7 288 23

400 коня за наточеното Audi RS3 Sportback

Радослав Славчев

Германците от Audi представиха обновената версия на своя наточен хечбек RS3 Sportback, който вече разполага с мощност от 400 конски сили. Публичният дебют на този автомобил ще се състои през март в Женева.

Обновеното Audi RS3 Sportback разполага с нов 2.5-литров петцилиндров двигател, снабден с турбокомпресор. Този агрегат е заимстван от новото Audi TT RS, но тук са модернизирани някои от компонентите.Доработени са цилиндровият блок и картерът, монтирани са нови турбокомпресор и интеркулер, а така също и комбинирана система за впръскване на гориво - в колектора и директно в цилиндрите.

В резултат на всички тези промени двигателят е станал по-мощен с 33 конски сили и по-лек с 26 килограма. Максималният му въртящ момент е 480 Нм и е достъпен в диапазона 1 700 - 5 850 об/мин.Агрегатът работи съвместно със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, а моментът се предава на четирите колела през трансмисията и през многодискова муфа на задната ос.

От 0 до 100 км/ч Audi RS3 Sportback ускорява за 4.1 секунди - постижение, което е с 0.2 секунди по-добро от това на досегашното поколение. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.В допълнителното оборудване влизат много екстри, като една от тях, която ще е особено интересна за уличните състезатели, е нов ограничител на скоростта. С него максималната скорост става 280 км/ч.

Диодни фарове, спортни кожени кресла и мултимедия с Google Earth и Google Street View са още част от опциите. Адаптивно окачване също е предвидено, но и то е част от допълнителното оборудване на колата.Опция са и доста по-ефективните карбон-керамични спирачни механизми, които са с 310-милиметрови предни дискове. Картинката се завършва от уникалната 705-ватова аудио система Bang & Olufsen.

Поръчки за колата започват да се приемат от април, а в дилърските центрове колата ще е налична от средата на лятото. Петвратата версия ще струва 54 600 евро, а седанът ще се продава за 55 900 евро.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    1 14:08  10.02.17
    Крайно време е да сменят дизайнера както направиха от BMW ! Това на снимката е като 15 годишна кола !
  • ДЕСИСЛАВА (гост)
    Отговор
    2 14:08  10.02.17
    Любимата ми кола. Но в този цвят ще отива повече на момче

    Коментиран от #3

  • Бояджията (гост)
    Отговор
    3 14:10  10.02.17

    До коментар #2 от "ДЕСИСЛАВА":

    Еми пребоядисай си я в розово !
  • ЪРП (гост)
    Отговор
    4 14:16  10.02.17
    БРУТАЛНО КРАСИВО АУДИ!!!
    УНИКАЛНА КРАСОТА, ИЗЛЪЧВАНЕ И ХАРАКТЕРИСТИКИ!!!
    БРАВО НА АУДИ!!!
  • дадс (гост)
    Отговор
    5 15:13  10.02.17
    Няма спор че е голф
  • Бай Бай (гост)
    Отговор
    6 15:30  10.02.17
    Ауди не правят роботизирани кутии, автоматична е, S-tronic
  • Радко (гост)
    Отговор
    7 15:48  10.02.17
    Всъщност колата е страхотна, но няма как да се хареса на широката аудитория, защото е нещо крайно недостижимо за хора от типа мицубиши паджеро тракащо на трактор, плюшен салон с миризма на гъбясал цървул и изгнил под на същия варел.
    Има кой да оцени колата, и ще извади пари да си я купи..

    Коментиран от #8

  • 👽а ко рече (гост)
    Отговор
    8 18:14  10.02.17

    До коментар #7 от "Радко":

    Да сравняваш алуди с което и да е паджеро си е пълна лудост !!!В сегмента в който е паджеро ауди са на проходилка!!!С биберонче!!!

    Коментиран от #10

  • Курчо (гост)
    Отговор
    9 19:24  10.02.17
    Който не може да си я позволи казва че нее хубава , нищо ново всеки плюе по някоя марка а нее и сядал в нея защото живота му е преминал да мръзне в БДЖ.
  • Бат Саше (гост)
    Отговор
    10 19:52  10.02.17

    До коментар #8 от "👽а ко рече":

    И съответно обратното, Радко! Там където са Ауди, Митсубиши са не само сукалчета, ами и никога няма да пораснат. А Паджеро от 2000 година насам, си е просто един СУВ (почти паркетник), почиващ на стари лаври и нищо повече. Въобще няма да споменавам дизайна на последния! А че не трябва да се сравняват АУДИ и Митсубиши е ясно. Просто Ауди е от друга галактика, спрямо японската марка. Тя затова е и в съвсем друг сегмент и клас.
  • брях (гост)
    Отговор
    11 21:29  10.02.17
    Нов модел тоалетна !!!С турбо , направо изсмуква фекалиите , а накрая и остатъците от мозък , йееее!!!
  • Васичка Атанасова (потребител)
    Отговор
    12 23:48  10.02.17
    най добрата марка е АУДИ
    ТОВА ЛЯТО КАРАХ S6 5.2 V10 С 435 КОНЯ
    БМВ та ли ? кво каза ? ааххахаххаха
    мармалд мармалад ги правих
    излита като пистов мотор а какъв звук има
    не ти трябва СD
    НЕ МИ СЕ СЛИЗАШЕ ОТ КОЛАТА

    Коментиран от #13, #14

  • Кънчо (гост)
    Отговор
    13 01:14  11.02.17

    До коментар #12 от "Васичка Атанасова":

    На ауди са им трябвали 10 години, за да построят автомобил, който може да се конкурира с е39 М5. БРАВИСИМО, ШАМПИОНИ!
  • Кънчо (гост)
    Отговор
    14 01:14  11.02.17

    До коментар #12 от "Васичка Атанасова":

    На ауди са им трябвали 10 години, за да построят автомобил, който може да се конкурира с е39 М5. БРАВИСИМО, ШАМПИОНИ!
  • ДРПМ ГНДЖ (гост)
    Отговор
    15 03:47  11.02.17
    RS3 е убиец!!! Дано да има двуврато, ще е доста по-красиво от А45 AMG,според мен надпреварата за бързите хечбекове ще е с M140xi. Много жалко, че VW не вкарват лукс в Golf R, от същия проблем страда и Ford Focus RS. Проблем, който пак ги оставя на заден план, въпреки невероятните им парамeтри и нововъведения :)
  • JDM RLZ (гост)
    Отговор
    16 03:59  11.02.17
    PAJERO EVOLUTION TOP OFFROAD/RALLY VEHICLE !!! Как така сравнявате джип с хечбек? ;( :/ :/ Когато Mitsubishi са гърмяли с проходими машини, АUDI още не са измислили Quattro, така че не знам защо отваряте темата ;)

    Коментиран от #17

  • корсса (гост)
    Отговор
    17 09:12  11.02.17

    До коментар #16 от "JDM RLZ":

    За торсен плащат лиценз!
    ауди измислят конфекция и то над 20г. едно и също с различна големина!
  • Rs6 monster (гост)
    Отговор
    18 10:24  11.02.17
    Вижте сега до всички фенчета на японски КУРНИЦИ аз имам Ауди....rs6 2002 г.авант...Има много силови доработки,а за quattro да не говорим....Или не нека поговорим ,щото аман от разбирачи по тия форуми.Аз има в обкръжението си приятели , които са истински офроуд фенове и най вече хора с сериозни възможности..За тях това е хоби което няма подчертавам НЯМА резерв на пари и вложения...Всички минаха през много марки за офроуд....Но само г класата на Мерцедес успя да се справи с всички препятствия и как,огромни спускания,изкачвания при които и планински кози биха затаили дъх...А и много важно е така за спорта си взехме с един приятел миналата година Ауди алроуд 2.7 т 250 КС. И забирасе го моднахме по гуми ,спирачки и ръчна скоростна кутия и о удивление немската щайга се справи учудващо много добре през кофти терен в блато и въпреки че почти влезе вода в купето излезна за разлика от късата модната джипка паджеро на един приятел от Стара Загора
    Малко се понамокри и шнорхели нещо се по прецака,а и още нещо само за сведение тази зима сега изкарвах на буксир от преспа пред блока един хитрец като Вас фенчета с един японски курник Дубарова така че тихо,но на мен ми стига учудения поглед на пича и приятелката му като ги изкарах без проблем...Та аиде и да знаете има хора наричат се психолози и е хубаво да ги посетите малко да ви освестят и попрочетете малко преди да говорите за quattro щото най ме кефи да показвам с доказателства на всички с японски каруци...
  • 19 11:08  11.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кьоравия (гост)
    Отговор
    20 15:58  11.02.17
    Аааа, нов/стар грозен голф...
  • JeepJeepJeep (гост)
    Отговор
    21 02:30  13.02.17
    Eii Rs6 monster, nikoi ne iska da slusha za jivota ti.Kaji 1 offroad kola na audi, na tqh ne im e silata tam .A toyota i mitsubishi ot qponskite koli sa s tradicii v tazi sfera ;)
  • JeepJeepJeep (гост)
    Отговор
    22 02:34  13.02.17
    Inache tazi RS3 e s mn specialen dvigatel za Audi. 1.8 turbo ne beshe dostatuchno :)
  • Investor (гост)
    Отговор
    23 02:49  13.02.17
    1rvi prototip na audi za kola s 4wd e prez 1977, a na mitsubishi e prez 1973 . 1ta kola v seriino proizvodstvo s 4wd na audi e modelut Quattro 1980, a na mitsubishi e Pajero 1982 (Wikipedia).

Напиши коментар:


Публикувай