Last news in Fakti

19 Април, 2017 10:45, обновена 19 Април, 2017 10:51 16 115 26

Audi показа A7 Allroad на ток

  • audi-
  • e-tron sportback-
  • шанхай 2017
Audi показа A7 Allroad на ток - 1

Със 150 000 зарядни станции Китай е световен лидер в областта на персоналния електрически транспорт. Инфраструктурата и държавните стимули за покупка на електромобили закономерно карат големите производители да представят именно в Поднебесната новите си разработки и Audi не прави изключение.

Audi показа A7 Allroad на ток

Немците избраха салона в Шанхай за дебюта на най-новия си прототип на ток e-Tron Sportback. Кросоувърът се доближава по размери до Audi A7. Дълъг е 4.9 и широк 1.98 метра при междуосие 2.93 м, но е по-висок с 8 см.

Audi показа A7 Allroad на ток

Впечатление във външното оформление правят светодиодните светлини (матрични отпред), огромните 23-цолови колела и липсата на странични огледала. Тяхната роля поемат камери за задно виждане.

Audi показа A7 Allroad на ток

Най-интересното в e-tron Sportback обаче е скрито от очите. Автомобилът има три електромотора - един за предните и два за задните колела. Сумарната им мощност е 320 кВт (435 к.с.), а в натоварен режим (например при рязко ускорение) нараства на 503 коня. Това обяснява ускорението от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди.

Audi показа A7 Allroad на ток

Батериите на новото електрическо Audi имат капацитет 95 кВтч, осигуряват пробег от над 500 км и могат да се зареждат както с променлив, така и с постоянен ток. Немците са предвидили функция за безконтактно зареждане, а специално зарядно попълва батериите само за 50 минути.

Audi показа A7 Allroad на ток

Подобна силова установка имаше прототипът Audi e-tron quattro от 2015 г. Серийната му версия ще се казва Q8 e-tron quattro и излиза на пазара догодина. По непотвърдена информация e-tron Sportback ще бъде готов през 2019-а.

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток

Audi показа A7 Allroad на ток


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ддд

    10 11 Отговор
    да всичко на немците е ЩЕ
    до сега нямат и един ел модел
    то и тук ще тънем в разкош
    ама сега точно не

    Коментиран от #20

  • 2 Супер

    14 5 Отговор
    Дали е с тефлоново покритие тоя тиган ?
  • 3 Комшията на onq s konq

    15 9 Отговор
    Миналия месец си го купих, ама още не мога да го подкарам само по сервизите вися.
  • 4 Ловеца на поршета

    11 7 Отговор
    Поредния VW с претенции.
  • 5 Японеца

    11 8 Отговор
    "Ще" и в бенве и в мерзедес и във ваг!

    Немците винаги казват ЩЕ!
    10г. не могат да стигнат ГТР, от 3г. Мъск ги подлудява!

    Факти, в Шанхай тече автомобилно изложение, вие само клипове и немски бъдещи бракми-картинки показвате!
  • 6 КИРИЛИЦА

    3 5 Отговор
    хехехе - даже и на елекромобила успяха да му извадят двигателя пред предния мост :):):) уникални инженери има в ауди!
  • 7 Трифонов

    17 2 Отговор
    Първите самопридвижващи се превозни средства в Света са били именно електромобили. Задвижвани са били от електромотор, захранван от батерия. Колкото и да не ви се вярва, първото такова превозно средство е дело на Фердинанд Порше още през 1898г. Не е японско, нито американско. И се е казвало Egger-Lohner C.2 Phaeton. И е изобщо първото превозно средство, което Порше конструира. Концепцията му е точно същата, каквато е и концепцията на всеки съвременен електромобил. Първият пълен хибрид също не е японски. Представен е в САЩ през... 1916г. И концепцията му е точно същата, като тази на съвременен пълен хибрид. Батериите са нещото, което претърпя истинско развитие, поради което днес електромобилите и хибридите са пак на дневен ред. До към 20-те години на 20 век обаче, електромобилите са повече от тези с ДВГ с вътрешно горене. По-добрата функционалност на последните е причината това да се промени по-нататък. Затова - не ръсете идиотщини! Всяка утвърдена автомобилна компания може да ви конструира електромобил и той би бил точно толкова по-добър от останалите, колкото по-добри от останалите, са и конвенционалните й модели. Демек - със сигурност Ауди могат да направят електромобил и със сигурност той ще е страхотен. Единствено по-добри от него биха могли да бъдат тези на БМВ, или на Мерцедес или на нещо друго от този род. Кога ще ги пуснат в продажба е въпрос, който зависи от съвсем други неща, а не от можене и не можене!

    Коментиран от #8, #13, #15, #18, #21

  • 8 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Глупости, ей сега ще се наредят обичайните теслофили да ти обясняват колко си тъп и как това, което пишеш, не е вярно :)))
    Моля ти се, Айнщайн е лаик пред Мъск :)))
    И недей така, че като ти изкарат довода за данъците и екологията, ще се чудиш защо изобщо си си правил труда пишеш!

    Коментиран от #17

  • 9 onq s konq

    6 3 Отговор
    Токът поскъпна И ЩЕ ПОСКЪПВА ОЩЕ ПОВЕЧЕ,а масовото навлизане на електромобила ще доведе до по-малко търсене на нафтата и респективно поевтиняването й.И така-говорете си за електромобили,но се оглеждайте за дизел!
  • 10 гост

    3 2 Отговор
    Е те немците имат, но с пробег от 80км, БМВ и3 стигна 150км. Точно на ауди Етрон разработките не можеха да постигнат пробег от над 200км, смениха мениджъра и хоп изведнъж скочи на пробег от 500км. Съмнително от гледна точка на действие и развитие. Като го пуснат на пазара ще е сигурно 200х.евро, с екстрите ще драпе на четвърт милион. Нека си остане хубав прототип, така или инак няма да е достъпен никога.
  • 11 БМЗЛЕ

    1 7 Отговор
    Търикатите си карат дизел бадка, ас ви казах кое е изтината 525ТДС 95та ! Класата е вечна.
  • 12 Giаиса

    0 3 Отговор
    Сети се Мара, да се побара. И пак късно. До 2020 колите ще хвърчат, те тогава ще ми пускат електричка!
  • 13 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Понеже си "исторически" настроен , да беше споменал и това :
    С подкрепата на компаниите Pierce-Arrow Co. and General Electric през 1931 Тесла свалил бензиновия двигател от новият автомобил на фирмата "Pierce-Arrow" и го заменил със стандартен електромотор за променлив ток с мощност 80 к.с. (1800 об/мин) без нито един от традиционно известните външни източници да захранване.

    После купил от местния магазин за радиочасти 12 електронни лампи, няколко проводника, шепа резистори и събрал всичките тези придобивки в кутия с дължина 60 см, ширина 30 см и височина 15 см с две стърчащи навън пръчки с дължина 7,5 см. Закрепвайки кутийката зад седалката на шофьора, той издърпал пръчките и обявил: “Сега имаме енергия”. След това той карал колата една седмица със скорост до 150 км/ч.

    Тъй като двигателят в колата бил с променлив ток без никакви батерии, тук възниква въпросът – откъде взема енергия? Тесла отговарял: “От етера около нас”. Хората започнали да говорят, че Тесла е безумец и няма начин да не се е съюзил със зловещите сили във вселената.

    Това разсърдило Тесла, той свалил тайнствената кутия от транспортното средство и се върнал в лабораторията си в Ню-Йорк. Тайната му си отишла заедно с него!

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    И един мармот...
    Доста показателно как неуките вярват в чудеса, Дядо Мраз, Лох Нес, Голямата стъпка и други небивалици от 1001 нощ!
    Пък нека учените си блъскат главите с Теория на относителността и квантова механика, друго си е етера :)))

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Относно историческите ти "напъни" , с тях можеш да впечатлиш някой пубер , аз лично електромобила на Ф. Порше съм го разглеждал на живо поне три пъти в музея на Порше в Щутгард и това всъщност е първия автомобил с предно задвижване . И за разлика от теб знам и съм виждал проектите му за ел. дирижабъл ,самолет и ел. танк които са това което сега се нарича сериен хибрид и всички съвременни "дизелови" локомотиви работят точно на този принцип . Както си "прозрял" именно развитието на батериите даде тласъка на съвременните електромобили , но то съвсем не идва случайно точно сега . И "популярността" на петрола и производното му ДВГ съвсем не се дължат "функционалност" (голям смях - каква глупост) , а на усвоена възможност за монопол и съответните огромни печалби , естествено ! Демек , просто "онези" хора разбраха , че петрола вече е спирачка и който първи мине на "ток" , ще владее бъдещето ! А твоите "велики" конструктори заети да се любуват на себе си в огледалото се докараха дотам , че и да искат не могат да направят нищо в близките поне 4-5 г , което значи безнадеждно изоставане . И когато сколасат най-после да се включат в електрическата революция , ще трябва да наваксват изоставане от 10-15 г , което ако не знаеш в света на акулите не се прощава .
  • 16 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    http://svetovnizagadki.com/mendeleevata-tablica/
  • 17 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Колкото и да ти е неприятно Тесла и Мъск са завинаги записани с главни букви в историята като първия масов производител на електромобили и ще си останат там завинаги , а за твоитв любимци остават само заглавията : "Ауди , Порше , Мерцедес и т.н. ЩЕ прави "убиец" на Тесла " , само че Тесла вече завинаги уби репутацията им на "незаменими и единнствени"
  • 18 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Интересно защо дори НЕМСКИТЕ ПОЩИ се отказаха от услугите на "уникалните" конструктори и решиха сами да си произвеждат елктромобилите и то по 200000 бр. годишно , а може и повече и да продават на външни клиенти , което доведе до шефски уволнения във ВАГ
    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1935-nemski-poshti-udvoiavat-proizvodstvoto-na-streetscooter
  • 19 Оня с данъците

    2 1 Отговор
    Пичове, сега като си го купа тва и се чуда на кой от трите електромотора плащам данък или и на трите наведнъж??!!
  • 20 Shmeker

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "ддд":

    Бащата на съвременния вариант на Ауто Юнион - Ауди е Фердинанд Порше. Този човек е създал електромобил много преди да помисли да прави бензинови коли.
  • 21 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Това превозно средство е хибрид, с двуцилиндров мотор и електро мотори.
  • 22 Ламбо

    5 0 Отговор
    Направо е убиец.
  • 23 БМЗЛЕ

    0 1 Отговор
    Който, кара кола на ток, в белите държави е освободен от данък и пътни такси брато ;)
  • 24 S-line

    1 0 Отговор
    Много хубави ги правят тези от кръвна група.
  • 25 gost

    1 0 Отговор
    kolegite sega mu prawjat zaradnoto
  • 26 Искам да знам

    0 0 Отговор
    Каква е причината да не се вгражда и самото зарядно в електромобила? Това, което съм виждал по снимки - нито е толкова голямо, обемисто и тежко. Просто автомобила да може да се зарежда директно от ел мрежата само с един кабел.