  • 60 Чичо Пешо

    6 0 Отговор
    Да, ама ако си автофен като даваш пари за ремонт на кош и постоянно се ядосваш. Виж, ако ги даваш за кола, която ти е на сърце, доста по-лесно се преглъща, че даже се радваш, че я правиш по-добра.. Тъй че има 2 страни на монетата..
    И вярвайте ми, работния кон, като го караш на уволнявка, ще се троши доста.
  • 61 фау ве

    8 1 Отговор
    Има една единствена причина да караме евтини брички и тя е Беднотията.
    Да караш стара кола е все едно да спиш с дърта жена.:)
  • 62 Кольо Камиона

    12 0 Отговор
    Да бе, нищо по хубаво от това да живееш в разкапана панелка, жена ти да е грозна и мустаката, да имаш "вила" в някое пернишко село и да караш 20-годишен таралясник за който има много части по моргите.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 кубанеца

    5 0 Отговор
    Кубинците значи са на най-голяма далавера!? :)
    Като гледам натам сме тръгнали, дотам ще ни докара нашия Ел Мафиозо.
  • 65 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "ВУНДАБА":

    И С ВАРЕЛ МАСЛО
  • 66 Bitski

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ддд":

    Без запетайки и точки си оставаш неграмотник и не се разбира мисълта ти!
  • 67 Евлоги

    0 0 Отговор
    Защо пишете глупости,за сто колко хиляди сменил само задни накладки, не знаеш ли лъжльо че на едни задни челюсти се сменяват два чифта предни?или твоя барутарник има само задни спирачк