4 257 9

350 коня за Volkswagen Golf TCR

Ангел Харизанов

Подразделението на германския производител VW, което отговаря за моторните спортове представи новото поколение на състезателния Golf TCR. Автомобилът е претърпял голяма еволюция от миналата година, като е работено в няколко насоки.

Външно състезатената машина разполага с по-широки калници, по-изразителни отвори за въздух в предната броня, премодулиран дифузьор, както и нов и по-изразителен спойлер. Това спомага същевременно за по-добра аеродинамика и повече притискателни сили.

Мощността на автомобила е нарастнала с 20 конски сили до 350, а скоростната кутия отново е шестстепенна секвенциална. При миналогодишния модел ускорението от 0 до 100 се извършваше за 5.2 секунди и тук очакваме леко подобрение, като става въпрос за автомобил със задвижване на предните колела, на който основната цел е добро странично ускорение.

От компанията се очаква да произведат около 30 такива автомобила след успешния миналогодишен сезон, което се изразява в спечелването на 17 победи в шампионатите за туристически автомобили по света.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гощо
    Отговор
    1 07:28  13.03.17
    Като изключим грозният спойлер отзад който седи като чуждо тяло на колата,този голф е супер як!!!
  • алфреду
    Отговор
    2 10:04  13.03.17
    Освен спойлера много квадратен ми изглежда.
  • голф кенеф
    Отговор
    3 13:02  13.03.17
    Същия дизайн със грозни спойлери хахаха
  • От ъп
    Отговор
    4 13:18  13.03.17
    Подразделението на VW се казва WC и пуска поредния Клозет

  • WRC
    Отговор
    5 14:17  13.03.17
    WC отговарят на 350 коня Ford Focus RS. но си остават същите кенефи
  • Гост
    Отговор
    6 21:14  13.03.17
    Я бе отворковци кажете вие какви кенефи карате щом световен шампион при марките и при пилотите за вас е кенеф ???

    Коментиран от #7, #9

  • black knight
    Отговор
    7 21:50  13.03.17

    До коментар #6 от "Гост":

    Бесен бял рицар със гоУф 3ка брани смело марката ууу.... успокой се мой
  • Кобрата
    Отговор
    8 16:32  15.03.17
    Лудница...
  • Моделатор
    Отговор
    9 19:03  06.07.17

    До коментар #6 от "Гост":

    Аз съм на Ауди SQ7.всички коли са едни и същи. Свърши ли гаранцията проблемите почват. Няма значение немски френски италиянски японски.всички са един куп желязо.хубаво е да има конкуренция .ето тесла как им разказва играта в Европа навсякъде имаш станции за безплатно зареждане на тесла. нямаш безмилостни обслужвания масла филтри и ТНТ боклуци за сумата пари . Там е бъдещото ел. Поръчал съм си и Ауди Q7 e-tron. И на там вървят нещата към тика. Пък и да се спрат с тия скъпи горива .

Напиши коментар:


Публикувай