11 Април, 2017 10:00 12 662 13

Какво ново в новото Renault Captur

  • renault-
  • captur
Какво ново в новото Renault Captur - 1

Новият Captur не изневерява на успешната си рецепта със своето двуцветно купе и продължава да надгражда, добавяйки два нови екстериорни цвята: Оранжев „Атакама“ и Син „Океан“, както и новия цвят на покрива – Сив „Платина“. Над 30 потенциални комбинации позволяват на клиентите да прекроят външния вид на своя нов Captur според личния си вкус.

Captur предлага също шест различни пакета за персонализация на интериора (контурите на централния тотем, аераторите, високоговорителите и скоростния лост) в следните цветове: слонова кост, син „Океан“, карамел, червен и 2 вида хром. Те са допълнени от външни пакети за персонализация в пет цвята: слонова кост, червен, син „Океан“, кафяв „Капучино“, оранжев „Атакама“ (капачки на болтовете на джантите, лайстни на вратите и т.н.).

Подобно на последните модели от продуктовата гама на Renault и новият Captur е оборудван с Full-LED Pure Vision предни светлини (в зависимост от версията). Тази технология подобрява едновременно външния вид на автомобила и безопасността, като намалява заслепяването. В новия Captur са монтирани и C-образни LED дневни светлини, които станаха емблематични за светлинния подпис на марката. По същия начин задните светлини включват тази запазена марка, която е видима през нощта и деня.

Какво ново в новото Renault Captur

Автомобилът е различен, приближавайки се като дизайн стъпка по-близо до по-големия си събрат Kadjar. Радиаторната решетка е модифицирана благодарение на отличителна хромирана ивица. Под предната и задната брони сега са монтирани нови защитни скари, които са доказателство за приключенския дух на Captur.

За трите нива на оборудване се предлагат четири вида алуминиеви джанти: две 16-инчови и две 17-инчови. Сега Captur може да се поръча с фиксиран стъклен покрив (за ниво на оборудване Intens). В комбинация с двуцветното купе, тази нова характеристика предлага още по-открояващ се дизайн на автомобила.

По-изискан от преди, интериорът се възползва от висококачествена пластмаса, лъскав хром и елегантно приглушени тонове. Воланът е изработен от по-луксозни материали и, при по-високите версии, идва тапициран в пълнозърнеста кожа. Скоростният лост сега е с по-модерно излъчване, докато панелите на вратите са модифицирани с цел безпроблемно монтиране на тях на всички бутони и контролери. LED светлините в таблото над предните седалки включва индивидуални светлини за четене.

Какво ново в новото Renault Captur

При по-високите версии новият дизайн на седалките обгръща тялото на пътника, предлагайки по този начин допълнителна странична опора и по-голям комфорт. В същото време новият Captur запазва своите най-практични характеристики, включително своята Easy Life жабка-чекмедже и свалящата се тапицерия.

Новото изживяване с премиум аудио системата на Bose трансформира кабината в истинска концертна зала, създавайки автентичен, чист и реалистичен звук, достоен за изпълнение на живо. Това аудио изживяване се постига чрез система, базирана на шест високоговорителя Bose с висока резолюция и субуфер в багажника.

Средните нива са оборудвани с Media Nav Evolution, мултимедийна система, която предлага най-доброто съотношение качество-цена на пазара, взимайки предвид многото функции, които обединява: навигация, Bluetooth телефония, аудио стрийминг чрез смартфона на потребителя и дисплей за камерата за движение на заден ход, плюс функция Driving Eco2, която оптимизира стила на управление и разхода на гориво.

Какво ново в новото Renault Captur

Renault R-LINK Evolution е най-модерната мултимедийна система в новия Captur. Тя идва със седем инчов капацитивен екран и много повече възможности за персонализация. R-LINK Evolution включва навигация с трафик актуализации в реално време, 3G свързаност, Bluetooth, медия възпроизвеждане (снимки, музика) и широко разнообразие от приложение чрез R-LINK Store на Renault.

За пръв път в Captur се монтира BSW (Blind Spot Warning), която е налична от третото ниво на оборудване. Четири сензора засичат наличието на движещи се автомобили в слепите точки на страничните огледала, включително мотори и велосипеди. Когато, за по-дълго от 1 секунда, бъде засечен автомобил в сляпата точка на водача, в огледалото веднага се включва светлинен индикатор. Активна при скорости между 30 и 140 км/ч, тази технология прави движението по-безопасно за всички.

В допълнение към задните паркинг сензори, и в зависимост от версията, новият Captur може да бъде доставен с предни паркинг сензори и камера за движение на заден ход, за да се улесни маневрирането и да се подпомогне избягването на удари и драскотини, които са ежедневен риск в населените места.

Какво ново в новото Renault Captur

Друго ново предложение, достъпно за по-високите нива на оборудване, е функцията Easy Park Assist, която значително улеснява маневрирането при паркиране. Водачът започва чрез показване какъв вид паркомясто търси, дали паралелно, перпендикулярно или под ъгъл.

Когато автомобилът се движи със скорост под 30 км/ч, тази система засича всички свободни паркоместа. След като бъде намерено подходящо място, системата изчислява и координира завиването на автомобила, което означава, че не се налага водачът да прави нещо, а трябва да се фокусира единствено върху ускоряването и спирането.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нищо ново

    22 7 Отговор
    Колите се произвеждат за все по-тъпи хора...на края кучето ще ми вози децата до училище, че аз няма да имам потенциал 😂
  • 2 бай Иван

    10 31 Отговор
    Кой им измисля имената на тея?
    КаДЖАР
    КаПТУР(коптор)
    И интериора им е смотан, някакъв детски. Въпреки че не съм им фен, на vw интериорите са много по-красиви.
  • 3 чичо ви

    13 41 Отговор
    ФРЕНСКИ ПЛАСТМАСОВИ КАСЕТКИ. Това са автомобили които на 150 000 км грохват. И не говоря за тези, на които са им превъртяли километража. щото съм карал и корса на 500 хиляди и нямам забележки. Говоря за тези закупени нови и говоря от опит(Пежо и Рено) Никога повече френски автомобил. Айде раздаваите ми минусите сега франкофилчета

    Коментиран от #5

  • 4 Иван

    15 1 Отговор
    ..... шест високоговорителя Bose с висока резолюция .....
  • 5 гост

    35 4 Отговор

    До коментар #3 от "чичо ви":

    Когато тези със старите коли изкарат сами толкова пари, колкото тези с новите френски коли, тогава може да им дават акъл или да им се присмиват. Засега ситуацията е, че куцо, кьораво и сакато кара немски кошници, пушещи, смърдящи и изкормени дизели за 5-10х.лв, които ежегодно са за ремонт. И същите тези са невероятно горди от колите си, стига да е Мерцедес, Ауди, БМВ или ФВ. Замислете се обаче въпросните хора, които имат 20-30х.лв за нова френска кола, дали са тъпи и прости да не разбират или са си направили преценка за себестойност и какво си струва, на какво държат и др.?

    Коментиран от #6, #7, #11

  • 6 в бг е така

    23 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Приеми факта ,че ценностната система на българина по отношение на автомобилите е тотално сбъркана.Куцо и сакато се стреми да се метне в немски премиум-без значение на години и пробег(това с пробега е друга смешка-всичкото таралясник при джамбазите е на по 120000-130000км за 10-12-15 годишни коли....)Ама ще може ли да го поддържа,да му плаща данъка и т.н. това са подробности.И най-якото е че тия с кенефите на по 15 години се присмиват и търсят кусури на тия с новите "не-премиум" коли
  • 7 Fake

    14 7 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Базовата цена на този Capture горе е 40000лв . 40 бонки , за да ме разберат селяните , и това е без екстри и без нищо . Хора които годишно правят под 10000 лв и немогат да съберат за хляб , да не ми говорят за автомобили и да не ми дават бизнес съвети .Абсолютно съм съгласен с теб
  • 8 МАК

    3 21 Отговор
    Поредния цифров френски грозен боклук, който е до гаранция и до там но и това не е сигурно
  • 9 До 5 6 и7

    7 5 Отговор
    Какво сте започнали за избивате комплекси рано рано. Темата е за кола, а комплексарите веднага започват - селяни, бонки и ценности. Комплексаря не може да се стърпи каквато и де темата да се разбере, че не е от село и че изкарва много пари / с което доказва че не е така /. На кой не му се кара нова кола и на кой не му е ясно, че всички нови стоки / особено за източна Европа / се правят да карат докато им изтече гаранцията.

    Коментиран от #10

  • 10 до номер 9

    19 2 Отговор

    До коментар #9 от "До 5 6 и7":

    какви комплексари и какви селяни те гонят и тебе?питам те-нормално ли е според теб семейство ( с малко дете,и двамата родители на заплати от по 600-700 лева си)да тегли заем за да си купи мерцедес за 6000 лв?при опит да предложа по-разумен избор срещу тези пари-френски или корейски автомобил но на два пъти по-малко години бях отрязан с довода че видиш ли таткото друга марка не признавал.....и съответно бях и избъзикан че съм купил пежо на 7 години а не съм взел мерцедес или бмв за същите пари но на 15-16 години....
  • 11 Кобрата

    4 17 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Дрънкай си колкото искаш, който е карал по-висок клас автомобил от германска марка, само той знае какво е чувството и би купил една S-класа или един Galandewagen на старо отколкото едно ново Рено (Ла*но)
    и съм сигурен, че комфортът ще е по-добър.
    Същото важи и за моделите на Audi, BMW и VW... По-добре например една 5 годишна от висок клас, отколкото една нова от класа на Dacia, Renault или Peugeot!
    Хората които са карали подобни автомобили ще ме разберат, а другите само ще си лаят...

    Коментиран от #12

  • 12 БЪЛГАРИН

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "Кобрата":

    Ами да, чувството да караш дърт премиум, на който вече някой е взел здравето е .....сякаш п.*ката е вече два пъти по-голяма :) Ама надали :)
    Има някои хора, които просто изглеждат нелепо в премиуми, без значение нови или стари...А има и хора, на които не са им нужни премиуми, ама хич...
    Или ще кажете, че колата прави човека или прочее чалгаджийски нагласи?
    По дрехите посрещат, но по ума изпращат!
    Кой разбрал - разбрал, и нека всеки си купи това което иска...
  • 13 трагедия

    3 1 Отговор
    Съжалявам, но няма никакъв смисъл за базова цена 27000 лева и цена от 39000 с екстрите. Реално купето е на Клио. Във пета предавка (Fifth Gear) седнаха 4ма вътре и после същите хора измериха в клио (новото) разстоянието от главите до тавана колената и така нататък. 1 и също е. За мен този автомобил незнае кво е и ако търся семейна кола бих се ориентирал към нещо по голямо. За цената избора не е малък, в края на крайщата. Не съм фен на Рено, имат хубави модели, в този специално не виждам смисъл..