6 196 12

Първата серийна кола с TransBrake е Challenger SRT Demon

Радослав Славчев

От компанията Dodge разпространиха нов тийзър на екстремния масълкар Challenger SRT Demon, като разкриха и допълнителни подробности за автомобила. От тях става ясно, че SRT Demon ще се превърне в първата серийна кола, оборудвана със системата TransBrake.

Устройството, наречено TransBrake се използва в специално подготвени за драг надпревари автомобили и представлява система, която позволява натискането на спирачка и газ едновременно. Тя е много по-ефективна от лаунч контрола, а за активацията и е необходимо използването на перата от волана.

TransBrake позволява блокирането на изходния вал на скоростната кутия, като едновременно с това първа предавка е включена. Така времето за реакция на колата става с 30% по-бързо от това на алтернативните методи в серийните автомобили.

Водачът може да вдигне оборотите на място до 2 350 в минута, а след активирането на TransBrake, автомобилът стартира точно след 150 милисекунди. По-рано ви информирахме и, че Challenger SRT Demon е оборудван със специални драг гуми.

18-цоловите гуми за драг Nitto NT05R са с размери 315/40, а "петното" за контакт с асфалта е с 15% повече, отколкото това на стандартните. Силата на сцепление с пътната настилка пък е двойна. И още нещо - предаването на въртящия момент на задната ос е увеличена с 18%.

Освен това още една специална система влиза в действие при старт. Тя затваря един от клапаните на компресора, мени момента на възпламеняване на горивната смес и изцяло пренастройва горивната система.

По неофициални данни Challenger SRT Demon ще се оборудва с осмак, с мощност 757 конски сили. Всичко това ще позволява на колата да ускори от място до 100 км/ч за под 3 секунди. В салона ще има само едно кресло за водача.



Още по темата

  • Hennessey изправя The Exorcist срещу Demon

    Hennessey изправя The Exorcist срещу Demon

    Американското ателие Hennessey Performance направи един вариант на купето Chevrolet Camaro ZL1, който получи името The Exorcist. Специалистите от ...
    7.04.2017
    3 494
    3

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Славчев
    Отговор
    1 11:49  24.03.17
    Това отдавна е измислено от руснаците, още в М20-Победа.

    Коментиран от #2

  • гост
    Отговор
    2 13:26  24.03.17

    До коментар #1 от "Славчев":

    И сигурно М-20 Победа има над 700кс и ускорява за под 3сек?

    Коментиран от #12

  • БМЗЛЕ
    Отговор
    3 15:05  24.03.17
    СТАВА АМА АКО ИМА ЕЛЕКТРОНИКА ОТ БЕЕМВЕ ЩЕ ПАДНЕ ПО 2,5 СЕК...
  • YAMAHA
    Отговор
    4 15:27  24.03.17
    Тва е колаТА

  • бай Иван
    Отговор
    5 19:49  24.03.17
    Истината е че истината е задното. Всичко с предно под 200 коня и над 350 е абсолютен боклук. Всичко със задно е супер. 4х4 зависи- ако е джип Ок, ако е кола и е под 150 коня е боклук. Точка. с гоуфчета, пасатчета и фордчета и там френските ч.кийки да не се обаждат. Предното за нищо не става. И не ми пробутвайте митове как задното не ставало за зимата- с акъл, поддържана кола и добри гуми всичко може.

    Коментиран от #6

  • Гост читател
    Отговор
    6 22:06  24.03.17

    До коментар #5 от "бай Иван":

    Големи карачи и разбирачи сте пред клавиатурата .Тва било боклук ,онова било боклук.А кажи ти колко не-боклучиви коли си имал и карал? Чул си ,че задното е по добро за състезания и филосовстваш. Аз съм с 163 коня на предно и много успешно се возя мен и семейството. На теб като не ти стигат 200 коня на предно,явно си състезателче, кажи къде бягаш ,да дойдем да те гледаме кво можеш? Не можем всички да сме състезатели.

    Коментиран от #7

  • бай Иван
    Отговор
    7 23:32  24.03.17

    До коментар #6 от "Гост читател":

    163 коня? Galant 2.5 V6? Предното няма никакви плюсове. Нито държи на мощност, нито може да се смени двигателя, нито държи на товар.

    Коментиран от #10

  • Магарцидес
    Отговор
    8 00:57  25.03.17
    Само Магарцидес най бързата кола в света
  • мечтател
    Отговор
    9 08:04  25.03.17
    Еха, само за пред Народното събрание, ще обере погледите на политиците.
  • R3DPGT
    Отговор
    10 15:53  25.03.17

    До коментар #7 от "бай Иван":

    Аз карам същия уникален маздов шестак https://www.dailymotion.com/video/x2lup5w_ford-probe-gt-exhaust-intake-sound-acceleration-%D1%8Fedpgt_auto (как се развърта на 1:01 мин.) разработен със заемки от Porsche. 8 хил. оборота, система VRIS за променливо резонансно пълнене. Нисък нос и център на тежестта, стои залепен за пътя и като дойдат завоите да видиш с това предно как ентусиастите с баварците ги правя на точка - няма ги на картата :) Един от най-феноменално звучащите шестаци на планетата https://www.youtube.com/watch?v=DpCmXm-Y2p8 https://www.youtube.com/watch?v=EKoaR4VkN7Q https://www.youtube.com/watch?v=zFjNqeCc2qQ никога не бих го сменил за бълбукащ ЗИЛ 132

    Коментиран от #11

  • бай Иван
    Отговор
    11 17:18  25.03.17

    До коментар #10 от "R3DPGT":

    Говорим за различни двигатели. Mazda KL-DE Mitsubishi 6A13
  • Гост2
    Отговор
    12 11:17  27.03.17

    До коментар #2 от "гост":

    хаха да бе. Ти не знаеш ли? Те руснаците всичко са измислили. И летящи коли ама не ги пускат за да не копираме ние европейците....

Напиши коментар:


Публикувай