7 Юни, 2017 09:39 17 761 12

Обявиха най-скъпата автомобилна марка на 2017 г.

  • brandz global top 100-
  • класация
Обявиха най-скъпата автомобилна марка на 2017 г. - 1

Британските компании WPP и Kantar Millward Brown представиха ежегодната си класация на най-скъпите брандове в света. The BrandZ Global Top 100 попадат шест автомобилни марки, чиято обща стойност се изчислява на над $120 млрд.

На първо място, както и миналата година, се подрежда Toyota. Експертите оценяват японската марка на $28.6 млрд., което ѝ отрежда 30-а позиция в общата класация, с две места по-назад, отколкото през 2016 г.

Втора позиция сред автомобилните производители заема BMW, чиято стойност се оценява на $24.5 млрд. Баварците също изостават в сравнение с миналата година, падайки от 33-о на 35-о място.

Челната тройка оформя Mercedes-Benz. От WPP и Kantar Millward Brown оценяват "Трилъчевата звезда" на $23.3 млрд., което означава 40-о вместо миналогодишното 41-во място.

След трите най-скъпи автомобилни бранда се нареждат Ford ($13 млрд.), Honda ($12.1 млрд. и 17 места по-ниско от 2016-а), Nissan ($11.3 млрд.), а петте най-скъпи марки в света са Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Прост

    6 1 Отговор
    При положение, че "Блумбърг", която е що-годе сериозна медия, обяви, че "Тесла" е по-скъп бранд от "Форд", WPP и Kantar Millward Brown може да са допуснали и други грешки.
    Също трябва да се отбележи, че това е годишна класация, а това с "Форд" и "Тесла" е от близо месец-два, така че класацията може и да е напълно вярна.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Киро

    27 12 Отговор
    Не може да бъде, а къде са "великите и невероятни" произведения на ВАГ-ина групата - Шкоди и Фолксвагени?? Дори и Ауди ги няма, ахххх...

    ...ма тия кво разбират от коли бе, някви си Мерцедес, Беемве и Тойота първи!
  • 3 гост

    1 7 Отговор

    До коментар #1 от "Прост":

    Карай бе , нека да се радват за последно , че догодина може и направо на първо място да скочи за ужас на "стогодишните"
  • 4 991

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Прост":

    Toyota сега дори прекратиха сътрудничеството си с Tesla и продадоха акциите си. Това е показателно, че Toyota започват да виждат Tesla като конкурент, а и е възможно да имат собствени планове за развитието на електроавтомобили, които да се конкурират с Tesla.
  • 5 111

    17 1 Отговор
    авто ВАЗ къде са

    Коментиран от #8

  • 6 фау ве

    7 17 Отговор
    Само ФАУ ВЕ, ВАГ е най скъпа за сърцето, не за джоба, коли за фенове. Парите при нас не означават нищо!
    Да сте живи и здрави!
  • 7 ХОРЕЙШО

    15 7 Отговор
    Тойота разбира се,да не са онези чупещи се двигатели на ВАГ

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "111":

    Питай бай Иванчо
  • 9 Shmeker

    5 10 Отговор

    До коментар #7 от "ХОРЕЙШО":

    Тойотите също се чупят. 5-тата скорост се загубва редовно.

    Коментиран от #11

  • 10 ВАГ

    2 12 Отговор

    До коментар #7 от "ХОРЕЙШО":

    И кои двигатели се чупят ?!!! ... фолксвагени по на 25-30 години колкото щеш ама толкова възрасти тойоти няма ,ФАКТ.

    Коментиран от #12

  • 11 ВАГ

    2 11 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    Тойотите не се чупят ,те умират на 10годишна възраст.
  • 12 JAPAN

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "ВАГ":

    Да , да ама не - всичките тези 25-30 годишни Вагени са живи още защото собствениците им така се харчат да поддържат "скъпоценното" и всички сервизи им се радват.Ако всички караха Тойоти щяха да имат доста по-малко работа!
    Ако взема дам изреждам маслоядните боклуци на Ваген,доста време ще отнеме,много са икономични,няма що- да вземат да включат и цената на маслото дето го доливат на всеки 500 км-било нормално-така ги давали по заводски данни,"безпроблемните" им матори - да си ги карат.По-добре Форд отколкото Ваген!