3 Юли, 2017 11:41 85 298 76

Евтини дизели от Германия идват в БГ

  • германия-
  • автомобили-
  • втора употреба-
  • нови
Евтини дизели от Германия идват в БГ - 1

Съвсем скоро в Германия ще се появят голямо количество употребявани дизелови коли, които ще се продават на много ниски цени. Това ще доведе до засилване на вноса у нас на коли "втора ръка" от Германия.

Работата е там, че през последните месеци в Германия се случиха няколко знакови събития. Първо, правителството готви мащабно отзоваване на дизелови коли, които подлежат на доработка, за да отговарят на стандарта Euro 6.

Кампанията ще започне от септември тази година, като за нея ще бъдат похарчени 12 млн. евро. Не всички дизели обаче подлежат на доработка. Останалите просто ще бъдат обявени за продан и ще се изнесат в страни като нашата.

Първи, строгите мерки по отношение на "мръсните" дизели ще бъдат приложени в Мюнхен. Там, градската управа е с намерение да забрани на автомобили, неотговарящи на стандарта Euro 6 да се движат по улиците на града.

Освен това, немският автомобилен клуб ADAC, който отдавна е доказан авторитет в Германия, призова всички германци да не купуват нови дизелови автомобили докато в страната не влязат в сила новите еко норми Euro 6D.

Така че в дилърските центрове за нови автомобили в Германия могат да останат доста нови дизелови коли, неотговарящи на новите стандарти, които също да попаднат на нашия пазар. Известно е, че у нас за коли втора употреба все още не важат строгите европейски еко норми.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 112

    80 40 Отговор
    Да се тровим ние нали ... но като са ни такива управляващите ...6742
  • 2 загубен

    88 13 Отговор
    Вече почнах да кашлям :(
  • 3 ПРАСЧО

    108 9 Отговор
    КОТ ТАКОА ! Има ли далавера ние сме там ! Велкомен У БГ - Прекрасна туристическа дестинация - тук каточели времето е спряло.... и хората са СПРЕЛИ ТОТАЛНО!
  • 4 Алфа Ромео

    92 26 Отговор
    Ужас, то малко стари дизелови кадилници има че и още ша идват, да ни е честито....
  • 5 Ицо

    58 87 Отговор
    Супер колите от Германия са 100 пъти по хубави от скапаните Италиянки!
  • 6 123

    167 9 Отговор
    Огромният плюс на това мероприятие е, че ще внесем евтини дизели, дето отговарят на Евро4 и Евро5. И ако не им махнем филтрите за фини частици (катализаторите демек), ще получим поне 3-4 пъти по-качествени дизели от масово движещите се по нашите улици.
  • 7 гост

    58 13 Отговор
    После да не се чудите що нафтата станала 3 лева , сами си го просите !
  • 8 Нафарфорий

    97 26 Отговор
    дизелът е по- евтин от бензина и не гърми кат газта. Причините за замърсяването са 111 милиона и са в лева и което НПО най-много крещи, най-много взима . Целта е да се настроят майките с деца срещу бедните българи. "Ма що българите карали стари дизели?"
    Ми щото не искат всеки ден да купуват резервни части за пластмасовия нов боклук, купен с 10 кредита!
    Защо НПОтата само изискват от бедния българин, а не питат що бензина струва 4 пъти повече от американския и руския?
    Само да отбележа, че един мой познат след 89 си купи мерцедес 123, дизелов таз кола мина през него, после през сина му и ся я кара внукът му нито пуши, нито тропа, винаги са я поддържали с оригинални части!!!!!!!!!!!!!!!!!! По-скоро, за да не замърсява са важни качеството на горивата и поддръжката!!!!!!!!!!!!
  • 9 Гого

    65 18 Отговор
    Ура ще има евтини дизели на милион километра и като дойдат у нас махат се катализаторите и DPF какво по хубаво да караш зад дизелов автомобил със отворени прозорци.
  • 10 И бензина вреди

    46 44 Отговор
    Да не забравяме ,че в гараж при работещ дизел не можеш да умреш, докато при работещ бензин се задушаваш....

    Коментиран от #11, #29

  • 11 Илиев

    44 13 Отговор

    До коментар #10 от "И бензина вреди":

    Е то умирането ще е после, като развиеш някое друго белодробно заболяване, или рак...
  • 12 Гошо селския

    30 71 Отговор
    Чудесна новина!!! Разбира се селяните с вехторииите, които нямат парички за ново БМВ, Мерцедес или Ауди, пак са недоволни щото карали Вектричка на газ и пазели природата. ВИЕ ПАЗИТЕ ПРИРОДАТА НЕ ЗАЩОТО ИСКАТЕ, А ЗАЩОТО ВИ СЕ НАЛАГА!!!

    Коментиран от #28

  • 13 Morgoth

    21 22 Отговор
    Стига сте кашляли! Недоизпълненото Евро 6 е свеж полъх с мирис на зелена трева на фона на 20 годишните таралясници с изрязани катализатори които тровят въздуха ни в момента.
  • 14 Ричи Рич

    56 6 Отговор
    Какво лошо има да дойдат в България нови дизели? Тези които караме сега по-добри ли са или по-малко замърсяват???
    Или на някой не му харесват дизеляците, а относно качеството на горивата ( защото и от тях зависи замърсяването) там какво правим?

    Коментиран от #30

  • 15 мразя дизели

    40 22 Отговор
    Сега е момента правителството да промени закона и да удари новия внос на дизели с високи изисквания за да не може тези коли да дойдат в БГ. За останалите дизели в страната- заварено положение, както се казва на доизживяване и в НАДИН.

    Коментиран от #24

  • 16 Джон Смит

    42 6 Отговор
    Имам стар дизелак кой го карам на олио, миришило било на понички!
    Мерцедес 124!
  • 17 Някой

    55 4 Отговор
    Абе защо виждат проблема само вторите? Защо не разрешат поголомното изсичане на горите, които са най-големият катализатор? Защо не вземат мерки с масовото изсъхване на иглолистните гори, или пак ще се абонат интереси с печалба на дървесина в страната и на вън?!
  • 18 Иво Георгиев

    4 34 Отговор
    Като яростен защитник на природата и Майката Земя, и върл привърженик на здравословния начин на живот, искам да напомня на Уважаемите читатели тук, как 2 държави - еталон и пример за цяла Европа във всяко едно отношение - решиха веднъж, окончателно и завинаги този проблем. Това е бъдещето! Обратното броене вече започна и само въпрос на време всички останали да ги последват! Ето линковете: 1) http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27201-norvegiia-zabraniava-dizelovite-i-benzinovite-avtomobili и 2) http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27246-holandiia-syshto-se-otkazva-ot-benzinovite-i-dizelovite-koli

    Коментиран от #19, #21, #52

  • 19 Нафарфорий

    67 4 Отговор

    До коментар #18 от "Иво Георгиев":

    Хубаво мислиш, ама много е лесно милиардерите да си купят една Тесла за 100 бона и да се правят на загрижени за природата.А пък бедните хорица вълците ги яли.
    Хубаво спрете дизеловите двигатели, ама замърсяването пак ще продължи, защото
    1.Циганите не спират да секат дърва, не за да се топлят , а за да ги продават.
    2. За дизеловите автобуси никой нищо не казва!
    3. Заводите да не би да бълват аромат на рози във въздуха?
    4. Защо не кажат, колко е "полезен" литият в батериите на електромобилите и колко са безполезни зимата?
    5.А качеството на скъпите български горива?
    И накрая направете бензина 70 стотинки и ще сменя дизеловото Дискавъри с бензиново!
    P.S Ако бензиновите двигатели бяха перфектни, нямаше да ги има дизеловите и обратно!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #33

  • 20 Зорлем

    83 5 Отговор
    Забавно е как последните 15-20 години цялата "пропагандна машина" беше насочена към насърчаване на купуването на дизели - данъчни облекчения, яко развитие на турбините и впръскването под високо налягане, яко рекламиране на ниския разход и т.н., и т.н. И през цялото това време дизеловият вариант на даден модел си остана 3-4 хил. лева по-скъп от аналогичния бензинов. Но, мантрата беше, че щадим природата, защото се отделят по-малко въглеродни емисии на километър.

    Сега обаче изведнъж се оказва, че освен въглеродни емисии имало и азотни такива, които май дори били по-вредни! Брех, ти да видиш? Леле, мале, каква изненада, уважаеми зрители. И отново имаме "странност" - вместо да насърчат например производството на коли с метанови, или поне пропан-бутанови, уредби, "насърчаването" ще е към електричките.

    И не, изобщо, и хич не става дума за пари. Всичко е само и единствено водено от желанието за екология и добруване на електората. Еех, понякога си мечтая да бях все още на 20г, та да вярвам добродушно на такива мантри...
  • 21 Гост

    61 4 Отговор

    До коментар #18 от "Иво Георгиев":

    Вярваш ли си на глупостите, които си написал? Викаш Норвегия е еталон, защото забранява ДВГ? Я като си такъв върл защитник на природата, обясни ни защо Норвегия не спира добива на нефт, като е един от най-големите износители на нефт в Европа?
    И как точно ще ги последваме като нямаме петролните им долари?
    Ти на колко си години, че вярваш в дядо Мраз?
  • 22 onq s konq

    26 30 Отговор
    Моито беенве е ТДС и да ви кажа това е най добрия дизелоф мото на света ! Верно че маслото не го сменям щото за 10000 километра му доливам около 6 литра което напрактика обезмисля смяната му щото то си е се ново ! Купето се е поразковало и при 240 се явяват некакви странни вибрации ама все пак това е 30 годишна кола и нема как да е иначе ! Иначе върви на самолет бавареца и ми много кеф с него на магистралата!

    Коментиран от #47

  • 23 BILL

    47 17 Отговор
    Бойкоооо четеш лиии? Докара България до 4- тия свят!
  • 24 Nekoi nekoisi

    5 10 Отговор

    До коментар #15 от "мразя дизели":

    Brawo beVmesto da se oborudvame s evtini tehnicheski izpravni i NEamortizirani dizeli evro 5 i 6, shte si karame izbushenite, razpadashti se durti taralqsnici i posle shte pitame zashto umirat hora w katastrofi

    Ganioooo, ganio.

    Коментиран от #25

  • 25 BILL

    30 4 Отговор

    До коментар #24 от "Nekoi nekoisi":

    И как повечето хора ще си купят въпросните коли? Нали не мислите, че ще се продават по 3-4-5000 лв?
    Това, което е евтино за белите държави, за нас е много скъпо.
  • 26 Ярослав Станчев

    47 7 Отговор
    Само евтини дизели ли ще идват бе?Няма ли да дойдат и евтини биндзинки на газ или на метан?Щот аз съм фен газчицата,не ща нафтова печка,ако ще евро 17 да е.
  • 27 hihi90

    45 7 Отговор
    Супер и ние ще караме по нови коли, само до уточня не ми дреми че се тровим аз съм от малък град и няма да има никакво влияние, а и у голямо Софио да не се притесняват те отдавна са в град по зле от не поддържана градска тоалетна всякъде л..на за това с тия дизели или без тях няма голяма разлика :))))))))))))))))
  • 28 гостенче

    5 17 Отговор

    До коментар #12 от "Гошо селския":

    Но я пазаят..... по една или друга причина!

    А ти защо не я пазиш ???? Или ти предпочиташ, да си караш строшения стар дизел, но да ти е чиста комплексираната съвест, че както си е излязла от завода така си я търкаляш ?? Щом е така защо не я търкаляш след като подмениш ДПФ и катализатора ???? Защото това е заводския режим!!!!! Или по скоро защото ТИ СЕ НАЛАГА ДРАГИ МИ да ги премахнеш.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 бедняка милионер

    15 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ричи Рич":

    не е проблема че ще дойдат малко евтини по нови дизели а че ще станат многобройни дизелите
  • 31 Boko

    28 6 Отговор
    от край време България се е гробница за стари коли на Европа ( боклукчийница)
  • 32 Корковата тапа

    7 5 Отговор
    Е това вече ще ме накара да зе изселя!!!!

    Коментиран от #35

  • 33 123

    21 6 Отговор

    До коментар #19 от "Нафарфорий":

    1.Циганите са ти най-малкия проблем, нещо не коментираш дървената мафия, която сече на ден колкото разни неорганизирани бракониери.
    2. Мерките в Германия са за всички дизелови автомобили, не само за леките.
    3. Заводите имат филтри и контролът върху тях е по-голям.
    4. Не е проблемът в лития, а в това, че за производството на литиевите батерии за 1 автомобил се отделя СО2 колкото 10 години ползване на обикновен дизел Евро 6.
    5.Явно не си стъпвал в чужбина. Дори до Гърция да скокнеш, ще видиш, че бензина е х 2.
    Може вместо дизелов английски боклук да караш нещо по-малко, което не гори по кофа нафта за 10 км!
    P.S Ако бензиновите двигатели бяха перфектни, нямаше да ги има дизеловите и обратно! Заключението ти е толкова безсмислено, че нямаше нужда да го пишеш - същото се отнася и за ванкеловите, електрическите, водородни и прочие двигатели. За всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #50

  • 34 Нафтено човече

    24 5 Отговор
    Идва време,когато Зелените Еко-кмхери ще дремят семейно в електричките на Тесла-та дръжката и ще се топлят на реотаните й...или горЯщата и батерия !
    Ток от 10 лева на киловатчас за вас,да ва споменавам...
  • 35 ооооо

    3 2 Отговор

    До коментар #32 от "Корковата тапа":

    няма да е голяма загуба..
  • 36 benz bmw audi

    25 6 Отговор
    слагайте си дпф-та...пушите като натварени камази,и децата ше ви го дишат
  • 37 Дженев

    34 9 Отговор
    Като сте се загрижили толкоз,раздайте ни по една нова екологична кола.Хем ще си изкупите греховете за хищническото грабене и
    безконтролно замърсяване ,хем пък няма да има недоволни.Ама не щете да дадете от заграбеното и пак ще я извъртите ние да сме виновни и трябва да не цапаме с вашите продукти.Жалко,че има вече толкова полирани мозъчета,че като чета коментарите на някои се отчайвам тотално.Накрая всеки ще си го получи......
  • 38 Zanzibar

    17 7 Отговор
    Da vi kaja vse taia kakvi koli ste vnesat vseki ste si kypi tova koeto e po djoba i dano ni vdignat zaplatite zà da gi poddarjame i da ne ybiem niakoi na patia
  • 39 330d

    42 4 Отговор
    Абе аз ли съм единствения хахо който си замени запушения катализатор с нов, 9 стотачки ми излезе тази отговорна мисия!!!
  • 40 Мангалян

    24 7 Отговор
    За всички шваби по един амуджа с рикша на/за педали...
    Трябва да сме мЕко !

    За всички нашенци по един електрокар от Балканкар,за рОмите олово...на калпак!
  • 41 ГЕРБ да мре !

    16 10 Отговор
    Тиквата нали голям го вади !?
    Както санира наред за 2, 3, 5, 16 милиарда да вземе да смени FAP-а и
    катализаторите на 2-3 милиона дизели и да станат Евро... 10 !
    Ще смени той, на любовницата къщата ...
    ...Борисов купил къща в Барцелона за 1,5 млн. евро на своя метреса...
    https://bivol.bg/badapples-talking-s2-4.html
  • 42 ЯК КАРАЧ

    13 14 Отговор
    аз ще изчакам да вкарат директиви и за преминаване към електрички, и да разпродадат на безценица и бензините, че да си купя некое RS6, RS8 за без пари, да му резна катализаторите и да си карам с кеф.

    Коментиран от #60

  • 43 Гном

    15 7 Отговор
    От бензина се печели повече - автомобилите горят повече. Петролните рафинерии също печелят от количеството. Така че защо да не си купят един лобистки закон, който само може да им увеличи печалбите?
    Отделно знаем, качеството на новите автомобили. ще им купуваме по-често по-скъпи части с по-кратък живот.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 jullliann72

    18 1 Отговор
    До и бензина вреди.Абе ти четеш ли това дето пишеш бе???Дай да те затворя в гараж и да ти запаля дизелов автомобил.Немало да пукнеш а.А да опитаме.
  • 46 jullliann72

    16 9 Отговор
    Нафарфорий,къде брато го гледа тоя филм,че дизела е по-евтин от бензина???Къде???Старата ми таратайка на газ нито веднъж не е гръмнала.Нито дори Жигулката на баща ми.Много ти здраве от мен.)))))))))))))
  • 47 Пернишки голф

    5 9 Отговор

    До коментар #22 от "onq s konq":

    Селски кеф
  • 48 ДИЗЕЛА

    7 8 Отговор
    Абе вие нормални ли сте бе? Какво ще се тровите? Тука има 1600 годишни бараки дето горят масла,нафти,антифриз и какво ли не , апък щели да се тровят от дизеловите коли,които идват от Германия.
  • 49 гост

    10 8 Отговор
    Дизел с катализатор и работещ егр отговаря на Евро 3. Но като му изрежат катализатора и му зтапят ЕГР-а, което е 80% от случаите, на коя норма отговаря? Вече над 50% от колите са дизел, добави и товарните коли, там е поне 90%, и става една жестока отрова, която никой не регулира. Политиците трябва да се хванат в ръце и да наложат ефективен контрол на ГТП и при регистрация, инак ще измрем всички заради печалбите на джамбазите. Хора, не купувайте стари и изкормени дизели. Първо прочетете, разберете защо ги забраняват и изхвърлят, и след това вземете решение. В момента и лизинга стана достъпен за повечето работещи, няма основание за тровенето.

    Коментиран от #51, #55

  • 50 Нафарфорий

    12 5 Отговор

    До коментар #33 от "123":

    А тея от дървената мафия кви са бре!?- ЦИГАНИ Може и по-скъп да е бензинът в европа ма виж заплатите на европейците - виж нашите. А относно Дискавърито, кажи ми някой високопроходим джип дето харчи малко- няма такъв нали! А и аз не съм достатъчно богат да карам кола-всяка седмица да ходя у сервиза зарад дупките! А и с Дискавърито мога навсякъде да отида, щот си го поддържам с оригинални части!

    Коментиран от #61

  • 51 аман от психари

    7 6 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    А психиатрите трябва да се хванат за ръце и да приберат такива като теб, ще си карате колелетата безгрижно от Карлуково до Курило и ще се наслаждавате на чистата природа и свежият планински въздух
  • 52 Anna Maria

    11 5 Отговор

    До коментар #18 от "Иво Георгиев":

    Благодаря за линковете, Иво!
    Браво на Норвегия и Холандия! Дания, Швеция и Финландия също много усилено работят в тази посока! Това е прекрасно! Жалко, че бедна, малка и жалка България с примитивното си и изостанало в еволюционното си развитие население, не може дори да го осмисли, осъзнае и разбере, а още по-малко пък да го приложи и въведе! Много скоро това ще се случи в Мюнхен, Франкфурт, Берлин и Хамбург! Дано стане реалност час по-скоро на колкото се може повече градове и страни в Европа и по света!

    Коментиран от #53

  • 53 аман от психари

    13 2 Отговор

    До коментар #52 от "Anna Maria":

    Госпожо еколог и екоактивист, поинтересувайте се за реалната причина за глобалното замърсяване и тогава ръсете мозък. Не давайте за пример загиващи градове, в които човек се оглежда като гърмян заек да не го прегази, наръга или взриви поредния терорист, градове, в които белият европеец е на изчезване и имаш чувството, че си в Бангладеш, Пакистан и Нигерия. Замърсяващите заводи, третокачествените горива и отоплението с въглища, стари гуми и пластмаса са замърсителите на въздуха, автотранспорта е с пренебрежимо малък дял.
  • 54 Ввв

    10 1 Отговор
    Когато заплатите станат като в западна Европа,тогава и в България ще се купуват електрички-тоест никога
  • 55 МАК

    11 5 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Веднага ти обяснявам професоре!!като се махне катализтора и ЕГр и дпф боклука се отива при човек инженер ,който пренаписва софтуера на дадената кола,настройва прецизно гориво въздушните смеси и колата е обратно в нормите без тия боклуци!! Изпитано е от мене и много други хора който имат понятие и са се убедили 100%!!в пъти по малко замърсява кола без тия глупости отколкото кола с тия работи с пробег над 100 хиляди!очаквам неграмотниците да си изкажат и да осерат темата!!Всичко опира до качествената подръжка с висок клас масла и филтри и да се следи състоянието да турбото ако е с такова. и най вече Горива - каквито в Циганистан няма и това е едно от най главните причини за пупещите коли У НАС!!

    Коментиран от #58, #59

  • 56 El Emigrante

    11 1 Отговор
    Когато в едно изречение са събрани заедно думи като екология,забрана и закон обикновено иде реч за мега далавера от световен мащаб и за много милиарди
  • 57 Авто джамбазин

    12 0 Отговор
    Няма да са евтини за хората, просто печалбата на автоджамбазите ще е по-голяма!!!
  • 58 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #55 от "МАК":

    Значи според мислители с опит като теб, един катализатор, ДПФ и егр повишават отделянето на канцерогени? След като се премахнат става по-чист?
    Прави си, че двигателя работи по-добре, но не и по-чисто. Сигурно понеже си прав, затова ФВ плати десетки милиарди, заради подобно изключване на пречиствателните агрегати. Всички са супер зле с мисленето, само ти и по-горе ползватели на изрязани дизели сте най-умните. Затова България е зле, заради такива, които не мислят като говорят. Все знае, но без да е чел и да се е информирал, щом има опит, значи е професор в тази дисциплина. Сигруно тъпите западняци, които изкарват по 50х.евро годишно не знаят, че може да си премахнат дпф и да си направят колата чиста? Вярваш ли си?
  • 59 DBS

    8 5 Отговор

    До коментар #55 от "МАК":

    Нищо не си обяснил...оптимизира дръжки....лъже софтуера че катализатора или DPF или каквото там е изрязано е там ,за да не го търси и да не ти светят ламБета по таблото.Така и така се пипа .... на повечето места ти предлагат и "чип тунинг".
    Не знам какъв трябва да си,за да си мислиш че нещо работи по чисто без филтър от колкото със....и в тоя ред на мисли как тогава изобщо се е запушил тоя филтър.
    Тоо и аз години не ползвах антивирусна програма за компа и ....познай вируси никога не съм имал :)

    Коментиран от #62

  • 60 hsvpiraten

    2 4 Отговор

    До коментар #42 от "ЯК КАРАЧ":

    Як тъпанар си, а не карач.
  • 61 123

    9 9 Отговор

    До коментар #50 от "Нафарфорий":

    Абе циганите може да си ни проблем, ама такива като тебе са показател за глупостта в цялото ни общество. Мен ме интересува чистия въздух, а не да може да стигнеш с каруцата си навсякъде. Като не можеш да си купиш нов - екологичен автомобил, както и аз към момента - ще ползваш градския транспорт, влака, колелото. Като искаш да тровиш хората трябва да плащаш поне 10 пъти по-висок данък, допълнителна екотакса и проверки за техническа изправност на всеки 6 месеца. Като си купиш ново Дискавъри - ЕВРО 6 и си го поддържаш както казва завода ще бъдеш прав с написаното от теб.

    Коментиран от #63, #64

  • 62 МАК

    5 3 Отговор

    До коментар #59 от "DBS":

    Явно не си разбрал какво имам предвид- няма смисъл да обеснявам.който го е правил и си е цапал ръцете знае за какво иде реч!! не смятам и няма смисъл да продължавам да обеснявам повечето са като тебе изцяло не вчас със нещата!!
  • 63 карача

    7 1 Отговор

    До коментар #61 от "123":

    гост, корковата тапа, 123 - един и същ трол. Кучето си лае, кервана си върви, на колело няма да ме качиш, като не ти изнася на теб и другите лузъри си търсете друга планета
  • 64 Нафарфорий

    10 2 Отговор

    До коментар #61 от "123":

    Ми купи ми ти бе!!!!!!!!!!!!! Плащай ми бензина резервните части и съм
    съм съгласен. Само да знаеш, че освен да плащаш кредитите за нов автомобил трябва и сметки да плащаш и да ядеш.
  • 65 ИСТИНАТА

    10 6 Отговор
    От толкова сменени коли имам опит че стар дизел не се копува пълен е с изненади,при нас идват на по 500 хил. с превъртени километражи и напудрени.Истината е бензинов мотор с хубава газова.

    Коментиран от #66

  • 66 МАК

    3 10 Отговор

    До коментар #65 от "ИСТИНАТА":

    ДА и се га развий теорията колко е Евтино на ГАЗ!ще се издигнеш в очите на зомбираните по АГУ !!Трябва да се забранят газовите уредби който не са сложени от завода производител а от гаражни подблокови фирмички!!Забрана за добавяне на това проклятие към всяка кола която не е проектирана да работи на ГАЗ!!Хайде почвайте със космическите теирйй колко е екологично и как не съсипва мотора!!
  • 67 ИСТИНАТА

    8 4 Отговор
    МАК,газовите системи висок клас се развиха много във времето просто не си запознат.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 ИСТИНАТА

    9 3 Отговор
    Едни от най-практичните хора са Бакшишите/такситата/,ако дизела беше рентабилен като подръжка и разход щяха да ползват него.
  • 70 DIESELSERVICE

    10 10 Отговор
    Хора в БГ има дизели на по 35 години има и дизели на по 10 години и пак замърсяват еднакво всичко е до поддръжка на колата . Аз съм спрял да ремонтирам коли под 2003 година защото смятам ,че тези коли мястото им е вече в Надин . Трябва да се приеме закон коли под Евро 4 да не се внасят не може да ми вкарват Опел Вектра или Зафира 99-2000 година и да ги продават за по 2000 хиляди лева . Някой ще кажат ами ние сме бедни да така е бедни сте защото не ви се работи и до като има вносители на такива коли така ще е ,както и сервизи да ви крепят изгнилите вектри и зафири .

    Коментиран от #71, #72, #75

  • 71 МАК

    8 0 Отговор

    До коментар #70 от "DIESELSERVICE":

    хареса ми грамотния отговор,но не съм съгласен с това по стари от 2003 !!съжалявам!!карам тди 97ма не го сменям за който и да е боклук след 2003,особенно за надежност тука няма да се съглася!карам си със наи високия клас масла и филтри турбото мие минало доста качествен ремонт при един от наи добрите в Бг миналата година и си карам и си свиркам и нямам проблеми ама много са малко като мене маняци да знаят как да си подържат колата за съжаление!!
  • 72 аман от психари

    7 4 Отговор

    До коментар #70 от "DIESELSERVICE":

    Хе-хе, това е все едно доктор да каже пациенти родени преди 1980 не лекувам, мястото им е в Орландовци. По сервизите киснат основно такива коли, след 2003 ако са висок клас гарантирам, че в твоя тенекиен гараж не можеш да им направиш елементарен ремонт без специализиран инструмент и една камара скъп софтуер. Новите коли пък са гаранционни и на такива леваци не дават да ги пипат. А щом плещиш за стандарти Евро 4 и т.н. сигурно си пак оня трол с колелетата - гост, 123, коркова тапа и другите никове на 1 и същ тротоарен велопедалист.
  • 73 Гост

    4 0 Отговор
    Този със сервиза не ни се работи аа.Имах 4 камиона лично съм минал милиони км и какво нямаш ли чичо владика си нищо.Ти да ни си от тези с чичовците или сервиза е на някои от тях
  • 74 реалист

    2 2 Отговор
    Уважаеми г-н Радослав
    Искам да си купя автомобил с евро 6.
    Имате ли възможност да ми помогнете финансово.Лошото е че не съм само аз.Има още много желаещи!!!Повече от половин БЪЛГАРИЯ
  • 75 „вносител”

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "DIESELSERVICE":

    Къде ти е сервизчето?
  • 76 Ники

    2 2 Отговор
    Всички ще купим лихвата по депозира става отрицателна защото цц така иска и всички пари от банките ще излязат в обръщение за да ни ги вземат по един или др начин вижте апартаментите в Левски ЖМ 1000-1200 евро на кв