Попадна ни един интереснен тест на две версии на най-продавания хечбек и създателя на понятието хотхетч - VW Golf. Той съпоставя класическия GTI с предно предаване с пакета Performance, който е предпочитан от феновете на марката срещу фейслифтът на Golf R и неговото задвижване на четирите колела. Тук има немалка разлика в мощността - 245 конски сили за GTI срещу 310 за R, но има и разлика в килограмите, която идва от ходовата част и тя е цели 100 килограма в плюс за R. Има разлика и в цената, която също е чувствителна и доближава 10 хил.лева.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 German cars
09:52 22.04.2017
2 golf
10:11 22.04.2017
3 Румен
Коментиран от #30
10:56 22.04.2017
4 Ловеца на поршета
11:03 22.04.2017
5 учен
11:35 22.04.2017
6 Кобрата
Тези Golf-ове нямат нищо общо с тези старите 2-ки, 3-ки, 4-ки дето масово се карат тук в България и само хора, които не могат да си купят по-новите модели от 5 нагоре, те говорят, че Golf не е хубава кола.
При новите модели окачването е съвсем друго и возят доста по комфортно от старите, но пък за сметка на това, старите са доста по-здрави и евтини за ремонтиране...
Коментиран от #7
11:55 22.04.2017
7 golf 7
До коментар #6 от "Кобрата":
Имам голф 7 110 кончета дизел и не съм очарован, ако сега трябва да купувам няма да е голф!Коментиран от #31
12:01 22.04.2017
8 гост
Коментиран от #17
12:19 22.04.2017
9 ккк
Но като цяло пазарната им стратегия от години е за завиждане. Те провокират всевъзможен интерес на "широките маси- потенциални купувачи" своите модели, чрез почти всички видове медии и по всевъзможен начин-дори понякога доста безсрамно и безскрупулно, и така от вълната продажби и от вълната реализирани печалби , стъпка по стъпка и от моделна година на моделна година, подобряват всеки един от компонентите на моделите си.
Ето това се нарича отлична пазарна стратегия.
Различните автомобилостроители имат различни стратегии. Но тяхната е на топ ниво, а за конкретните автомобили- с годините ще видим.
12:29 22.04.2017
10 ккк
Доста от "журналистите" дали волно или неволно също стават проводници на корпоративни интереси, а понякога и проводници на непочтена реклама с подобни "статии", а комичното е и че понякога даже не е и за пари, а от г...ст.
Но аз не съм човека, който да казва кой какво да пише - кой както си иска така, а ние да му мислим какво четем.
12:45 22.04.2017
11 FERRARI
13:27 22.04.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ламбо
Това са коли за хора работещи в Англия, където заплатите на англичаните са по 1500 - 1800 паунда на месец. Това не са автомобили за българи работещи за 800лв(343 паунда/м.)
Коментарите на някои "специалисти" във форума , не струват и пет пари.
15:36 22.04.2017
14 Golfar
Коментиран от #15
16:34 22.04.2017
15 Чичу Ади
До коментар #14 от "Golfar":
Къде го припалваш тоя Мерц в сАбота, да дойда да гледам? Това, че Тойота са добри автомобили, не означава, че Голф не струва. Аз съм имал Голф 4, 2.8 бензин. Уникален автомобил! След него съм имал и Мерцедес и БМВ, но Голфа си остава любим. Колкото до разните му разбирачи, дето на думи разпадат Голф след 5 години, да се огледат и да видят колко Голфа на 10-15-20 че и на 25 години се движат по бълХарските пътища и тогава да дават генерални оценки. Всяка кола, която е блъскана я хваща ръждата. Купете си нови автомобили (ясно ви е, че със слабоумието ви само печалба от билетчетата ще спомогне за това) и тогава давайте мнения.17:49 22.04.2017
16 Golfar
18:39 22.04.2017
17 Ярослав Станчев
До коментар #8 от "гост":
За тези пари коя кола ще си купиш,ама да е 310 коня?Ще ми е интересно да ти видя отговора?Коментиран от #19
19:57 22.04.2017
18 YAMAHA
20:47 22.04.2017
19 баба гицка
До коментар #17 от "Ярослав Станчев":
ми как коя? на баба ти хвърчилото бе!21:38 22.04.2017
20 гост
22:05 22.04.2017
21 Илко
Коментиран от #22
23:45 22.04.2017
22 Деян Неделчев
До коментар #21 от "Илко":
Голфа, как коя. Мустанг и Мустанг ГТ са пълна скръб и американците си го признаха. Единствено Шелби е стока, но там цената отива много над 80К лева. И не е лошо да разберете веднъж за винаги, че колите не се вземат, а се купуват с истински пари. Само на конзолите се взимат и се "карат".....01:47 23.04.2017
23 Алфа Ромео
04:17 23.04.2017
24 Алфа Ромео
04:18 23.04.2017
25 Honda
Коментиран от #27
09:09 23.04.2017
26 S-line
10:00 23.04.2017
27 Ярослав Станчев
До коментар #25 от "Honda":
Я направи справка за времената на Ринга и не пиши глупости.Голф ГТИ бие Тип Р на пистата и на драг.11:31 23.04.2017
28 Хонда
Коментиран от #29, #32
11:57 23.04.2017
29 Ханс
До коментар #28 от "Хонда":
Боже опази, да сравнявате производител като VW със леген като Honda!!Осъзнай се бе младеж. Или Toyota със VW .. дайте алтернатива на GOLF R от японския пишман производител?? Аурис 1.4 моноинжекция ли? Корола ли?? Нямат смелостта да направят спортен хотхеч, защото са много далече от истината, а и много ще им се смеят от контуренцията..
Коментиран от #33
10:51 24.04.2017
30 до Румен
До коментар #3 от "Румен":
Румба за тебе брат не си заслужава щот веднъж кат му сипеш бензин от скъпия и ти отидоха парите за билети за трамвая за 3 месеца ... Та по добре събирай пари за карта за градски транспорт.12:48 24.04.2017
31 do 7
До коментар #7 от "golf 7":
Скачай на LADA брат - там е истината12:50 24.04.2017
32 Ярослав Станчев
До коментар #28 от "Хонда":
Голф ГТИ бие с повече от 3 секунди Тип Р на Нюрбургринг бе смешо.И в момента е най-бързата кола с предно на тая писта.Ма ти от де да знаеш,то в мануала на Хондата ти не го пише.Коментиран от #34
13:26 24.04.2017
33 Самурай
До коментар #29 от "Ханс":
Бърз въпрос към тебе , кое е най-продаваното МПС в цял свят ?22:12 24.04.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.