12 186 32

Renault ще изпревари Toyota и VW

Радослав Славчев

Съдейки по различни анализи и статистики, в съвсем скоро време глобалният автомобилен пазар може да има нов лидер. Преди две години шефът на Renault-Nissan Карлос Гон прогнозира, че през 2018 алианса ще се нареди в тройката от топ автомобилни производители.

Това обаче се случи по-рано. Сега французите са амбицирани да се изкачат на най-високото стъпало на стълбицата, ставайки лидер по продажби в света. Това заяви лично Гон, по време на среща с акционерите на алианса. Статистическите данни сочат, че това е напълно реално и може да се случи още през тази година.

Според информация на аналитичната агенция JATO Dynamics за първите четири месеца от годината VW Group са продали 3.32 млн автомобили, Toyota - 3.06 млн, а Renault-Nissan 3.02 млн. По-интересното е, че Renault-Nissan демонстрира най-голям прираст сред основните си конкуренти - 8% срещу 6% при Toyota и само 1% при Volkswagen.

Експертите обясняват успеха на алианса с два основни фактора. Положително на резултатите на Renault-Nissan се отразява изключителната популярност на кросоувърите, където те са едни от лидерите, а такива автомобили заемат съществен дял от портфолиото им. Придобивката на Mitsubishi също се счита за положителен фактор.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Мечо Дебелия Меч
    Отговор
    1 11:09  23.06.17
    Спор няма новата гама на Рено e повече от готина и красива особено моделът Талисман лимузина на цената на базова бмв 3 си е просто повече от уникално няма начин да нямата успех... Но за жалост повечето от нас ще вкусим този плот след 10 години
  • onq s konq
    Отговор
    2 11:18  23.06.17
    Като вида ренде на пътя първото нещо което ми иде наум е да го тресна изотзаде!Нема по смешни и трошливи коли от тея на света !
  • Европеец
    Отговор
    3 11:18  23.06.17
    Не са лоши колите на Рено, предпочитам ги пред хонда/тойота. Дано направят Мицубиши по-красиви и интересни коли, не знаех че са ги купили

    Коментиран от #7, #24

  • onlyhonda
    Отговор
    4 11:21  23.06.17
    да с тая нова визия избиха рибата. като знам клиото какво неугледно и грозно беше. новото комбито особено много ми хваща окото. тойота ако я изпреварят по продажби ще е само заради цената. рената са по-евтини. ако предлагат почти същото или са нацелили цена качество може и да стане. вижда се , че са с по-евтинджос материали от другите две марки, но са доста сносни колички.

  • BMWPower
    Отговор
    5 12:42  23.06.17
    Има защо, в моделите им от 5-6 години насам има доста добри за юзъра решения от към издръжливост и функционалност на автомобилите, 1.5dCi моторите също са топ в малолитражния клас, докато VAG спят ли спят и голфчетата им струват колкото колите от премиум марките.
  • гост
    Отговор
    6 12:43  23.06.17
    Г-н Славчев , ВАГ има 1% СПАД , а не прираст , тоест разликата с Рено-Нисан е общо 9% при практически равни продажби , четете по-внимателно или сдържайте личните си пристрастия . Единствения реален конкурент в момента е Тойота , ВАГ е твърдо трети , но Рено-Нисан има голяма преднина при електромобилите , които Тойота се опита да "отложи" с измислените хибриди , което ще и коства първото място и това също го пише в JATO Dynamics
  • Винету
    Отговор
    7 13:08  23.06.17

    До коментар #3 от "Европеец":

    Предпочитал Рено пред Хонда :)))

    Коментиран от #10

  • Резил
    Отговор
    8 13:09  23.06.17
    предпочивам Рено,пред мюсюлманския чуплив грозен VW.
  • ВУНДАБА
    Отговор
    9 13:11  23.06.17
    Реното е евтино,но пък новите са хубави.По-добре от сервизния китайски Фолксваген,който не става за нищо.
  • Европеец
    Отговор
    10 13:47  23.06.17

    До коментар #7 от "Винету":

    Гошко, не си лекувай шизофренията тука. Като ти гледам мърлявите коментари с различни имена си само за бежански лагер. Какво да и харесвам на Хонда, че имат три модела в производство и два миксера по 1200 кубика на модел като избор. Скучен, ръбат, грозен, пластмасов японски варел..

    Коментиран от #11, #13

  • Винету
    Отговор
    11 15:18  23.06.17

    До коментар #10 от "Европеец":

    Приятелю, ти да не си гледачка..., а и май наистина само гледаш, а не мислиш! Та на каква база би сравнил Реното и Хондата - надеждност на двигатели, здраво окачване, безпроблемно електро и електроника..., о да - меко возене и неинформативност, ама за какво ти е, като все си по сервизите. Хич даже не ти натрапвам мнение, то вторичният пазар е най-големият съдник, а там Реното е на дъното по обезценяване..., пита се в задачата защо така се получава?! Свиркай си и си карай Реното, не ми пречиш:) Жив и здрав!
  • Соичиро
    Отговор
    12 19:46  23.06.17
    Европейче, рендета съм карал десетки. Служебни, на приятели, стари и нови. По-скоро Опел и VW ще си купя, но не и Рено. Само като влезеш в него и започваш да псyваш. Карам вече втора лична Хонда. Просто няма база за сравнение.
  • Тъпанар майчин
    Отговор
    13 19:47  23.06.17

    До коментар #10 от "Европеец":

    Ти вярно си много ...............................!Варел е твоят 15г.автомобил.Как ще ми сравняваш Тойота и Хонда с твоят клозет едноднев Рено.Толкова разбираш от автомобили колкото си завършил 3-ти клас.Може би си мека китка затова ти харесват лигавите рена.

    Коментиран от #14

  • гост
    Отговор
    14 20:06  23.06.17

    До коментар #13 от "Тъпанар майчин":

    Лигави, лигави , колко пък да са лигави , горе долу колкото да купят Нисан и Митсубиши , пък скоро и Хонда , кой знае , като гледам във Формула 1 и Формула Е как вървят нещата , а и като знам как са с "електрификацията" , мнооого лиги имат да точат японците , не че имам нещо против тях , ама времето не прощава и всеки си плаща за грешните решения

    Коментиран от #16

  • Тъпанар майчин
    Отговор
    15 20:07  23.06.17
    До Евророма! Какви инструменти ти трябват за да ремонтираш Тойота и Хонда ако изобщо се стигне до там някога. 1.ключ номер 10,12,17 и кръстата отвертка. Какво ти трябва за да ремонтираш Рено Пежо или Ситроен. 1.църква 2.молитва 3.нерви 4.отвертки права,крива,кръстачка и еврейска звезда. 5.ключове 4,6,8,10,11,12,14,16,21,24,и.т.н. 6.френски 7.еврейски 8.лимбуси 9.други разни 10.късмет.

    Коментиран от #18, #19, #27

  • Мале какви тъпаци
    Отговор
    16 20:21  23.06.17

    До коментар #14 от "гост":

    Ще купят хонда или Тойота когато теб те поканят да работиш в НАСА.Какво ми сравняваш формули и други.Един е добър в едно друг в друго.От сумати години японците мачка и по продажби и по други показатели и разни бачкатори с средно образование се опитват да си вярват,че не е така.Щом така ве кефи добре.

    Коментиран от #29

  • Bat bojko
    Отговор
    17 20:58  23.06.17
    Не се заблуждавайте! Рено си е френски боклук! Тойота и Хонда няма какво да се сравняват с Рено, а нека поддръжниците му да кажат кой модел на Рено е като evo 10 или Accord, или Corolla по динамика, здравина и комфорт, няма да говорим за Civic, Acura, Lexus , които също са от honda & toyota! Рено ако си оправят надеждността и малко по малко евтини пластмаси да слагат ще са ок заради цените, но поне засега са крачка зад другите, и крачка пред тях по цени!
  • 18 21:14  23.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    19 21:27  23.06.17

    До коментар #15 от "Тъпанар майчин":

    Ти верно си със справедлив ник. А кола след 2000 година карал ли си? А подържал ли си? А ремонтирал ли си? Без значение от марката... Да не говорим, че гайкаджиите вече не са нужни, след като изчезват соц возилата, Голф 2, Кадет Капка и Ауди Яйце....Вече трябват истински разбиращи, начетени и умни механици. Ай сиктир, ако на теб ти трябват 77 инструмента и пособия, на други им трябват само два - акъл и ръце. Със здраве!
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    20 21:39  23.06.17
    Ако ми позволите, само да напомня, че лафът "По - велико от Голф 2 и Нокиа няма" вече не е актуален. Вече сме 2017. И никой никого не кара да си купува насила Рено, Хонда, кашкавал, салам и т.н. Пазар голям....И ние в него за съжаление сме от *баната страна. Винаги.
  • Ivan
    Отговор
    21 22:00  23.06.17
    Само френски коло това е истината тесами искарали доста пари и наи важното несе чупат като Голфааа или други немски изчадия.
  • Без име
    Отговор
    22 22:37  23.06.17
    На село повечето таксита са дачиа,което си е рено мога да кажа че за парите си е идеално. На мен лично реното ми допада но съм чувал че скоростите са малко особени за поддръжка. Мога дори да кажа че много колеги които са карали немски коли досега следващата им не е била немска.
  • ВАГ
    Отговор
    23 22:59  23.06.17
    Може ,но ще трябва още по-масирана антиреклама (срещу ВАГ) и много пари.
  • colt
    Отговор
    24 07:25  24.06.17

    До коментар #3 от "Европеец":

    Сакън! Да не пипат нищо по Мицубишитата.
  • Чичу Ади
    Отговор
    25 08:03  24.06.17
    Рено са едни от най-скапаните четириколесни създания на нашата планета. Сглобката им е уникално фалшива. Съмнявам се китайците да могат да направят по-лоша сглобка. Да, немските били мюсюлмански.... Ами поне ги правят под немски контрол, а Рено си ги правят в анадола под надзора на лявоориентираните Ахмед и Мюмюн. Рено набляга на ниската цена, за целта се използват пластмасови видии, които прегарят след 4-5 години и колата директно се разпада. Купиха Дачия и Лада, като под тези два бранда си продават бидетата. Добре, че сключиха съюз с Нисан-Инфинити, та да видят и те какво е качествена кола благодарение на японците. Иначе ако ще 100 милиона бидета да продадат от Рено, то никога няма да направят печалбата на ВАГ и Тойота. Рено могат да правят само евтини работни магарета за чупене, които да попадат в ръцете на бакшиши и разносвачи. Никой нормален не би си купил личен автомобил с вагина на предната решетка.

    Коментиран от #30, #31

  • Боби111111
    Отговор
    26 11:57  24.06.17
    Купете си сивик след2010 и тогава говорете за кофти зглобка на рено
  • Язе
    Отговор
    27 12:31  24.06.17

    До коментар #15 от "Тъпанар майчин":

    19 номер ти го е казал много правилно. Да те попитам тогава-какво ти трябва след 1000км.път с хонда или тойота: 1:чекръкчия да ти намести прешлените 2:физиотерапевт да те научи да ходиш и да се движиш Сега да ти кажа след 1000км.с френско как е 1:не разбираш,че си минал толкова и ти се кара още.Това е. Тия ключове и отверки си ги пази за теб.

    Коментиран от #28

  • Соичиро
    Отговор
    28 13:32  24.06.17

    До коментар #27 от "Язе":

    А бе минал съм близо 100к км с два лични автомобила Хонда и да ти кажа нямам проблеми с гръбнака, ното ходя на чекракчия. Но за сметка на това като се кача в нещо френско, ми се иска да сляза още на втория километър. Знаеш ли колко ми дреме, че френската возия била невероятна. Японеца и немеца правят автомобили за пътя, а франсето за зaдника си. За толкова изминати километри съм сменил два маншона, един кормилен накрайник и задните амортисьори, понеже старата ми тогава 18 годишна Хонда беше с оригиналните. А на новата още нищо не съм пипал. Много се съмнявам и при теб да е така.

  • гост
    Отговор
    29 13:52  24.06.17

    До коментар #16 от "Мале какви тъпаци":

    Всъщност го казах примерно , такива скъпи и тежки за реформи компании не са им притрябвали , но примерно едно Сузуки ще го глътнат за норматив и ще им даде още над 2 млн. броя годишно а и са много по-подходяща моделна гама и ще ти кажа една тайна , предварителни разговори вече се водят
  • Мачкай Карлос
    Отговор
    30 16:24  24.06.17

    До коментар #25 от "Чичу Ади":

    Чичо ли си, леля ли си, ама успеха на една компания е изцяло и само добър мениджмънт. А Рено попаднаха на най добрия мениджър. Евтини мефтини, продават хората. Пък и какво ли значение има българския мижав пазар с няколко хиляди коли на година........
  • гост
    Отговор
    31 11:06  25.06.17

    До коментар #25 от "Чичу Ади":

    Скапани или не ще каже ПАЗАРА за твое съжаление , а той никога не лъже , освен това ако обичаш да ми посочиш друга фирма която в последните десетина години е купила 5 (ПЕТ) конкурентни производители ?
  • Недоумяващ
    Отговор
    32 01:11  26.06.17
    От години, следя автомобилните новини в тази страница. Реших да изразя и моето мнение. Като чета, повечето коментари, оставам с впечатлението, че 70-90% от коментиращите са водещи на Top Gear, с тази разлика, че само хуления и много показност, и нападки, без грам знания и опит в автомобилният свят. Хора, всеки има право на личен избор и никои няма право да го оспорва. Дали някой кара Трабант или Порше, вас какво Ви бърка? Всеки има любим производител или модел, това не означава, че гореспоменатият е съвършен. Лека вечер и си обичайте колите!

Напиши коментар:


Публикувай