Германските специалисти от Mercedes-AMG ще представят след броени дни в Женева една интересна концепция. Новият прототип GT4 е подготвен в чест на 50-годишният юбилей на AMG и на практика показва бъдещия сериен модел. Конструкцията на автомобила е много сходна с тази на Porsche Panamera, а серийната версия има за цел да се изправи именно срещу луксозния лифтбек на Porsche=
За основа на GT4 ще бъде използвана модулната платформа MRA, на която се правят, както автомобили със задно предаване, така и такива с 4х4 задвижване. В структурата на автомобила ще бъдат използвани много алуминиеви сплави, както и високоякостна стомана. Очакванията са, че този автомобил ще дебютира с обновената версия на четирилитровия осмак на AMG с две турбини от типа Twin Scroll.
Турбокомпресорите са разположени между двата блока на V-образния двигател. Моторът ще е наличен в две версии, като в по-мощната си ще разполага с 600 конски сили. Очаква се на по-късен етап да се появи и още по-наточена модификация, която ще се оборудва с турбиниран шестцилиндров двигател. Автомобилът ще получи още новата технология ISG с интегрират стартер-генератор и 48-волтова система.
В нейния състав влиза още малък електромотор с мощност 20 конски сили, монтиран в скоростната кутия, целта на който е за кратко време и много бързо да повиши мощността при рязко ускорение. Въртящият момент ще се предава и на четирите колела през система, заимствана от E 63. Интересното при нея е, че принудително може да прехвърля до 100% от момента на задната ос.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
10:24 22.02.2017
2 Кольо Камиона
10:28 22.02.2017
3 мм84
10:32 22.02.2017
4 Morgoth
10:42 22.02.2017
5 onq s konq
11:04 22.02.2017
6 ФЕРДИНАНД ПОРШЕ
11:14 22.02.2017
7 kopyrka
11:15 22.02.2017
8 ФЕРДИНАНД ПОРШЕ
Явно разчитат основно на Руския и Китайския пазар,където и ЗИЛ да е,ако пише Мерцедес всичко е
точно!
11:23 22.02.2017
9 Имало едно време
11:30 22.02.2017
10 БМВ
11:40 22.02.2017
11 Кибик
12:11 22.02.2017
12 doe
12:17 22.02.2017
13 Айдън пашъ
12:30 22.02.2017
14 740iL
13:04 22.02.2017
15 не робувам
Коментиран от #16
13:17 22.02.2017
16 Тойота филибе
До коментар #15 от "не робувам":
скопен още на чертожната дъска, копие на панамера!НемДските инДжиниерини са ялови!
А уж японците копирали!
Боклук след боклука, конфекция от ваг, сега и от мерцедес!
Поне бенве още изкарват различни модели, горе долу!
14:16 22.02.2017
17 чочо
14:40 22.02.2017
18 kabagaidarov
16:52 22.02.2017
19 прекаленокъсоиме
Коментиран от #37
16:58 22.02.2017
20 айлелемале
17:22 22.02.2017
21 незнайко
17:38 22.02.2017
22 Супер е
18:11 22.02.2017
23 Брат ми
18:21 22.02.2017
24 bubu
19:34 22.02.2017
25 Чичо Манчо
19:37 22.02.2017
26 BlackBox
19:47 22.02.2017
27 аубау
20:53 22.02.2017
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 МАБ
22:57 22.02.2017
30 Гост
Коментиран от #33
03:55 23.02.2017
31 Кастело
06:14 23.02.2017
32 The Trooper
07:56 23.02.2017
33 Кибик
До коментар #30 от "Гост":
V-образен двигател, един блок с два реда цилиндри между които е турбото, това се опитва да каже авторчето.08:54 23.02.2017
34 BOBSOUND
10:32 23.02.2017
35 мерц
10:37 23.02.2017
36 onq bez konq
16:21 23.02.2017
37 Кинескоп
До коментар #19 от "прекаленокъсоиме":
Всъщност прототип на CLS гледах още през 90-те години в AutoBild...още тогава е замислян и било въпрос на време да изкарат такава кола.00:08 24.02.2017
38 Мое мнение
15:34 25.02.2017
39 мъжкар
21:10 26.02.2017
40 мъжкар
21:13 26.02.2017
41 VIKING
Кой знае каква дялана каруца ще измислите със квадратни "лятни" джанти за да е различна от другите с кръглите колела.
Мерцедес си е Мерцедес няма спор. Който не се е качвал даже да покара малко такава кола само той може да плюе безнаказано колкото си иска. Нали имате свобода на словото и печата. Ами лайте - Мерцедеса си върви и му дреме на звездата.
10:03 15.03.2017