13 827 40

Първата Tesla Model 3 напусна завода

Ангел Харизанов

Спекулациите около новият малък модел на Tesla могат да бъдат приключени, защото първият автомобил напусна завода. За да добави стойност към този силен момент за компанията, Елън Мъск ще бъде собственикът на този автомобил произведен във Фремонт, Калифорния.

Първият Model 3 носи означенията "SN1" или "сериен номер 1", като първоначално е бил запазен за член на борда на директорите - Ира Еренпрайс, но машината завършва в ръцета на Мъск. Мъск споделя в Twitter, че Ира е първият човек дал депозит за модела, но фактът, че Мъск скоро навършил своята 46-та година накарал Еренпрайс да извърши тази благородна постъпка и да превърне автомобила в подарък.

Информацията обаче, все още е ограничена, като тя ще бъде разкрита на 28-ми юли. За тогава от Tesla са организирали официално представяне на първите 30 автомобила. Мъск споделя, че през август ще бъдат създадени около 100 автомобила, през септември се очаква те да нарастнат на 1500, а в бъдеще да достигнат до внушителните 20 хиляди на месец.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Иван
    Отговор
    1 17:14  09.07.17
    Ако бъде успешен,до 2-3 години в автомобилостроенето ще настане истинска революция.Както е било преди 100-110 год.,когато автомобилът сменя файтона.

    Коментиран от #2, #3

  • гост
    Отговор
    2 17:35  09.07.17

    До коментар #1 от "Иван":

    Това е подобрен и смален Модел С , така че технически "изненади" не може да има , а за търсенето той ВЕЧЕ е най-успешния , няма друга кола поръчана над 400 000 пъти преди да бъде произведена !

    Коментиран от #24

  • Гост
    Отговор
    3 17:37  09.07.17

    До коментар #1 от "Иван":

    Само, че преди повече от 100 години, електричките са сменили първо файтоните, но ти от къде ли да знаеш?! Важното е да вярваш на лъжите за революция, вместо да прочетеш малко история!

    Коментиран от #4

  • Иван
    Отговор
    4 18:04  09.07.17

    До коментар #3 от "Гост":

    Представи си знам,но не са се наложили нали!?Основно заради късият пробег .Дори Тесла не е върха в това отношение в днешно време,но все пак е по добре от други нали?Само да добавя ,че сскоростта 100 км/ч е постигната за първи път от френски електромобил.Ама аз откъде ли да знам,кът съм расъл в гората!

    Коментиран от #5


  • Гост
    Отговор
    5 18:50  09.07.17

    До коментар #4 от "Иван":

    Ами тогава за каква революция и за какви файтони говориш??? ДВГ е далеч по-нова и далеч по-сложна технология. Да видим какво ще стане в крайна сметка, защото нещата съвсем не са толкова прости. Като гледам електромобила се опитват да го наложат с диктатура, а това едва ли е най-правилния път за развитие!

    Коментиран от #9

  • ТеслатаБраво
    Отговор
    6 18:56  09.07.17
    Революция ще бъде когато българите успеем с нашите средни заплати да си купим Тесла,макар и на изплащане и без екстри.И аз искам ама за сега ще ги гледаме на картинка...
  • Тъпото
    Отговор
    7 19:14  09.07.17
    Тва с кво ще се грее зимата и на -15 градуса колко ще минава с един заряд?

    Коментиран от #8, #13

  • Кракра
    Отговор
    8 19:36  09.07.17

    До коментар #7 от "Тъпото":

    Ейййй, вярно бе, ма как не се е сетил Елон Мъск да помисли как ще палят колите му при -15 и колко пробег ще имат! Сигурен съм, че анонимният български форумджия ТЪПОТО знае по-добре от него!
  • Иван
    Отговор
    9 19:49  09.07.17

    До коментар #5 от "Гост":

    Май ти трябва да се осведомиш по добре.ДВГ бил по-нова технология!?.В интернет с 5 кликвания ще разбереш ,че не е така.Другото ти твърдение-„по сложна“-Това не е предимство ,а минус.Сложните неща се развалят по често от простите.Нали по форумите всички „реват“ от електрониката и нововъведенията.Виж също така в речника какво означава революция и какво еволюция.Общо взето при първата промените са за кратък срок и големи,а при втората е обратно.....Нали не се изразявам много сложно и ми разбираш мисълта.Ти ако искаш да си караш петролната кола никой не те спира,както навремето с файтоните........

    Коментиран от #10

  • Гост
    Отговор
    10 20:06  09.07.17

    До коментар #9 от "Иван":

    Ако ти се изряваш сложно, аз трябва да съм Нобелов лауреат! А като ти гледам и правописа, май и той не ти е сила, както не ти е сила и проумяването на елементарни факти! Викаш ДВГ не е по-нова технология, а? Ето с 5 кликвания какви са фактите: Електрически двигател - създаден от Майкъл Фарадей през 1821 г: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB ДВГ - създаден от Николаус Ото през 1876 г: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%83%D1%81_%D0%9E%D1%82%D0%BE Това, че не може да си служиш с Google и не знаеш какво да търсиш, не е мой проблем. Само, че да продължаваш да пишеш за файтони, показва наистина доста глуповата елементарност!!!

    Коментиран от #11, #12

  • Иван
    Отговор
    11 20:34  09.07.17

    До коментар #10 от "Гост":

    Правописът ми е правилен.Ще се съглася с тебе за годините на производство на ДВГ и ел. моторът.Но е факт ,че те се развиват паралелно до края на 19 век и после превес взима ДВГ.По твойта логика първият механичен компютър е изобретен в древна Елада.От там произлиза ли,че е по стара технология и се е развивал неимоверно до наши дни?С нищо не коментира втората част от отговорът ми-еволюция...революция...Също така сам можеш да видиш ДВГ колко е по сложен и съответно склонен към повредиКато задълбаваме в историята парните автомобили са още по стари.Ама са изчезнали като динозаврите.Всяко нещо с времето си.
  • Иван
    Отговор
    12 20:47  09.07.17

    До коментар #10 от "Гост":

    Аз лично бих карал с удоволствие ел. кола като направят пробега 500 км.Навремето и за колите с ДВГ са мислели,че са играчка само за богатите,ама Д.Форд прави революция в автомобилостроенето.Сега се надявам на нещо подобно с Тесла.Ще изчезне зависимостта от фосилни горива.Ток може да се прави от всички държави и по много начини,за разлика от петролът.

    Коментиран от #20

  • Умен Румен
    Отговор
    13 02:08  10.07.17

    До коментар #7 от "Тъпото":

    Амиии якото при колите на ток е, че при екстремен студ потегляш за работа в 100 от 100 случая. А при петролната кола, особено дизела положението е плачевно. Тука младежите не знаят как се подгрява картера всяка сутрин на дизеловата печка с купичка спирт за горене, понеже маслото станало на грес, а нафтата на... Друг много як плюс на ел. колите е, че си хващаш смартфона и преди да слезеш долу, изкомандваш колата да те чака с 20 градуса в купето и с разледени стъкла. А умният комшия Пешо - стар монтьор и още по-голям разбирач - стърже лед и псува като хамал всяка януарска сутрин. Туй то - малко акъл требе, ма навреме!

    Коментиран от #14, #19

  • ПАТИЛАНЕЦ
    Отговор
    14 05:42  10.07.17

    До коментар #13 от "Умен Румен":

    А НАЙ ЯКОТО Е ЧЕ ТЪНКИТЕ ЖИЧКИ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ.
  • Трифонов
    Отговор
    15 07:40  10.07.17
    Първо, няма друг производител на автомобили, който да приема поръчки за кола с цена от 35 хил. долара, срещу авансово плащане от 1000. Отделно, Тесла изрично са посочили, че всеки "поръчал" така колата, може да се откаже и авансът му ще бъде върнат. Т.е. тези "повече от 400 хил. пъти", не представляват поръчки в смисъла, който влагаме в този израз и цялата кампания на Мъск с "поръчването" беше изцяло маркетингов трик, за да се демонстрира голям интерес към продукт, който всъщност го няма, а самата компания е на счетоводна загуба откакто съществува. Въпреки това, пазарната капитализация хвърчи в небесата. Как става това ли? Ами... със спекулация. Просто е. Второ - 400 хил. поръчки за кола с цена 35 хил. долара е нищо. Само 5 серия на BMW, която е много по-скъпа, се продава (а не поръчва) 400 хил. пъти за само една година. Трето - факт е, че първото самопридвижващо се пътно превозно средство е било електромобил, а ДВГ с вътрешно горене е изобретен малко по-късно. Но не това е най-важното. Най-важното е, че в директна съпоставка между двете, функционалността на ДВГ го е наложила безапелационно. И положението в момента не е по-различно. И накрая - никаква революция няма да се случи. Мъск се стреми само към лесна и затова изцяло спекулативна печалба, продавайки мечти за бъдещето. И тъй като тези мечти станаха твърде популярни, маркетинговите отдели на останалите производители, също се възползват от тях, за да продават конвенционалните си модели. Имат и по един,

    Коментиран от #18

  • Гошко
    Отговор
    16 07:52  10.07.17
    Какво се пънете. ....съвсем скоро ще се качим на електрически автомобили. ....ще видите. .
  • гост
    Отговор
    17 08:24  10.07.17
    Който може да си позволи в момента кола за 60х.лв, той ще може да си купи и такава тесла. У нас това са хората с доходи над 2х.лв или малцинството. Та не, че няма да видим, понеже модел С се среща, а е доста по-скъп.
  • Антон
    Отговор
    18 08:39  10.07.17

    До коментар #15 от "Трифонов":

    Много добре си им го казал. Но всички повтарят тази мантра за ел.колите като зомбинрани. Освен това теслата с тази си технология няма бъдеще! Докато не се прочени изначално технологията на ел.колите - издръжливи батерии и зареждане в рамките на до 6-7 мин. на пълен капцитет , теслата си остава екзотик за хира притежаваши оше един автомобил , а този ги купили затади модата и да се движат предимно в града. Не ми обяднявайте че става за семейна кола - лятото да я натоварите с 2 деца , 2-3куфара, про 34 -35 градуса бега и пуснат коматик да минете 400-500 км до морето със скорост от порядъка на 140-150 км/ч ПРОСТО ЗАБРАВЕТЕ. Същото се отнася и зимата.
  • Бръм
    Отговор
    19 09:28  10.07.17

    До коментар #13 от "Умен Румен":

    Умен, умен...колко да си умен? Първо от десетки години има печки за коли. При това се и програмират. Подгрява двигателя, купето и като слезеш палиш и заминаваш. Ма умен румен-загубен от де да знае.... После имал съм форд 1992г с подгряване на предно! и задно стъкло... След това има и модели с подгряване и на страничните огледала и на пръскалките на челното стъкло дори, че и на седалките (и 4-те) ...та това за стърженето го разправяй на лапетата пред блока и си мисли, че сте измислили топлата вода. А, да...и 100 на 100 сигурен ли си? Умен румен наясно ли е какво се случва с капацитет на батерия при ниска температура? Викаш и ще подгрее купето, ще размрази и стъклата и? - Ще остане ток до "следващата пресечка"...
  • незнайко
    Отговор
    20 10:06  10.07.17

    До коментар #12 от "Иван":

    До двамата коментиращи , Гост и Иван ! Защо мислите напредна развитието на електромабилите ? Защото на бял свят се появиха IGBT транзисторите . Трифазните магнитни двигатели, а те са рожба на неодимовита магнити и не на последно място литиево йонните батерии. Някой виждал ли е управлението на този тип двигатели ? Замислете се колко е сложно ! Механиката от край време не е мръднала особено. Затова преди 100 години електрическите коли не са се наложили.

    Коментиран от #22

  • некойси
    Отговор
    21 10:09  10.07.17
    Чакаме с нетърпение на горубляне нашия нов автомобил ... след 10 години :)
  • Гост
    Отговор
    22 12:43  10.07.17

    До коментар #20 от "незнайко":

    А ти прочете ли колко е животът на един неодимов магнит? И какви транзистори и двигатели те гонят, като на тях им трябва електродвижещо напрежение, а то все още се получава по химичен път открит преди векове от Алесандро Волта, независимо дали са литиево-йони.

    Коментиран от #25, #27, #28, #30

  • cornholio
    Отговор
    23 14:44  10.07.17
    Това е бъдещето, за голямо нещастие на българските всезнайковци, обичащи да ръчкат скорости и вдигат шум нощем по булевардите с изпърделите си BMW-та от 92г.
  • ГОсТ
    Отговор
    24 16:24  10.07.17

    До коментар #2 от "гост":

    едно време и за ладите се чакаше, но това не ги направи успешни
  • гост
    Отговор
    25 17:26  10.07.17

    До коментар #22 от "Гост":

    А ти прочете ли , че вече има стотици Тесла "навъртели" по 500-600 000 км без абсолютно никакви проблеми и практически без спад на капацитета на батериите ! И много скоро ще се появят такива и от новите модели на другите компании ! И че най-големите и доволни клиенти са точно тези които навъртат най-много километри ? "Mark Richards, който работи като мениджър в C&C Taxis - компанията която притежава таксито навъртяло 100,000 мили споделя, че по тяхна статистика подменянето на старо такси с Nissan Leaf спестява около $13,000 на година в гориво и разходи за ремонт на колата, а C&C Taxis вече спестяват близо $100,000 на година след добавката на няколко електрически таксита в гаража си. "

    Коментиран от #26

  • Гост
    Отговор
    26 18:20  10.07.17

    До коментар #25 от "гост":

    Не, прочетох как при повечето катастрофи батериите се замозапалват, а понякога се самозапалват и при зареждане. А това за 500 000 км без промяна капацитета на батериите, го разправяй на някой друг! И какво сравняваш такситата в Англия? Ти да не въртиш по 200 000 км на година???
  • незнайко
    Отговор
    27 19:35  10.07.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Отдавна - близо 15 години се занимавам с ремонт на електро скутери и електромвелосипеди. Електродвижещото напрежение - ток, го правят преобразователите които Вие не ста виждали ! Самото наименование от Вас, електродвижещо напрежение какво значи ??? А такива двигатели едва ли !!!

    Коментиран от #29

  • незнайко
    Отговор
    28 19:57  10.07.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Извинявам се за допълнението. Живота на неодимовия магнит е толкова, колкото е живота на Вашият хард диск !!! Говаря за компютърен диск.
  • Гост
    Отговор
    29 20:20  10.07.17

    До коментар #27 от "незнайко":

    Не знам с какви ремонти се занимаваш, но очевидно ти липсват основите в електротехниката! Електродвижещото напрежение е потенциална разлика между две точки и НЯМА НИЩО ОБЩО С ТОКА!!! https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE_%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 Електрическия ток е насочено движение на електрически заряди, най-често електрони: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D0%BE%D0%BA Така, че моля ти се, не ми разправяй врели-некипели аз какво съм виждал и какво не, защото доста години съм отделил на образованието си точно в тази област. И не се излагай да пишеш никога повече, че напрежението е ток, защото веднага се издаваш, че нищо не разбираш! А ето какви са недостатъците на неодима - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%B8%D1%82 Всичко има в нета, само да има човек желание да чете!
  • Само с четене не става
    Отговор
    30 22:43  10.07.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Само само с напрежение, без ток, не можеш да помръднеш електромобила и с милиметър. Само с четене от Интернет не става. Мощността освен от напрежението зависи и от тока. За да свършиш каквато и да е работа ти трябва мощност, следователно и ток. Акумулаторни батерии има отдавна, но електромобила има специфични изисквания към батериите. 1. Да имат малко вътрешно съпротивление. Те трябва да отдават огромен ток, за да може електромобила да ускорява бързо, но което е по-важно, да може да се зареждат бързо без да се загряват прекомерно. 2. Да имат голям капацитет, за да осигурят достатъчно пробег с едно зареждане. 3. Да имат достатъчно голяма енергийна плътност, за да може в обема на автомобила да се събере нелбходимия капацитет. 4. Ниско тегло - препоръчително, но не задължително. Ускорението на електромобилите не е чак толкова зависимо от теглото. По-големите акумулаторен въпреки че са по-тежки, осигуряват по-добро ускорение на един и същ автомобил, защото могат да осигурят по-голяма мощност. Всяка една от първите три точки е важна. До преди 10 години, нямаше акумулатор, който да изпълни тези критерии, за да може един електромобил да има достатъчно пробег. Всяка година обаче, капацитетът се увеличава с 20% за един и същ обем и тегло на батерията, а цената също пада, дори с повече от 20%. Въпрос на време е, цените електромобилите да се изравнят с тези на аналогичен автомобил с ДВГ, а пробегът да стане 1000 километра. Кол

    Коментиран от #32

  • Продължение
    Отговор
    31 22:46  10.07.17
    Колкото повече производители се включват в процеса, толкова по-бързо ще дойде това време. Едно обаче е сигурно - това време ще дойде рано или късно.
  • Гост
    Отговор
    32 23:20  10.07.17

    До коментар #30 от "Само с четене не става":

    Трудно ти е да проумееш, че не само от интернет съм чел, а доста учебници като студент ми се е налагало да чета? Значи с четене от интернет не става, но с празнодумства става, така ли? Изобщо осъзнаваш ли какви глупости си написал??? Ето хората, които са доста по-големи авторитети от теб, какво са написали: "Около 1800 г. Волта открива и изработва първата електрическа батерия, състояла се от редуващи се един върху друг медни и цинкови дискове, разделени с накиснато в солен разтвор кече. Това е първата и десетилетия наред единствена батерия – източник на постоянно ЕДН." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%B0 Та запомни едно - батерията създава ЕДН (електродвижещо напрежение). А тока е равен на напрежението делено на съпротивлението, което означава, че без съпротивление в една електрическа верига, няма как да определиш тока. Надявам се сега разбираш какви глупости си написал! То за това за инженер се учи 5 години, а не се става с ремонт на електрически велосипеди!

    Коментиран от #33, #35

  • гост
    Отговор
    33 00:15  11.07.17

    До коментар #32 от "Гост":

    Ако не си чувал , има една приказка , като знам какъв съм инженер ма е страх да ида на доктор , та и ти така , къде си тръгнал с образование да се перчиш , от самолет ти се види простотията . А пък за Тесла не я мисли , докато сипеш бисери хората правят история и много скоро всички ще им гълтат прахта , ти също включително

    Коментиран от #34

  • Гост
    Отговор
    34 09:43  11.07.17

    До коментар #33 от "гост":

    ако няма какво конкретно да напишеш, по-добре не се излагай. Какво ми се види от самолет, това не е твоя работа. Ако искаш онанирай на снимка на Тесла, изобщо не ми дреме. Обаче като става въпрос за електротехника, бъди така добър да се въздържаш от квалификации и не тормози излишно клавиатурата си!

    Коментиран от #40

  • Има начин
    Отговор
    35 12:48  11.07.17

    До коментар #32 от "Гост":

    Освен да изброяваш факти, които по никакъв начин не са свързани с темата, нищо не каза по същество. " Та запомни едно - батерията създава ЕДН (електродвижещо напрежение). А тока е равен на напрежението делено на съпротивлението, което означава, че без съпротивление в една електрическа верига, няма как да определиш тока. Надявам се сега разбираш какви глупости си написал! " За да си спестим излишни приказки, един конкретен практически пример. Акумулатор с напрежение 12V Двигател със съпротивление 0,06 ома Колко ще е токът, ако ги свържем ? Хайде да видим кой пише глупости?

    Коментиран от #36

  • Гост
    Отговор
    36 13:27  11.07.17

    До коментар #35 от "Има начин":

    Да бе, моите коментари нямат нищо по същество, а вашите изобилстват от "факти и конкретика" достойни за ЦЕРН, нали? Аз да не съм ти безплатен учител? Имаш ли представа колко нелепо изглеждаш, щом не може да схванеш закона на Ом? https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%BD%D0%B0_%D0%9E%D0%BC Трудно ти е да проумееш, че ако свържеш 0,06 ома към 12 волта, то токът ще стане 200 ампера ли??? То за това хората са измисли т.нар. бушони и допълнителни съпротивления в ел. веригите. Ако не вярваш на Ом, просто вземи и свържи към клемите на акумулатор съпротивление от 0,06 ома и ще видиш какво ще ти се случи, г-н Глупости! Но спорът става адски тъп, щом хора като вас отричат авторитети като Ом, Кирхоф, Кулон и Фарадей! Имайте малко достойнство и не пишете повече идиотщини, че ставате жалки!

    Коментиран от #37


  • Има начин
    Отговор
    37 00:00  12.07.17

    До коментар #36 от "Гост":

    Той закона Ом май се учеше към осми клас. Вероятно още тогава не си внимавал. Ако беше внимавал, щеше да знаеш какво е вътрешно съпротивление, за което ставаше въпрос в първа точка в едно от предишните ми мнения. Тогава щеше да се сетиш за закона на Ом за цялата верига. Не всеки 12 волтов акумулатор може да отдаде 200 ампера, дори при късо съединение, което на теория означава 0 ома съпротивление и безкрайни ампери ток. Освен това между акумулатора и електродвигателя се предполага че има кабели, които също имат съпротивление, което колкото и да е малко, върху тях има пад от напрежение. Ако акумулаторът е 12 V 1Ah, трудно ще изкараш от него повече от 20-30ампера дори на късо. Ето да се образоваш: 3.Кратка теория: Всеки източник на напрежение се характеризира със своето ЕДН ε и вътрешно съпротивление г. Напрежение на клемите на източник (U): о U = ε (режим на празен ход, I=0) о U < ε (включен консуматор I ≠ 0) Намалението на напрежението при включен консуматор е с Iг - пада на напрежение върху вътрешното съпротивление : U = ε - Ir (закон на Ом за цялата верига) Колкото по-голям ток I се черпи и колкото по-голямо е вътрешното съпротивление г, толкова по- чувствително е намаляването на напрежението. Напрежението U, освен че е напрежение на клемите на източника, е и падът на напрежението във външната част на веригата: U=IR. Батериите имат вътрешно съпротивление няколко ома (ако са съвсем пресни, може и да е под един ом). Със стареен

    Коментиран от #39

  • Има начин
    Отговор
    38 00:29  12.07.17
    Със стареенето и изтощаването на батерията нейното вътрешното съпротивление расте. Акумулаторите имат много по-малко вътрешно съпротивление (0,01Ω - 0,1 Ω). Като гледам какви инженери има, чак ме е страх да отида на доктор. Надали си схванал за какво става въпрос, но да обясня за останалите, които не са инженери, че не всеки акумулатор става за електромобил. Именно затова, развитието на електромобилите реално е развитие на батериите. Съвременните литиево-йонни батерии позволяват кратковременно натоварване в рамките на няколко секунди над 20 пъти капацитета. На практика това означава, че една 100 киловатчаса батерия, може да отдаде без проблем 2000 киловата мощност. Това се равнява на феноменалните 2700 конски сили.
  • Гост
    Отговор
    39 09:06  12.07.17

    До коментар #37 от "Има начин":

    Направо ме удивлява простотията и наглостта ти!!! Ти май наистина не може да проумееш елементарни неща? Какво съпротивление ще има 10 см кабел със сечение 2 квадрата например, та говориш за пад на напрежение, г-н 8-ми клас? И за твое сведение дори най-евтиния акумулатор има стартов ток над 300А, който е достатъчен да стопи намотката на твоя 0,06 омов двигател. Обикновено двигателите са с по 8 ома съпротивление и този пример с двигател с 0,06 ома трябва да търсиш в Лего. И изобщо освен празнодумства и брътвежи, аз не видях някакви конкретни изчисления! На мен ми писна да ти обяснявам елементарни неща и за това искам да снимаш как свързваш двигателче с 0,06 ома към акумулатора на колата си, за да ти се посмеем всички как ще ти опърли философските вежди. Жалко, че няма да го направиш, а ще продължиш да пишеш свръх простотии как Тесла оборва Ом и цялата физика, защото всички разбрахме, че търгуваш с фотоволтаици и лъжата е единствения ти коз!!!
  • незнайко
    Отговор
    40 10:08  12.07.17

    До коментар #34 от "Гост":

    Този коментар не трябваше да го пишете ! Какъв инженер сте, е отделна работа, но това грубо изказване не Ви прави по умен ! Само показва по ниския Ви интелект. А това че пишещия под името "Само с четене не става" има моите разбирания ме рядва.

Напиши коментар:


Публикувай