23 Април, 2017 09:00 10 340 8

Exige Cup 380 - върхът на Lotus

Exige Cup 380 - върхът на Lotus - 1

Рецептата на един ангрийски производител да създава леки и бързи спортни автомобили не се е променила с десетилетия и в тези времена на тежка култивация, все повече почват да ни харесват. Не знаем дали съществува някоя от десетките лимитирани версии, който се появиха в последно време, която да не ни харесва.

Exige Cup 380 - върхът на Lotus

Най-новото попълнение се нарича Exige Cup 380 и се оказва, че е и най-бързият Lotus, правен досега, като това е проверено на собствената писта на компанията "Хетел". Причините са доста основателни - 380 конски сили, 410 Нютонметра, 1 057 килограма и аеродинамични детайли, които залепят машината за пътя с натиск от 200 килограма.

Exige Cup 380 - върхът на Lotus

Освен тези характеристики тази машина има пренастроена ESP, която може да бъде контролирано от специален бутон, като процентите на приплъзване варират от 1 до 12. Скоростната кутия е с по-къси предавателни числа и ускорението от 0 до 100 става за само за 3.6 секунди.

Exige Cup 380 - върхът на Lotus

Изпълнителният директор на компанията Жан-Марк Жале споделя, че разработването на Cup 380 е позволило да вкарат амбициите им за моторните спортове в автомобил, който може да бъде използван в ежедневието.

Exige Cup 380 - върхът на Lotus

Exige Cup 380 - върхът на Lotus


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Скорпион29

    8 2 Отговор
    Тука пред блока да я паркирам много ще ,,върви" тази количка върви и с къща на Френската Ривиера и някой друг милион на сметката.
  • 2 Кофти

    9 4 Отговор
    Страхотна е количката и е класическа красавица - без разни изгъзици в дизайна. Уважавам "Лотус" поради факта, че ако не бяха те, много "супер-марки" нямаше да съществуват, защото им използват платформите (Hennessey Venom GT например).
  • 3 Spec b

    5 1 Отговор
    Кола за каране а не за позиране.... Бонбон! Thumbs up!
  • 4 Ламбо

    5 1 Отговор
    Браво на Лотус.Отново изкараха супер спортен автомобил.Класика.
  • 5 propov

    5 1 Отговор
    в Лотус определено инженерите са повече от маркетинговите плъхове. Продължават да правят колите такива, каквито трябва да бъдат, а не такива каквито иска изглупелия и разглезен пазар.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Веско 83

    0 0 Отговор
    Колата е готина, лека, мощна и изчистена, и с лекота би засрамила спортни коли от по-висок клас. Единствено ме дразни, че статията е пълна с грешки. Ало журналистчета кво става.
  • 8 Лотос

    0 0 Отговор
    Напомня ми на Elise,кукла!