Със 150 000 зарядни станции Китай е световен лидер в областта на персоналния електрически транспорт. Инфраструктурата и държавните стимули за покупка на електромобили закономерно карат големите производители да представят именно в Поднебесната новите си разработки и Audi не прави изключение.
Немците избраха салона в Шанхай за дебюта на най-новия си прототип на ток e-Tron Sportback. Кросоувърът се доближава по размери до Audi A7. Дълъг е 4.9 и широк 1.98 метра при междуосие 2.93 м, но е по-висок с 8 см.
Впечатление във външното оформление правят светодиодните светлини (матрични отпред), огромните 23-цолови колела и липсата на странични огледала. Тяхната роля поемат камери за задно виждане.
Най-интересното в e-tron Sportback обаче е скрито от очите. Автомобилът има три електромотора - един за предните и два за задните колела. Сумарната им мощност е 320 кВт (435 к.с.), а в натоварен режим (например при рязко ускорение) нараства на 503 коня. Това обяснява ускорението от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди.
Батериите на новото електрическо Audi имат капацитет 95 кВтч, осигуряват пробег от над 500 км и могат да се зареждат както с променлив, така и с постоянен ток. Немците са предвидили функция за безконтактно зареждане, а специално зарядно попълва батериите само за 50 минути.
Подобна силова установка имаше прототипът Audi e-tron quattro от 2015 г. Серийната му версия ще се казва Q8 e-tron quattro и излиза на пазара догодина. По непотвърдена информация e-tron Sportback ще бъде готов през 2019-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ддд
до сега нямат и един ел модел
то и тук ще тънем в разкош
ама сега точно не
Коментиран от #20
11:00 19.04.2017
2 Супер
11:02 19.04.2017
3 Комшията на onq s konq
11:11 19.04.2017
4 Ловеца на поршета
11:16 19.04.2017
5 Японеца
Немците винаги казват ЩЕ!
10г. не могат да стигнат ГТР, от 3г. Мъск ги подлудява!
Факти, в Шанхай тече автомобилно изложение, вие само клипове и немски бъдещи бракми-картинки показвате!
12:19 19.04.2017
6 КИРИЛИЦА
12:28 19.04.2017
7 Трифонов
Коментиран от #8, #13, #15, #18, #21
13:36 19.04.2017
8 Гост
До коментар #7 от "Трифонов":
Глупости, ей сега ще се наредят обичайните теслофили да ти обясняват колко си тъп и как това, което пишеш, не е вярно :)))Моля ти се, Айнщайн е лаик пред Мъск :)))
И недей така, че като ти изкарат довода за данъците и екологията, ще се чудиш защо изобщо си си правил труда пишеш!
Коментиран от #17
14:05 19.04.2017
9 onq s konq
15:22 19.04.2017
10 гост
15:52 19.04.2017
11 БМЗЛЕ
16:17 19.04.2017
12 Giаиса
16:32 19.04.2017
13 гост
До коментар #7 от "Трифонов":
Понеже си "исторически" настроен , да беше споменал и това :С подкрепата на компаниите Pierce-Arrow Co. and General Electric през 1931 Тесла свалил бензиновия двигател от новият автомобил на фирмата "Pierce-Arrow" и го заменил със стандартен електромотор за променлив ток с мощност 80 к.с. (1800 об/мин) без нито един от традиционно известните външни източници да захранване.
После купил от местния магазин за радиочасти 12 електронни лампи, няколко проводника, шепа резистори и събрал всичките тези придобивки в кутия с дължина 60 см, ширина 30 см и височина 15 см с две стърчащи навън пръчки с дължина 7,5 см. Закрепвайки кутийката зад седалката на шофьора, той издърпал пръчките и обявил: “Сега имаме енергия”. След това той карал колата една седмица със скорост до 150 км/ч.
Тъй като двигателят в колата бил с променлив ток без никакви батерии, тук възниква въпросът – откъде взема енергия? Тесла отговарял: “От етера около нас”. Хората започнали да говорят, че Тесла е безумец и няма начин да не се е съюзил със зловещите сили във вселената.
Това разсърдило Тесла, той свалил тайнствената кутия от транспортното средство и се върнал в лабораторията си в Ню-Йорк. Тайната му си отишла заедно с него!
Коментиран от #14
16:45 19.04.2017
14 Гост
До коментар #13 от "гост":
И един мармот...Доста показателно как неуките вярват в чудеса, Дядо Мраз, Лох Нес, Голямата стъпка и други небивалици от 1001 нощ!
Пък нека учените си блъскат главите с Теория на относителността и квантова механика, друго си е етера :)))
Коментиран от #16
16:57 19.04.2017
15 гост
До коментар #7 от "Трифонов":
Относно историческите ти "напъни" , с тях можеш да впечатлиш някой пубер , аз лично електромобила на Ф. Порше съм го разглеждал на живо поне три пъти в музея на Порше в Щутгард и това всъщност е първия автомобил с предно задвижване . И за разлика от теб знам и съм виждал проектите му за ел. дирижабъл ,самолет и ел. танк които са това което сега се нарича сериен хибрид и всички съвременни "дизелови" локомотиви работят точно на този принцип . Както си "прозрял" именно развитието на батериите даде тласъка на съвременните електромобили , но то съвсем не идва случайно точно сега . И "популярността" на петрола и производното му ДВГ съвсем не се дължат "функционалност" (голям смях - каква глупост) , а на усвоена възможност за монопол и съответните огромни печалби , естествено ! Демек , просто "онези" хора разбраха , че петрола вече е спирачка и който първи мине на "ток" , ще владее бъдещето ! А твоите "велики" конструктори заети да се любуват на себе си в огледалото се докараха дотам , че и да искат не могат да направят нищо в близките поне 4-5 г , което значи безнадеждно изоставане . И когато сколасат най-после да се включат в електрическата революция , ще трябва да наваксват изоставане от 10-15 г , което ако не знаеш в света на акулите не се прощава .17:31 19.04.2017
16 гост
До коментар #14 от "Гост":
http://svetovnizagadki.com/mendeleevata-tablica/17:37 19.04.2017
17 гост
До коментар #8 от "Гост":
Колкото и да ти е неприятно Тесла и Мъск са завинаги записани с главни букви в историята като първия масов производител на електромобили и ще си останат там завинаги , а за твоитв любимци остават само заглавията : "Ауди , Порше , Мерцедес и т.н. ЩЕ прави "убиец" на Тесла " , само че Тесла вече завинаги уби репутацията им на "незаменими и единнствени"17:46 19.04.2017
18 гост
До коментар #7 от "Трифонов":
Интересно защо дори НЕМСКИТЕ ПОЩИ се отказаха от услугите на "уникалните" конструктори и решиха сами да си произвеждат елктромобилите и то по 200000 бр. годишно , а може и повече и да продават на външни клиенти , което доведе до шефски уволнения във ВАГhttp://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1935-nemski-poshti-udvoiavat-proizvodstvoto-na-streetscooter
17:59 19.04.2017
19 Оня с данъците
19:13 19.04.2017
20 Shmeker
До коментар #1 от "ддд":
Бащата на съвременния вариант на Ауто Юнион - Ауди е Фердинанд Порше. Този човек е създал електромобил много преди да помисли да прави бензинови коли.19:32 19.04.2017
21 Shmeker
До коментар #7 от "Трифонов":
Това превозно средство е хибрид, с двуцилиндров мотор и електро мотори.20:00 19.04.2017
22 Ламбо
21:20 19.04.2017
23 БМЗЛЕ
13:08 20.04.2017
24 S-line
15:27 20.04.2017
25 gost
09:14 21.04.2017
26 Искам да знам
09:04 24.04.2017