9 324 33

Радикални промени в BMW: 40 нови модела за две години

Радослав Славчев

Ако немският премиум производител удържи на обещанието си, то през следващите две години ще станем свидетели на ежемесечна баварска премиера. Това ще е и най-голямото обновление на моделната гама на BMW за цялата история на компанията.

В плановете за пълното обновяване на моделите са включени и марките Mini и Rolls-Royce. Към момента обаче баварците не разкриват подробности относно новите си модели.

Не е ясно и дали промените ще са радикални, но най-вероятно те ще са съществени, предвид факта, че и дизайнерския отдел на марката претърпя доста промени. Най-вероятно баварците ще акцентират на своята кросоувър гама.

Това е най-популярният в последно време сегмент и специалистите от BMW няма как да не съсредоточат усилията си към него. Очакванията са за поява на нови пазарни ниши, като това ще стане с появата на автомобилите с повишена проходимост X2 и X7.

От страна на Rolls-Royce пък ще станем свидетели на първия всъдеход в историята на марката. За целта BMW ще инвестира сума от $10.8 млрд в разработката на нови модели и технологии.

От компанията не скриват и, че инвестициите и промените се налагат и заради наложителния преход към епохата на електромобилите и разширяването на автоматизираните технологии за управление на транспортните средства.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Жоро (гост)
    Отговор
    1 05:58  23.03.17
    От БМВ първо да вземат да си оправят проблемите с валвтрониците
  • Гост (гост)
    Отговор
    2 06:18  23.03.17
    40 нови клозета
  • ШИЛОВ (гост)
    Отговор
    3 07:04  23.03.17
    40 нови модела .....ъхъ.....а за зима кога мислите да правите , щото все кенефи за лято бе....некадърници....

    Коментиран от #4

  • Tsvetomir Popov (потребител)
    Отговор
    4 07:10  23.03.17

    До коментар #3 от "ШИЛОВ":

    Ти BMW с xDrive карал ли си?

    Коментиран от #5

  • гощо (гост)
    Отговор
    5 07:38  23.03.17

    До коментар #4 от "Tsvetomir Popov":

    Крал съм да и няма да го предпочета пред сегашното ми скромно 6 годишно Ауди с перфектната куатро системе 60%-задно 40%-предно задвижване!

    Коментиран от #8, #10, #13

  • mediator37 (гост)
    Отговор
    6 07:42  23.03.17
    Една и съща мисъл се върти в главата на всеки, който е карал друга кола и след това си купи БМВ- Защо съм чакал досега?
    Пожелавам на всички, които не са притежавали и карали БМВ, най-после да си купят и покарат. Ще усетите разликата от първия миг.
  • Honda fen (гост)
    Отговор
    7 08:11  23.03.17
    Променливото газоразпределение е най- добро при Хонда! После VVTI, MiVEC, и т.н. Системи!
    Валватроника на БМВ е катастрофа, както и скапаните им скоростни кутии ZF!

    Коментиран от #16, #19

  • Tsvetomir Popov (потребител)
    Отговор
    8 08:27  23.03.17

    До коментар #5 от "гощо":

    Едно е да ли го предпочиташ пред Quatro или 4matic съвсем друго е ,че питаш зимно време какво ще правиш с BMW. Едно BWM с xDrive е в пъти по-проходимо от автомобил с предно задвижване.
  • MMM (гост)
    Отговор
    9 09:31  23.03.17
    Комплексариииии....Спрете се бе! Има пазарна икономика. Няма как една марка да произвежда коли, които са три пъти по-скъпи от повечето марки и да съществува, ако правят боклуци. Спрете с тези комплекси вече. Ауди, Мерцедес, БМВ, Лексус...и други. Всички са хубави. Едните имат едни предимства, а другите други. Всеки има различни предпочитания. Аз лично съм фен на БМВ, заради по-спортното си поведение, което все още ми харесва. Обаче, не хейтвам като някой пубер по останалите...

    Коментиран от #17

  • тъйва (гост)
    Отговор
    10 09:42  23.03.17

    До коментар #5 от "гощо":

    гощооооо бре момко, ако не можеш да караш зимата каквато е да е кола, то вземи и си изяж книжката! и онези там проценти отпред и отзад дето си ги писал за наааай-скапания VAG, не помагат на лай...то да стане злато!
  • Julio (гост)
    Отговор
    11 09:49  23.03.17
    Ми дано си разширят хибридната гама а не да я свеждат само до модел ценово позициониран между топ-редовия модел и М-модела. Така поне ще има един европейски производител който ще произвежда читава обикновенна бензинова кола за първи път от 10 години насам...
  • Стоян (гост)
    Отговор
    12 10:15  23.03.17
    BMW x Drive бил по проходим зимно време от кола с предно предаване. Xa xa. Я вземи си един (смешен според повечето "разбирачи"на коли) Citroen C5 от 2010г. примерно и газ през снежни полета, партини и преспи. Тогава ще разбереш какво е обикновен комфортен и сигурен автомобил :-D :-D :-D
  • истината боли нали (гост)
    Отговор
    13 10:45  23.03.17

    До коментар #5 от "гощо":

    ВСЕКИ ИМАЛ АУДИ ЗНАЕ,ЧЕ КРЪГОВЕТЕ НА АДА НЕ СА ДЕВЕТ,А ...ЧЕТИРИ :))))))
  • Ха ха ха (гост)
    Отговор
    14 11:00  23.03.17
    Коня реве неистово след като прочете тази статия!Вече има над 100 модела произведени след неговото беенве!Ужас!!!
  • 15 12:32  23.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост (гост)
    Отговор
    16 13:33  23.03.17

    До коментар #7 от "Honda fen":

    Пали косачката и почвай да косиш ,че тревата вече расте! Тук Говорим за коли , не за хонди.
  • Рачков (гост)
    Отговор
    17 13:57  23.03.17

    До коментар #9 от "MMM":

    Събрали са се отбор празноглавци с по 2 лева в джоба и драскат смехории, не им обяснявай защото нямат капацитет да разберат и половината... Карайте си там японските лейки и по смирено!!
  • Гост (гост)
    Отговор
    18 14:01  23.03.17
    Да има как всеки ден ще вадят "нов" модел, само и само да върви алъш-вериша, а консуматорите да купуват. И това не е само в автомобилите... Абсолютни крадци, но достатъчно префинени...
  • Пешеходец (гост)
    Отговор
    19 14:01  23.03.17

    До коментар #7 от "Honda fen":

    Виж си в Европа продажбите на смешната марка хонда и тогава ще осъзнаеш някои работи ;)
  • ИванВасилев (гост)
    Отговор
    20 15:54  23.03.17
    31-ви Декември 2016 в 30см неразчистен сняг се качих на вилата в Пампорово без проблем.
    BMW X5 X35d 2015
    Оставам ви да мечтаете кое било по:
    quattro vs xdrive vs 4matic

    На път нагоре подминахме 2 q7 аудита с quattro. Лекинко закъсали.

    Коментиран от #27

  • БМЗЛЕ (гост)
    Отговор
    21 16:27  23.03.17
    АС СЪЩО ИСКАЧВАМ ОТСЯКАДЕ С МОЙТА 525ТДСКА
  • иво (гост)
    Отговор
    22 16:30  23.03.17
    Бмв започнаха все повече да изневеряват на стила си. Все по-малко спортен дух, вече има ван с предно (WTF). Та в този ред на мисли, не знам дали ще се радвам да видя новите им 40 модела...
  • иво (гост)
    Отговор
    23 16:40  23.03.17
    Статията изобщо не е за проходимост, но ще кажа, че аз зимата не слизам от него. Нямам xDrive нямам traction control и други, но не съм закъсвал никога в сняг. Иска си умения! Не е като предното, нито като двойното, но трърденията, че БМВ е летен автомобил са плод на спомените от на тати Москвича с 15 годишни всесезонни гуми Видахим.
    Тези хора си мислят, че и сега е така с БМВ и Мерцедес. Но ако трябва да съм честен, това ме радва. Защото същите тези хора боготворят голфа и надуват пазарната му цена. А далеч нямам интерес от такъв ефект при БМВ :)
  • Трифонов (гост)
    Отговор
    24 17:05  23.03.17
    Всеки човек, който е карал съвременно БМВ (демек, произведено през последните 5 - 7 години), както и Мерцедес (който също е автомобил със задно предаване от С клас нагоре), много добре знае, че Мерцедесът е три пъти по-неизползваем в сняг и лед. И понеже непрекъснато ми се случва да бутам тоя и оня мечок през зимата, който ми е закъсал на пътя и просто нямам избор освен да му помогна, се чудя съвсем искрено как може да продължават да се спрягат тия митове за неизползваемостта на БМВ при сняг. Отделно - настоящото хDrive задвижване на новите БМВ-та няма вече почти нищо общо с първите варианти отпреди петнайсет и повече години (каквито са масовите в България). От трите премиум бранда, в момента xDrive системата е най-добра и съответно най-проходима при зимни условия. Личи ви, че карате стари кошове и претопляте вчерашния обяд просто, за да си чешете езиците. Точно тая снежна зима не слязох от колата, а тя дори не е xDrive, а обикновено задно предаване. И не съм закъсвал нито веднъж дори в дните, в които валеше най-активно и съответно дори и да закъсаш при такова време, не би било кой знае какво. А смешникът, дето беше оплюл 8 степенния автоматик на ZF... истината е, че това е вероятно най-добрата и надеждна автоматична трансмисия на пазара. На светлинни години от глупостите на Мерцедес и Ауди.

    Коментиран от #25, #28

  • мммдааа (гост)
    Отговор
    25 18:00  23.03.17

    До коментар #24 от "Трифонов":

    една малка поправка сър трифонов! когато говорим за БМВ годините са без значение...важен е само моделът и фейсовете! едногодишен красавец може да е в състояние за пенсия в сравнемие с 6 годишния си по-голям брат.......близнак
  • Ваньо (гост)
    Отговор
    26 18:00  23.03.17
    Колеги, безсмислено е да спорите за проводимостта... Най важно си остава зад кормилото устройство :)
  • Дядо Мраз (гост)
    Отговор
    27 00:29  24.03.17

    До коментар #20 от "ИванВасилев":

    И после се събуди, нали?
  • OM648 (гост)
    Отговор
    28 00:47  24.03.17

    До коментар #24 от "Трифонов":

    Айде стига глупости, три пъти по-неизползваеми били Мерцедесите на сняг. Как точно го реши това при положение, че явно не си карал Бенц, а беенветата масово са недвижима собственост през зимата. Това, че си стигнал 2 пъти до кауфланд като е имало киша, не значи че таралясника ти е G-Wagen в овча кожа. Не се изсилвай много. Достатъчно беенвета съм виждал в храстите покрай пътя, защото са "властелините на зимата".

    Коментиран от #29

  • Жико (гост)
    Отговор
    29 15:18  24.03.17

    До коментар #28 от "OM648":

    Господин разбирач, бмв срещу мерседес само на задно няма никакъв шанс бенца да е по-проходим. Просто не бълнувай буден. Тия закъсалите хора с бмв по твоите думи или са слаби шофьори или са с лоши гуми!!

    Коментиран от #30

  • ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС (гост)
    Отговор
    30 17:10  24.03.17

    До коментар #29 от "Жико":

    BMW 320 2007 и MERCEDES E320 2007 година БМВ то се държи по-добре зимата.
  • Архангел (гост)
    Отговор
    31 17:39  24.03.17
    Лесно е да се плюе по марка,която човек никога не е карал,независимо дали е Хонда или БМВ.Нормално е БМВ да има повечко продажби в Европа и най-вече в Германия и Австрия,нокакто има малолитражни Хонди,има и такива за американския пазар и повечето от тях могат да пъхнат в малкия си джоб по надежност БМВ.Вземете едно БМВ E36 316 компакт 1,8-105 коня 99-2000г. и го сложете на старта до Хонда Сивик купе 1,6-105 коня модел 96-2001г.(d16y7 двигател,който дори не е VTEC и код на рамата EJ6).Подобен клип има в ю туб,но със 316-ка седан https://www.youtube.com/watch?v=tTC6pYU7eK8
  • Реалист (гост)
    Отговор
    32 00:17  25.03.17
    Ааа, още радости за дебелог.зите немски пенсионери и за българските мутрафони, те от беенве не слизат...
  • 33 01:04  25.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай