Съвсем скоро в Германия ще се появят голямо количество употребявани дизелови коли, които ще се продават на много ниски цени. Това ще доведе до засилване на вноса у нас на коли "втора ръка" от Германия.
Работата е там, че през последните месеци в Германия се случиха няколко знакови събития. Първо, правителството готви мащабно отзоваване на дизелови коли, които подлежат на доработка, за да отговарят на стандарта Euro 6.
Кампанията ще започне от септември тази година, като за нея ще бъдат похарчени 12 млн. евро. Не всички дизели обаче подлежат на доработка. Останалите просто ще бъдат обявени за продан и ще се изнесат в страни като нашата.
Първи, строгите мерки по отношение на "мръсните" дизели ще бъдат приложени в Мюнхен. Там, градската управа е с намерение да забрани на автомобили, неотговарящи на стандарта Euro 6 да се движат по улиците на града.
Освен това, немският автомобилен клуб ADAC, който отдавна е доказан авторитет в Германия, призова всички германци да не купуват нови дизелови автомобили докато в страната не влязат в сила новите еко норми Euro 6D.
Така че в дилърските центрове за нови автомобили в Германия могат да останат доста нови дизелови коли, неотговарящи на новите стандарти, които също да попаднат на нашия пазар. Известно е, че у нас за коли втора употреба все още не важат строгите европейски еко норми.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 112
11:47 03.07.2017
2 загубен
11:48 03.07.2017
3 ПРАСЧО
11:50 03.07.2017
4 Алфа Ромео
11:58 03.07.2017
5 Ицо
12:52 03.07.2017
6 123
12:54 03.07.2017
7 гост
12:54 03.07.2017
8 Нафарфорий
Ми щото не искат всеки ден да купуват резервни части за пластмасовия нов боклук, купен с 10 кредита!
Защо НПОтата само изискват от бедния българин, а не питат що бензина струва 4 пъти повече от американския и руския?
Само да отбележа, че един мой познат след 89 си купи мерцедес 123, дизелов таз кола мина през него, после през сина му и ся я кара внукът му нито пуши, нито тропа, винаги са я поддържали с оригинални части!!!!!!!!!!!!!!!!!! По-скоро, за да не замърсява са важни качеството на горивата и поддръжката!!!!!!!!!!!!
13:04 03.07.2017
9 Гого
13:22 03.07.2017
10 И бензина вреди
Коментиран от #11, #29
13:28 03.07.2017
11 Илиев
До коментар #10 от "И бензина вреди":
Е то умирането ще е после, като развиеш някое друго белодробно заболяване, или рак...13:32 03.07.2017
12 Гошо селския
Коментиран от #28
13:34 03.07.2017
13 Morgoth
13:40 03.07.2017
14 Ричи Рич
Или на някой не му харесват дизеляците, а относно качеството на горивата ( защото и от тях зависи замърсяването) там какво правим?
Коментиран от #30
13:47 03.07.2017
15 мразя дизели
Коментиран от #24
13:56 03.07.2017
16 Джон Смит
Мерцедес 124!
14:01 03.07.2017
17 Някой
14:17 03.07.2017
18 Иво Георгиев
Коментиран от #19, #21, #52
14:18 03.07.2017
19 Нафарфорий
До коментар #18 от "Иво Георгиев":
Хубаво мислиш, ама много е лесно милиардерите да си купят една Тесла за 100 бона и да се правят на загрижени за природата.А пък бедните хорица вълците ги яли.Хубаво спрете дизеловите двигатели, ама замърсяването пак ще продължи, защото
1.Циганите не спират да секат дърва, не за да се топлят , а за да ги продават.
2. За дизеловите автобуси никой нищо не казва!
3. Заводите да не би да бълват аромат на рози във въздуха?
4. Защо не кажат, колко е "полезен" литият в батериите на електромобилите и колко са безполезни зимата?
5.А качеството на скъпите български горива?
И накрая направете бензина 70 стотинки и ще сменя дизеловото Дискавъри с бензиново!
P.S Ако бензиновите двигатели бяха перфектни, нямаше да ги има дизеловите и обратно!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #33
14:34 03.07.2017
20 Зорлем
Сега обаче изведнъж се оказва, че освен въглеродни емисии имало и азотни такива, които май дори били по-вредни! Брех, ти да видиш? Леле, мале, каква изненада, уважаеми зрители. И отново имаме "странност" - вместо да насърчат например производството на коли с метанови, или поне пропан-бутанови, уредби, "насърчаването" ще е към електричките.
И не, изобщо, и хич не става дума за пари. Всичко е само и единствено водено от желанието за екология и добруване на електората. Еех, понякога си мечтая да бях все още на 20г, та да вярвам добродушно на такива мантри...
14:34 03.07.2017
21 Гост
До коментар #18 от "Иво Георгиев":
Вярваш ли си на глупостите, които си написал? Викаш Норвегия е еталон, защото забранява ДВГ? Я като си такъв върл защитник на природата, обясни ни защо Норвегия не спира добива на нефт, като е един от най-големите износители на нефт в Европа?И как точно ще ги последваме като нямаме петролните им долари?
Ти на колко си години, че вярваш в дядо Мраз?
14:44 03.07.2017
22 onq s konq
Коментиран от #47
14:53 03.07.2017
23 BILL
15:19 03.07.2017
24 Nekoi nekoisi
До коментар #15 от "мразя дизели":
Brawo beVmesto da se oborudvame s evtini tehnicheski izpravni i NEamortizirani dizeli evro 5 i 6, shte si karame izbushenite, razpadashti se durti taralqsnici i posle shte pitame zashto umirat hora w katastrofiGanioooo, ganio.
Коментиран от #25
15:23 03.07.2017
25 BILL
До коментар #24 от "Nekoi nekoisi":
И как повечето хора ще си купят въпросните коли? Нали не мислите, че ще се продават по 3-4-5000 лв?Това, което е евтино за белите държави, за нас е много скъпо.
15:34 03.07.2017
26 Ярослав Станчев
15:38 03.07.2017
27 hihi90
15:45 03.07.2017
28 гостенче
До коментар #12 от "Гошо селския":
Но я пазаят..... по една или друга причина!А ти защо не я пазиш ???? Или ти предпочиташ, да си караш строшения стар дизел, но да ти е чиста комплексираната съвест, че както си е излязла от завода така си я търкаляш ?? Щом е така защо не я търкаляш след като подмениш ДПФ и катализатора ???? Защото това е заводския режим!!!!! Или по скоро защото ТИ СЕ НАЛАГА ДРАГИ МИ да ги премахнеш.
16:26 03.07.2017
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 бедняка милионер
До коментар #14 от "Ричи Рич":
не е проблема че ще дойдат малко евтини по нови дизели а че ще станат многобройни дизелите16:40 03.07.2017
31 Boko
16:50 03.07.2017
32 Корковата тапа
Коментиран от #35
18:00 03.07.2017
33 123
До коментар #19 от "Нафарфорий":
1.Циганите са ти най-малкия проблем, нещо не коментираш дървената мафия, която сече на ден колкото разни неорганизирани бракониери.2. Мерките в Германия са за всички дизелови автомобили, не само за леките.
3. Заводите имат филтри и контролът върху тях е по-голям.
4. Не е проблемът в лития, а в това, че за производството на литиевите батерии за 1 автомобил се отделя СО2 колкото 10 години ползване на обикновен дизел Евро 6.
5.Явно не си стъпвал в чужбина. Дори до Гърция да скокнеш, ще видиш, че бензина е х 2.
Може вместо дизелов английски боклук да караш нещо по-малко, което не гори по кофа нафта за 10 км!
P.S Ако бензиновите двигатели бяха перфектни, нямаше да ги има дизеловите и обратно! Заключението ти е толкова безсмислено, че нямаше нужда да го пишеш - същото се отнася и за ванкеловите, електрическите, водородни и прочие двигатели. За всеки влак си има пътници.
Коментиран от #50
18:38 03.07.2017
34 Нафтено човече
Ток от 10 лева на киловатчас за вас,да ва споменавам...
18:40 03.07.2017
35 ооооо
До коментар #32 от "Корковата тапа":
няма да е голяма загуба..18:42 03.07.2017
36 benz bmw audi
19:35 03.07.2017
37 Дженев
безконтролно замърсяване ,хем пък няма да има недоволни.Ама не щете да дадете от заграбеното и пак ще я извъртите ние да сме виновни и трябва да не цапаме с вашите продукти.Жалко,че има вече толкова полирани мозъчета,че като чета коментарите на някои се отчайвам тотално.Накрая всеки ще си го получи......
19:36 03.07.2017
38 Zanzibar
19:45 03.07.2017
39 330d
20:01 03.07.2017
40 Мангалян
Трябва да сме мЕко !
За всички нашенци по един електрокар от Балканкар,за рОмите олово...на калпак!
20:50 03.07.2017
41 ГЕРБ да мре !
Както санира наред за 2, 3, 5, 16 милиарда да вземе да смени FAP-а и
катализаторите на 2-3 милиона дизели и да станат Евро... 10 !
Ще смени той, на любовницата къщата ...
...Борисов купил къща в Барцелона за 1,5 млн. евро на своя метреса...
https://bivol.bg/badapples-talking-s2-4.html
21:30 03.07.2017
42 ЯК КАРАЧ
Коментиран от #60
21:30 03.07.2017
43 Гном
Отделно знаем, качеството на новите автомобили. ще им купуваме по-често по-скъпи части с по-кратък живот.
21:38 03.07.2017
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 jullliann72
22:22 03.07.2017
46 jullliann72
22:28 03.07.2017
47 Пернишки голф
До коментар #22 от "onq s konq":
Селски кеф23:04 03.07.2017
48 ДИЗЕЛА
07:54 04.07.2017
49 гост
Коментиран от #51, #55
08:27 04.07.2017
50 Нафарфорий
До коментар #33 от "123":
А тея от дървената мафия кви са бре!?- ЦИГАНИ Може и по-скъп да е бензинът в европа ма виж заплатите на европейците - виж нашите. А относно Дискавърито, кажи ми някой високопроходим джип дето харчи малко- няма такъв нали! А и аз не съм достатъчно богат да карам кола-всяка седмица да ходя у сервиза зарад дупките! А и с Дискавърито мога навсякъде да отида, щот си го поддържам с оригинални части!Коментиран от #61
10:16 04.07.2017
51 аман от психари
До коментар #49 от "гост":
А психиатрите трябва да се хванат за ръце и да приберат такива като теб, ще си карате колелетата безгрижно от Карлуково до Курило и ще се наслаждавате на чистата природа и свежият планински въздух10:49 04.07.2017
52 Anna Maria
До коментар #18 от "Иво Георгиев":
Благодаря за линковете, Иво!Браво на Норвегия и Холандия! Дания, Швеция и Финландия също много усилено работят в тази посока! Това е прекрасно! Жалко, че бедна, малка и жалка България с примитивното си и изостанало в еволюционното си развитие население, не може дори да го осмисли, осъзнае и разбере, а още по-малко пък да го приложи и въведе! Много скоро това ще се случи в Мюнхен, Франкфурт, Берлин и Хамбург! Дано стане реалност час по-скоро на колкото се може повече градове и страни в Европа и по света!
Коментиран от #53
11:25 04.07.2017
53 аман от психари
До коментар #52 от "Anna Maria":
Госпожо еколог и екоактивист, поинтересувайте се за реалната причина за глобалното замърсяване и тогава ръсете мозък. Не давайте за пример загиващи градове, в които човек се оглежда като гърмян заек да не го прегази, наръга или взриви поредния терорист, градове, в които белият европеец е на изчезване и имаш чувството, че си в Бангладеш, Пакистан и Нигерия. Замърсяващите заводи, третокачествените горива и отоплението с въглища, стари гуми и пластмаса са замърсителите на въздуха, автотранспорта е с пренебрежимо малък дял.11:46 04.07.2017
54 Ввв
12:01 04.07.2017
55 МАК
До коментар #49 от "гост":
Веднага ти обяснявам професоре!!като се махне катализтора и ЕГр и дпф боклука се отива при човек инженер ,който пренаписва софтуера на дадената кола,настройва прецизно гориво въздушните смеси и колата е обратно в нормите без тия боклуци!! Изпитано е от мене и много други хора който имат понятие и са се убедили 100%!!в пъти по малко замърсява кола без тия глупости отколкото кола с тия работи с пробег над 100 хиляди!очаквам неграмотниците да си изкажат и да осерат темата!!Всичко опира до качествената подръжка с висок клас масла и филтри и да се следи състоянието да турбото ако е с такова. и най вече Горива - каквито в Циганистан няма и това е едно от най главните причини за пупещите коли У НАС!!Коментиран от #58, #59
12:17 04.07.2017
56 El Emigrante
14:03 04.07.2017
57 Авто джамбазин
14:35 04.07.2017
58 гост
До коментар #55 от "МАК":
Значи според мислители с опит като теб, един катализатор, ДПФ и егр повишават отделянето на канцерогени? След като се премахнат става по-чист?Прави си, че двигателя работи по-добре, но не и по-чисто. Сигурно понеже си прав, затова ФВ плати десетки милиарди, заради подобно изключване на пречиствателните агрегати. Всички са супер зле с мисленето, само ти и по-горе ползватели на изрязани дизели сте най-умните. Затова България е зле, заради такива, които не мислят като говорят. Все знае, но без да е чел и да се е информирал, щом има опит, значи е професор в тази дисциплина. Сигруно тъпите западняци, които изкарват по 50х.евро годишно не знаят, че може да си премахнат дпф и да си направят колата чиста? Вярваш ли си?
14:40 04.07.2017
59 DBS
До коментар #55 от "МАК":
Нищо не си обяснил...оптимизира дръжки....лъже софтуера че катализатора или DPF или каквото там е изрязано е там ,за да не го търси и да не ти светят ламБета по таблото.Така и така се пипа .... на повечето места ти предлагат и "чип тунинг".Не знам какъв трябва да си,за да си мислиш че нещо работи по чисто без филтър от колкото със....и в тоя ред на мисли как тогава изобщо се е запушил тоя филтър.
Тоо и аз години не ползвах антивирусна програма за компа и ....познай вируси никога не съм имал :)
Коментиран от #62
15:04 04.07.2017
60 hsvpiraten
До коментар #42 от "ЯК КАРАЧ":
Як тъпанар си, а не карач.17:22 04.07.2017
61 123
До коментар #50 от "Нафарфорий":
Абе циганите може да си ни проблем, ама такива като тебе са показател за глупостта в цялото ни общество. Мен ме интересува чистия въздух, а не да може да стигнеш с каруцата си навсякъде. Като не можеш да си купиш нов - екологичен автомобил, както и аз към момента - ще ползваш градския транспорт, влака, колелото. Като искаш да тровиш хората трябва да плащаш поне 10 пъти по-висок данък, допълнителна екотакса и проверки за техническа изправност на всеки 6 месеца. Като си купиш ново Дискавъри - ЕВРО 6 и си го поддържаш както казва завода ще бъдеш прав с написаното от теб.Коментиран от #63, #64
17:29 04.07.2017
62 МАК
До коментар #59 от "DBS":
Явно не си разбрал какво имам предвид- няма смисъл да обеснявам.който го е правил и си е цапал ръцете знае за какво иде реч!! не смятам и няма смисъл да продължавам да обеснявам повечето са като тебе изцяло не вчас със нещата!!17:52 04.07.2017
63 карача
До коментар #61 от "123":
гост, корковата тапа, 123 - един и същ трол. Кучето си лае, кервана си върви, на колело няма да ме качиш, като не ти изнася на теб и другите лузъри си търсете друга планета18:28 04.07.2017
64 Нафарфорий
До коментар #61 от "123":
Ми купи ми ти бе!!!!!!!!!!!!! Плащай ми бензина резервните части и съмсъм съгласен. Само да знаеш, че освен да плащаш кредитите за нов автомобил трябва и сметки да плащаш и да ядеш.
18:43 04.07.2017
65 ИСТИНАТА
Коментиран от #66
18:54 04.07.2017
66 МАК
До коментар #65 от "ИСТИНАТА":
ДА и се га развий теорията колко е Евтино на ГАЗ!ще се издигнеш в очите на зомбираните по АГУ !!Трябва да се забранят газовите уредби който не са сложени от завода производител а от гаражни подблокови фирмички!!Забрана за добавяне на това проклятие към всяка кола която не е проектирана да работи на ГАЗ!!Хайде почвайте със космическите теирйй колко е екологично и как не съсипва мотора!!19:32 04.07.2017
67 ИСТИНАТА
19:44 04.07.2017
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 ИСТИНАТА
20:33 04.07.2017
70 DIESELSERVICE
Коментиран от #71, #72, #75
20:50 04.07.2017
71 МАК
До коментар #70 от "DIESELSERVICE":
хареса ми грамотния отговор,но не съм съгласен с това по стари от 2003 !!съжалявам!!карам тди 97ма не го сменям за който и да е боклук след 2003,особенно за надежност тука няма да се съглася!карам си със наи високия клас масла и филтри турбото мие минало доста качествен ремонт при един от наи добрите в Бг миналата година и си карам и си свиркам и нямам проблеми ама много са малко като мене маняци да знаят как да си подържат колата за съжаление!!21:02 04.07.2017
72 аман от психари
До коментар #70 от "DIESELSERVICE":
Хе-хе, това е все едно доктор да каже пациенти родени преди 1980 не лекувам, мястото им е в Орландовци. По сервизите киснат основно такива коли, след 2003 ако са висок клас гарантирам, че в твоя тенекиен гараж не можеш да им направиш елементарен ремонт без специализиран инструмент и една камара скъп софтуер. Новите коли пък са гаранционни и на такива леваци не дават да ги пипат. А щом плещиш за стандарти Евро 4 и т.н. сигурно си пак оня трол с колелетата - гост, 123, коркова тапа и другите никове на 1 и същ тротоарен велопедалист.22:10 04.07.2017
73 Гост
23:29 04.07.2017
74 реалист
Искам да си купя автомобил с евро 6.
Имате ли възможност да ми помогнете финансово.Лошото е че не съм само аз.Има още много желаещи!!!Повече от половин БЪЛГАРИЯ
23:51 04.07.2017
75 „вносител”
До коментар #70 от "DIESELSERVICE":
Къде ти е сервизчето?01:05 05.07.2017
76 Ники
07:56 05.07.2017