10 621 16

Нов съюз: Volkswagen и Tata

Георги Касабов

Немският гигант Volkswagen Group и индийската компания Tata Motors са сключили споразумение за съвместно производство на автомобили, съобщава Autocar India. Меморандумът за разбирателство е подписан на изложението в Женева и предвижда сътрудничество в разработката нова гама возила с марките Tata, VW и Skoda.

Според Autocar India преговорите за оформянето на новия съюз са водени в продължение на повече от година. По неофициална информация бъдещите съвместни модели на двата производителя ще бъдат базирани на платформата AMP на Tata Motors.

Запознати с хода на преговорите твърдят, че отначало немците настоявали за съвместната продукция да се използва тяхното модулно шаси MQB. Впоследствие обаче такова решение е било оценено като прекалено скъпо за индийския пазар, за който на първо място ще бъдат ориентирани бъдещите автомобили.

Експерти коментират, че сключеното споразумение ще позволи на Tata да съкрати разходите си, а пред Volkswagen се открива възможност да укрепи съществено позициите си в региона. Двете компании все още не са коментирали официално информацията за сделката.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ха ха ха (гост)
    Отговор
    1 16:20  10.03.17
    А бе тези от ФАЛцваген и с ескимосите биха подписали само и само да ги има

    Коментиран от #6

  • Milen (гост)
    Отговор
    2 16:25  10.03.17
    Mnogo znaete vie samo mrunkate po teq formi
  • 112 (гост)
    Отговор
    3 16:30  10.03.17
    Дизелгейт им изпразни джобовете и сега са готови на всичко.
  • фолгистан (гост)
    Отговор
    4 17:22  10.03.17
    Логичен съюз, събра ли се куку и пипе и направили "автомобил" ?
  • вагини (гост)
    Отговор
    5 17:26  10.03.17
    Гледат да се намърдат на индийския пазар, че е огромен и има сума ти годи и да си пробутват старите модели и части под нови марки! Все пак са спец това, правят го от години в Европа, що да не могат и в Индия.
  • Драго (гост)
    Отговор
    6 17:56  10.03.17

    До коментар #1 от "Ха ха ха":

    Ще подпишат ако трябва.теб ли да търсят?
  • Патето Яки (гост)
    Отговор
    7 20:11  10.03.17
    Volkswagen и Tata
    а къде остана Mama
  • Десислав Попов (потребител)
    Отговор
    8 20:16  10.03.17
    Айде сега ще ни пробутват Тата за нов модел Шкода на цената на ФВ!
    Типично за тая скапана марка.
  • мъжкар (гост)
    Отговор
    9 22:17  10.03.17
    Егати и простотията!!!При тази развръзка на събитията вероятностите са две или автомобилите ва фолксваген да станат грозни като ТАТА или автомобилите на ТАТА ДА СТАНАТ КРАСИВИ КАТО ФОЛКСВАГЕНИТЕ.Тата произвежда едни от най-отвратително изглеждащите и грозни коли в света произведени от супер евтини материали подходящи единствено и само за циганите от Индия.
  • Reinz (гост)
    Отговор
    10 22:50  10.03.17
    Не се заблуждавайте, Тата са много големи, не случайно от няколко години притежават Ягуар и Ланд Роувър.
  • jambazina (гост)
    Отговор
    11 23:23  10.03.17
    Голема грешка! Сега качеството на Тата ще падне драстично - до нивого на VW, особено ако почнат да монтират DSG, TSI, TDI.
  • ААА (гост)
    Отговор
    12 07:32  11.03.17
    Още не излязъл "Ганьо" от болницата,след тежка операция( 8 часа му вадили ръцете от г.з.) , и зинал по тези "немци"-Друго е да продаваш на година по 10 000 000 въшки , а не нови коли, а от догодина да можеш да продадеш и 15 000 000 въшки. Десет милиона коли годишно, не е нищо.Осемнадесет нови завода за коли в Китай-слаба ракия, тези шваби. Нов милиарден пазар в Индия, но друго си е къщичката за пиленца(кокошарник) , с бонус евро-кенеф (септична яма) в двора. Как се правят и управляват около 14 марки автомобили ,и да не си пречат, от тези за арабските шейхове и олигарси, до обикновените служители по белият свят. А събери 3-ма Ганьовци на едно място- двамата ще се сбият ,за откраднатото,а третият ще ги предаде.
  • Гостът (гост)
    Отговор
    13 14:23  11.03.17
    Хахахах, качеството на Тата щяло да падне заради VW.
    По-скоро качеството на VW ще падне, заради Тата.
    Дано покрай VW Тата да си оправят малко Ягуарите и Рейндж Роувърите, че са пълна скръб.
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    14 16:44  11.03.17
    To VW имат съюз с китайски производители. Сега аналогично се отваря вариант за пазара в Индия. И Тата са едни от най-големите там.
  • станчо (гост)
    Отговор
    15 10:54  12.03.17
    Аз карам тата 165000 км. Служебна е и не мага да я счупя 2011 година е адски здрава. Който няма тата да не коментира. Имам Рейнж 2012 и колко ядове имам с него да не обяснявам.
  • яка чалгия (гост)
    Отговор
    16 16:13  13.03.17
    Сега да си вземат кондьо и азис за рекламни лица.Народната кола в Индия ще се представя като-ромската кола.Вместо кожа и алкантара като опция в новия пасат за Индия ще има китеник,куче играчка и радио с една станция-радио Веселина.

Напиши коментар:


Публикувай