52 593 67

Трябва ли да мием двигателя на колата?

Радослав Славчев

Отговорът на специалистите е категоричен и отрицателен. Миенето на двигател на автомивка може да доведе до много неприятни последствия, като се започне с проблеми по ел. инсталацията и се стигне до абсолютно непоправими щети.

Причини за повредите са, както силната струя, така и активните съставки, които се слагат във водата. Последният случай, който циркулира и е силно обсъждан в интернет пространството, е свързан с едно Porsche Cayenne Turbo.

Собственикът на луксозния всъдеход решава да измие двигателят на колата си на автомивка. Последствията са ужасяващи, а ремонтът, при това в неофициален сервиз, му коства сума, равняваща се приблизително на 5 000 лв.

Вследствие на измиването с т.нар. активна пяна всички пластмасови детайли са за подмяна, а част от гумените съединения просто са се разпаднали. Освен това колата не е успяла да запали, което е наложило репатрак, който да я отведе до сервиза.

От автомивката са отказали да платят за нанесените щети, като сега собственикът ще си търси парите по съдебен ред. Така че преди да прибегнете до тази услуга, която всъщност се предлага от всички автомивки у нас, помислете добре и мийте двигателя само ако е крайно наложително, при това на проверени автомивки.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • filo
    Отговор
    1 11:26  12.07.17
    Двигателят не се мие на автомивка. Когато се замърси се почиства с парцал и някакъв препарат.

    Коментиран от #6, #7

  • Миро
    Отговор
    2 11:31  12.07.17
    Полезна статийка. много хора не са наясно, че двигател на автомивка не се мие
  • Спас
    Отговор
    3 11:34  12.07.17
    А къде се мият всички нов внос?
  • джамба, джамба голяма джамба
    Отговор
    4 11:47  12.07.17
    5 закона на джамбаза: 1. Превъртане на километража 2. Тапицер волани и скъсани седалки 3. Тенекеджия, бояджия и пастировач за замазване и замаскиране на удари и дефекти 4. Измиване на двигателя 5. Обява "нов внос" "УНИКАТ" Ай ЧиститУ!!! Добавките в двигателя и скоростната кутия, колкото да изкара 1000 кмса БОНУС !

    Коментиран от #13


  • onq s konq
    Отговор
    5 11:50  12.07.17
    Измиването на двигатела НАЙ-МАЛКОТО е полезно за по-доброто му охлаждане.Ако двигатела е чист,само с един поглед може да се забележи някакъв нежелан теч на "нещо",докато от мръсния двигател ще се виждат само капките/локвичките/ под колата.И нека не се заблуждаваме че с някакъв парцал може да се почисти двигатела-по-скоро се получава действието "замазване".И въпросът на ном 3 е абсолютно актуален,защото всички коли в автокъщите са с двигател който буквално "свети"...включително и на "Поршетата"!

    Коментиран от #46

  • SubaruFan
    Отговор
    6 11:57  12.07.17

    До коментар #1 от "filo":

    Точо така е колегата го каза кратко и ясно. Всико останало е експеримент, който мое да доведе до много неприятни последици . По-добре е сами да си отделим време и да го почистим внимателно .
  • 7 12:00  12.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • до 4
    Отговор
    8 12:07  12.07.17
    До 4 Аз не съм джамбазин, но правя всички изброени от теб неща на собствената си кола защото не ми харесва колата да изглежда на кочина и не поддържана. И двигателя си мия и си оправям всичко скъсано и очукано по колата. Просто съм такъв човек. А щом ти допада твоята кола да е в мизерия, явно и в живота си същия.

    Коментиран от #10

  • DARK
    Отговор
    9 12:14  12.07.17
    Препарат за почистване на спирачни дискове , парцал и се изплаква маркуч вода която само лекичко да тече.Като стоите далеч от кабели , и всякакви пластмаси с тоя препарат , за пластмасите накрая най обикновен домакински препарат като мр мускул парцал и пак вода да се изплакне.Като пак се стараете да стоите далеч от всякакви контакти с тоя маркуч.А на автомивката с пароструйката е просто идиотщина.
  • До паляка 8
    Отговор
    10 12:15  12.07.17

    До коментар #8 от "до 4":

    Всичко викаш и километража ли си превърташ ве смотаняк да се самозалъгваш хахаха Той човека ти го е написал, ама те тия коли от джамбазите са за теб иначе кой ще им купува милионниците ударени и замаскирани. А личната подръжка на автомобила е друга работа която се прави грамотно а не за да се продаде кола на поредния като теб
  • JEEP
    Отговор
    11 12:16  12.07.17
    Това с активната пяна и пастмасите е малко пресилено. Все едно пластмасата е само при двигателя. Какво правим с гуми, огледала, брони и т.н.? Те да не са от легирана стомана? Иначе двигател на автомивка - никога. Налягането къса стари кабели и изолации като за световно. До сега на всички коли съм практикувал следния метод: обилно напръскване с Меглио, чакам 3 минути и после със средно силна струя директно от маркуча. Всичката гняс пада и няма ядове.
  • хаха
    Отговор
    12 12:17  12.07.17
    Айде тука пак почнаха безплатните уроци и лекции от коментиращите професори обясняващи кое как трябва да се прави в живота. хаха
  • Андрей Николов
    Отговор
    13 12:23  12.07.17

    До коментар #4 от "джамба, джамба голяма джамба":

    Много си прав! Балъците са като люцерната, колкото повече я жънеш, толкова повече расте :) Ама той българина понеже е прост и беден все иска хубаво за без пари и те им ги превъртат. Така ми каза един джамбазин, това искат клиентите, кола на малко километри и ние им я даваме :) А те джамбазите са прости парчета повечето и без ценз, та смятайте средностатистическия български купувач колко му е умствения багаж шом го лъжат тия....

    Коментиран от #18, #52

  • Андрей Николов
    Отговор
    14 12:25  12.07.17
    Мийте си спокойно двигателя но гледайте да не е горещ преди това и подсушете после дюзи, свещи и така нт с въздух. И не прекалявайте :) Двигател се мие рядко и внимателно!
  • onq s konq
    Отговор
    15 12:32  12.07.17
    Ас на моито беенве не съм мил никога мотора а то и няма смисал щото и да го измия слет като го запала пак ше стане целя в масло а за да е по чис съм постъпил малко по умно - просто съм махнал кората пот мотора и като вали и има локви той мотора си се самоизмива от самосебе си ама това малко хора го знаят !
  • фау ве
    Отговор
    16 12:33  12.07.17
    Аз ползвам морки кърпички да позабърша малко, ако ще свалям пластмасите на двигателя, да не се измърся. Иначе миенето на двиагател, особено стар, въобще не е добра идея. За да се мие нещо със струя под налягане трябва да е водоустойчиво, а колата НЕ е подводница все пак, двигателят не е проектиран за подобно обилно обливане с вода.
  • jambazina
    Отговор
    17 12:35  12.07.17
    Двигател се мие само и единствено по предписание на сервизен специалист, за предпочитане под негов надзор. Ако ще купувате кола - бягайте надалече от такива с измит двигател, вероятността да потече като лейка е голяма. Айде със здраве от Горубляне.
  • Жоро
    Отговор
    18 12:38  12.07.17

    До коментар #13 от "Андрей Николов":

    Аз съм от тези прости българи за които говориш. Купувам си колите, карам си и си правя кефа и ми е се тая каква е била. Няма да се женя за колата, че да я гледам чак толкова. Като не ми хареса си взимам друга

    Коментиран от #51

  • ГОСТ
    Отговор
    19 12:42  12.07.17
    ако имаш БМВ го миеш ами тя главата ти постоянно там завряна да ремонтираш нещо та добре е да ти е чисто
  • 111
    Отговор
    20 12:43  12.07.17
    мил съм над 100 двигателя по над 3-4 пъти всеки и нищо не е станало, като не знаете как да миеете по-добре не мийте
  • Гост
    Отговор
    21 12:50  12.07.17
    Ония с коня е безкрайно неграмотен. За сметка на това, винаги коментира.
  • Пешо
    Отговор
    22 12:54  12.07.17
    Купих мойта кошница с измит двигател и след първите 100 километра ела да видиш, от гарнитурки, скобички, връзки взе да избива- отвсякъде по нещо!
  • Антон
    Отговор
    23 13:13  12.07.17
    Да ходиш да ти мият автомобила на мивка с хубави препарати, от време на време да ти освежават тапицерият - ОК. Като се качиш в чист автомобил и се чувстваш в пъти по-комфортно отколото в някакв гняс. Обаче да ходиш да то мият двигателя - абсолютно ниаллвъ смисъл няма.
  • Azaaaaa
    Отговор
    24 13:29  12.07.17
    Сложете на CrissFix видеото за чистене. Дръг път сте първи да слагате линкове към youtube.com
  • Гадина
    Отговор
    25 14:02  12.07.17
    Вземам едно Meglio и го изпръсквам цялото в коша с мотора. След 5 минути с маркуча и пистолета измивам обилно и двигателя светва. Никога несъм имал проблеми, а съм го правил поне 20 пъти. Бензинова Хонда. Тези които са против да отворят капака след каране с висока скорост в дъжд и локви и да намерят сухо място.
  • ba4kator
    Отговор
    26 14:14  12.07.17
    Аз па си отварям вратата и си я измивам и вътре с пароструйката!!
  • 27 14:24  12.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Радо
    Отговор
    28 14:24  12.07.17
    Аз моя Партнер не съм го мил отвънка поне 3 години, а двигателя да се радва, че му сменям маслото когат се сетя...а за миене - да забрави.

    Коментиран от #38

  • 29 14:33  12.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Незнам
    Отговор
    30 15:40  12.07.17
    Като не знаят как се мие двигател...има си чалъми..и не с активна пяна. Измил съм над 500 двигателя и не съм имал проблеми.
  • джанбазин измекяр
    Отговор
    31 15:48  12.07.17
    НЯКОЛКО ПРАВИЛА НА ДАНБАЗИНА ...1 ,, ИДВА НА АВТОВОЗ РЯДКО НА ХОД ПИШЕ СЕ ОБАЧЕ НА ХОД ЗА ПО ДОСТОВЕРНО КЪМ УНИКАТА 2..БОЯ ИЛИ УДАР ИЛИ ГРАДОБИТНА ИЛИ НАДРАНА ....3...НЯКОИ ЗА ДВИГАТЕЛ ЕВЕНТУАЛНО И ДВЕТЕ ЗАВИСИ ОТ ЦЕНАТА ОТ КАДЕТО Е ЗАКУПЕНА МОРГАТА...4 ТАПИЦИРВАНЕ НА ВОЛАН И СКОРОСТЕН ЛОСТ ПОСЛЕ И СЕДАЛКИ ПРЕШИВАНЕ НА СКЪСАНИ ДЕТАИЛИ ИЛИ БОЯДИСВАНЕ НА КОЖЕНИЯ САЛОН ДА СТАНЕ НОВ И УНИКАТ ...ПОСЛЕ КИЛОМЕТРАЖ МИНИМУМ 100000 ИЛИ 150000 НАЗАД ЗА ДА ПОМИСЛИ КЛИЕНТА ЧЕ Е БОГОПОМАЗАН И Е ВЗЕЛ НЕЩТО ДОБРО И УЦЕЛИЛ ПАК И НАКРАЯ ПРАНЕ И ПАСТИРВАНЕ И ПАК МИВКА И В МОБИЛЕТО И КАРС БГ И ....УНИКАТ МНОГО ДОБРО СЪСТОЯНИЕ БЕЗ НИКАВИ УДАРИ И ХЛОПАНИЯ ТРОПАНИЯ ЕДИН СОБСТВЕНИК СЕРВИЗНА КНИЖКА НАПРАВЕНА ЗА 15 ЛВ И ДАЛ А СВЕРКА РАМАТА И БЪЛГАРИНАТ СИ МИСЛИ ЧЕ Е КУПИЛ НЕЩО МНОГО ДОБРО И СИГУРНО НО АКО ОТИДЕ В ИТАЛИЯ АВСТРИЯ ГЕРМАНИЯ НИКОГА НЯМА ДА КУПИ ТАЯ МОРГА УСПЕХ НА ТЪРСЕЩИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ И ВЯРВАЩИ ОЩТЕ В ДЯДО КОЛЕДА УСПЕХ !!!!1
  • Грую
    Отговор
    32 16:56  12.07.17
    Всичко що е на 12 волта захранване не ще влага, а пък тези новите автомобили с компютри, електронни управления и всякакви джаджи на платки и интегрални схеми не миене ами капка вода да не попада там. Иначе всичко по колата ще стане цветомузика и дискотека и ще работи не както трябва ами както си иска. Аз промивам охладителната система само с препоръчаните добавки за тази цел вътрешно, а външно с някой намаслен парцал за да паднат мръсотиите и прахоляците , като внимавам да не отскубна някой кабел и нищо друго. Под капака за вода място няма ако не искате да берете ядове вземете в предвид този съвет.
  • carwash
    Отговор
    33 17:16  12.07.17
    Няма категоричен отговор. Въпрос на вкус и известен риск, ако не ти пречи прахоляка и маслото карай! Но ако си решил съм на мнение,че с парцал и препарат е само забърсване или по скоро замазване, без да се обижда никой! Както каза колегата това с активната пяна е относително защото по купето на колата също има пластмаси и оплътнения. Но наистина за дълготраен ефект и за да радва окото препоръчвам автомивка но на самообслужване тоест на жетони или левчета. 1 лев за 2 мин с препарата се минава както моторния отсек така и капака и кечето от вътрешната страна, от метър и половина а не от близо, оставя се да подейства не повече от минута, пак левче за водоструика, 3 мин. изплаква се от 2 метра, пак не от близо, затваряш капака и караш половин час да загрее и изсъхне, спираш гасиш и с един спрей за табло пръскаш мотора попиваш излишното с фибър и забравяш за година напред.
  • Препатил
    Отговор
    34 17:25  12.07.17
    Щом се измие двигател почти на 100% после се чупи нещо по него знам го от опит 😐😣😕

    Коментиран от #36

  • турбо
    Отговор
    35 18:40  12.07.17
    Има един препарат MOTOX от който съм много доволен . Мие страхотно и не влияе на гума и пластмаса . Може да се мие и с водоструйка , но од далеч . Или просто с маркуч . Меглиото е гола вода пред този препарат , който впрочем струва само 4.5лв .
  • Баш майстора на БМВта
    Отговор
    36 19:02  12.07.17

    До коментар #34 от "Препатил":

    да. разпада се на две двигателя. И на мен ми се е случвало
  • незнайко
    Отговор
    37 19:21  12.07.17
    Може да се мие двигател на ЛАДА с чукче и наковалня ! Като измиеш съвременен двигател, няма НИКАКВА гаранция, че ще го подкарате ! Сега е момента да се замислим кой двигател е по надежден ? Говорим за вода в отсека !
  • Прост народ слаба държава!
    Отговор
    38 19:34  12.07.17

    До коментар #28 от "Радо":

    Леле колко мъка има на тоя свят??? Не е за вярване!!!
  • ТОДОР СТОЯНОВ
    Отговор
    39 20:13  12.07.17
    ДВИГАТЕЛЯ МОЖЕ ДА СЕ МИЕ, НО НЕ МИЙТЕ БОБИНИ, АКУМУЛАТОРИ, СВЕЩИ, КУПЛУНГИ, ЕЛ.КАБЕЛИ...АЗ ЛИЧНО ПОЛЗВАМ WD-40, СТАРА ХАВЛИЕНА КЪРПА И ДВЕТЕ ДЕЦА ЗА ПОМОЩНИЦИ!ТРЯБВА ДА СЕ УЧАТ ВЕ МАЙНА!
  • инженер по транспортна техника
    Отговор
    40 20:29  12.07.17
    Има само един начин безопасно да се измие всеки двигател- С БЕНЗИН, използва се и четка за боядисване и пулверизатор. Всичко друго е риск, който при доста от съвременните двигатели не е оправдан. Ако е някой стар автомобил до 1995, няма проблем да се измие и с пароструйка, но без да се слагат активни препарати. Освен това предварително трябва да се пакетират в торбички всички рискови места- делко, генератор, всякаква електроника, компютър. Миенето с бензин е най-безопасно и на практика сваля всякаква мръсотия.Естествено трябва да е студен двигателя. После се изчаква хубаво да се изпари, позабърсва се с парцал, и ако ще е за продан- може и силиконче и готово.
  • ЯК КАРАЧ
    Отговор
    41 20:33  12.07.17
    Ама да ви кажа от опит- един двигател стане ли за миене, пиши го и за отваряне. Докато е добре, той няма и да се налага да се мие.....Вече като мине в графата "кенег на изживяване", и д аго миеш все тая. Ама за продаване се налага и хората се лъжат и стават мизерии.
  • гнида
    Отговор
    42 20:42  12.07.17
    Друга поллза е , че ако отнякъде тече масло , антифриз , хидравлика се вижда по-лесно ... Всеки го знае . Аз лично никога не съм мил двигател на автомобил , но въпрос на гледна точка .....
  • Andjelo
    Отговор
    43 21:43  12.07.17
    С някой стар парцал си избърши гъзъъъ
  • аха
    Отговор
    44 21:48  12.07.17
    аз пък съм измил около 80-100 двигателя и после постоянно съм имал наблюдения над същите коли. не са имали абсолютно никакви проблеми освен на едно авео че му се прецака дросела, но може да си му е дошло времето. Не казвам че е хубаво да се мие, но зависи с какви препарати и по какъв начин. (никога не съм покривал релета,акумулатори,бушони,сензори или каквото и да е )
  • аха
    Отговор
    45 21:50  12.07.17
    Да, с някои алумуниеви части обезмаслителя реагира и алуминия понякога потъмнява, но няма как да има пълно щастие.
  • незнайко
    Отговор
    46 22:13  12.07.17

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Прав сте, на има хитрина при миенето на двигателите. Всичко може да се намокри и да се изсуши, но не и компютъра за управление работата на двигателя и това го знаят ДЖАМБАЗИТЕ !!!
  • яни
    Отговор
    47 22:15  12.07.17
    Добре професори, като са замърляни радиаторите и колата почва да грее в жегите какво правите с парцалчетата а. Сменявате гарнитура на главата нали. Преди всеки летен сезон трябва да се измият радиаторите с обезмаслител както и самия двигател. Това са пълни глупости. 20 години имам сервиз и съм измил стотици двигатели преди ремонт и никога не е имало и най-малък проблем.
  • Бай Тошо
    Отговор
    48 22:32  12.07.17
    Аз мия мотора на стария Пасат с водоструйка но гледам да не мокря делкото и въздушния филтър, ядове няма защото няма и електроника де, но си е хубаво да е чисто иначе мизериите влияят зле на охлаждането
  • гост
    Отговор
    49 22:33  12.07.17
    Парцали, хавлии и..... глупости пишете! Вие двигател на кола след 2000 година дали сте виждали "разбирачи"? Игла да пуснеш на отгоре няма да падне на земята толкова са наблъскани.
  • Патето Яки
    Отговор
    50 22:55  12.07.17
    Най добре е да се мие двигателя с четка за зъби, може и с електрическа за да не задържа варовик по зъбите на ангренажният ремък.
  • Андрей Николов
    Отговор
    51 23:25  12.07.17

    До коментар #18 от "Жоро":

    Звучиш ми като пъпчив тинейджър :) Но няма проблем в интернет всеки може да купува самолети и да продава подводници :))
  • селянин
    Отговор
    52 23:50  12.07.17

    До коментар #13 от "Андрей Николов":

    Аз карам нови коли от 10 години. Двигател се мие както си искаш, нищо му няма. Единствено се съгласявам да не е горещ мотора, което е много трудно изпълнимо при каране на кола в автомивка. След миене си я палиш веднага без проблем и си работи безс проблем стига всичко да си е било изправно. Говоря това за съвременни коли, а не такива с лули на свещите които не са уплътнени. Но дори при такава кола само се подсушава каквото трява и палиш. Всичко друго са глупости на нашенеца тарикат, дет се опитва да мине метър с поддръжката и затова не смее да мие мотора да не се счупи нещо дето и си е било полусчупено.

    Коментиран от #56, #67

  • Гост
    Отговор
    53 00:31  13.07.17
    Ей пичове от 18 години имам автомивка на която предимно аз мия двигателите, измил съм сигурно 1000 двигателя като започнете от Лада , Москвич и ЗаЗ до най съвременни автомобили проблеми съм имал много малко ( само 3 Рена са пренощували при мен защото не искат да запалят не че имам нещо против тази марка просто така се случи но на другия ден си запалиха ) просто трябва да се знае какво и как да се направи. И много по добре е за двигателите да са чисти , радиатора с какво ще го измиеш с парцал ли?? И да се намокри горещ двигател нищо му няма , все едно да ти няма корите под двигателя и да минеш през някоя локва какво ще му стане -НИЩО. Или динамото ако се намокри пак НИЩО. Ами едно масло да речем да проверите и да се окажете?? Ами като е чист и най малкия теч на каквото и да е се вижда и се разбира точно от къде е и какво е текло. А това че джамбазите ги мият е за да ви хване окото иначе никой няма да я погледне тази кола и теч се е появил не защото е измит двигателя ,а защото е имала някакъв проблем ПРЕДИ това и той само е замаскиран без да е оправен.

    Коментиран от #61

  • 54 00:34  13.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Комплексар
    Отговор
    55 01:00  13.07.17
    Здрасти, статията няма нищо общо с бмв ама аз дойдох да кажа, че не стават, ей така да си знаете!
  • Андрей Николов
    Отговор
    56 01:25  13.07.17

    До коментар #52 от "селянин":

    Да няма проблем да се измие мотора! Даже е препоръчително ако има теч някъде, особено при диезлите :))) Аз лично подсушавам с въздух около дюзите и внимавам да не оливам много токовете /но все пак темата е за миене на мотор а не на кабели/ Така правеше и моят майстор /няма да казвам в кой официален сервиз и на коя марка/ А на неговата /бензинова/ кола съм го гледал като го мие, вади лулите на свещите и ги продухва пак с въздух. И толкова. На него му вярвам, защото обича колите и прави всичко с много желание там. Иначе за да не е много горещ мотора просто може да се остави да поизстине преди да се къпе :) Успех на всичкото читател! :)
  • гост
    Отговор
    57 06:31  13.07.17
    карам само дизеларки и мия със сичка сила. никога не съм имал проблем
  • TOYOTA
    Отговор
    58 08:49  13.07.17
    ВИНАГИ ГО МИЯ ТОВА Е ДУШАТА НА КОЛАТА КАТО ГО ПОГЛЕДНЕШ МОЕШ СЕ ОБРЪСНЕШ ТОВА Е ПРИНЦИП ЗА МЕН НИКОГА СЪМ НЯМАЛ ПРОБЛЕМ С Д И З Е Л
  • ожг
    Отговор
    59 09:34  13.07.17
    редовно си мия опела на автомивка и няма проблем , само му избърша капачката с парцал и пали

    Коментиран от #63

  • ba4kator
    Отговор
    60 17:49  13.07.17
    Чакайте ся, аз нещо не разбирам тва за радиатора. Той е мръсен откъм бронята където са се налепили мухички и други работи, и трябва да сваля цялата предница или само него,за да го измия. Откъм двигателя му няма нищо, не разбирам как ги миете тея радиатори...
  • селянин
    Отговор
    61 22:52  13.07.17

    До коментар #53 от "Гост":

    През локвата е едно, а когато пухаш яко с водоструйката е друго. Затова не е добре да е горещ особено изпускателните тръби, и особено на мотори на които изпускателния колектор и катализатор са едно цяло, а не отделно "парче" желязо. Примерно сегашните ми две коли са и двете така. Отделно кората отдолу пази донякъде също. Но както и да е, тези дето са пренощували просто нещо не им е било наред някъде и то просто си е сигнализирало. Марката конкретно не е важна. Редовното миене пък на мотора и при изправни агрегати без течове може и да е само с вода. Аз лично препарат ползвам много рядко, само след смяна на масло примерно понеже все нещо е омазано, даже понякога яко. Като се замисля кадърна смяна на масло ми се е случвала сигурно 3-4-5 пъти само от десетки пъти, да не кажа клонящи към 100. Все пак не на всички им е приятно да капе нещо мазно от колата им...
  • Митко Палаузов
    Отговор
    62 23:17  13.07.17
    Един единствен път измих мотора на една бензинка само с пароструйка....и после 2 часа на слънце с вдигнат капак и подсушаване на кабеляци. Ся вече си мия само задника!!!!! 😁
  • Ник
    Отговор
    63 05:06  14.07.17

    До коментар #59 от "ожг":

    Това е бунак машина тя се не разваля

  • Ник
    Отговор
    64 05:07  14.07.17
    Двигател не се мие
  • гощо
    Отговор
    65 07:34  15.07.17
    Българина е прост!!! Лично присъствах на следното нещо! Дойде млад мъж да гледа един Пасат в автокъща на мой познат! Видя колата на реални 217000км и каза аааа не тази е много карана! От автокъщата му казаха,че утре ще има абсолютно същият Пасат на 120000км. Този каза добре ще дойда да я вида! Тези се обадиха дойде човека с лап-топа върна километража на Пасата!!! На следващият ден Младият мъж се върна видя същият Пасат и го купи защото бил по малко каран!!! В момента си продавам колата и нямата идея ккакви специалисти идват за кава простотия става въпрос!!!
  • 66 17:09  15.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГостЪ
    Отговор
    67 09:41  13.06.18

    До коментар #52 от "селянин":

    Една реално мнение .Минусите говорят колко необразовани страхливци има .

Напиши коментар:


Публикувай