78-годишен германец измина 1 000 000 км със своя Москвич-2140, закупен през 1976 г. в тогавашната ГДР. В продължение на повече от 40 години Герхард Шот използвал съветското возило за ежедневните си нужди и все още няма никакво намерение да слиза от него, съобщава Tag24.
Шот си спомня, че като ново "москвето" струвало 17 600 марки или средната за страната заплата за две години. За да се сдобие с мечтаната кола, мъжът трябвало да пътува до друг град, където имало наличност.
Навъртените милион километра не били никак безоблачни, признава Шот. Двигателят бил сменян, а борбата с ръждата била непрестанна. За сметка на това съветският звяр харчел умерено за 75-те си конски сили - около 10 на сто.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кроко
Коментиран от #28, #46
10:02 22.02.2017
2 onq s konq
Коментиран от #16, #66
10:02 22.02.2017
3 112
Коментиран от #5
10:06 22.02.2017
4 чичо Пешо
Коментиран от #6, #23, #119
10:06 22.02.2017
5 чичо Пешо
До коментар #3 от "112":
да, двигателя е от БМВ, не си спомням модела - от 50-те беше. Виждал съм ги един до друг, разликата беше само в колекторитеКоментиран от #22, #112
10:08 22.02.2017
6 Гришо
До коментар #4 от "чичо Пешо":
Имам някакви бегли спомени от 80-та година за обменен курс на български лев към източногерманска марка 1:6...Коментиран от #26
10:17 22.02.2017
7 БАТЕ ЖОРО
Коментиран от #25, #41
10:17 22.02.2017
8 Бате Цецо
10:26 22.02.2017
9 666
10:27 22.02.2017
10 той
11:07 22.02.2017
11 Ники
Голем пияница беше! Сутрин, докато не му сипнеш 50 грама бензинец директно в карбуратора не щеше да пали! :)
Коментиран от #12
11:09 22.02.2017
12 до 11
До коментар #11 от "Ники":
то първо въздущния филтър се сваляще11:20 22.02.2017
13 Ники
11:53 22.02.2017
14 ШАРАН БГ
Коментиран от #110
11:54 22.02.2017
15 Корковата тапа
То бива мазохизъм ама това неговото минава всички граници...
12:12 22.02.2017
16 Лъвчето с дългата опашка
До коментар #2 от "onq s konq":
Коньо, освен мотора на БМВ е ползвано и електричество. Това е първият хибрид в света!! :-)12:15 22.02.2017
17 VWandMercedes
Доста дебилна кола, но имаше чар в нея.
12:17 22.02.2017
18 уууууууфффф
Ама така е като си фен на нещо подобно на кола..
12:18 22.02.2017
19 Борис
Коментиран от #115
13:04 22.02.2017
20 Ал Купоне
13:08 22.02.2017
21 Мартс
13:14 22.02.2017
22 бай Иван
До коментар #5 от "чичо Пешо":
Абсолютна глупост.Потърси в интернет да видиш.
И откъде си намерил M10B15?
13:20 22.02.2017
23 тадд
До коментар #4 от "чичо Пешо":
"Чичо Пешо" ;) - за един от последните 'чисти' дванайсетаци броих 5700 лв. през 1978, тъкмо бяха почнали и 'дефорсираните'- за да горят и А83 бензина, иначе 'аванса' мноо чукаше13:26 22.02.2017
24 тадд
13:32 22.02.2017
25 Роги
До коментар #7 от "БАТЕ ЖОРО":
Источно германската марка тогава беше 30 стотики.Така че раздели на 3 и ще видиш цена блиска до БГ.
Коментиран от #55
13:39 22.02.2017
26 Бате Цецо
До коментар #6 от "Гришо":
Незная какъв е бил курсът лев източногерманска марка през 70-те, но в България предното поколение, оригиналният 412 през 1974г е струвал 5200 лв.13:53 22.02.2017
27 Капитана
14:41 22.02.2017
28 НЕУК И САКАТ ПЛЮВАЛНИК
До коментар #1 от "кроко":
ЗНАЙШ ЛИ ПО КОЛКО МУ Е СМЯНАТА НА ШАРНИРИ И ТАМПОНИ НА ПРЕДНИЦАТА.КОЛКОТО БАНИЧКИТЕ ТИ ЗА ЕДНА НЕДЕЛЯ.КАЛНИКА Е 18 КИНТА.ОСНОВНИЯ РЕМОНТ Е ДО СТО КИНТА.СЕЩАШ ЛИ ЗА КО СТАА ДУМА ИЛИ ТИ ПРИСЕДНА ДЮНЕРА.15:12 22.02.2017
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Cholako2
15:34 22.02.2017
31 бай село
15:34 22.02.2017
32 Хайко
15:55 22.02.2017
33 jambazina
16:19 22.02.2017
34 НикиД
Коментиран от #53, #116
16:22 22.02.2017
35 Терцел
16:25 22.02.2017
36 веско
16:46 22.02.2017
37 kabagaidarov
16:58 22.02.2017
38 Нов
Щом толкова много коментари се появиха значи Москвето е оставило спомени!! Конкретно. Моторът частично е взаимстван от БМВ и е много здрав ако се полагат елементарни навременни грижи за него. Тогавашните двигатели се износваха по-рано поради некачествени масла. Предницата се разбиваше при пробег около 10 хил. км. и трябваше да се сменят едни пластмасови вложки в болтовете. Сравнително честите ремонти по халата бяха много евтини дори за тогавашните мижави заплати. Халата е с висок пътен просвет и е доста проходима и идиотоустойчива.
МОСКВИЧЪТ Е НАПРАВЕН ВЪВ ВРЕМЕНАТА КОГАТО МЪЖЕТЕ ОЩЕ НЕ СИ БРЪСНЕХА КРАКАТА !!!
Коментиран от #40
17:23 22.02.2017
39 Боби
17:32 22.02.2017
40 а помните ли едно време
До коментар #38 от "Нов":
+1Кефиш ма с тоя коментар. Особено това за маслата е страшно вярно, а финала просто кърти!
17:47 22.02.2017
41 gost
До коментар #7 от "БАТЕ ЖОРО":
на ЖОРОтогава ддр марката беше 30стотинки
18:25 22.02.2017
42 гост
18:27 22.02.2017
43 Брат ми
18:27 22.02.2017
44 гост
правилното е ААААХ, ЗАЩО ЛИ ТЕ КУПИХ
18:29 22.02.2017
45 гост
18:29 22.02.2017
46 OMG WTF
До коментар #1 от "кроко":
Колкото и минуси да ти цъкат путлерастите - ами прав си...Коментиран от #47
18:43 22.02.2017
47 НАДСКОЧИЛ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СИ ОТВОРКО
До коментар #46 от "OMG WTF":
ДАЖЕ И ХИТЛЕРИСТА Е ПО УМЕН ОТ ТВОЙТА НЕЩАСТНА ПЕРСОНА.Коментиран от #59
18:51 22.02.2017
48 S-line
18:54 22.02.2017
49 Златото
Коментиран от #56, #57
19:07 22.02.2017
50 дедо Шишарко
19:08 22.02.2017
51 Златото
19:10 22.02.2017
52 коко
19:13 22.02.2017
53 тадд
До коментар #34 от "НикиД":
разликите в износа за външните /от СИВ/ пазари, не бяха толкова 'драматични'- съединителите, комплект, бяха на "Борн§Бек", за Швеция- странични мигачи на калниците, близо до вратите, за Финландия- допълнителна лайсна под вратите, на праговете демек или по-скоро за мен "козметични" допълнения А за теб може да са и боклуци, както и ги наричаш, защото не си ги карал и то с години наред. За тях изискването "път" или "шосе" не бе от толкова голямо значение Сега имам няколко автомобила, но все още свалям шапка на 'дванайсетака' или както му викат повечето - Мускала.19:15 22.02.2017
54 Shmeker
1. Човекът цени онова, което има.
2. Дванайстакът е с мотор краден от БМВ
3. Сглобката на руски автомобил за ГДР е по-качествена
4. На фона на вартбурзите и трабантите които са имали в ГДР, москвичът е бил като бентли.
19:16 22.02.2017
55 БАТЕ ЖОРО
До коментар #25 от "Роги":
в статията пише, че е купена за две средни годишни заплати. дори и на 1/3 не ми се вярва да са вземали по 733 ддр марки средна заплата през 1976г. в соца пари не даваха, знам ги тези неща, макар и да съм младКоментиран от #60, #80
19:18 22.02.2017
56 ОТ ПЪРВО ЛИЦЕ
До коментар #49 от "Златото":
ДА ОСОБЕНО ФОЛКСВАГЕНИТЕ БЯХА НОМЕР ЕДНО БОКЛУЦИ НАЧЕЛО С КОСТЕНУРКАТА.БУТАЛАТА И ФЪРЧАХА ПРЕЗ ТЕНЕКИИТЕ ДО ПЕТИЯ ЕТАЖ.А ЗА СКОРОСТ ДА НЕ ГОВОРИМ .ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЪГВАШ С КРЕМ ЗА БРЪСНЕНЕ И САМОБРЪСНАЧКА .19:20 22.02.2017
57 тадд
До коментар #49 от "Златото":
един познат за 400 000 км. изкара с 1 комплект свещи, и един реглаж на клапаните. Смени оригиналните свещи на 100 000км с Шампионки и съответно редовна смяна на маслата - от ГСМ на МТС-то Като си вдигаше капака, направо падах, двигателя беше една огромна буца кал. Завалийката не знаеше какво е миене, но и тия клм. на село по черните пътища и чукари, едва ли отговарят на същия асфалтов пробег. Направи ги за около 15 години, кмет беше, като в крайна сметка той почина, а колата си остана в движение.Коментиран от #70
19:28 22.02.2017
58 Гост читател
19:33 22.02.2017
59 OMG WTF
До коментар #47 от "НАДСКОЧИЛ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СИ ОТВОРКО":
Истината понякога боли. :)19:42 22.02.2017
60 Роги
До коментар #55 от "БАТЕ ЖОРО":
Пояснявам,през 1976г заплатата на баща ми беше220лв.Средна заплата за тогава.нашият москвич струваше5000лв.Ти си напраеи сметката може или не.Още повече че германците вземаха по галеми заплати от българите.
Коментиран от #63
19:45 22.02.2017
61 bubu
Коментиран от #72
20:37 22.02.2017
62 1234
20:40 22.02.2017
63 БАТЕ ЖОРО
До коментар #60 от "Роги":
не знам какво е работил. аз почнах с 240лв. през 1989-та като началник отдел. през тези години масовата заплата е била между 80 и 120 лева. друга тема е, че е имала висока покупателна способност. недей да спориш с мен!Коментиран от #78
20:47 22.02.2017
64 гост 2
21:12 22.02.2017
65 Опсарин
Коментиран от #68
21:31 22.02.2017
66 тоест
До коментар #2 от "onq s konq":
Ми той явно, защото е с двигател на БМВ е сменян двигателя? Яко беше с двигател ан Исузу или Тойота, щеше да мине 2 млн. скм и да сменя не двигателя, а всички ауспухни тръби и скоростната кутия вероятно, но не и двигателя. Фен съм на редица руски техники, включително корабна, космическа, военна, транспортна, но битовите им автомобили станаха вече по-хубави едва наскоро, когатос е кооперираха с големите гиганти. Но в годините на соца, най-здравите масовки бяха колкото и да не ви се вярва Лада 5-ца, 7-ца, Вартбург и Трабант. Двигателя на Траби и Вартбурга си бяха двутактови болуци, пуснати в употреба по незнам каква простотия на партийна директива, но самите купета бяха здрави и надеждни. москвича бе много здрав на товар, високопроходим, но неикономичен и не е кола за възхваляване. Волгитее бяха привилегия на ДС и БКП играчите, но Траби бе нещо неповторимо. мен лично това двутактово 26 коня цигарено кутийче са ме возили нагоре през Хаимбоаз с точно 123 км в час. Аз се скъсах с Жигулата на връщане от една сватба по нанагорнище, да стигна Трабанта и не можах, а е цели 64 коня. При това 4-тактова? каквото и да говорят, където пипне немеца все прави нещо готино като техника. Двутактовите им пушилки бяха партийна директива и не се броят. И пак вървят тия дяволи?Коментиран от #69
21:45 22.02.2017
67 Нане-Вуте
21:48 22.02.2017
68 ГОЛФ
До коментар #65 от "Опсарин":
Не ти разбрах мисълта-харесваш или не ?! Аз от последните москвичи съм карал като служебен , на две години беше , с ладов двигател (по-мощен демек) - пълен боклук ! Вече имаше ражда по него , по цариградско от орлов мост по посока Пловдив на "феята" с педал до ламарината търсеше трета скорост дори , а харчеше около 12/100Карал съм преди това (преди 10-ина години) 412 на който му се счупиха скоростите при по-рязко тръгване .
Това е може би най-скапания автомобил на света , след ЗАЗ-а !
21:52 22.02.2017
69 Shmeker
До коментар #66 от "тоест":
Вартбург и Трабант са разработки на DKW-Auto Union.Това са много прости и надеждни машини, бюджетни народни машини.
Не са никакъв боклук, просто по време на Втората световна война това е бил немския народен автомобил. Преди да измислят VW.
22:00 22.02.2017
70 ооооооо
До коментар #57 от "тадд":
ей, много лъжеш бе майна! и ние сме карали Москвичи!Свещите - няма и 10 х.км.и заминаваха, купувал съм от Кореком NGK7 - пак същото - "яде" ги двигателя..
22:03 22.02.2017
71 6666
22:04 22.02.2017
72 въх
До коментар #61 от "bubu":
Тоя ще е бил от КГБ. -:)))22:05 22.02.2017
73 соц
22:20 22.02.2017
74 Plovdiv
23:15 22.02.2017
75 на госта поста
00:26 23.02.2017
76 Селянина с колелото
(O)(O) [I][I] (O)(O)
Коментиран от #81
04:11 23.02.2017
77 Борис
08:09 23.02.2017
78 Роги
До коментар #63 от "БАТЕ ЖОРО":
Щом казваш,твоето магаре да е мъжко.Заплатата му беше 220лв.на майка ми беше 180лв. аз почнах като новобранец ел.техник без стажпрез 1985 също с 240лв.Повтарям като млад работник без опит,
колегите със стаж вземаха вече и оп 350-400 лв.
Няма да говоря за тези които работеха като началници във военните
заводи или АЕЦ.те вземаха много повече,така че не се знае немеца какъво е работил.
08:47 23.02.2017
79 Борис
08:59 23.02.2017
80 БАТЕ ЖОРО
До коментар #55 от "БАТЕ ЖОРО":
основното, което искам да подчертая е, че има голяма разлика в доходите между 76-та и 86-та и в соца и в целия свят по това време. жив и здрав!11:08 23.02.2017
81 бай Иван
До коментар #76 от "Селянина с колелото":
Потърси в интернет бе.Нищо общо с бмв няма двигателя.
Ладата е с променено окачване и друг двигател, нищо фиатско освен дизайна няма.
Волгата пък кое е на шевролет?
14:30 23.02.2017
82 Чичу Ади
Коментиран от #84
15:30 23.02.2017
83 benza
18:26 23.02.2017
84 бай Иван
До коментар #82 от "Чичу Ади":
Ти пък какво си очаквал от фиат с разпределителен вал в блока?Ти карал ли си милион километра с москвич? Как пък знаеш че са трябвали 100 трансплантации, 1000 глупости, 10000 не знам си кво си?
Голям си спец...Само с поглед разбираш какво й има на една кола. Вземи стани автомонтьор.
Не знам доколко може да се вярва на нечии спомени отпреди 30 години за това какво е правил някой роднина...
Аз обаче много добре помня как пасата на баща ми ядеше бобини и ни оставяше на пътя, при това нови оригинални.
И как на дядо ми пасата(същия модел- тройка, B3) не може да изкачи един лек хълм, а колко гадно се карат тея боклуци не е за вярване.
Mazda 323 BF е ехеее... много напреде, а е по-стара кола.
23:55 23.02.2017
85 Бай Кой
Коментиран от #86
00:24 25.02.2017
86 бай Иван
До коментар #85 от "Бай Кой":
Като си толко прост:-Презареждане на самолети във въздуха.
-Йонизатор
-Молотов
-Светодиод
-Кинескоп
Достатъчно ли е? От преди ВСВ.
Айде карай си немския кошник 10та употреба и мълчи.
Аз немски кошник не карам. Компа ми е с американски технологии ама не ми дреме. А телевизора ми е корейски(Самсунг)
09:53 25.02.2017
87 Мадара,Шумен
12:33 25.02.2017
88 Бай Кой
1. Карам нова (от магазина, сега е на 6 години) немска кола;
2. Карал съм и чисто нова, съветска. Карал съм и чисто нова Нива (около 2 месеца), също и Лада 110 (няколко годишна), както и съм се возил на какви ли не още недокрадени, недодялани и сделани съветски возила;
Повярвай ми няма нищо общо между едните и другите. Средата около нас го показва. И по-добре да караш 10 годишнен немски автомобил, от колкото чисто нова руска КОЛА (кола е най-точното наименование);
Сега малко информация за кухата ти и промита главица:
• Зареждане на самолети във въздуха;
Разработчик е грузинецът Александър Себерски, който живее в Америка(където хората са свободни да творят) и служи там в армията, където и правят първите опити.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aerial_refueling
• Кинескоп (електроно-лъчева тръба, cathode ray tube);
Ей тука да прочетеш, ако можеш, разбира се: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cathode_ray_tube
• Светодиод
Първото известно съобщение за излъчване на светлина от твърдотелен диод е направено през 1907 г. от британския експериментатор Хенри Раунд от Маркони Лабс. Раунд пръв открива и описва електролуминесценцията, която той наблюдава, изучавайки преминаването на ток през двойка метал – силициев карбид (карборунд, SiC), и описва жълто, зелено и оранжево светене на катода.
Това е с около 16 години по-рано от Олег Лосев, който повтаря техните опити.
• Йонизатор
15:46 25.02.2017
89 Бай Кой
Само дето Александър Чижевски е поляк, нищо, че е била тогава губерния. А през германецът Ханс Гайгер, се занимава с явлението 1900г. и през 1908г. съдава т.н. гайгеров брояч. Ето тука малко да четеш: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hans_Geiger
• Молотов (колкото и Калашников, с образование 7 клас, е измислил автоматичното оръжие и руски крепостни селяни са измислили колелото и самолета);
По време на втората световна война, след като нападат Финландия, финландците ги чакат именно с това оръжие, наречено на Молотов (тогава министър на външните работи). Наречено е така заради малоумното му изказване. Вячеслав Молотов твърди, че руските самолети хвърляли кошници с храни за гладуващото финландско население. Или пълен абсурд. Както виждаме отмисторияра, руснаците търпят огромни загуби. И т.н. и т.н
15:59 25.02.2017
90 Бай Кой
Коментиран от #91
16:00 25.02.2017
91 бай Иван
До коментар #90 от "Бай Кой":
Що ли се занимавам да обяснявам?Ето тука пише:
https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_Russian_innovation
16:19 25.02.2017
92 Бай Кой
Коментиран от #93
16:36 25.02.2017
93 бай Иван
До коментар #92 от "Бай Кой":
То щото може повече от веднъж да зачете кат натиснеш плюса...К'во ме интересува с какво карат германците.
Знам че в Австралия масово са на Е85(етанол).
17:34 25.02.2017
94 До Бай Иван
21:27 25.02.2017
95 Бай Кой
Бай Иване, ще ти разкажа един виц: "Чукча щял да пише книга. Издателят го питал - Чукча, ти прочел ли си една книга, че чак ще пишеш?! Той отговорил - Чукча не читател, а писател.
Ако случайно не го разбереш, ще ти го кажа така - Трябва доста да прочетеш, преди да пишеш. Човек, когато не се обажда, не си личи колко е глупав. Запомни това, много ще ти помогне в живота!
Коментиран от #96
22:08 25.02.2017
96 бай Иван
До коментар #95 от "Бай Кой":
Каква Австрия, какъв 86?Тук да не би да съм на изпит по български? Защо ми е да пиша грамотно за неграмотници?
Ти се правиш на много умен, ама си тъп соросоиден.
Пасата имам снимка на 231 309км-0319. С 3205 ХА, ако го видиш някъде ми кажи- интересно ми е къде е.
Всичко си му е сменяно по график. Не си бил там, не знаеш нищо->не коментирай.
А иначе сега баща ми има Touran 2007-> не е лоша кола, ама на мен ми харесват леки коли със задно които не се карат от идиоти(бмв и мерц).
Английски имам Cambridge Advanced English (C1) сертификат, при това 193/210- още 7 точки и C2.
Хайде кажи нещо за себе си, ще ми е много интересно.
23:29 25.02.2017
97 Бай Кой
Бай Иване, ти още българския не си научил, а иначе имаш Cambridge Advanced English. Тук вече не случи на човек. Понеже питаш, ще спомена, че преподавам в езиково училище, и доста от хората, които идват са същите като теб. Карат си курса, после им се издават сертификати и т.н. Същите такива, когато отидат на изпит на british council, по-добре не питай колко изкарват. А ти, най-вероятно, нямаш и никакво ниво.
В поста ти съм прочел Австрия вместо Австралия. Аз питах за Германия, ти къде ме прати чак? Не отговаряш на въпросите ми, което оправдава напълно димите ми за теб. Не съм използвал само - шезофрения. Тя е много подходяща, ето защо:
"Аз обаче много добре помня как пасата на баща ми ядеше бобини и ни оставяше на пътя, при това нови оригинални.
И как на дядо ми пасата(същия модел- тройка, B3) не може да изкачи един лек хълм, а колко гадно се карат тея боклуци не е за вярване."
След това:
"Пасата имам снимка на 231 309км-0319. С 3205 ХА, ако го видиш някъде ми кажи- интересно ми е къде е.
Всичко си му е сменяно по график. Не си бил там, не знаеш нищо->не коментирай."
Чета и не мога да разбера! Един и същи човек ли пише или са няколко? Ако е един, работата не е добре :)
"А иначе сега баща ми има Touran 2007-> не е лоша кола, ама на мен ми харесват леки коли със задно които не се карат от идиоти(бмв и мерц)."
До сега обясняваше какви трошляци били немските машини, а ти самия ги харесв
08:15 26.02.2017
98 Бай Кой
До сега обясняваше какви трошляци били немските машини, а ти самия ги харесваш, че и баща ти. Хайде сега пак ми кажи, че не си шизофреник.
Уж харесвате всичко руско, а не си взехте по една УАЗ-ка.
Бай Ваньо, използваш думи, на които не разбираш значението. Вярно е, че не си на изпит по български език, но е добре да имаш елементарна грамотност! "По дрехите посрещат, по ума изпращат", перефразирам - по писането посрещат, по смисъла на написаното изпращат. Чети книги на български, след това и на английски. Това ще намали доста вакуума в главицата ти.
Коментиран от #99
08:17 26.02.2017
99 бай Иван
До коментар #98 от "Бай Кой":
Вакуум само в твойта главица има.Ако щеш ми вярвай, и аз не ти вярвам че работиш в езиково училище.
В прочем-кое?
И как ще се лайкна сам 5 пъти?
Какво съм им харесал на немските коли-ми удобни са, нищо повече. Естествено че новите са с по-лек волан и са лесни за каране.
Ама си остават боклуци с предно.
Москвича и Ладата поне можеш да смениш двигателя и да стане доста пъргава кола която да засрамва дори и новите S-класи по светофарите.
Баща ми не си пада по руското, той вече иска да се вози, а не да кара.
А и вече иска да сменя турана с нещо по-високо. Предложих му Passat Allroad, вика- нещо японско дай.
Ти освен че си объркал Австралия с Австрия, си объркал и Е85 с А(или АН) 86
Е това как е станало?
Какво имаш впредвид под "елементарна грамотност"?
Не е шльокавица, не са ми по 5 реда изреченията(липса на препинателни знаци), какво друго липсва?
Първото изречение което си цитирал съм го писал от телефона набързо, а второто от компютъра.
10:51 26.02.2017
100 Бай Кой
"Какво съм им харесал на немските коли-ми удобни са, нищо повече. Естествено че новите са с по-лек волан и са лесни за каране.
Ама си остават боклуци с предно.
Москвича и Ладата поне можеш да смениш двигателя и да стане доста пъргава кола която да засрамва дори и новите S-класи по светофарите."
Бай Иване, явно имаш много сериозен проблем с обзавеждането на горния етаж. Как може да сравняваш Москвич и Лада с новата S-класа. Ами ти, като любител на руските автомобили, защо не си взе една модерна Лада, а си караш корейския чурук? Малоумието не се лекува, остава си за цял живот! Също и за горивата недей да обясняваш, да не се огелпиш, както с руските изобретения - пълен смях :)
Послушай съвета ми, не се занимавай с неща, които не са ти ясни. Взимай си парите от руските организации, но не се опитвай да спориш с хора, които мислят!
Коментиран от #101
11:30 26.02.2017
101 бай Иван
До коментар #100 от "Бай Кой":
Какъв корейски чурук бе?Абе ти май си тоя дето е зле с горния етаж.
Защо да не ги сравнявам?
Като всичко що е със задно може да стане бързо колкото която и да е шосейна кола.
11:51 26.02.2017
102 Бай Кой
Хахахаха. Голяма комплексарщина!
12:02 26.02.2017
103 Бай Кой
От телефона и от компа
За съжаление нямам много време да се занимавам
Голям смях!
Коментиран от #104
12:05 26.02.2017
104 бай Иван
До коментар #103 от "Бай Кой":
2 си мислиш че си разкрил, ами другите?Комплексарщината е да караш боклук с предно и да се имаш за нещо повече.
12:23 26.02.2017
105 Бай Кой
Коментиран от #106, #117
14:03 26.02.2017
106 бай Иван
До коментар #105 от "Бай Кой":
Извъртай ми думите колкото си искаш.Нищо не съм казал за шофьорите на Лада и Москвич.
Има и други коли със задно-200SX, 350Z, 300ZX и много други.
За предното имах впредвид такива соросоидчета като тебе, не всички.
Омръзна ми с тебе да се занимавам да наливам мозък в главата.
15:15 26.02.2017
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Васил
21:47 24.04.2017
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Спас
До коментар #14 от "ШАРАН БГ":
Много приказки тук, но никой не казва, че бензина беше 20ст.!! Тоест делиш и цени и заплащане на 10 и си правиш изводи.Коментиран от #113
14:12 14.01.2018
111 Сталин.
04:34 21.01.2018
112 Смешко
До коментар #5 от "чичо Пешо":
Москвич 2140 струваше през 1979г. 5700 лв.21:25 24.01.2018
113 Смешник
До коментар #110 от "Спас":
Бензин А86 през 1979г. Беше 80 ст.за литър, а А 93 -90 ст.21:27 24.01.2018
114 Бай Данчо
22:21 25.01.2018
115 Справедлив
До коментар #19 от "Борис":
Колега шодкрепям те на 100%19:08 23.04.2018
116 Да и аз така съм чувал даже са имали 5 с
До коментар #34 от "НикиД":
Да и аз така съм чувал даже са имали 5 скорост сравнително по малък разход от нашите ламии11:37 24.04.2018
117 Никата
До коментар #105 от "Бай Кой":
Братле, Тоз бай Иван, че не е уред - не е, ама ти... си два пъти по-зле от него, да знаеш. Човека си изказва кривото субективно мнение, ти пишеш по 30ина реда романи, в 28 от които го обиждаш. Не мисля, че така затвърждаваш позицията си. Явно си нисък пич, около 1.45-1.50 и като влизаш в диалог с някого, те надговаря, често пъти, и не можеш да се изкажеш. Макар много от нещата, които си изписал да са смислени, поведението ти е крайно противно. Помисли си над това. За претенциите, които имаш би следвало, да водиш нормален диалог. По този повод - напълно ти вярвам, че си преподавател - Само един преподавател с много степени, може да е такъв себичен егоцентрик с толкова силна мания за величие :) /нищо лично/13:32 24.04.2018
118 Милошевич
17:32 23.05.2018
119 Бойко
До коментар #4 от "чичо Пешо":
Грешка 5700лв19:52 01.02.2019
120 БМВ
15:52 23.10.2019
121 БМВ
15:52 23.10.2019