84 140 83

Папараци "спипали" новото "Жигули"

Георги Касабов

Фотошпиони успяха да заснемат новия ВАЗ-2101, по-известен като "Копейка", гръмна руският сайт "Госновости". Освен снимки на новото Жигули в рубриките "В России", "Госкорпорации и госкомпании РФ" и "Экономика" са публикувани и подробности за модела, който авторът Михаил Онуфриенко с абсолютно сериозен тон сравнява с друга класика, но от щатското Толиати Детройт - Ford Mustang.

"Техническите характеристики (на възродения ВАЗ-2101, бел. ред.) също съответстват напълно на краля на американските пътища", пише Онуфриенко. "Базовият модел ще получи нов двулитров турбодвигател, генериращ 200 к.с. При това разходът на гориво ще бъде 6 литра в града и 4.4 на шосе".

Цената на новата "жигула" щяла да стане ясна в края на 2017 г., когато щели да започнат и продажбите. Единственият проблем на тази смела прогноза е, че снимките изобщо не приличат на типичните папарашки кадри от тестове на нови модели. За сметка на това се забелязват доста сходства с промоционални фотоматериали на други производители.

Слухове за възраждането на ВАЗ-2101 под формата на неокласика с леко носталгичен дизайн и модерна техника се завъртат периодично из руския нет. Неотдавна редица сайтове разгласиха новината, че АтоВАЗ се кани да възроди класиката по случай 50-ата си годишнина.



Още по темата

  • В АвтоВАЗ обмисляли ново "Жигули"

    В АвтоВАЗ обмисляли ново "Жигули"

    Легендарният ВАЗ-2101 може да бъде възроден с ретро дизайн и модерна механика, твърди руският сайт АвтоСливки. По неофициална информация в Толиати ...
    20.06.2016
    43 992
    64

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:39  16.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • steks (гост)
    Отговор
    2 11:46  16.03.17
    Публикувано във факти.бг: При това разходът на гориво ще бъде 6 литра в града и 4.4 на шосе". (Значи да разбираме че в градът няма шосе а само пясъчни дюни ли ?)

    Коментиран от #66

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    3 11:50  16.03.17
    Снимки не се правят на живо вече, всичко е монтаж.
    Просто са копнали фона.
    Няма други прилики- линията на покрива, задницата, предниицата, дори страничните огледала са напълно различни.
  • реалист (гост)
    Отговор
    4 11:52  16.03.17
    Това е концепт кар, вероятността да влезе в производство е минимална или никаква, руснаците пускат такива концепти вече повече от половин век, ще направят една бройка по случай 50 тата годишнина и това ще е.
  • Терцел (гост)
    Отговор
    5 11:55  16.03.17
    Поредната руска драсканица
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    6 12:21  16.03.17
    С 200 коня и такъв разход,това може да е само ДИЗЕЛ.А руснаци и "дизел"...освен ако не сложат чужда марка двигател.

    Коментиран от #7, #61

  • и дизел ме става (гост)
    Отговор
    7 12:30  16.03.17

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Този разход дори и дизел няма как да го докара.Става само с бутане.
  • Селянина с колелото (гост)
    Отговор
    8 12:33  16.03.17
    Задница на Камаро, предница на сплескано камаро, стойка на БМВ, тралала, тея едно нещо не измислиха само а само крадат от можещите. Сделано в Русия....не не ги правят...там ги ДЯЛАТ.
  • gospod (гост)
    Отговор
    9 12:42  16.03.17
    кви снимки, кви 5 лева. То ще ти извади очите че са компютърно генерирани "снимките"...

    Коментиран от #12

  • Гоуст (гост)
    Отговор
    10 13:08  16.03.17
    Добре, че колите не ги правят да вървят с алкохол, че никой няма да сипва гориво в резервоара
  • libengazi (гост)
    Отговор
    11 13:11  16.03.17
    Това си е чист фотошоп, а пък 6,6л. в града от 2 литров двигател с турбо си е научна фантастика особено за руснаците, които ще си останат в историята с най-успешния им автомобил ВАЗ 2107 хахах
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    12 13:12  16.03.17

    До коментар #9 от "gospod":

    Няма "изтекли" "снимки" които да не са компютърно генерирани.
  • гост (гост)
    Отговор
    13 13:33  16.03.17
    Това не са снимки а рисунки, има дребна разлика!
    Братушките се молят на Рено да им произведе "роден" автомобил на базата на Дачия.
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    14 13:37  16.03.17
    Има нещо сбъркано в пропорциите на тази кола

    Коментиран от #51

  • Go Go (гост)
    Отговор
    15 14:17  16.03.17
    Това са рендери, а не снимки. Руснаците много обичат да рисуват, а "родните" сайтове да изскачат с бомбастични заглавия.
  • Гнида (гост)
    Отговор
    16 14:22  16.03.17
    Имам сантиментални чувства към жигули . Ако мога бих я пробвал поне .
  • димо (гост)
    Отговор
    17 14:31  16.03.17
    АВТОВАЗ Е СОБСТВЕНОСТ НА РЕНО

    Коментиран от #19

  • борислав (гост)
    Отговор
    18 14:32  16.03.17
    с метални брони-абсурд.
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    19 14:45  16.03.17

    До коментар #17 от "димо":

    не рено, ами NISSAN

    Коментиран от #56

  • F-off (гост)
    Отговор
    20 14:59  16.03.17
    Да, спипали са го папараците, ама на.....някой монитор само.....

    Коментиран от #21

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    21 15:08  16.03.17

    До коментар #20 от "F-off":

    То и новата М5ца и тя само на картинка за сега...
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    22 15:12  16.03.17
    браво направили му дизайн
    ама
    технически не ми се струва да е издържано

    Коментиран от #24

  • Джигулякисфен (гост)
    Отговор
    23 15:15  16.03.17
    Чудна е Жигулката, ако не е много скъпа, ще си купя една такава чисто нова!
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    24 15:38  16.03.17

    До коментар #22 от "Vasik Atanasova":

    renault-NISSAN.
    2.0T малко намеква за QR20DET(SR20DET е малко стар)
    Ако е със задно ще е мега яка и ще си купя една веднага.

    Коментиран от #38

  • Никой (гост)
    Отговор
    25 16:02  16.03.17
    Съмнявам се да са рендъри на истинска концепция, но ако е така, не знам колко жалък трябва да си, че да изкопираш от промоционалните снимки на друг производител.
  • SubaruVarna (гост)
    Отговор
    26 16:02  16.03.17
    Първо двигателят ще бъде същият от Лада Хрей - Дачия Дъстър... 1.8 литра инжекцион от Рено Каптюр 122 коня и до умрелите 175 нм. при 4500 об...цената в ЕС ще бъде базово около 13 500 евро.
    И ще излезе не по-рано от 2021 г.....нова жигула е част от новата програма на ВАЗ до 2022 г. да пуснат 5 нови модела...и фейслифт на Калина Крос.
  • Ганди (гост)
    Отговор
    27 16:30  16.03.17
    Публикувано във факти.бг: "Базовият модел ще получи нов двулитров турбодвигател, генериращ 200 к.с. При това разходът на гориво ще бъде 6 литра в града и 4.4 на шосе". А един бобър ще завива шоколади на задната седалка .... Иначе като дизайнерска концепция ми допада, но-о-о-о-оо всички знаем до къде стига реализацията на руските концепти. За справка - Лада xray примерно.
  • Господин Иванов (гост)
    Отговор
    28 16:37  16.03.17
    Рашките, за съжаление, пак са прекалили с водката. Но пък от друга страна мечтите са безплатни !

    Коментиран от #29

  • Дедо ви от Младежда (гост)
    Отговор
    29 16:46  16.03.17

    До коментар #28 от "Господин Иванов":

    Не просто мечти, а направо мастурбация ...

    Коментиран от #30

  • ЛАИЦИ ДО СПУКВАНЕ (гост)
    Отговор
    30 17:12  16.03.17

    До коментар #29 от "Дедо ви от Младежда":

    МЕДИЦИНСКИ ДОКАЗАНО Е ЧЕ МАСТУРБИРАНЕТО Е МНОГО ЗДРАВОСЛОВНО СЪЩО КАТО МЕЧТИТЕ ДАВАЩИ ХЛЯБ НА ВЪОБРЪЖЕНИЕТО МОЗЪКА И НА НАУЧНО ТЕХНИЧЕСКИЯ ПРОГРЕС.
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    31 17:20  16.03.17
    тия крадци Руснаците пак са открали от Запада тия немогат и фритюрник да направат без да открадът
  • еха (гост)
    Отговор
    32 17:21  16.03.17
    Не прилича ма мустанг,а на камаро....
  • Alex (гост)
    Отговор
    33 17:24  16.03.17
    Не разбирам едно, как може Жигула, Лада, Москвич или Волга да предизвиква такъва ожесточена, сататнинска и зомбираща полемика и страсти, все едно става въпрос за собственна компяния в която коментиращите имат акции.
    От тук си личи, поне за мен, че Русия има
  • Георги (гост)
    Отговор
    34 17:45  16.03.17
    Тези по грозна кола не можаха да измислят.Е.ати нещастните руснаци
  • Alex (гост)
    Отговор
    35 17:47  16.03.17
    ... в България мнооооогооо хора, които имат Русия за своя родина и им е по-мила и драга от нашата прекрасна страна, макър и да не произвеждаме такива недоразумения, като Руското автомобилно производство на леки коли.
  • Петя (гост)
    Отговор
    36 18:33  16.03.17
    Руснаците имат най-красивите жени и най-грозните коли на света.
  • ттТ (гост)
    Отговор
    37 18:58  16.03.17
    Tова е прототип, дата на производство 2050г!!!
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    38 19:03  16.03.17

    До коментар #24 от "бай Иван":

    колата е хубава
  • Жъстин Бобара (гост)
    Отговор
    39 19:09  16.03.17
    Сравнението на снимката с БМВ М3 е направо смешна
  • Варна (гост)
    Отговор
    40 19:17  16.03.17
    Някакъв мелез на Фиат Абарт и Форд Мустанг...
  • Дразните вече (гост)
    Отговор
    41 19:45  16.03.17
    Като не ви харесват руските коли, ами не купувайте. За всеки влак си има пътници. Хората си ги правят за тях, не за българите. Единствените дето могат да дават мнения са мениджърите на Рено Нисан и потребителите, които ще ползват автомобила. Всичко друго са празни приказки в интернет пространството. Или наистина сте абсолютни хейтъри и ксенофоби спрямо Русия като цяло.
  • Фордо (гост)
    Отговор
    42 20:58  16.03.17
    Пластмаса и картон евтина ламарина и мерише на крака вътре ще гори 30 на 100 и ще върви като обикновенна лада курник.
  • ИВО (гост)
    Отговор
    43 21:08  16.03.17
    КОГАТО ИМАХ ЛАДА БЯХ МНОГО ДОВОЛЕН.НЯМАШЕ КАКВО ДА И СЕ РАЗВАЛИ.ЛЕСНА И ЕВТИНА ЗА ПОДРЪЖКА.АКО И ТАЗИ Е ТЪКА БРАВО.ПЛЮС ТОВА ЩЕ БЪДЕ МНОГО ЕВТИНА.ЗА НОВА КОЛА СИ ЗАСЛУЖАВА.И ЗА ДАЧИТЕ КАЗВАХА,ЧЕ СА КЕНЕФ ПЪК ХОРАТА СИ ГИ КАРАТ С КЕФ.ТЪКА,ЧЕ НЕ ЗЛОБЕИТЕ КОЛКОТО ЗА СПОРТА,ЗАЩОТО УТРЕ И ВИЕ ЩЕ СИ КУПИТЕ ЛАДА

    Коментиран от #44

  • Жъстин Бобара (гост)
    Отговор
    44 21:25  16.03.17

    До коментар #43 от "ИВО":

    Е стига бе кви са тия проклятия, утре и вие ще си купите лада.Ма неискаме!

    Коментиран от #47

  • Чужденецът (гост)
    Отговор
    45 22:03  16.03.17
    Абе, карайте си гробовете вкарани от моргите на Европа и се радвайте, че се визите в тридесет годишни кошници!
  • каПутин (гост)
    Отговор
    46 22:06  16.03.17
    Поредната патентована картинка...Ма пък преобурудваха полева работилница на кемпер -без аналог в мире просто ...Сега с нетърпение очаквам лимузина с минибар и телевизор Рубин на базата на Т90....Не и читав автомобил...
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    47 22:15  16.03.17

    До коментар #44 от "Жъстин Бобара":

    Като не искаш не си купувай.
    Е*ата в соросоидчето просто.
    Какво не харесвате на леки коли със задно не мога да разбера? бмв и мерц най-велики, задно, бла, бла, бла.
    Ей ви задно, ей ви по-малко от 1 тон тегло, че даже и Double Wishbone окачване, а не шибания макферсон.
    Е да ама гори много... Чупи се...
    Е какво очакваш от кола от 66та бе?
    Никой не е казал че заводски е най-добрата кола на света. Обаче като имаш задно, ниско тегло и добро предно окачване имаш добра основа сам да си я направиш по вкуса.
    напиши в гугъл russian drag cars stavtech и виж какво правят с 1.5 16клапана от 110(чиито дизайн е правен съвместно с порше).
    И не не са на една база само с дачия, ами сбвсички модели на рено-НИСАН.
    Ей, само рено знаете, ама забравяте че рено не ползват френски двигатели, а японски...
    Ама бай Ганьо си знае че мутрите били карали немски кочини и налита да е по-така, да не е по-назад.

    Като говорех за задно имах впредвид 2101-2107, които имат над 800 разлики включително и напълно различен двигател за 2101.

    Коментиран от #49, #55

  • Сазанов (гост)
    Отговор
    48 22:19  16.03.17
    Поогледайте руснаците в България и кажете колко от тях карат лади ? Румънците масово имат дачии , а руснаците - тойота .
  • Жъстин Бобара (гост)
    Отговор
    49 22:55  16.03.17

    До коментар #47 от "бай Иван":

    Не псувай само!руски трол!БМВ и Мерцедес са едни от най-добрите марки в света и жали русофили може само да хейтвате и да се пукате от яд.Айде пий си ракията и легай.

    Коментиран от #62, #64

  • steel (гост)
    Отговор
    50 23:20  16.03.17
    Аз си купих чисто нова Лада Нива на 30 000км и смених цялата предница няма такава трошка
  • тук там (гост)
    Отговор
    51 23:42  16.03.17

    До коментар #14 от "Morgoth":

    Има да, трябва да е двувратка, какви са тия 4 врати на този дизайн !? И да е по-широка и малко по-ниска :)
    Дизайнерът да удари още 2 водки за вдъхновение и ще стане :))
  • Апостола (гост)
    Отговор
    52 23:46  16.03.17
    Руснака никога не е мислил за модерна кола какво ги оплювате. Нека някой ги надмине в оръжие,самолети и подвоници.
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    53 00:16  17.03.17
    и за путиновите фенове ще има екстри ,електрически прозорци и радиокасетофон с касетки на филип киркоров ,които не е пе.ал за разлика от американските певци и политици :)))))))))))))!та купуваите братя ,евтино здраво и руско ...ама съм сигурен, че няма да си купите макар да правите жестока реклама и да пишете минуси ,пак ще предпочетете 20 годишния мерцедес 124 пред новата жигулка,станно защо?
  • Драйвър (гост)
    Отговор
    54 00:26  17.03.17
    Типично по руски новия модел е по-грозен от стария и както повелява руската "автомобилна" традиция ще е и по калпав от предния модел(ако изобщо от рисунка стигне до производство де,че знаете руснаците са само по рисунки и прототипи и останалото от пропаганда го докарват,като прословутите Путин-лимузини от които за две години са измисли и патентовали само емблемата!)
  • Методи (гост)
    Отговор
    55 00:34  17.03.17

    До коментар #47 от "бай Иван":

    Мислех да ти пиша отговор ,но като прочетох глупостите които си писал докрай разбирам ,че ти си карал единствено през живота си ладата на вуйчо си и нямаш база за сравнение,съвета ми към теб е да се образоваш малко и да натрупаш знания,опит(или поне карай физически мерцедес не на плейстейшън) и чак след това да ги споделяш с другите ,защото то сега само се излагаш,лъхаш на мухлясал Москвич от 20 км!

    Коментиран от #60

  • дизелмен (гост)
    Отговор
    56 00:45  17.03.17

    До коментар #19 от "бай Иван":

    НИСАН Е СОБСТВЕНОСТ НА РЕНО,А НЕ ОБРАТНОТО!Като ти гледам тъпите коментари си личи че си 100% трол ,разбираш от коли колкото свиня от гурме кухня

    Коментиран от #59

  • Чичу Ади (гост)
    Отговор
    57 04:51  17.03.17
    Ферари трепереше преди време от някаква скица, сега е ред на Мустанг. Така са се разтреперели и двете, че филите започнаха да онанират. Ама то това е комунизма. Хвърлят ти прах в очите и ти обясняват, че е златен. Всъщност никой не спомена, че това е копие на Додж Чалинджър. Това, че някой по-грамотен компютърен драскач е изкарал скица, няма нищо общо с автомобил. А като знаем прокъсаните джобове на братушките, ще се молят на франсетата да отпуснат малко социални помощи, за да начешат нагона. От ден два чета, че и франсетата са пред закриване, но да видим. Като цяло хубаво пресъздаване на американски масълкар, но само на картинка и като това ще си остане.
  • гощо (гост)
    Отговор
    58 07:11  17.03.17
    Ако пуснат точно такова Жигули аз лично ще го изиграЕм едно веднага!!! Едва ли ще е повече от 25000лв.

    Коментиран от #63

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    59 07:23  17.03.17

    До коментар #56 от "дизелмен":

    Ще ти се.
    Никой не е собственост на никой. Просто са се обединили.
    Сегашния шеф на нисан е шеф и на рено-Нисан.
    Нисан държи 15% от рено, а рено 45% от нисан- демек никой никого не е приватизирал.
    Ти щото си шеф готвач, нали?
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    60 07:33  17.03.17

    До коментар #55 от "Методи":

    Много добре знам за какво иде реч при немските кенефи- мерц спринтер 2007 ръждясва по-бързо от мазда 6 2004.Само леко да пипнеш боята и се драска и на следващия ден ръжда. За проблемите след кражба на катализатор да не говорим, а как още малко и ще му замине турбото още повече.
    мерц спринтер от първите- върви ама има дупка колкото юмрук в рамата, най-добре да не се мие че после не мож го събра.
    Туран 2007- немеца така го е измислил че кората не покрива всичко отдолу и при слизане от бордюр(не много висок) пукаш картер.
    Пасат 3- гори бобини на поразия, ако не натиснеш съединителя баш до края не може да смениш предавката, и не не е износен.
    Вярно че на сегашните волана е по-лек ама к'во ми дреме, да не съм жена?
  • айай (гост)
    Отговор
    61 07:42  17.03.17

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Май такъв нисък разход с 200 коня, под капака може днаистина да се докара само с "Дизелгейт"? Ауди вече го направиха успешно и не само те. Но аз бих се радвал ако автомобила ми е с 98 к.с. издържа 1 тон полезен товар, поддържа по наклон нагоре 120 без проблеми говорим за Хаимбоаз и подобие и гори не повече от 7 на сто на градско реално, а с АГУ примерно в цена да го докарва до 4 на сто на градско. Не зная кой е такъв, но като характеристики ми допада баничарката на Пежо и сродните и. Макар, че си падам по японски и немски коли най-вече, то света се унифицира откъм платформи и части.
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    62 07:44  17.03.17

    До коментар #49 от "Жъстин Бобара":

    Не забравяй като си вземеш така обичания от тебе мерц да си вземеш и един фес, то трябва да си е фабрична екстра де...
    И най-добре да си в добри отношения с най-близкия сервиз тамън малко отстъпка да ти правят.
    Мерц не са това което са били. Както повечето немски марки и те почиват на стара слава.
    Аз ракийката си я пия и си мисля как да ви издразня- дали да не взема S85B50 и да си го сложа да ладичката, или пък на мерц някой V8... Ей така да си се кефя, пък май най-добре нещо японско- VK45/VQ35...
  • айай (гост)
    Отговор
    63 07:49  17.03.17

    До коментар #58 от "гощо":

    Вземи си ако имаш парици Лада Ларго! Купето и е добро, двигателят е простичък, живо копие е на Дачия Логан Ван и вратата отзад се отваря като на баничарка и бус... Освен това, двигателят е от типа, преди MPI и е доста издръжлив. Можеш да минеш и милион и половина, ако караш умната без проблеми. 90 коня, напълно достатъчна динамика за нашитне дупчести и стресираши градски и селски пътища, а кой ти кара по няколкото по-свестни магистрали постоянно? При това са често в ремонт и задръствания тапи... Тук да караш мощна кола 200 и горе коня не е нещо трудно. Просто няма смисъл защото няма как да ги използуваш, освен на товарни бусове с яко натоварване. Ето съседа има лексус 450 коня. И постоянно е в стрес да не натисне повечко газта....
  • айай (гост)
    Отговор
    64 08:07  17.03.17

    До коментар #49 от "Жъстин Бобара":

    Поддръжката на Мерчо не е рентабилна за всеки. Един познат е международен шофьор. Изкарва над 2000 евро месечно. Караше Мерчо 220 CDI почти като нов. Много запазен го купи. И винаги познавах, когато е ходил на сервиз...имаше вид, като настъпал гърмяща змия. Поддръжката му е твърде висока дори за неговия доход.... Сега го гледам се приземи на нещо по-практично в цени. Кара Рено Сценик и е по-усмихнат. вече не гледа като настъпал гърмяща змия....
  • Maloznaiko (гост)
    Отговор
    65 08:48  17.03.17
    Tiq snimki sa praveni sus softwera na Vladko ot Ruse :D
  • Гост (гост)
    Отговор
    66 10:12  17.03.17

    До коментар #2 от "steks":

    Не, умнико. В града има улици и булеварди.
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    67 20:03  17.03.17
    Много е готина, ако се произведе изобщо и ако е със задно предаване ще е доста интересна кола.
  • смяхи ташации (гост)
    Отговор
    68 20:50  17.03.17
    HAHAHAHAHAХАХАХАхахАХАХАХАХАХАаХАХАХАХАХААААААААААААААААААААХХХХААХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА каква кофа ла+на!
    Това НИКОГА никога НИКОГА няма да се продава в този вид! Залагам пари, бутилки уиски, бъбрек.
  • PlimP (гост)
    Отговор
    69 20:55  17.03.17
    в смисъл такъв, де а знам майна, видимо е спипана без да стават от столовете
  • ВАЗ (гост)
    Отговор
    70 21:40  17.03.17
    Добре си е. Има чертите на "Жигулито". Та жигулито всъщност е модел на FIAT (124) произвеждан в СССР. Много от автомобилните производители ползват услугите на дизайнери от Италия. Така, че този нов дизайн може да е пак италиански (това за разбирачите, които твърдят, че се дяла и т.н.). На мен лично ми допада. Вкусове всякакви и коли също.

    Коментиран от #80

  • ПЕЖОТО 607 (гост)
    Отговор
    71 00:20  18.03.17
    Прочетах Всички Коментари Относно Новото ЖИГУЛИ и да ви кажа честно сте направо СМЕШНИ -Защото до преди 20-25 години сте карали ЖИГУЛИТА и МОСКВИЧИ А по късно и ЛАДА. Ако не беше тази ДЕМОКРАЦИЯ Още щях ме да си караме СОЦ.КОЛИ и По Добре да бъде от сега.А сега какво правим БОКЛУЦИТЕ на ЕВРОПА КАРАМЕ И СЕ ХВАЛИМ Един на друг Я Какво АУДИ ИМАМ И ТЕМ ПОДОБНИ. Аз ще ви кажа само едно и го запомнете добре. ЛОША КОЛА НЯМА --ИМА ЛОШО ПОДЪРЖАНА КОЛА било то Трабант или МОСКВИЧИ.А що се отнася до ЖИГУЛИТО ДОБРО Е.
  • Kcaniba (гост)
    Отговор
    72 15:14  12.09.17
    Отпред Ford Mustang, отзад Chevrolet Camaro. Ватенките толкова ли да нямат въображение, че копират колите на гнусните империалисти?
  • Гост (гост)
    Отговор
    73 14:44  09.03.18
    Жигули и Мустанг - му-ха-ха-ха-ха....
    Ушанките могат да сделат единствено подводници, ракети, калашници и всякакви други пушкала.... За всичко останало са кръгла нула. Светът гледа как да живее по-добре, а те му завиждат и пак гледат как да се въоръжат по-добре.
    Колко от вас имат или искат да си купят нещо “сделано в русия” и колко с надпис произведено в ЕС, САЩ, Япония, и т.н.
    Някой може ли да посочи една руска марка или продукт която може да се конкурира на Епъл, кола-кола, тойота, мерцедес или сони например?
    Може би квас, щото и водка не могат да правят даже.
  • Гост и то просъ (гост)
    Отговор
    74 16:49  09.03.18
    Цял ден гоните овцете и тук се пишете за разбирачи. 123 ката е последната хубава кошница на Мерцедес.
  • Ко а (гост)
    Отговор
    75 17:01  09.03.18
    Руснаците произвеждат Мерцедеси в Москва и Тойоти в Петербург.
    Българите викат кой УА? Теа ли уа?
    Мнооо сте прости!
  • 76 23:55  10.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ирник (гост)
    Отговор
    77 23:56  10.03.18
    Избиване до крак на русофобите.
  • drum (гост)
    Отговор
    78 11:44  11.03.18
    Убав е много
  • drum (гост)
    Отговор
    79 11:45  11.03.18
    Убав е много
  • Пич, иска се четенье преди писане. (гост)
    Отговор
    80 22:58  12.03.18

    До коментар #70 от "ВАЗ":

    Фиат 124 беше Автомобил на годината през 1964г. Мужиците купиха лиценза с много зор и го произвеждат и до сега. Толкова могат завалиите. Те нищо не могат - даже и танковете им спират бал на парадите. Бели цигани...
  • незнайко (гост)
    Отговор
    81 11:35  13.03.18
    Няма нищо лошо, нека я възродят Жигулата! Дано не е само на хартия! Сигурно са само слухове, защото мина една година и няма нищо ново !!! Статията е от 2017 година.
  • Анти др о х пърди (гост)
    Отговор
    82 18:59  14.03.18
    Ако не е баба жигуле със бг менте части как щях да стана монтьор?
  • Анален Гост (гост)
    Отговор
    83 01:02  16.03.18
    Джагулата е се едно дялкана с камък.

Напиши коментар:


Публикувай