28 711 29

Принцът и просякът: G-Klasse vs ЛуАЗ

Радослав Славчев

ЛуАЗ е малък, но доста проходим украински всъдеход, който се чувства по-добре в пресечена местност, отколкото на асфалт. От друга страна култовата G-Klasse е всепризната за офроуд приключения, но се държи и относително сносно на пътя. Може ли малкият ЛуАЗ-969 да се противопостави на такова "чудовище" като G-Klasse? И така, бедният срещу богатия, малкият срещу големия, просякът срещу принца или иначе казано ЛуАЗ vs G-Klasse.

*Видеото е на руски, но е интересно дори и за онези, които не разбират езика.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ
    Отговор
    1 06:32  10.07.17
    Искам Пърделника на Каката!!!
  • Иван
    Отговор
    2 09:34  10.07.17
    Гумите на Луаза са някакви изтъркани асфалтови, ако му сложат хубави оффроудни, ефектът ще е значително по-добър.
  • Тъпчо
    Отговор
    3 10:15  10.07.17
    Оооооох....Кво праят пък теа джипове тук...??
  • NSA
    Отговор
    4 10:31  10.07.17
    Мерцедеса го тегли УАЗ-ка... Патриот по-точно.

  • ох на батя
    Отговор
    5 10:35  10.07.17
    Не видях никакви джипове?!
  • Все комунизма им виновен
    Отговор
    6 11:12  10.07.17
    Стига сте се гаврили с хубавите машини от завист! Като не сте се возили в такава и не знаете какво представлява, коментарите са излишни... Заглавието ме ядоса и по-вярно ще е "ПРОСЯКЪТ И ПРИНЦЪТ: G-Klasse за депутатите, чалгарите и мутрите vs ЛуАЗ за истинските мъже"!

    Коментиран от #11

  • 7 11:45  10.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алфа Ромео
    Отговор
    8 12:28  10.07.17
    Котьооо, на кой му пука за някви си коли при такава прелестна мекичка.....
  • Драйвър
    Отговор
    9 12:58  10.07.17
    Не е Украинско ,а Съветско джипче,просто фабриката се е намирала на територията на днешна Украйна!Производството му е спряно преди разпада на съюза така ,че никога не е било Украинско производство.Аз не съм ушанка ,но нека бъдем коректни и за двете страни!
  • Варна
    Отговор
    10 13:08  10.07.17
    А бе аз харесах само дупето :-))
  • cornholio
    Отговор
    11 14:40  10.07.17

    До коментар #6 от "Все комунизма им виновен":

    Честно не знам какъв трябва да си да кажеш на черното бяло.

    Коментиран от #14

  • гамена
    Отговор
    12 15:28  10.07.17
    Хахаха като видите Мерцедес и както съм казвал, кръв плюете хахаха
  • 656
    Отговор
    13 15:30  10.07.17
    Дупето е само за моята муцуна
  • Хлапе
    Отговор
    14 16:05  10.07.17

    До коментар #11 от "cornholio":

    Мило детенце! Като не си се возил с такава кола няма смисъл изобщо да спориш! Слушай само платените медии да ти настройват мозъка... Погледай малко клипчета за руската техника в суровия студ на Сибир за да се информираш! Виж и перуанските Лада Ниви, аржентинските таксита Лада и Москвич, виетнамските ГАЗ-66... В Египет използват само Лади за такси... Ако беше толкова лоша както вие смятате нямаше да бъде толкова уважавана в чужбина ;)

    Коментиран от #17

  • Лео
    Отговор
    15 18:07  10.07.17
    И на мен от двата джипа ,дупето ми най хареса
  • Иван
    Отговор
    16 18:09  10.07.17
    Сравнението между двата джипа не е правилно. На мерцедеса гумите му са рафинирани за офроуд, на украинската машина - гумите са тънки и малки. Виждал съм украинския джип в действие. Въобще не му пука за пътя с големия грайфер, но за лодка не става.
  • Камаз
    Отговор
    17 18:11  10.07.17

    До коментар #14 от "Хлапе":

    Камаз - Дакар шампион! :)

    Коментиран от #27

  • аааааааа
    Отговор
    18 22:10  10.07.17
    стига сте величаели тия руски боклуци! не разбрахте ли, че пияните ушанки не могат да правят коли.

    Коментиран от #20

  • въх
    Отговор
    19 22:14  10.07.17
    Един японец гледа един КРАЗ и си мисли - еййй, какво не биха направили тия руснаци, само и само да не правят пътища.
  • ЗИЛ, ГАЗ, МАЗ, КАМАЗ, УАЗ, БУРАН, БТР, БРДМ
    Отговор
    20 22:27  10.07.17

    До коментар #18 от "аааааааа":

    Я се качи първо на МАЗ-537 или МАЗ-7907 па после ще говорим! Дори БНТ все още използва агрегати УРАЛ-4320 и руско-финландските ПТС Камаз-Ajokki. Наскоро агрегата беше доста освирепен и яхна едно Ауди :) На Ауди-то целия багажник беше помлян а УРАЛ-а си остана непокътнат...
  • Гост
    Отговор
    21 23:02  10.07.17
    Проверка на качеството в Германия: Вземат една котка и я затварят в един автомобил затварят стъклата и я оставят 24 часа след това отварят автомобила и ако котката не е умряла от задушаване значи автомобила не е достатъчно уплътнен . Руснаците как тествали автомобилите си ? Вземат една котка и я поставят в техния автомобил със затворени стъкла и я оставят 24 часа ако на другия ден котката не е избягала значи автомобила е добре уплътнен.
  • Гост
    Отговор
    22 23:08  10.07.17
    Какво ги защитавате ушанките толкова те сами си се подиграват с тях ,само тука вие ги величаете толкова. Престанете .

    Коментиран от #23

  • 23 23:43  10.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антонн
    Отговор
    24 00:08  11.07.17
    Не случаино толкова години,G-класата не се променя. Този куфар е легенда,има чар и класа просто уникален. Екземпляри от 80-те години се движат ,до култовите AMG и BRABUS. Просто истинска машина.
  • Гошо
    Отговор
    25 07:31  11.07.17
    Едно към едно,само че едното струва 100 пъти повече от другото,заради едната емблема

  • Иванчо
    Отговор
    26 07:32  11.07.17
    Карайте си джипките !!! Аз предпочитам да карам това посредата !!!
  • 27 13:30  11.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 28 13:30  11.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 29 15:36  11.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай