Last news in Fakti

25 Май, 2017 13:26, обновена 25 Май, 2017 15:31 24 679 22

Audi представи А5 с АГУ

  • audi-
  • a5-
  • g-tron
Audi представи А5 с АГУ - 1

По време на ежегодния фестивал на VAG в Австрия, марката Audi показа една интересна концепция, работеща на газ. По-конкретно става дума за модела A5 g-tron, агрегатът на който се задвижва от метан. От компанията заявиха, че продажбите на серийната версия ще стартират от лятото на тази година.

Освен с фабричната газова уредба, модела впечатлява и със странното си екстериорно оформление. Колата е решена в два цвята, като основният черен постепенно прелива в син в задната част на автомобила. Освен това визията се отличава и с изменена форма на задните светлини.Audi представи А5 с АГУ

В салона дизайнерите са използвали естествена кожа и алкантара, както и голямо количество карбонови детайли. Под капака на A5 g-tron е монтиран двулитров бензинов двигател с турбокомпресор и мощност 170 конски сили. Максималният въртящ момент на агрегата е 270 Нм.

Моментът се предава на колелата през седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, но за серийната версия ще е налична и шестстепенна механична скоростна кутия. Резервоарът на колата, който е с капацитет 19 килограма, е изработен от специален многослоен материал, включващ армиран карбон.Audi представи А5 с АГУ

От място до 100 км/ч. новото Audi A5 g-tron на метан може да ускори за 8.5 секунди, а максималната му скорост е 226 км/ч. Средният разход на метан е 3.8 килограма на 100 километра пробег. При използване на бензин разходът е 5.6 литра на 100 километра.

С едно зареждане само на метан, A5 g-tron може да измине разстояние от 500 километра. Когато в специалния резервоар остане 0.6 килограма газ, автомобилът автоматично превключва на бензин и може да измине още 450 километра.Audi представи А5 с АГУ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    23 34 Отговор
    as karam bmvto s metan ot somati godini te sq se setiha.

    Коментиран от #11, #16

  • 2 гост

    35 4 Отговор
    Няма по-добър вариант от този във фабриката да ти го оборудват с точните части и да настоят двигателя както трябва. Проблем е високата цена, на която го правят и тя обезсмисля закупуването на такъв автомобил понеже така цената на самата конверсия излиза в пъти по-висока спрямо една професионално монтирана уредба, не гаражен монтаж. За да е ефективна трябва да се скъса от каране, за да е се изплати надценката.

    Коментиран от #4, #20

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 doe

    15 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    В чужбина карат яко,на по 5 годишни автомобили спокойно им връткат над 200 000 + км.Спокойно ще си избият парите а и не вярвам цената да е много по различна от стандартна версия.
  • 5 Ловеца на поршета

    16 39 Отговор
    Горките фенове и собственици на Audi! Не стига че нямат достатъчно средства за да си купят истински премиум автомобил и са принудени да карат малко по напудрени копия на VW ами сега и ще им пробутват коли на метан! Единственият подходящ цвят за това Audi на метан е жълтия че да може да се използва в таксиметровия бранш.

    Коментиран от #8, #13

  • 6 SubaruVarna

    20 7 Отговор
    Шофирал съм Пасат 2013г. 1.4 Турбо CNG 150 hp. - метанизиран мотор още във Волсфбург.....еми вървежа няма нищо общо с изцяло бензиновизия си събрат с 1.4 турбо бензин 150 коня!!! Просто метана не е създаден за МПС! Двигателят умря на баирите лятото с вкл. климатроник и 5 човека в пасатко! Чисто и просто за много навъртащите км. най-доброто е 2 литров турбо- дизел по-възможност новия със 190 коня и 400 нм. от 1900 об!
    - който от 2017г го имат почти всички марки!

    Метана го оставете за готвене и топлене!!!

    Коментиран от #7

  • 7 незнайко

    10 13 Отговор

    До коментар #6 от "SubaruVarna":

    Прав сте, но когато моторите им харчат на поразия, как няма да слагат метан ?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 мухаха

    12 13 Отговор
    Мойта алфа, вдига 100 за 5сек.и гори 2л.нафта, ама по надолнището....ваг.ните продължават с измамите, има ли още идиоти да ги купуват????
  • 10 Pav

    17 1 Отговор
    5.6/100 бензин? Тия се подиграват с хората.
  • 11 Golfa varvi mn

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Газ на беневето брат миии :D
  • 12 Vasik Atanasova

    9 3 Отговор
    щом е фабрично изпълнение може
  • 13 Гост 1

    13 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ловеца на поршета":

    Ловеца на Поршета мога да ти кажа че VW спрямо ауди е пълна мизерия. Не сравнявай ниско бюджетните коли с Ауди, БМВ, или Мерцедес. VW е със светлинни години зад Ауди и останалите БМВ и Мерцедес. Сравнявай го с Опел, Пежо, Ситроен и така нататък

    Коментиран от #22

  • 14 Алфа Ромео

    12 12 Отговор
    Щом има АГУ вземам го, нищо че е Алуди трошливо.
  • 15 jambazina

    8 3 Отговор
    Тия са назад с технологиите, у нас бе представено дни след премиерата на първата генерация.
  • 16 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Не лъжи!!! Поне в 10 коментара по статий може да се види,че си писал за БМВ-то ти че е дизел и то TDS!!! Не си измисляй за метан сега! То твойтУ ше се взриви на метан!!!
  • 17 гощо

    1 1 Отговор
    Щом го правят значи се търси!!! Щом го пускат пазара го изисква!!! Мерцедес бяха пуснали преди години един трошляк на пропан бутан мисля че NTZ му беше ...... Ауди е най доброто за момента,но си трееее по голям мотор! БМВ и то става,но.........Мерцедес са трагедия от години!!!
  • 18 Гого

    1 0 Отговор
    Ужас вместо да разработват електрически автомобили почнаха да слагат газови бутилки няма да прокопсат с тази политика.
  • 19 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Ами то това е по-екологично от електричките, ако се вземе напредвид какви отрови има в батериите.
  • 20 Ламбо

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Който си купи такава кола няма да е заради метана и да избива разходите с каране.Това са хора с мисъл за природата и опазването чистотата на въздуха.Те са с друго мислене и нагласа. По това се различаваме ние и германците.
  • 21 Ламбо

    6 0 Отговор
    Имаше тука едни комплексирани момченца , дето се изФърляха, че който кара скъп джип на ГАЗ, бил скъсаняк и имал пари за джип , а нямал за бензин. Къде са сега тези “умни“ многознайковци да ми обяснят, дали германеца , дето ще си купи Ауди на метан е скъсаняк.Само комплексирани българи правят подобни коментари.Би било много глупаво , да караш със скъпо гориво, ако има по-ефтина алтернатива.
  • 22 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост 1":

    Смешко,ходи си лягай.Ауди си е точно напудрено VW.Кое им е светлинното?