27 Февруари, 2017 12:36, обновена 27 Февруари, 2017 12:50 10 657 10

СБА: Електронна книжка срещу превъртените километражи

  • превъртян километраж-
  • война на пътя-
  • сба-
  • емил панчев
СБА: Електронна книжка срещу превъртените километражи - 1

За голямото преселение по празниците, катастрофите и други наболели теми разговаряхме на живо във facebook групата на факти.бг с инж. Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти.

Електронна книжка с историята на колата и реалния пробег е един от вариантите за справяне с практиката да се превъртат километражите, смята Панчев. За този и други проблеми от битието на българския шофьор, както и ролята на организация като СБА, купуването на книжки и войната по пътищата, вижте видеото.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    7 4 Отговор
    Ако се счупи километража и се налага да го смениш, какво правим?
  • 2 qwerty

    7 1 Отговор
    Американците са го измислили CARFAX, ама тук при 99% нелегални гаражо-сервизи не виждам кой ще вписва данните за ремонти и километри. Най-добре е във фирмените сервизи, но на бай .й бараката срува 1000 лева, а цената на час работа е само 50+ и пак не се връзва.
  • 3 Alex

    9 0 Отговор
    При всвки ГТП километража се вписва, така, че информацията я има.
    Друг е въпроса кой ли има достъп до нея. Още по различен е въпроса за новия внос на кенефите от Европа, които птьом стават на под 200 000 км, приблизително на 110 000
  • 4 Morgoth

    5 1 Отговор
    Ако проблема е признат на европейско ниво може да се направи електронен регистър. На локално ниво няма особен смисъл, защото километражите се въртят основно при внос.
  • 5 kabagaidarov

    6 1 Отговор
    Яки глоби само това ще ги оправи.Както неиздаването на касова бележка се глобява. Така че да ги одрусват солено това е вид измама...
  • 6 гост

    3 7 Отговор
    Кое е по-важно: каква смрадлива дарака е колата или колко и показва километража? Идиоти, идиоти и пак идиоти.

    Коментиран от #8

  • 7 jambazina

    3 0 Отговор
    Много хора желаят да бъдат излъгани, че колата им е на малко километри, за да могат да се лъжат сами след това, каква хубава сделка са направили.
    Най новата простотия на търговците сега е да режат катализаторите на колите от вноса и да ги дават на вторични, става дума за класа 3000 лв.
    Ама издишалия народ дето си дава последните пари как се кефи на тия кошове малееее!!
  • 8 Morgoth

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Не е задължително да е смрадлива барака. Висок клас автомобил на 3 години си е много добра оферта, ако е на 50хил. но същата тази кола може да се окаже на 250 и това означава съвсем друго за състоянието му.

    Коментиран от #10

  • 9 Жожо

    2 0 Отговор
    Евопейците имат сметка някой да им купува старите мърсящи коли и няма да направят нищо по въроса.Правилата си важат за тяхните държави.А тук ще дишаме смрад и толкова...
    Имат си евро 1,2,3 и т.н и всеки си прави сметката какво да кара.
  • 10 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Morgoth":

    Състоянието е такова каквото е, а не такова каквото пише на километража. Дали една кола е добра се определя чрез старателен преглед и замерване на емисии. Като пише 250х.км, а колата е отлична, поддържана, пазена, ремонтирана както трябва тогава това е правилният избор. Като пише 50х.км, но реални според закона, а колата е амортизирана, не е поддържана и не е обслужвана, не влиза в нормите, какво?
    В България да се говори, че важността на километрите е решаваща за състоянието на автопарка е идиотско. Техническите прегледи са фалшиви, прегледите при регистрация са фалшиви, данъците са крайно изкривени и неадекватни. И седнали да мъдрят какви глоби да слагат за километража. Когато станем на нивото на автопарка на Германците, тогава да криминализират това деяние, не сега, сега е идиотско, това казвам.