5 487 26

Pogea Racing изкараха над 600 коня от Giulia Quadrifoglio

Ангел Харизанов

Един завърнал се италиански седан успя да размести сериозно позициите при спортните автомобили. Със задно задвижване и повече от достатъчно мощност, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio върна доверието към италианските машини и техните способности. Рекоръдът, кото регистрираха на Нюрбургринг, достатъчно явно стресна всички други производители.

Сърцето на този автомобил е 2.9-литров V6 битурбо двигател, който идва от колосите Ferrari. В оригинален вариант той разполага с мощност от 510 конски сили, но и тук има добър запас от мощност. Този запас кара тунерите от Pogea Racing да увеличат тази мощност с помощта на нов софтуер и то със завиден резултат.

След намесата, Giulia може да се похвали с 612 конски сили и цели 750 нютонметра. Това обаче, няма да бъде единственото ниво - освен първото с 577 конски сили и 705 нютонметра и второто, скоро те ще предлагат и трето с цели 700 конски сили. Доскоро такава мощност бе възможна само за суперспортните автомобили със завидна цена, но сега вече може да я имаме и в сравнително нормален седан от среден клас.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • WarLord (гост)
    Отговор
    1 11:10  27.02.17
    Могат - правят. БРАВО !!!
  • Steks (гост)
    Отговор
    2 12:25  27.02.17
    Оня с коня пуска саждите от bmw-то и на 2-ра го изяжда
  • чичо Пешо (гост)
    Отговор
    3 14:20  27.02.17
    много са красиви, имат страхотен чар и дух, но защо по дяволите не ги правеха германци, че да са и здрави и надеждни.
  • Borislav Popov (гост)
    Отговор
    4 15:10  27.02.17
    до чичо Пешо.
    Кой точно Германски автомобил визираш като здрав и надежден?

    Коментиран от #10

  • Гост (гост)
    Отговор
    5 15:48  27.02.17
    Кола Мечта! Нека сега си коментират феновете на германските и японски марки.....Тази кола е по-евтина от BMW М3 и се предлага с ръчни скорости за пълноценно изживяване на водача.....

    Коментиран от #7

  • Капитана (гост)
    Отговор
    6 16:13  27.02.17
    Италиянско дърво с изключително бърза обезценка и никакво търсене на вторичния пазар.

    Коментиран от #24

  • Трифонов (гост)
    Отговор
    7 16:21  27.02.17

    До коментар #5 от "Гост":

    Предлагам да извършиш една по-задълбочена проверка на цените, за да видиш, че цените на Джулия са по-високи от тези на БМВ, включително и тази на QV е равна или дори и тя на някои пазари е по-висока от тази на М3. Разбира се, трябва да сравняваш цените на един и същи пазар. Колата е супер и със сигурност не е по-ненадеждна от останалите в нейния клас. Особено като се има предвид, че абсолютно никой премиум бранд не блести с някаква съществена надеждност, включително немските. Но абсолютно всичко извън техническите характеристики на тази кола и на бранда Алфа Ромео, като цяло, е кардинално сбъркано, демек - мениджмънта. Затова и успехът им е никакъв!
  • Тид (гост)
    Отговор
    8 21:45  27.02.17
    Имали немски автомобили с история на италианските Алфа Ромео,Детомазо,Ланчия,Фиат,Мазерати,Ферари,Пининфарина,Джагаров,Италдизаин,Загато,Каросерия Туринг Суперлежра и маркетинговия за АГ,Ланбогини и Бугати

    Коментиран от #11

  • Тид (гост)
    Отговор
    9 21:46  27.02.17
    Имали немски автомобили с история на италианските Алфа Ромео,Детомазо,Ланчия,Фиат,Мазерати,Ферари,Пининфарина,Джагаров,Италдизаин,Загато,Каросерия Туринг Суперлежра и маркетинговия за АГ,Ланбогини и Бугати

    Коментиран от #12

  • чичо Пешо (гост)
    Отговор
    10 09:30  28.02.17

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    абе пич, ти на кой свят живееш...някакъв романтичен сигурно. Това е кола 5 години макс. и до там. Не ме разбирай погрешно, голям фен съм им, имал съм и алфа и ланча едно време-голяма краста и страхотен чар. Погледни обаче една 10 годишна алфа поставена до едно 10 годишно ауди...какво коментирам изобщо.

    Коментиран от #20, #23

  • гощо (гост)
    Отговор
    11 10:15  28.02.17

    До коментар #8 от "Тид":

    Май нещо не си в час?!?!? Онзи ден гледах по ауто мотор спорт документален филм за Ферари. Влизат в в сеътезания и целта е победа над господстващото Порше! И години нищо не могат да направят! Когато Ферари взима първа награда Порше са се отеглили от спорта! Преди да се появи Ланча делта интеграле господаря се казваше Аудо куатро. И когато Ауди се отеглиха от ралито Ланча почна да печели!
  • гощо (гост)
    Отговор
    12 10:19  28.02.17

    До коментар #9 от "Тид":

    И да не забравяме,че Бугати и Ламборджини съществуват единствено защото са част от ВАГ-групата!
  • Шваба (гост)
    Отговор
    13 10:57  28.02.17
    До гошо. Пич срамота е да говориш глупости в свят с информация от всякаде!!!!!! Когато говориш за ауди с1 куатро (от италиански 4) 3.3с до 100км/ч. на Магадан,виж лача делта с4 (задно предаване) 2.3 до 100км/ч. За какво господство говорим изобщо????? Неставай смешен!!!!! Няма немски курник който да прилича на нищо и да не е с италианска намеса!

    Коментиран от #21

  • Име (Като гост) (гост)
    Отговор
    14 11:52  28.02.17
    Само че Сега БМВ не произвежда М5 тази година ще започнат. Сравнявате Кола 2ра ръка с 0км

    Коментиран от #22

  • Max (гост)
    Отговор
    15 13:31  28.02.17
    До капитана: Не знам на какво си капитан, но коли, които" не се обезценяват" като бмв 750i от близо 300000 като нови, само след 6 години са под 30000. Никаква обезценка, нали. Същото е и 530d и т.н.
  • Фенът (гост)
    Отговор
    16 16:53  28.02.17
    Момчета не се карайте. Наистина италианките много се чупят, боклуци са, бързо се обезценяват, нямат немската прецизност. С една дума не си купувайте италиански коли. Така за нас романтиците и истинските фенове, ще са по достъпни, а ние си ги обичаме. Айде със здраве и по лекичко давайте газ, че много бързи тези немски коли и много се размазват по пътищата. Италианските автомобили не са за тънкосерковци дето се интересуват само от надеждността на автомобила и от цената на частите.

    Коментиран от #17

  • гост (гост)
    Отговор
    17 17:46  28.02.17

    До коментар #16 от "Фенът":

    така е, не са и за хора, които искат безпроблемен автомобил, около който не се рърти целия ти бюджет и можеш да караш спокойно без 2-3 визитки от пътна помощ в джапката (ако не е счупена)

    Коментиран от #18

  • гост (гост)
    Отговор
    18 17:47  28.02.17

    До коментар #17 от "гост":

    и такива дето обичат да им ремонтират колите навсякъде, а не само в на определени места, щото повечето майстори не искат да ги чуват

    Коментиран от #26

  • даката (гост)
    Отговор
    19 18:13  28.02.17
    Така,прочетох почти всички коментари и гледам че всеки пише с мнение от по стари автомобили от този,ако погледним на автомобила за визия колата е доста добра но никой не я е карал за да каже нещо повече,аз работя в сферата на авто частите и мога да кажа как ги виждам аз нещата за здравина на автомобила лично мое мнение разбирасе като започна от шведските японските немските корейските френските италианските бих така ги подредил,а за динамиката всеки сам си знае какво търси, но мнение без да е карана колата за това неможе да се каже аз така мисля.
  • мерцедес (гост)
    Отговор
    20 11:55  01.03.17

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    А бе папагал,за това ли ауди взеха дизайнера на алфа Де Силва и той им измисли новите маски и фарове и стопове и всичко.
  • гощо (гост)
    Отговор
    21 12:38  01.03.17

    До коментар #13 от "Шваба":

    Нещо не си запознат вижда се!!! Само ти ли не разбра къде се правят сериозните коли?!?! Карал съм и Ланча и Алфа и то модели актуални за времето си! И японски период имах с кави ли не!!! Френските боклуци не ми се хаби клавиетура за тях!!! Конкретната Алфа тук в момента е хит и се чака на опашка,но ела я виж след 5години какъв кош е и на една трета от цената!!! Аз се връзумих направи го и ти!
  • tino (гост)
    Отговор
    22 21:17  03.03.17

    До коментар #14 от "Име (Като гост)":

    Напротив произвежда се даже вече го карах миналият месец в Мюнхен
  • Абсолютно съм съгласен! (гост)
    Отговор
    23 21:05  05.02.18

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    Съгласен абсолютно. Италианците трябва да работят над продажбите и да не пренебрегват високомерие малките пазари
  • До капитана (гост)
    Отговор
    24 21:12  05.02.18

    До коментар #6 от "Капитана":

    Капитане, е не знам от лодки разбираш ли, но от коли - "0"!!!
  • До капитана (гост)
    Отговор
    25 21:15  05.02.18
    Не си наясно с автомобилите. Дано разбираш от лодки поне!
  • До госта от разбирача (гост)
    Отговор
    26 21:21  05.02.18

    До коментар #18 от "гост":

    Не щат защото не им разбират. С моята Дедра минах по това докъто не намерих Майстора. Вече е на 22г и върви по-добре отвсякога!

Напиши коментар:


Публикувай