11 643 12

Peugeot купи правата върху 60-годишен модел

Георги Касабов

Индийската компания Hindustan Motors ще получи $12 млн. от Peugeot за правата върху името Ambassador, под което до 2014 г. се продаваше един от най-дълго произвежданите автомобили в историята. Все още не се знае как французите смятат да използват легендарното название, съобщава The Times of India.

Hindustan Ambassador Classic (1999-2003)

Производството на Hindustan Ambassador започва през 1958 г. Автомобилът е почти пълно копие на третото поколение Morris Oxford (1956–1959) и десетилетия наред е най-продаваният модел в Индия.

Morris Oxford (1956–1959)

В средата на 80-те години на миналия век търсенето започва да спада заради навлизането на много по-модерни коли на индийския пазар, но въпреки това Hindustan успява да пласира по около 24 000 бройки годишно. През 2013 г. продажбите спадат десеторно, производството става нерентабилно и е взето решение за пенсионирането на Ambassador.

Hindustan Ambassador Grand (2003-2014)



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ал Купоне
    Отговор
    1 14:35  13.02.17
    Лейтинант Коломбо мисля, че караше подобен класически модел.

    Коментиран от #3

  • бай Иван
    Отговор
    2 14:39  13.02.17
    Грозотия. Те англичаните коли не могат да правят. Сега като ги изкупиха немците вече може и да стават за нещо.
  • Doc Hudson
    Отговор
    3 14:46  13.02.17

    До коментар #1 от "Ал Купоне":

    Коломбо джиткаше с Peugeot 403 Cabriolet
  • Бай Тен
    Отговор
    4 16:02  13.02.17
    НАПРАВО СИ Е мОСКВИЧ 407 ИЛИ ОБРАТНОТО

  • бай бай
    Отговор
    5 17:05  13.02.17
    до бай Тен със сигурност е обратното...рашъните не могат да измислят нищо, което да радва хората...всичко у тях е откраднато...виж за бомби, самолети танкове, т.е. всичко, което може да съсипе живота на хората са шампиони...даже Хитлер се е научил от тях на много злини
  • Ха сега де
    Отговор
    6 17:36  13.02.17
    Сега ще го пипнат тук там, ще го модернизират и ще започнат да произвеждат за индийския пазар, Писа отдавна са зарязали европейския пазар и се стремят да се наложат на азиатския, там се купуват най много автомобили. Те вече имат заводи в Китай и Донгфенг инвестират в тях. Желая им успех!
  • ссд
    Отговор
    7 17:41  13.02.17
    От статията не става ясно правата върху името ли купуват, както е записано или правата върху модела
  • PSA
    Отговор
    8 18:51  13.02.17
    Ясно пише, че е върху името - само това им трябва. Което означава, че са намислили да го ползват за нов луксозен модел от високия клас.

    Коментиран от #10

  • бай Георги
    Отговор
    9 19:25  13.02.17
    Толкова пари за едно име? Това се казва прахосничество. Да ги бяха дали в Африка.
  • асът на асовете
    Отговор
    10 19:41  13.02.17

    До коментар #8 от "PSA":

    Може и да не е само върху името, струва ми се че ще използват частично и визията на колата, разбира се много по-модернизирано. Нещо като романтичен поглед към миналото.
  • кроко
    Отговор
    11 20:57  13.02.17
    Индианците са откраднали от руснаците дизайна на Москвич 403 деда ми го имаше същия и беше голям танк
  • Грую
    Отговор
    12 22:41  13.02.17
    Бях чел навремето, че САМО марката КОКА-КОЛА струвала 73 милиарда долара, което било повече от всички активи в целия свят.

Напиши коментар:


Публикувай