За голямото преселение по празниците, катастрофите и други наболели теми разговаряхме на живо във facebook групата на факти.бг с инж. Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти.
Електронна книжка с историята на колата и реалния пробег е един от вариантите за справяне с практиката да се превъртат километражите, смята Панчев. За този и други проблеми от битието на българския шофьор, както и ролята на организация като СБА, купуването на книжки и войната по пътищата, вижте видеото.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
13:56 27.02.2017
2 qwerty
14:07 27.02.2017
3 Alex
Друг е въпроса кой ли има достъп до нея. Още по различен е въпроса за новия внос на кенефите от Европа, които птьом стават на под 200 000 км, приблизително на 110 000
14:50 27.02.2017
4 Morgoth
15:52 27.02.2017
5 kabagaidarov
16:12 27.02.2017
6 гост
Коментиран от #8
19:03 27.02.2017
7 jambazina
Най новата простотия на търговците сега е да режат катализаторите на колите от вноса и да ги дават на вторични, става дума за класа 3000 лв.
Ама издишалия народ дето си дава последните пари как се кефи на тия кошове малееее!!
23:49 27.02.2017
8 Morgoth
До коментар #6 от "гост":
Не е задължително да е смрадлива барака. Висок клас автомобил на 3 години си е много добра оферта, ако е на 50хил. но същата тази кола може да се окаже на 250 и това означава съвсем друго за състоянието му.Коментиран от #10
08:04 28.02.2017
9 Жожо
Имат си евро 1,2,3 и т.н и всеки си прави сметката какво да кара.
08:13 28.02.2017
10 гост
До коментар #8 от "Morgoth":
Състоянието е такова каквото е, а не такова каквото пише на километража. Дали една кола е добра се определя чрез старателен преглед и замерване на емисии. Като пише 250х.км, а колата е отлична, поддържана, пазена, ремонтирана както трябва тогава това е правилният избор. Като пише 50х.км, но реални според закона, а колата е амортизирана, не е поддържана и не е обслужвана, не влиза в нормите, какво?В България да се говори, че важността на километрите е решаваща за състоянието на автопарка е идиотско. Техническите прегледи са фалшиви, прегледите при регистрация са фалшиви, данъците са крайно изкривени и неадекватни. И седнали да мъдрят какви глоби да слагат за километража. Когато станем на нивото на автопарка на Германците, тогава да криминализират това деяние, не сега, сега е идиотско, това казвам.
07:41 01.03.2017