4 682 11

Maserati отзовава Levante за четвърти път за 4 месеца

Георги Касабов

3 299 кросоувъра Levante, продадени на територията на САЩ, ще трябва да посетят сервизите на Maserati за отстраняване на възможни неизправности, съобщава американската Национална служба за безопасност на пътното движение (NHTSA). Това е четвъртата кампания, обявена от елитния италиански производител в рамките на четири месеца.

Миналия декември Maserati отзова всички продадени всъдеходи от новия модел заради проблеми с електрониката в студено време и възможно изключване на камерата за движение на заден ход. През януари пък собствениците на S-версията на Levante трябваше да посетят сервизите за преинсталиране на управляващия софтуер на бордовия компютър. Кампанията се наложи заради риска от самоизключване на двигателя и самоволно превключване на скоростната кутия на неутрална при ниски скорости.

Черната серия продължи и през февруари, когато бяха отзовани Levante, Ghibli и Quattroporte заради възможни повреди по снопа от кабели, захранващи механизмите за електрическо регулиране на седалките, за да се избегне риск от късо съединение.

Поредната сервизна кампания пак е предизвикана от възможен дефект на трансмисиите. Осемстепенният автоматик явно продължава да превключва самостоятелно на неутрален режим. Проблемът с изключващите се двигатели също не е отстранен напълно.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • бегачка (гост)
    Отговор
    1 09:55  23.03.17
    Мазерати БОКЛУЦИ !
  • kzl (гост)
    Отговор
    2 10:10  23.03.17
    Италианци да ти сготвят някоя манджа - добре.
    Но да ти правят автомобили......
    За 4 месеца - 4 дефекта. Представям си какви кенефи ще са след някоя друга година. Старото Куатропорте имаше ужасен автоматик, по-лош и от СМАРТ. Явно не са си научили урока. По-добре да си правят там ФИАТ Панда и да не се занимават.
  • НикиД (гост)
    Отговор
    3 10:11  23.03.17
    пълен Т...К е фирмата Мазерати, както и всички останали напъни на италианския автопром. една работилница за купета и двигател и скоростна кутия от Ферари. лъскава опаковка, претенции за нещо много специално, а то пълен боклук.
  • Евлампи (гост)
    Отговор
    4 10:13  23.03.17
    Двигателите са на Ферари. Същите боклуци.
  • Зомбайо (гост)
    Отговор
    5 10:37  23.03.17
    Аз да докопам едно такова пък нека да е боклук :).
  • копеле (гост)
    Отговор
    6 12:36  23.03.17
    Не са виновни толкова самите автомобили като механика и изпълнение колкото електрониката за управлението им, на скапанite фирмi Magneti Marelli и Olivetti. А двигателят на Ферари си е супер, не говорете глупости...все пак електронен софтуеар трябва да управлява всичко, ако той се скапва каквато и да е колата.....Проблема им е че се правят на големи родолюбци и искат всичко да им е италианско, защото иначе трябва да се обърнат към Bosch Automotive най вероятно
  • Max (гост)
    Отговор
    7 15:17  23.03.17
    Не говорете глупости, електрониката е на Бош. Гарантирам го на 100%. А понеже двигателите на Ферари са" боклуци", затова печелят всяла година на ЛьоМан в техния клас.

    Коментиран от #11

  • БМЗЛЕ (гост)
    Отговор
    8 16:19  23.03.17
    МОЙТО БЕМВЕ СИ Е С НАЙ-ДОБРАТА ЕЛЕКТРОНИКА, А И ПОЧТИ НЕ МИ ЗАДЪРЖА ВЛАГА В БЪГАЖНИКА
  • 9 01:22  25.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гощо (гост)
    Отговор
    10 08:37  25.03.17
    Колко пъти да повтарям,тия с спагетите и ония с м...тите коли не могат да правят!!!!
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    11 04:00  26.03.17

    До коментар #7 от "Max":

    И аз мисля че е Бош, а Мазерати, Ферари и Алфа Ромео като цяло са уникални коли със страхотна идентичност и чар.

Напиши коментар:


Публикувай