Last news in Fakti

24 Април, 2017 11:13 24 646 34

10-те най-продавани коли в света

  • нови автомобили-
  • продажби
10-те най-продавани коли в света - 1

Една интересна статистика, направена от Focus2move ни показва кои са най-предпочитаните нови автомобили в света. Класацията е направена на база продадени нови автомобили през 2016 година, като засяга пазарите по цял свят.

От този рейтинг става ясно, че Toyota Corolla е най-продаваният нов автомобил през изминалата година, бестселърът в Европа - VW Golf е на трето място. Между тях се нарежда "американската мечта" Ford F-150.

Прави впечатление, че в челната десетка японците от Toyota имат трима представителя, а марките Ford, Volkswagen и Honda - по двама. Само корейците от Hyundai са с един представител.

Ето и кои са 10-те най-продавани коли в света за 2016 година. В скобите ви показваме динамиката в продажбите спрямо 2015-а.10-те най-продавани коли в света

1. Toyota Corolla - 1 316 383 продадени коли (-3.6%)

10-те най-продавани коли в света

2. Ford F-Series - 993 779 продадени коли (+7.6%)

10-те най-продавани коли в света

3. Volkswagen Golf - 991 414 продадени коли (-6.2%)

10-те най-продавани коли в света

4. Hyundai Elantra - 788 081 продадени коли (+3.9%)

10-те най-продавани коли в света

5. Honda CR-V - 752 463 продадени коли (+5.7%)

10-те най-продавани коли в света

6. Ford Focus - 734 935 продадени коли (-11.7%)

10-те най-продавани коли в света

7. Toyota RAV4 - 724 198 продадени коли (+9.4%)

10-те най-продавани коли в света

8. Volkswagen Polo - 704 062 продадени коли (+0.9%)

10-те най-продавани коли в света

9. Honda Civic - 668 707 продадени коли (+18.7%)

10-те най-продавани коли в света

10. Toyota Camry - 660 868 продадени коли (-11.5%)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ханс

    34 46 Отговор
    Ако извадите статистиката за Европейския пазар, японските производители ще са извън десятката, само Киа и Хюндай ще имат шанс да попаднат..

    Коментиран от #5

  • 2 Ловеца на поршета

    19 70 Отговор
    Така като гледам единствено F - серията на Форд прилича на нещо. Всичкото друго в тази класация е леш!
  • 3 До Ханс

    35 6 Отговор
    Отвори си очите,точно обратното е.Японските производители разчитат главно на US пазара.
  • 4 СССР

    29 19 Отговор
    Я що LADA не е на първо място ?!?

    Коментиран от #17

  • 5 мдма

    33 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ханс":

    АКО, но статистиката е за цял свят. И се вижда че само голфчето е популярно. На американеца защо му е S Класа като има LEXUS и Infinity. Да не говорим че подръжката на европейските коли в USA e доста скъпа.
  • 6 HONDA VTEC

    19 10 Отговор
    Koqto i kola da se vzeme (bez polo) e vse dobur izbor.Zdravi koli napraveni za karane a ne nqkoi namazani karuci koito samo ti izprazvat protfeila
  • 7 TOYOTA

    13 22 Отговор
    НЕВИЖДАМ МУЛТИПЛА И ФОРД СКОРПИО
  • 8 onq s konq

    5 64 Отговор
    Продават се щото са ефтини буклуци но това не означава че беенве си остава най-качественния автонобил а и тао си е ясно че сичко на тоя свят си има цена !
  • 9 Ярослав Станчев

    15 39 Отговор
    Яко ширпотреба.Една свястна няма,всичко е най-евтиния пластмасов боклук.

    Коментиран от #10

  • 10 Спиридон

    12 36 Отговор

    До коментар #9 от "Ярослав Станчев":

    Те японските фенчета точно със ширпотребата се гордеят. Това тойота ярис, корола все са топ модели с големия двигател 1.3, това нисан кашкай с най-мощния си 1.6 дизел 130кс разцепва от кеф..
    Нищо не разбираш
    :DDDD
  • 11 мм84

    65 10 Отговор
    Като гледам коментарите за пореден път разбирам защо ни е такова нивото. В БГ всеки иска да е гъзар, да кара немски "премиум" автомобил десета употреба и да си вика "ей тв'а е яката работа". Господа комплексари събудете се. Хората в развитите държави си купуват автомобили, за да се придвижват от точка А до точка Б. Предпочитат коли, които не им бъркат надълбоко в джоба. Това са автомобили, които тези прагматични хора сменят през 5 години с малки загуби. Вие господа бизнесмени и кандидат-бизнесмени си карайте 15-20 годишните таралясници и си мислете , че американците са тъпи :). Те ако бяха, нямаше да са водеща световна икономика. За спрвака една нова Тойота или Хонда има много повече екстри и е много по-здрава от всеки немски кенеф на 15 години!

    Коментиран от #12

  • 12 Йекстра

    14 37 Отговор

    До коментар #11 от "мм84":

    За справка Тойота и Хонда нямат и половината от екстрите с които разполагат някои 15-20 годишни немски таралясници, за справка ако не бяха теа таралясници все още щеше да си без подгрев на огледалата... седалките...волана... предно стъкло ... дане навлизаме в подробности.
    Тойота доминират не само щатският пазар, това са едни от най-продаваните автомобили в близкият, средният и далечният изток...неслучайно! Скучни, грозни и какви ли още не, но реално такива са фактите когато става дума за евтини и надежни масовки.

    Коментиран от #18, #24

  • 13 БМВ е магнит за селяндури

    32 8 Отговор
    Имал съм удоволствието да карам нов Форд Фокус. Много добра кола
  • 14 гост

    29 9 Отговор
    а, де са БМВ тата бе?
    или в цял свят им киселко гроздето?
    ние както винаги сме наопаки на света
    ама какво разбира света от коли?

    Коментиран от #22, #30

  • 15 ллдд

    7 5 Отговор
    Много трябва да си прост за да си купиш трактор за извозване на оборска тор за да си го караш в градски условия.
  • 16 ЯПОНЕЦА

    37 13 Отговор
    Няма по здрави двигатели от тези на Тойота и Хонда.
    Да не говорим,че един Авенсис вози като S класа.
    Немските коли са еднодневки.
    Чета селски коментари,че нямало лукс в японските.Е как можеш да сравниш ниско бюджетна Тойота с да кажем луксозен премиум модел на БМВ?Нормално е и е ясно,кой ще има повече екстри.
    Гледам,че и Близкия Изток е споменат.Там трябва проходима и здрава кола,нещо което немците не предлагат.
  • 17 Зорлем

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "СССР":

    Абе, то и електричка, или барем хибрид, не виждам в тази класация, пък иначе разправят, че били много хубави и евтини за експлоатация...

    Но за сметка на това казват, че до 5-10 години ще сме яко "електрифицирани". Смях, смях на буци чак!
  • 18 Повече йекстра

    18 5 Отговор

    До коментар #12 от "Йекстра":

    А немските нямат и половината от екстрите на аналогичните френски, така че, "нидйей рива"!
  • 19 mediator37

    10 11 Отговор
    Най-продаваните МПС-та ако става въпрос за най-продавани, дори не са коли, а скутери. Милиарди скутери пърпорят в Азия и тровят околната среда. Но това, че са най-продавани, значи ли, че скутерите са по-хубави от колите? Точно нищо не значи.
    Азиатските каруци са най-продавани, защото са евтини, а народът е беден. Те затова и най-продаваните смартфони в света са китайските Х.яуей, които захранват китайския народ, а не познатите ви "премиум" марки Самсунг и Ейпъл.
  • 20 каруцар

    7 2 Отговор
    Браво катър, пак си под 10 грешки. Само дето не става ясно дали бе-ЕН-вето ти е най-качествения (пише се с едно н) автомобил или не.
  • 21 каруцар

    8 3 Отговор
    Имам предвид качествен а не бе-ЕН-ве.
  • 22 prost

    10 3 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    аааа, ние сме по дъртите беенвета, поне 10-15г.
  • 23 въх

    21 4 Отговор
    Не знам колко трябва да си прост и нагъл, за да наричаш тия коли таралясници.
    А също и комплексар, от бедността си - явно.
  • 24 въпросче

    18 3 Отговор

    До коментар #12 от "Йекстра":

    Кажи ми кои екстри няма Honda Legend или Lexus LS които 15 годишен немски котор има.
  • 25 Жоро смартфона

    3 7 Отговор
    Купих си Тойота кемри суперчардж много бърза мисля че заводски е 424коня на колелата
  • 26 Coroll-ка карам

    19 7 Отговор
    Не знам какви точно екстри визирате. Или наскоро повечето сволач наоколо не се е качвала в чисто нова кола, или аз съм доста назад с мат'риала (за което съм готов да споря). Средно ниво на оборудване Toyota Corolla има доста прилични екстри (голяма част от които надали се ползват ежедневно за да ходиш на работа с нея. Отделно - 1,6 бензин с безстепенен автоматик, който дава доста приличен разход (около 7-8 смесен) и 136 коня се представя доста приятно както в трафик, така и извън града. Относително ниската цена (спрямо съпоставими автомобили от европейски, а и азиатски марки), съвсем логично я прави предпочитана. Откровено казано, единственото нещо, което не ми харесва в този автомобил са разположението на основните предни мигачи и поразително нелепите вградени дневни светлини. От там насетне - хора, стегнете се - разбира се, че тези коли няма да изкарат 20 години и 10000000000000 км. Просто не са направени за това, а и няма смисъл. Имам и симпатичен японски бензинов ван с 4х4 на 20 години (гледам си го и него с огромен кеф) и да - по-здрав е, може би и по-комфортен като усещане. Но концепцията е коренно различна. Просто въпрос на предпочитания И разбира се - възможности. Стига с тия тъпизми, цивилизовайте се малко...
  • 27 Тойота

    23 8 Отговор
    Здрвейте,имам Toyota Cynos модел1999г. 1.3 мануал.двиг.е анологичен на корола 1.3. Притежавам я от 2004г.внесох я от япония.Екстри ел.огледала,ел стъкла,абс,климатик +економичен режим на климатика,регулиращ волан и регулираща се предна седалка на височина???говрим за модел 1999г.13 г я карам всеки ден и нито една повреда и най-интересното е ,че след толкова години мога да я продам на цената на която я купих.? Оставам изводите на вас????
  • 28 минавам оттук

    12 5 Отговор
    Фордът на американците ми хареса най-много.
  • 29 бай Иван

    9 17 Отговор
    Смотани каруци с предно.
    Хич не ми дреме за немските премиуми, колите по които си падам са японски с надлъжно разположен двигател. Така че си спестете минусчетата.
    Не е ли задно или 4х4 не ми го хвали.
  • 30 Трифонов

    4 10 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Естествено, че в цял свят им е "киселко гроздето"!!! Едно БМВ струва точно колкото всички изброени ширпотреби горе взети заедно. Или ще спорим по въпроса дали 90% от населението на Света са стиснати, прости скъсаняци с килийно образование! Можем да спорим, но има ли смисъл!? Само като погледнеш автомобилите, които са най-продавани в Света - тая пародия на кола Тойота Корола - и изхода от този спор е ясен. Затова класацията за най-продавани премиум автомобили е отделна от тази. Но то и за да осъзнаеш това, пак акъл се иска. Та в класацията за най-продавани премиум автомобили от 100 години БМВ и Мерцедес си разменят първото и второто място. Включително и в САЩ. Е, да... от около двадесет години, в челната тройка от време на време се включва Лексъс, но-о-о-о... не твърде решително все пак. И само в САЩ! А Инфинити - не се излагайте - няма такава кола!!! Никъде по Света, в нито един пазарен сегмент, не е никакъв фактор! И като стана дума за "Къде е в тая класация БМВ?", ами Лексъс къде са бе... в тая класация!? Сериозно, много си зле!!!

    Коментиран от #33

  • 31 Абв

    4 0 Отговор
    Това е само за неграмотните беемвисти. Пише се БМВ а не БНВ(беенве)

    Коментиран от #32

  • 32 аааааааа

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Абв":

    в България пък е БНВ /беенве/ !
  • 33 ДДДДДД

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Трифонов":

    БМВ е скука и еднообразие в БГ. Има ги толкова много че просто не си заслужават. Ако искаш да си различен и да изпъкваш и ти се дават пари,
    да се покажеш че си някой това не е колата за теб. Трябва ти нещо екстравагантно, но там където свършват цените на бмв-тата почват ТЕ. Aston Martin, Bentley, Maserati, Maybach и много други. BMW си е масовка за придвижване. Преди дни в столичен мол видях поне 40 бмв-та от премиум сегмента и 20 S класи.
  • 34 Ввв

    1 0 Отговор
    И за какво аджеба спорите толкова?Нима очаквате S класата да е с най-висок дял продажби ли?Тези коли не са за масата!!!