Едва ли има фен на рали спорта и автомобилите като цяло, който да не е чувал за Audi S1 Quattro. Гигантът, който променя завинаги световния рали шампионат и оставя дълбока диря в историята. Нечовешката мощност на този и още куп автомобили, които се състезават в Група Б обаче, води до изключването на този клас. По това време се обсъжда създаването на още по-тежък, но и по-сигурен прототипен клас наречен Група С. В крайна сметка и двата класа биват прекратени, но една интересна машина създадена за точно този прототипен клас оживява. Колкото и да е странно от формата ѝ, тя притежава емблемата с четирите овала от Инголщат. Идеята за него идва покрай създаването на S1 със средноразположен двигател, което да се бори с Delta S4 и 205 T16. Според много от слуховете в задната част се намира култовия петцилиндров турбодвигател, който има мощност от цели 1000 конски сили, но до сега тази информация не е известна. И да, това е поредната машина, която се появи на Фестивалът на скоростта Гудууд, за който толкова емоционално ви информирахме.
6 Юли, 2017 02:06 7 002 3
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ярослав Станчев
11:40 06.07.2017
2 pInochet
Това въобще за какво претендира?!?!?!
12:30 06.07.2017
3 Vasik Atanasova
МОЯТ ИЗБОР
12:49 06.07.2017