4 Май, 2017 09:50 22 088 40

Какво ново в новия Golf

  • volkswagen-
  • golf-
  • тест

Тест на обновения бестселър на Volkswagen

Какво ново в новия Golf - 1

В края на миналата година Volkswagen показа обновената версия на своя бестселър Golf. Сега, този фейслифт на седмата генерация на модела е вече у нас и екипът ни не пропусна възможността да се запознае отблизо с него. На разположение за обстоен тест ни бяха предоставени, както стандартната версия, така и електрифицираните e-Golf и Golf GTE. Ето и впечатленията ни.

Golf си е Golf

На пръв поглед измененията по екстериора са малко. Промените са козметични, но са точно на място и отново превръщат автомобила във съвременен еталон в субкомпактния клас. Промените засягат броните, които са нови, различните фарове, както и новите окраски на каросерията. Стандартният Golf се лансира с един доста интересен цвят, наречен "куркума", а нощно време колата впечатлява с изцяло новите си LED светлини. Рестайлинг версията се разпознава основно по новите дневни светлини и диодните стопове.Какво ново в новия Golf

Що се отнася до моторизацията, то интересен е новият двигател 1.5 TSI Evo, който на малко по-късен етап ще замени досегашния 1.4-литров бензинов мотор. Новият агрегат е с мощност 150 конски сили и с максимален въртящ момент 250 Нм. Той е по-икономичен и по-динамичен от предшественика си.

Още една от новостите е, че всички DSG скоростни кутии вече са със седем предавки. В обновената версия е включен и своеобразен автопилот, система за разпознаване на пешеходци, както и асистент за маневриране с ремарке. Последното е много удачна екстра, но едва ли ще е от полза на българските водачи на VW Golf.Какво ново в новия Golf
В интериора също има изменения - по-качествени материали и още по-добро качество на сглобката. Приборният панел също е нов - по-информативен е, а мултимедията впечатлява с възможността за управление с жестове. Последното е уникално решение в този клас, което за момента е без аналог на нашия пазар. И накрая, диагоналът на екрана на мултимедията е пораснал от 6.2 до 9.2 инча - решение, което изглежда доста впечатляващо в цялостния интериор.Какво ново в новия Golf

Що се отнася до возията, тя не е променена, но и няма причина това да бъде правено. Автомобилът е изключително стабилен в завои, воланът е информативен, а благодарение на перфектната шумоизолация, скоростта не се усеща. Возията може да си определи по-скоро като твърда, но това в никакъв случай не е причина за дискомфорт, дори и при по-дълги пътувания. В заключение можем да кажем, че корекциите са минимални, но точно на място.

e-Golf и Golf GTEКакво ново в новия Golf
Тук ще започнем с разликата в управлението между електрическата (e-Golf) и хибридната (Golf GTE) версии. При хибрида, заради изместената назад батерия и резервоара за бензин, задната ос се усеща доста натоварена, докато при изцяло електрическият вариант, тежестта пада на предната ос. Интересното е, че и двата варианта са с абсолютно еднаква маса - 1 615 килограма.Какво ново в новия Golf
e-Golf
Какво е новото? e-Golf е получил най-много иновации и поради тази причина даже може да се каже, че това е второ поколение електромобил Golf. Капацитетът на батериите е увеличен от 24.2 до 35.8 киловат часа, което прав автономния пробег доста по-голям. На теория един заряд е достатъчен за изминаването до 300 километра, но по-интересното е, че на практика, тоест в реални условия, капацитетът на батериите се оказа доста сходен със заводските данни. С e-Golf изминахме само 99 километра, а борд компютърът показваше запас от още 161 километра.Какво ново в новия Golf

Освен това новият e-Golf е по-мощен, като конските сили са увеличени от 115 на 136. Това се дължи на новия електромотор, който освен всичко останало разполага и с по-голям въртящ момент - 290 Нм вместо досегашните 270. Това определено се усеща, както при ускорение, така и при достигане на максималната скорост, която вече е 150 км/ч.

При хибридната версия новостите не са чак толкова много. Силовият тракт не е променен. Системната му мощност е 204 коня, а батерията разполага с капацитет 8.8 киловат часа. Хибридът е изключително динамичен, а заради ниския си център на тежестта е относително стабилен в завои. За зареждане от стандартната битова мрежа са необходими само 3.5 часа, докато за изцяло електрическата версия времето за заряд е 13 часа. На трифазните станции обаче заряд до 80% става за по-малко от половин час.Какво ново в новия Golf
Golf GTE
Разпознаването на версиите с електричество става по сините екстериорни щрихи, а разликата между двете ел. версии се открива най-лесно в значително по-агресивната предна броня на хибрида. Най-интересна е система за рекупериране на енергия, която може да бъде настроена в няколко различни режима. Максималната рекуперация става в режим В, при който, при нормално движение извън града, спирачка може да не се използва.Какво ново в новия Golf

Всяко отпускане на педала на газта води до интензивно спиране. С този режим се свиква бързо, като при него спокойно могат да бъдат достигнати максималните 300 километра пробег. Като цяло обновлението на седмата генерация на Golf е консервативно външно, като типично по немски е обърнато особено внимание на технологиите, а и на детайлите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    81 75 Отговор
    Новото е че са сложили върху дупката на пода клекало и тоалетна хартия...е пак си е Клозет ама еврогейски

    Коментиран от #9

  • 2 Михаил

    105 25 Отговор
    Както пише в началото на статията - Голф си е голф. Отличен автомобил за средностатистическия европеец. Кога ли обаче и повечето от нас ще могат да си го купят от магазина, а не от Горубляне
  • 3 МаКаТа

    57 55 Отговор
    Супер красива, функционална и добре измислена кола. Малки промени, защото Голф не се нуждае от радикални промени, както правят корейците, например
  • 4 German cars

    73 58 Отговор
    Голф - скука, ниско качество и дефекти в едно. При това колите на снимката са във вариант с най-високото изпълнение, представете си варианта с някой изпърдял 3 цилиндров двигател в съчетание с типичните за голф скърцащи и люпещи се пластмаси по таблото за 30к в замяна! Айде няма нужда.

    Коментиран от #8

  • 5 Ауу

    37 20 Отговор
    ............ с минусите...са комплексирани от безпаричието от малки...което е много жалко...
  • 6 30000 км

    66 18 Отговор
    не знам какво се люпи и чупи в тези автомобили...като тези, които си купувате в отлично състояние са поне на 250 000 км...иначе форумните мишки все ги разборат нещата... 😂 ще живеете по-лесно без злобата в сърцата си бе хора...
  • 7 Георги

    42 24 Отговор
    Страхотен е новия Голф, влюбен съм в тази кола. А кой какво пише под статията ми е все тая брат.
  • 8 Петко

    43 36 Отговор

    До коментар #4 от "German cars":

    Льольо, като си толкова тарикат и умник, дай пример за по-добра кола от Голфа в нейния клас??
    Японските квадратни консерви не ми ги споменавай, други??
    Още нещо, мощните дизели ще те направят смешен, като се има в предвид, че караш изгнил японски варел по начина на писане!!!

    Коментиран от #20, #30

  • 9 гост

    25 9 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Друго си е викаш да караш мъжкарския Москвич ... :)
  • 10 Георги

    41 11 Отговор
    Имал съм няколко голфа. Макар и лошия опит с 4 1.4, пак мога да кажа че Голф ще ми е и следващата. Харесвам ги, доволен съм, не мога да си купя нов но дано имам късмет и попадна на читава втора употреба следващият път.

    Коментиран от #14

  • 11 Хикса

    28 14 Отговор
    Типичната за наточените голфове тапицерия от интериорната снимка просто кърти. Това каренце е неповторимо и ми е много любимо. Обичам тази кола!!!
  • 12 Кобрата

    19 12 Отговор
    Супер е Golf-а, фаровете на facelift-а са доста по-добри и красиви, също и броните и диодните стопове...
  • 13 бай Иван

    13 24 Отговор
    Пазарска количка/каруца. Само каруците ги дърпа коня(предното е боклук)
  • 14 Кобрата

    16 15 Отговор

    До коментар #10 от "Георги":

    Колега, ако имаш възможност някой ден, вземи си някоя запазена 5-ца
    1.6i 115 коня или пък 1.9 дизел 105 коня, това са им едни от най-здравите мотори, а също така са и икономични и няма да ти бъркат много в джоба, в същото време са със 6 скорости...предпочитам ги ръчни обаче. Колата ще те изкефи, сигурен съм, защото е с многоточковото окачване и возията е доста по-добра от на по-старите модели!
  • 15 Ицо

    36 24 Отговор
    Гоуфо си е гоуфо си го приказвайте в перник.Всички ваг.ни са пълен боклук.Имал съм голф-върши работа,но е пълна каруца.Изобщо не е и надежден.Къде ще ми я сравнявате със сивик или аурис примерно.ВАГ все са много модерни,а пък за никъв не стАват.

    Коментиран от #18

  • 16 ГОЛФ 2

    36 4 Отговор
    Вярно Голфа си е Голф,но като отворите капака на новите модели почти няма части на който има изписано VW ...Audi всичко по него е Китай ,всички знаем проблемите на мотора "FSI"или както е на жаргон мотора " фъс " а седем степенната скоростна кутия е доста нежно изпълнение което докоснели масло менте и се бъгва,няма я старата сглобка сега колите изкарват гаранцията и край проблемите идват накуп .
  • 17 Абе ДА

    16 15 Отговор
    Ицо, да не би да ти е бавна Хондата, та си се озлобил така 😂 да пишеш за Лада такива глупости съм съгласен, но за голф само ако си пряко точкован с бавната си Хонда 😊
  • 18 Петко

    19 30 Отговор

    До коментар #15 от "Ицо":

    Тоя па сравнява сивик с Голф, боже опази. На японския курник още монтират в купето пластмаси от рециклирани хладилници и мотори на косачки, така че по-полека със сравненията. Относно модификации и двигатели оризарника има два-три двигателя като избор, а при голфа с в пъти повече!
    И не на последно място, такова нещо като 2.0 Турбо 310 кс 4х4 предлагано при Голф при японски кашон не може да се види!!
  • 19 111

    41 15 Отговор
    Само като видиш карето на седалките, все едно сядаш върху стар, опикан дюшек. На външен вид съвсем същата, не предизвикваща никакви емоции скука.
  • 20 Jack Bauer

    27 24 Отговор

    До коментар #8 от "Петко":

    Пежото е в пъти по-добро от Голфа. И не ми сравнявай немската кошница с френския лукс и качество. Новото 308 е в класа над този Голф.

    Коментиран от #23

  • 21 Дааа

    33 9 Отговор
    Новият цвят е електриково л..няно и много му подхожда на тоя немски нужник!
  • 22 Алфа Ромео

    28 9 Отговор
    Новите Голфове не знам как са с возията, скоро ми се наложи да мина един лош път на вълни с Голф 3, то не беше подскачане, друсане, скърцане.... Същия път го минахме на другия ден с една Астра Ф седан, ами то направо имах чувството че се возехме в Мерцедес в сравнение с Голфа, нямаше такова тегаво друсане и скърцане.

    Коментиран от #24

  • 23 Петко

    15 23 Отговор

    До коментар #20 от "Jack Bauer":

    Кое бе Джеки, дай пример кое в 308 е по-добро от Голфа?
    Двигатели? Отговор Забрави, помисли за друго.
    Ходова част, баланс на купето? Хаха, когато влезеш в остър завой по-бързо ще разбереш.
    Динамика? Няма смисъл, не ставай смешен.
  • 24 Стан

    8 18 Отговор

    До коментар #22 от "Алфа Ромео":

    Тук не съм съгласен.
    Въпреки, че съм върл противник на ВАГ групата, и плюя по тях, където сваря, не мога да кажа на черното - бяло.
    Мой приятел имаше УЧЕБЕН Голф 3 1.4 бензин, който е дрънкан много години из София. Нямаше нито един шум от интериора, ама нито един.
    Независимо по колко разбити пътища се кара, паважи, прелези, интериора не казваше ГЪК. Буквално нито един шум.
    Гоуфа не скърца!
  • 25 Хонда

    24 3 Отговор
    Петко ,че сивика е в пъти по-добре от голфа.Какво като има 20 двигателя голям праз ,нито един не става.Всичките са яко с дефекти.Изкарват през 2 години модел и да какво ново - нищо!По-добре да има 1 двигател ама да е читав.И я кажи какво му е новото на новия голф,че не разбрах май само фаровете.Сивика се е доказал ,че е по-здрав и по-бърз.
  • 26 Стършел

    21 5 Отговор
    Като е толкова добър защо Фиестата бие по продажби в Европа Голфа за първото тримесечие на годината?
  • 27 Корковата тапа

    28 2 Отговор
    Липсва му едно - Голфажията. :DDDDDD

    А с това зебло на седалката направо удря в земята дори и москвичите!!!
  • 28 Леле мале

    21 3 Отговор
    То тва е толко еднакво със седмицата, че даже и за фейслифт не минава, камоли за нов модел.. скука!!!
  • 29 КИРИЛИЦА

    21 8 Отговор
    От години се чудя що за образ би изсипал 1 шапка пари за кирлив гоуф?!?!?! И не знам що го сравняват със сивика като е доста по-скъп като си накупиш всички екстри дето сивика ги има базово. Пък и като цяло за какво ти е много скъп хеч? Не е ли сто пъти по-добре да скочиш на СУВ, Ван или на някоя по-стара лимузина? За мене си е безумие да се дават 50-60-70 хиляди лева за тая счупена лагерница, освен ако не е служебна нещо...
  • 30 German cars

    28 5 Отговор

    До коментар #8 от "Петко":

    Ей, май те засегнах? Извинявай, голф клозета е най-добрата кола ! Айде сега можеш да си му долееш масълце, да му откачиш клемите, за да ти угаснат грешките по компютъра и да се молиш да избуташ 50-60 км. без да се разпадне.
  • 31 нооб

    11 14 Отговор
    Повечето дето плюят съм сигурен,че не са се качвали на по нова кола от 2000-2005г.Карайте си колите и стига сте хлебили кое е по хубаво и кое не.Всеки си има вкус и сам си избира какво да кара....
  • 32 Божидар

    8 13 Отговор
    голфа си е голф . мойте впечатления са от голф 6 2013 година 1.4 tsi копуван е нов всичко по горе описано е вярно твърда возия но не и дискомфортна на дълак път . минусите са му че на 88000 хил.км започна да тропа веригата ... мога да дам и кам днешна дата впечатление за джета 1.6 тди 2014 год пак закупена чисто нов за сегашните си 80000 хил.км никакви проблеми няма колата много по комфирна от голф6 просторна мощна за класъси .
    Като заключение мога да кажа че от WV все повече подобряват качеството си с всяка година ...
    Пожелавам на все повече хора да могат да си позволят по едно WV и да имат много базаварйно преминати км.

    Коментиран от #34

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 кйнкнбкк

    5 9 Отговор
    голфа е най-продаваната кола от 7 години в европа
    форд диеста го изпреварва с 500бройки за първото тримесечие на 2017 но както се казва пилците се броят на есен,т.е. накрая на годината пак голфа ще е номер едно по продажби

    незнам защо коментиращите тук си мислят че разбират повече от тези дето си купуват нови коли
  • 36 църкайте мишоци

    10 11 Отговор
    Кучетата си лаят - голфа си върви! На злобарите пожелавам цел живот да карат френски, китайски и японски коли и да продължават да си купуват дрехи от пазара.
  • 37 ГОГО

    6 6 Отговор
    Не съм карал нищо друго освен Голф!А-а...Джета,ама тя си е пак Голф де.
  • 38 Ввв

    11 6 Отговор
    Новият като старият,трагедияяяя
  • 39 куку

    2 1 Отговор
    Първата нова тойота купих 2007год заедно с приятел който купи след месец голф. В момента королата е на 170000 сменял съм накладки.масла.след ремонт на генератор горят често крушки,лагери на колелета-2бр. След мен колата я кара синът ми-2 год, после дъщеря ми 2 год- учебна кола Сега голфът е на 70-75000 ходи всеки месец в сервиз грешки на компютъра лампата на маслото постоянно светва. Ходихме до Турция с голфа 1200км-1,5л масло доляхме
  • 40 китайска тойота

    3 2 Отговор
    Голфа си е голф (макар ,че такъв клас коли не харесвам) , на 300 000 км се разработва докато другите умират.

    Гледам ,че някакви "разбирачи"ми говорят за Тойота и качество ..... то все едно лай.о и витамини .Качество може да има в другите японски марки но не и в масовата китайка Тойота .