5 435 11

Продават екземпляр от великия 300 SL 

Ангел Харизанов

Всяка поява на тази величествена машина е спонтанно "плакнене" на очи. "Крилатият" представител на германския производител несъмнено е един от най-красивите автомобили в историята и тук няма две тези по въпроса. Освен външността, автомобилът с вътрешно означение M198 e първият използващ инжекторно впръскване на гориво за неговия 3.0-литров редови двигател с мощност от 215 конски сили и 274 нютонметра. Това носи и титлата му за най-бързия заводски автомобил на пазара при излизането му.

За тригодишния му производствен кръг са произведени само 1374 автомобила и това е причината излизането на всеки екземпляр в продажба да е малък празник за погледа на феновете на автомобилите. С номер на рамата 198.040.4500116, този масленосин автомобил има пълна сервизна история, като дори и куфарите за багаж са оригинални.

Естествено автомобилът претърпява пълна реставрация през 2007, като нивото на изпълнението ѝ е видно на снимките. Всичките изброени предимства ще доведат до предполагаема цена от между 1.2 и 1.4 милиона долара за него, но всичко ще стане ясно след търга на аукционна къща Сотбис - Амелия Айлънд 2017.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Чичко
    Отговор
    1 07:44  01.03.17
    Много е красива!
  • Мотопеда
    Отговор
    2 08:05  01.03.17
    Германците започват производството на този автомобил през 1952 ! А със 215 кс направо лети
  • Adolf
    Отговор
    3 09:22  01.03.17
    През тези години японците са произвеждали рикши, така че дълбок поклон!!!

    Коментиран от #6, #11

  • Дид
    Отговор
    4 11:07  01.03.17
    Красив автомобил! Когато става въпрос за такива екземпляри, то не би трябвало да има излишно фанатизиране на тема производител, марка и модел!

  • гощо
    Отговор
    5 11:27  01.03.17
    КРАСОТА!!!
  • корса
    Отговор
    6 12:26  01.03.17

    До коментар #3 от "Adolf":

    Тойота Седан АА от 1936г! Тойота BJ от 1951г.! Първо прочети, после се изказвай неподготвен! Иначе този мерцедес е един от малкото красиви немски коли! А 124, 123, конски глави, пури и очиларки са смях в залата от към дизайн!
  • гост
    Отговор
    7 13:40  01.03.17
    Който няма доверие в банковата система може спокойно да съхранява парите си в нещо подобно. Стига да го консервира и пази добре добре разбира се.
  • 2dw
    Отговор
    8 19:46  01.03.17
    всичко хубаво, джантите да бяха в сребристто

    Коментиран от #9

  • найс а
    Отговор
    9 21:48  01.03.17

    До коментар #8 от "2dw":

    Колата трябва да е в оригинален вид! Лъскавките джанти на Горубляне ;)
  • хахх
    Отговор
    10 11:01  02.03.17
    Невероятна!Цената на такъв шедьовър може само и единствено да расте!
  • незнайко
    Отговор
    11 10:47  03.03.17

    До коментар #3 от "Adolf":

    Прав сте, но какво произвеждат сега е интересното. Такива умове като японците, сега няма в Германия.

Напиши коментар:


Публикувай