10 454 11

Това е най-красивата автомобилна концепция

Радослав Славчев

Конкурсът за елегантност Villa d’Este е най-престижният на Стария континент. Провежда се от далечната 1929 година, но да станеш победител край езерото Комо не е проста работа. Ежегодно там се представят най-добрите автомобилни концепции, но има едно условие - всички претенденти трябва да са не само прототипи, а и да са напълно функциониращи автомобили.Умопомрачаващият Trezor беше показан на миналогодишното изложение в Париж и още тогава се превърна в гвоздея на програмата. Почти петметровото купе GT, дело на дизайнера на Режията Лорънс Ван дер Акер, е автомобил, който спокойно може да бъде пуснат в серийно производство. Освен с визия, електрическият хиперкар впечатлява и с възли и агрегати.Инженерите на Режията са снабдили Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите e. Dams във Формула Е. Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите. Renault Trezor е дълъг 4 700, широк 2 180 и висок 1 080 милиметра.Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1 600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е само 0.22. Именно тази концепция спечели конкурса за елегантност Villa d’Este и показа нагледно дизайнерският и технологичен потенциал на Renault. Наградата от Villa d’Este съвсем не е първата за Trezor. В края на 2016-а тази кола беше призната за автомобилна концепция на годината, а през март 2017-а жури от 20 от най-известните автомобилни дизайнери го удостои с титлата "Концепция на годината".



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • незнайко
    Отговор
    1 08:29  06.06.17
    Колата е много красива, но кой е този дизайнер който ще ме кара да прескачам за да вляза в колата? Това за мъже и жени с панталони и хора атлети ли е направено? Да бяха направили и нормални врати, освем тази екстра с повдигането на покрива. Тогава ще бъде напълно завършена.

    Коментиран от #3, #11

  • SAAB
    Отговор
    2 09:09  06.06.17
    Това СААБ го направиха и показаха преди поне 10 год.
  • некойси
    Отговор
    3 09:30  06.06.17

    До коментар #1 от "незнайко":

    Остави това, ами като се взираш през това кърваво червено стъкло след залез, няма да се види кой знае какво. А и при продължително гледане в червено може шофьорът да се побърка. Къде е концепцията тук?
  • Волвар
    Отговор
    4 10:08  06.06.17
    За какво са му джанти на трактор, като се влачи по шкембе и не може да мине през легнал полицай?

  • Драйвър
    Отговор
    5 10:39  06.06.17
    Не Трезоро,а Трезора трябва да се казва тази кола,не виждате ли вагината и е по средата на решетка:)Сериозно,колеги не се притеснявайте ,няма да ви се наложи да прескачате и да карате гледайки през червено стъкло,защото това е КОНЦЕПТУАЛЕН автомобил и никога няма да влезе в производство,може да вземат някой черти за дизайна .но цялата кола няма да се произвежда серийно!
  • niko
    Отговор
    6 15:20  06.06.17
    На батман колата маи се отваряше така
  • Кума Лиса
    Отговор
    7 20:17  06.06.17
    До всички предишни коментари! Гроздето е кисело: казала Лисицата...... Та значи: Едни "прости" хора които си "нямат" хал-хабер от автомобилна индустрия и т.н. , от 1929 година си губят времето с "простотии", а не вземат да се допитат до ВАС "компетентните"!?
  • Гост
    Отговор
    8 16:04  07.06.17
    Та като се преобърне по таван френският кенеф, да не може човек да излезе.
  • Shmeker
    Отговор
    9 18:58  07.06.17
    Задницата прилича на предница. Другото става. Прескачането е щото тва е прототип и не е за серийно производство. За серийното ще сложат врати, но няма да се случи, щото никога няма да почнат да я правят.
  • Франция
    Отговор
    10 01:49  09.06.17
    Колата я видях в Париж на живо в магазина на Рено на Champs elysees. Внушителна е наистина. Само да не бяха се излигавили с тези червени стъкла.
  • Кума Лиса
    Отговор
    11 12:34  09.06.17

    До коментар #1 от "незнайко":

    Този автомобил е спортен!!! Толкова, колкото F1. Този който ще спортува с нея се предполага, че не е инвалид.

Напиши коментар:


Публикувай