18 707 18

Най-бързият GT-R в света мина под 7 секунди

Ангел Харизанов

Едно от най-големите събития свързани с автомобилите за драг състезания в Америка - TX2K17, стана арена на рекорд и то зашеметяващ. От години следим развитието на най-бързите машини с прякора "Годзила", като в последно време за битката играят няколко тунинг студиа - EkanooRacing, AMS и Extreme Turbo Systems.

През изминалата година само за една седмица рекордите се прехвърляха от един на друг, като последни бяха AMS с автомобилът наречен Alpha G. Е, явно рекордът не смята да ги напуска и те даже преминаха завидната граница от 7 секунди с време от 6.93 с терминална скорост от 196 мили или 315 км/ч, но това не значи, че конкурентите няма да опитат да го отнемат.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Japan Power (гост)
    Отговор
    1 12:44  19.03.17
    Що не направят някой немски кошник 6,3 или 4,2 , ами все на GTR налитат?

    Коментиран от #2

  • Феникс (гост)
    Отговор
    2 13:19  19.03.17

    До коментар #1 от "Japan Power":

    Защото,японските машини понасят всякви издевателства.Много по-лесно се прави силов тунинг.То махагон и кожа с шевове всеки може да прави.А сега разни,драскачи ще започнат да пишат как само емблемата е на нисан.Има доста матерял в мрежата от специалисти защо японските машини са по-добри за силов тунинг и най-предпочитани в цял свят.
  • ggzanaki (гост)
    Отговор
    3 13:33  19.03.17
    zashtoto 6,3 si go imat mnogo nemski koli 😁
  • до 1 и 2 (гост)
    Отговор
    4 14:26  19.03.17
    Елементарно , Уотсън!Защото са по-евтини бе, пич!
  • 5 14:28  19.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • аз АЗ (гост)
    Отговор
    6 14:32  19.03.17
    Е, "страхотното" състезание... Натискаш газта и чакаш да видиш какво ще покаже хронометъра! Истинската тръпка се нарича... писта! Там си личи подготовката на колата и естествено - задкормилното устройство! Чакай да се сетя , кои ли автомобили "разцепват" там японските и Хамериканските бегачки... А, да - еми немските и италианските, РАЗБИРА СЕ!

    Коментиран от #9

  • всички (гост)
    Отговор
    7 14:42  19.03.17
    харесвахме ГТР ,но и те почнаха да надуват цените по немски и италиански тертип!Специално тези модификации са безсмислени според мен никои не кара бучащ трактор!Реалните спорни способности на автомобилите се показват по северната дъга на Нюрбургринг = 20 км.
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    8 15:15  19.03.17
    Комшията има такъв същия и изобщо не е доволен!Много е нисък и не може да си прибере дините от бостаня!Разбрах че е съгласен да го замени за пасат комби или опел омега - пак комби!Ама никой не му се връзва вече половин година!
  • бай Иван (гост)
    Отговор
    9 15:41  19.03.17

    До коментар #6 от "аз АЗ":

    Точно японските ги цепят и там, щото боклуци с предно не се представят добре.
    Я си припомни защо на R32-R34 им се викаше Godzilla.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Group_A
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R#Third_generation_.281989.E2.80.931994.29
  • 112 (гост)
    Отговор
    10 16:38  19.03.17
    Немските машини не са способни на такива ускорения, щото ще се разпаднат в движение. Няма по надеждно от японеца, особено що се отнася до тунинг.
  • гост (гост)
    Отговор
    11 16:48  19.03.17
    товА е ниссан японско е и това си е и така ще бъде докато свят светува какво се напъвате толкова не знам ,не е нито бмв,ауди,пасат,мецидес и това е ,няма и да бъде просто японците са по-по най.вместо да се напъвате за не толкова важни неща се напънете малко и си оправете държава,пък после ще си купите един ГТР.
  • Adolf (гост)
    Отговор
    12 18:12  19.03.17
    Посочете ми един държавен глава, возен във велика японска машина?

    Коментиран от #13, #14

  • бай Иван (гост)
    Отговор
    13 18:30  19.03.17

    До коментар #12 от "Adolf":

    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Century#Toyota_Century_Royal
  • Феникс (гост)
    Отговор
    14 19:16  19.03.17

    До коментар #12 от "Adolf":

    На теб това ли ти е базата за сравнение за хубав автомобил.Щом няма държавен глава с японска машина в която да се вози значи,немското е върха.Хайде сега ни посочи един държавен глава които мисли за теб ти да си живееш спокоино и уютно.Няма такова чудо нали?А сега се замисли те умни ли са,че ти скапват живота редовно и ти плащаш за това,или ти си по-умен от тях,защото се кефиш,че си копуват немски возила,а не японски.Или по-разбираемо,ако в един автопарк подръжката за година на 500автомобила ще струва 5мил.лв.на НС то същата картинка ще изглежда поне с 3 мил.лв. по-малко.Но тези 3мил.лв. и още няколко мил.при самата покупка в разлика на цените немско,японско ще платиш -ТИ и още други като теб дет се кефят,че мазните дятки с крадливите ръце се возят в немските ти прехвалени,напудрени с кожа и екстри в автомобили.
  • китайче (гост)
    Отговор
    15 20:28  19.03.17
    Айде да не вадя корсата от гаража да видите кон боб яде ли
  • йори (гост)
    Отговор
    16 22:05  19.03.17
    Моля ви не пишете такива статии, комплексарите с немЦки каруци се скриват в миша дупка, а плъховете плюят!
  • fen na oriza (гост)
    Отговор
    17 10:09  22.03.17
    Пичове каква е тая злоба срещу немските марки ? - На комплекси намирисва. Говорите как щели да се включват тоя и оня да плюят по японеца, а освен вашите храчки по немското друго не се вижда. А още по смешно е когато хора каращи 10-15-20 годишни коли изпадат в полемики за суперкари, независимо от марката.
  • БМЗЛЕ (гост)
    Отговор
    18 15:03  24.03.17
    С ТОВА СИНХРО И ВОЛГАТА МОЖЕ ДА КЪСА ГУМИ

Напиши коментар:


Публикувай