Ускорение от 0 до 100 за 17.6 секунди и максимална скорост при спускане с попътен вятър 165 км/ч може да не са мечтата на уличния състезател. Този Mercedes-Benz S124 обаче има други достойнства.
Откакто е слязло от конвейера през далечната 1986 г., сервизното комби е помогнало на безброй други закъсали автомобили без да изисква почти никаква поддръжка. Четиринайсет години по-късно километражът му е превъртял първия си милион, а през 2015 г. - втория.
Макар да е един от първите "бенцове" с 2.5-литров петцилиндров турбодизел, двигателят работи като часовник, няма течове или шумове от кардана, които предвещават неприятности. Сервизната документация е попълвана изрядно и колата има валиден технически преглед до края на декември 2018-а. Цена: €2 499.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #12, #27
13:31 13.07.2017
2 Гоу©т
13:32 13.07.2017
3 Татко ти
13:40 13.07.2017
4 Бай Тошо
Коментиран от #7
13:44 13.07.2017
5 копеле
Коментиран от #58
13:47 13.07.2017
6 майната
Коментиран от #9
13:52 13.07.2017
7 тадд
До коментар #4 от "Бай Тошо":
не се коси, както сам си забелязал,.. доста по-малко не му достигат.... ;)Коментиран от #52
13:56 13.07.2017
8 Buhalov
Коментиран от #16
14:07 13.07.2017
9 Минало бешело
До коментар #6 от "майната":
Бенца е бил бенц, сега е като всички други. Чупят се като останалите, имат неща, които ги има и в останалите и са скъпи и трудни за ремонт. Вярно, като повечето хубави коли, докато е в ред е приятен за ползване. След това обаче е отврат.14:09 13.07.2017
10 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС
Коментиран от #15, #35, #45
14:11 13.07.2017
11 YAMAHA
14:12 13.07.2017
12 Господин Г
До коментар #1 от "гост":
Браво на такива коли.Аз се чудя Как е възможно чак.Защото с3 взех през 2015 Mercedes s 350 2010 Godina и след 1 година каране (20000 км горе долу)му замина двигателя и трябваше да го сменя14:14 13.07.2017
13 Ники
14:16 13.07.2017
14 Георги
14:18 13.07.2017
15 гостенин
До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":
бухалов,кратуно, на 1 млн километража се превърта,затова пише 1 029 на километража.А реално е на 2,но едва ли имаш потенциал да го разбереш14:32 13.07.2017
16 Гост
До коментар #8 от "Buhalov":
Това е вторият милион, през 2000 е бил първият ;)14:33 13.07.2017
17 1А1
14:50 13.07.2017
18 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ
Коментиран от #28, #29
14:55 13.07.2017
19 Андрей Николов
15:09 13.07.2017
20 Грую
Коментиран от #30
15:20 13.07.2017
21 Никой
Коментиран от #23
15:25 13.07.2017
22 Шофьор
15:30 13.07.2017
23 Бачо Кольо
До коментар #21 от "Никой":
2,5 литров 5 цилиндров турбо дизел не е чист15:36 13.07.2017
24 бай Иван
15:39 13.07.2017
25 Гостуващ
15:48 13.07.2017
26 Георги
Коментиран от #31, #32
16:04 13.07.2017
27 Смях у каруцата на оня с коня
До коментар #1 от "гост":
Реално погледнато, самият двигател на Запад е консуматив и смяната му не е задължителна за отразяване в документите на колата. Поръчваш си нов и все си "корав", "железен" и "бетон"! Мерцедесяците ще идват да се учат от тебе как разполагаш с автомобил на над 10 млн. километра, ти пък няма да им издаваш, че си си поръчвал нов двигател направо в Германия.На Запад можеш да сложиш какъв да е мотор и от каквото и да е, стига монтьорът да е съгласен на трансплантацията. Нищо не пишеш никъде, трябва само да си в рамките на емисиите. Е, онзи ден гледам двигател от Х5 3-литров дизел за 2,000 лева - не само, че можеш да го шибнеш отдолу под капака, ами трябва само да ти отговаря на вредните емисии и колата спокойно си се кара...
16:22 13.07.2017
28 Magapasa
До коментар #18 от "ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ":
Какво са 200км за Германия и то с тези пътища като магистрали? :D Даже са малко.16:23 13.07.2017
29 Бад Херсфелд и Горно Междуречие
До коментар #18 от "ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ":
Живея в Германия и трябва да те осведомя, че разстоянията тук са големи! Често самите работодатели субсидират пристигането на работа с автомобил, а да изминеш 300-400 км за един ден, за да отидеш и се върнеш от работа, това не е нищо особено.Аз лично изминавам всеки ден около 115 км до работа, но това е, защото искам да съм си близо до семейството, а на тях ще им е трудно да се преместят по-близо, след като на едно място ходят на училище или пък жената на работа в местен магазин. Взел съм си скромен японски автомобил с газова уредба, за да не ме удря по джоба и наистина, почти не се чувства наличието на консуматор като автомобила в семейството. Няма какво да ремонтирам, ако нещо излезе - ще го продам и ще си взема друг. Те така...
16:32 13.07.2017
30 Анонимен
До коментар #20 от "Грую":
Забрави, че само в гараж е седяла.17:19 13.07.2017
31 Никой
До коментар #26 от "Георги":
Колкото по-сложна е техниката, толкова повече ще се разваля. А сложността в този случай е неизбежна за прогреса. Всеки по-нов двигател трябва да отговаря на дадени критерии, като да бъде по-мощен от предния, да отговаря на емисии и т.н. Отделно трябва характеристиките да са съпоставими с на конкуренцията. Това довежда до направата на части, които са на прага на своя живот. С цел по-ниско тегло и триене, което да доведе до повече мощност. Не мислиш ли, че ако някой беше правил постоянно коли с железна репутация щеше да си спечели повече клиенти? Според мен грешките идват от целия този стремеж всяко следващо поколение да е по-добро, отделно и краткото време на разработка през което би трябвало да се изпитат тези технологии.17:23 13.07.2017
32 Татко ти
До коментар #26 от "Георги":
Това се казва планирано остаряване и е измислено от американците още през 20-те години на 20-ти век.С няколко думи означава следното-да си купиш нещо малко по-ново,малко по-скъпо,малко по-рано отколкото ти трябва.Тази идея работи перфектно и е издигната в култ от големите корпорации,като Мерцедес например.Естествено не са само Мерцедес,всички са така,заради печалбите,както си посочил.Единствено през комунизма нямаше планирано остаряване на вещи и машини,правеше се да векува.Имам познати в завод Старт в Добрич,където се правят акумулаторите Монбат и Старт.Инженерите могат да изчислят как един акумулатор с 3 години гаранция да работи 3 години и 3 месеца и да умре от раз,за да не ползваш гаранцията,а да си купиш нов.Много са добри в това занимание.А също така могат да направят акумулатор,който да работи 15 години без проблем,но фирмата няма интерес от него.Същото е и с колите,с техниката,с всичко.Коментиран от #33, #37, #48, #56, #57
17:32 13.07.2017
33 Иво
До коментар #32 от "Татко ти":
Не е точно така. В случая с акумулатора - ако проклетото нещо умре 1 седмица или няколко месеца след края на гаранционния период, смяташ ли, че аз отново бих си купил акумулатор от тази фирма? Губят клиент. А в сегашния дигитален век дори само 1 автомобил, който започне да се троши прогресивно след края на гаранцията би докарал само главоболия на производителя му - благодарение на всички онлайн медии и форуми, побеснелият собственик ще има широка трибуна, от която да разкаже за изживяванията си с конкретната марка. Отлива на клиенти дори само при няколко подобни случая ще бъде повече от осезаем. При тази ожесточена конкуренция в автоиндустрията, никоя компания не може да си позволи да се води само по принципите на планирано остаряване. Защото винаги отнема много години да се изгради реноме и да се спечели доверието на хората. А само секунда да се загуби почти безвъзвратно. Питайте борда на директорите на VAG дали ще им бъде лесно да накарат акционерите и клиентите отново да им повярват.18:08 13.07.2017
34 Татко ти
19:17 13.07.2017
35 Кожо
До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":
Така е, нови и стари ;)19:19 13.07.2017
36 ГОСТ
19:20 13.07.2017
37 турбо
До коментар #32 от "Татко ти":
Правил съм грешката да си купя МОНБАТ , за 2 години гаранция го смених два пъти . Общо с три акумулатора изкарах 2г и 8месеца . Не бих повторил тази грешка .Относно 124-ката , това е "грешка" на Мерцедес , която няма да повторят , същото е и с Голф 2 - вечни машини , от които компаниите не печелят достатъчно , защото не могат да си продават частите . Те просто не се чупят :)
19:23 13.07.2017
38 Едни
19:42 13.07.2017
39 Кобрата
20:50 13.07.2017
40 FenasiKerim
21:11 13.07.2017
41 Мерц
22:20 13.07.2017
42 Тарабойша Хитранов
22:31 13.07.2017
43 Шаран БГ
22:53 13.07.2017
44 124 forever
Велика!
Сега , ако един ден мога да си позволя ще си купя за около 20 х , уникална !
23:32 13.07.2017
45 Vasik Atanasova
До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":
ДА И ТОВА СА АУДИ И ВСИЧКО ОСТАНАЛО01:57 14.07.2017
46 Гост
07:55 14.07.2017
47 истинска история
11:49 14.07.2017
48 Слез на Земята
До коментар #32 от "Татко ти":
Планирано остаряване - добре , но планирано набутване ?Защо????????Коментиран от #49
20:59 14.07.2017
49 Ярослав Станчев
До коментар #48 от "Слез на Земята":
Елементарно Уотсън.Консуматорско общество.Коментиран от #51
22:42 14.07.2017
50 Plam4o
22:52 14.07.2017
51 Слез на Земята
До коментар #49 от "Ярослав Станчев":
Да голяма Лакомия07:00 15.07.2017
52 Бай Тошо
До коментар #7 от "тадд":
Нали :)11:57 15.07.2017
53 Shmeker
15:59 15.07.2017
54 Neco
07:49 16.07.2017
55 Niki
09:15 16.07.2017
56 Планирано остаряване
До коментар #32 от "Татко ти":
Точно така! Т.нар. планирано или "програмирано остаряване" в индустрията е основният бич в днешните стоки. Купи-хвърли, замърсявай, обеднявай, пълни джобовете на алчните корпорации, а те ще те пълнят с тъпи реклами.Един наш производител на титанови бойлери отпреди 20-тина години познайте защо фалира. Останал само техен сервизен техник на частна практика - познайте що ми каза, че сменя нагревателите с нормални, а не с неръждаеми - щото щял да фалира и той!
Имал съм 123-ка 300D редови петак - рядко издръжлив и дълговечен автомобил! 124-ката е същата работа - всичко е механика, няма 6-5.
13:52 16.07.2017
57 Босия
До коментар #32 от "Татко ти":
Тъй, ама нъл са сещаш, чи кат' умре на 2 г. и 3 месеца....нема си купа повичи монбатка, а?!21:33 17.07.2017
58 Гост
До коментар #5 от "копеле":
240D е мотора!!!20:36 08.08.2018