13 916 18

Golf VIII срещу Tesla

Георги Касабов

Технически семинар на Volkswagen разкри едновременно две големи новости от немския концерн. На събитието бе представен прототип на електрически хечбек, който показва не само бъдещия германски съперник на евтината Tesla Model 3, а и как ще изглежда следващият Golf.

Gen.E е построен на изцяло новата платформа на VW за електромобили MEB с батерия в пода и възможност за инсталиране на електромотори на всяка от осите. Немците натъртват на факта, че леката архитектура осигурява изключителна безопасност на йон-литиевата батерия в случай на катастрофа.

Капацитетът на акумулаторите стига за изминаването на 400 км с едно зареждане, твърдят от VW. При това с непосилното бреме да включва щепсела на Gen.E в контакта няма нужда да се товари собственикът. За целта е предвидена автоматизирана ръка на един от най-големите производители на промишлени роботи KUKA. Под емблемата на електромобила има два конектора за нормално и бързо зареждане.

През последните години производителите все по-рядко си позволяват да пилеят средства за концептуални разработки и Gen.E със сигурност ще получи серийна версия. Тази прогноза се подкрепя и от обстоятелството, че сходни дизайнерски решения демонстрираше прототипът Golf GTE Sport от 2014 г.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ДДД
    Отговор
    1 11:44  04.07.17
    те хората ги продават вече тия прототипи правят скоро ще пуснат и прототип на топла вода
  • Али Раза
    Отговор
    2 11:53  04.07.17
    С десен волан ще има ли на по добра цена?
  • гост
    Отговор
    3 12:00  04.07.17
    С това не могат да бият дори Nissan Leaf или Renault Zoe , та камо ли Тесла , ама все пак е по-добре от смешните им "чисти дизели"
  • гост
    Отговор
    4 12:17  04.07.17
    И колко ще струва? ФВ направиха и кола с разход под 2л., но искаха над 100х.евро за бройка. Тесла пускат на 35х.долара, дали ще могат да ги бият в цената? А това на снимката е малка кола, сравнена с модел №, която е кола за 5 човека, то няма да са в един клас. Големите концерни останаха на опашката при електромобилите основно заради високите си цени без покритие в пробег или качество.

  • чукундур
    Отговор
    5 14:11  04.07.17
    Призовавам Перник да се вдигне на протест срещу тоз смешурляк. Га ни пуши отзад поне на 100 метра къФ WW е?
  • Грую
    Отговор
    6 14:50  04.07.17
    Ще пускат електромобили, че колкото кислород се е изгорил от автомобили и промишленост скоро ще минем на купони за въздух и то в световен мащаб. Само дето едно нещо не се коментира. колко от електроенергията за зареждане на автомобилните батерии е зелена т.е. възобновяема. Ако се зареждат батериите на автомобилите с електроенергия, произведена при изгарянето на фосилни горива то какъв е смисълът, както го е рекъл българския народ да преливаме от пусто в празно.

    Коментиран от #7

  • гост
    Отговор
    7 15:12  04.07.17

    До коментар #6 от "Грую":

    Смисълът е, че завода произвежда енергията на 10км извън града, емисиите се разнасят в атмосферата и концентрацията пред твоята къща клони към нула. Когато ти и съседите ти си запалите дизеловите автомобили, бълващи канцерогени, то ти и твоите деца сте изложени на директно обгазяване. Наречи го с прости думи концентрация. Човек е изложен ежедневно на радиация, но в такова количество, че не е застрашаващо здравето му. Но когато е изложен на големи количества за кратко време, то изхода е летален. Същото е с лекарствата, същото е с храната и др. Доказано е, че в екосистемата енергия не се губи, но въпросът е къде и как се отделя, инак всичко е в баланс.
  • Ха ха ха
    Отговор
    8 15:22  04.07.17
    Сигурен съм , че в този момент някъде по Българските пътища обикаля една Тесла с газова уредба

    Коментиран от #10

  • незнайко
    Отговор
    9 16:16  04.07.17
    Каквото и да правят немците беше ясно, че чакаха някой да проправи пътя а именно ТЕСЛА. Сега следва да се копира всичко. После ще има хора които ще казват, колко голяма работа са швабите.

    Коментиран от #15

  • Бай Благой
    Отговор
    10 16:43  04.07.17

    До коментар #8 от "Ха ха ха":

    ТЕСЛА не ама...ако знаеш колко Prius-и на чесън/метан обикалят из България...бедна ти е фантазията :D
  • Жоро
    Отговор
    11 18:14  04.07.17
    Има e-Golf от години на пазара скъпи коментиращи. Просто на примитивния ни пазар не се продава.

    Коментиран от #12, #16

  • гост
    Отговор
    12 19:42  04.07.17

    До коментар #11 от "Жоро":

    О , даа , а пък на "непримитивния" се избиват да го купуват , направо още съвсем малко и ще стане пети-шести по продажби , ама за догодина ако влезе в десетката , от ВАГ ще си раздават премии
  • коли
    Отговор
    13 20:42  04.07.17
    една лада на газ и изобщо няма да се нервиш повече за глупости, дори да имаш пари дори да нямаш, за града удариш ли я, ставаш и си се махаш, няма да ти пука, че ти удрят вратата с вратите си, няма да ти пука нищо, данъци малки лесна поддръжка, цена - 300 лева и много по малко нерви

    Коментиран от #14

  • ALO ALO
    Отговор
    14 11:17  05.07.17

    До коментар #13 от "коли":

    Това звучи като, яж си само ЛЕБ И ЛЮТЕНИЦА...

  • АХАХА
    Отговор
    15 11:20  05.07.17

    До коментар #9 от "незнайко":

    Не става сичко с копи и пейст...брат...аре малко да се замисляме преди да коментираме...
  • Wagini
    Отговор
    16 11:09  06.07.17

    До коментар #11 от "Жоро":

    Има от миналото лято за 75000 лв. Има и е-ЪП!-50000лв. Изминават 175 км. с едно зареждане , което трае 8 часа(4 часа "експресно" ужким), ако пуснеш климатика 100-на км. Успех Жорка!
  • Жоро
    Отговор
    17 15:44  07.07.17
    за 175 км не съм чувал, от две години в Осло масово карат Golf-ове, Тесли, една електро Киа, BMW i3-ки и т.н. / Според брошурата Голфа изминава 380. По между другото съм фен на шведските автомобили и просто гледам обективно. Volt и Ампера също не са никак лош вариант, а също така и малко по-евтини.

    Коментиран от #18

  • гост
    Отговор
    18 01:15  08.07.17

    До коментар #17 от "Жоро":

    В коя брошурка бе Жоро ? Щото в тая примерно : The EPA estimates 125 miles of range on a single charge !!! И това е с по-голямата батерия за тази година , да не си сънувал нещо , а ? И една ценичка има там , 36 400 доларчета , без Суперчарджър , без автопилот и без доста други работи , според теб колко луди ще го предпочетат пред Тесла , дето наистина минава 380 км , освен всичко друго ? http://www.caranddriver.com/volkswagen/e-golf

Напиши коментар:


Публикувай