Last news in Fakti

7 Април, 2017 16:03, обновена 7 Април, 2017 16:04 12 859 31

Предно предаване за най-малкото BMW

  • bmw-
  • 1er-
  • ukl-
  • mini
Предно предаване за най-малкото BMW - 1

Третото поколение на баварската "единичка" ще бъде базирано на платформата с предно предаване UKL от "братовчеда" MINI. Новият модел ще дебютира пред публика догодина, а продажбите ще започнат в началото на 2019-а, разкрива британското сп. Auto Express.

Класическото задно задвижване, заради което 1er намери толкова почитатели, пада жертва на практичността. Третата генерация на най-малкото BMW ще бъде по-голяма от предшественика.

Нарасналите габарити в комбинация с по-дългото междуосие и липсата на трансмисионен тунел ще се отразят благотворно на пространството в купето. Вместимостта на багажника също ще нарасне.

За разлика от големите промени под ламарините дизайнът на новата "единичка" няма да бъде драстично различен. Новият хечбек ще има по-омекотени форми, по-тънки фарове и "бъбреци" като на 5er.

Новата платформа ще донесе съществени преимущества в теглото, но феновете на свещената буква M вероятно ще останат разочаровани. Платформата UKL позволява интегрирането на двигатели с най-много четири цилиндъра, което означава, че върховата модификация M140i ще трябва да се прости с култовия редови шестак.

Най-бързата "единица" ще трябва да премине от задно към двойно предаване xDrive. Това ще я направи директен конкурент на Volkswagen Golf R, Mercedes-AMG A45, Ford Focus RS и Renault Megane RS.

Двигателите на третата генерация BMW 1er ще дублират гамата на MINI и X1. Базовите модификации 118i и 116d ще се оборудват с трицилиндрови двигатели, а 120i и 120d ще разчитат на по-сериозни 2.0-литрови мотори. Ще има и хибридна версия.

Предно предаване за най-малкото BMW


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    13 6 Отговор
    Лелеее резил а са да видим кво ше кае коня!
  • 2 Коня

    11 6 Отговор
    Коня е кон дори упрегнат на друга каруца.Поне ще бъде приятна за каране на онея с малките топчици 😂 и другите с дълбоките дупки

    Коментиран от #3

  • 3 Бай Георги

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "Коня":

    Нищо приятно няма в това да недозавиваш. VAG групата го знаят най-добре.
  • 4 M power

    14 1 Отговор
    РЕЗИЛ!
  • 5 onq s konq

    17 9 Отговор
    Толкова проблеми имах с валвтрониците на БМВ че повече тази марка не искам да я виждам

    Коментиран от #8

  • 6 BMWFAN

    9 4 Отговор
    Третото поколение отдавна вече е в продажба и е с предно предаване.
    Това от статията сигурно ще е 4-тото поколение, защото 3-тото е на пазара от 2015-та година и е с предно предаване.
    Първото поколение се води Е87 и е на пазара от 2005-та година, през 2009 получи facelift и се произвеждаше до 2011-та година.
    От 2012 започнаха да произвеждат второто поколение на 1-чката и то се води F20, то се произвеждаше до 2015-та година, а от 2015 насам се произвежда 3-тото поколение което се води F21...
    1-вото и 2-рото поколение бяха със задно предаване, а 3-тото вече е с предно.

    Коментиран от #10

  • 7 кольо

    18 4 Отговор
    Откак всички автомобилостроители започнаха да правят всякакви автомобили, за мен дойде началото на края на истинските автомобили. Каква им е работата на бмв и мерц да правят голфове? Тва луксозна марка ли е, или шир потреба. Същото с джиповете. Разхождат се някакви френски недоразумения по улиците (макар че същото важи за някои прескъпи немски боклуци) - ситроен, пежо, рено, сулю и пулю тръгнали да правят сув, мув и т.н. Всеки прави всичко, всичко става еднакво и еднакво скапано. Да му ...
  • 8 onq s konq

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    ТИИИ....дето драскаш с моя ник-Акъл да печелиш пари нямаш,камо ли кола.Да не говорим пък за БМВ-6-так като моята.Ама ти май и ник си нямаш бе завалията ,та чориш чужди ааа?Е как ще обясниш тогава какво значи "валвтроник" ве "едикакъв си"?!
  • 9 Ловеца на поршета

    13 11 Отговор
    Стига с това предно предаване! От BMW го пускат само за да привлекат като клиенти онези пишмян шофьори дето не могат да карат. Ние истинските фенове и горди собственици на BMW не искаме сред нас хора със съмнителни шофьорски качества. За такива шофьори има AUDI, VW, HONDA и т.н. ширпотреба.

    Коментиран от #11, #18, #20

  • 10 Пища Хуфнагел

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "BMWFAN":

    Нещо сте се объркал, колега. F20 е версията с пет, а F21 - с три врати. И двете модификации са си със задно задвижване. Вероятно имате предвид седана F52, който ще се продава в Китай и за разлика от хечбека е изграден на платформата на X1, което е с предно.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 бай Иван

    7 4 Отговор
    БОКЛУК !!!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Shmeker

    2 6 Отговор
    Да, това БМВ е с предно и няма да недозавива. Ще си запазят добрия баланс, ще програмират добре рейката, ще сложат добър диф и ще решат проблема с недозавиването
  • 16 гост

    3 1 Отговор
    Еми така де... като ще е масовка да е масовка като си трябва. Поговорката гласи: Който не се поменя с времето ВАГ го купува (или пък беше "си отива с него", оф все тая...)
  • 17 ффффффффф

    5 5 Отговор
    eeeeee сега момченцата как ще се пребиват .От bmw този път не мислят за клиента
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ма сред село-тъпан бие.БМВ с предно-супе

    5 4 Отговор
    По-стабилно в завоя,по-нисък разход,по-голям багажник...единствен минус,че искорението е по-слабо.
    Забравих-не можеш да се връткаш на село на мегдана да ти видят задника на баварецУ
  • 20 Дръж ме за кучана

    3 4 Отговор

    До коментар #9 от "Ловеца на поршета":

    Къде,можем да те намерим ние пишман шофьорите за да ни научиш да караме кола с задно.Ти си горд собственик на автомобил, които помага на българските монтьори да си вдигнат доходите.Бмв е доста скапана марка дори голфа е по-здрав от инженерното чудо бмв.

    Коментиран от #23

  • 21 onq s konq

    3 1 Отговор
    Ако си купим това веднага му слагам кардан та да си стане беенве

    Коментиран от #22

  • 22 Дръж ме за кучана

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Аз пък ще си сложа още 3 акумолатора в багажника за да стане хибрид.
  • 23 Ловеца на поршета

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Дръж ме за кучана":

    Всеки ден без Неделя може да ме намериш в столицата на житницата на България. В Неделя ме търси край морето , защото ходя да играя голф на едно от игрищата. Носи си и резервен чифт бельо, защото като скочиш направо от каруца на кола със задно ще ожълтиш гащите.

    Коментиран от #24

  • 24 тоя с москвича

    11 1 Отговор

    До коментар #23 от "Ловеца на поршета":

    Язе се возим от 30 годин с москвич 408 И и съм добър шофиор щото мускало е с задно и съм се ошлайфал много ! Само дека ми е слабичък та се дрифтим само кога падне снег ама то пълно щастие нема !
  • 25 професионалиста

    4 0 Отговор
    Тия баварци нямали да вземат да правят бусове. Кара ми се бус или ван BMW...
  • 26 Трифонов

    3 3 Отговор
    Значи всеки, който иска да кара най-добрият автомобил в този клас, но парите не му достигат с около двадесет-тридесет процента, за да си го позволи, да изчака догодина да представят официално новата единица, а след това да си поръча от настоящата. Отстъпките ще са феноменални, поради това, че ще се чака пускането в продажба на новата кола и поръчките на настоящия модел ще са спаднали значително. И ще има за 40 хиляди лв. истинско БМВ. Със задно предаване, страхотен мотор, перфектно настроена ходова част, чудесно пътно поведение и водимост. И прекрасно изработено. Единицата до момента беше едно от най-добрите, качествени и надеждни БМВ-та в целия им рейндж. Жена ми кара такава и колата е страхотна. Само завистлив лузър, който никога не се е качвал в съвременно БМВ, може да бълва кретенизми по адрес на тази марка. БМВ е най-мъдрият избор за премиум автомобил, защото има най-доброто съотношение цена-качество, като е най-приемлива и степента на обезценка.

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Дръж ме за кучана

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Трифонов":

    Щом жена ти кара бмв много ясно,че ще е страхотно.Но ще е добре да чуем и мнението на любовникът и.А ти да не би да бачкаш в бмв,отдел технически директор.
  • 29 Алфа Ромео

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Трифонов":

    .аси грозотията пък точно единицата....
  • 30 Фчо

    0 0 Отговор
    Лелееее край! Единичката с предно ... Анатема!!!
  • 31 Иванчо

    0 0 Отговор
    БМВ с предно=БМВ за слаби шофьори
    Жалко за марката.