9 735 53

Дойде време за десети Accord

Георги Касабов

41 години след първия Accord Honda представи десетото поколение на модела. Новата генерация преминава от атмосферни на турбомотори, получава 1.5-литров двигател и десетстепенна автоматична трансмисия.

Десетият Accord е разработен от нулата, има по-лека и същевременно по-устойчива на усуквания каросерия и различно шаси. От гамата отпада шестцилиндровият агрегат, а звукоизолацията е подобрена със система за активно гасене на шумовете.

Противно на тенденциите в последните години новият Accord е по-къс (-10 мм) и по-нисък (-15 мм) от предшественика си. За сметка на това широчината и междуосието са нараснали съответно с 10 и 54 мм.

Намаляло е и теглото на автомобила (между 50 и 80 кг зависимост от модификацията и оборудването). В салона има повече пространство, а обемът на багажника е увеличен с 28-90 л (отново според версията) и достига 472 литра.

Всички двигатели на новия модел са четирицилиндрови с принудително пълнене и директно впръскване. Старият 2.4-литров мотор отстъпва място на 1.5-литров с мощност 192 коня, който може да се съчетае с вариатор или шестстепенна "ръчна" кутия.

Ролята на предишния 3.5-литров V6 поема двулитров агрегат с 252 к.с. Той ще се комбинира с десетстепенен автоматик, но във версията Sport също ще бъде достъпен с механична предавателна кутия.

Хибридната версия на Accord остава в гамата, но повече подробности ще бъдат публикувани по-късно. Засега е известно, че е базирана на двулитровия модел, но двигателят работи по цикъла на Аткинсън. Подпомагат го два електромотора.

Оборудването на новия Accord включва прожекционен дисплей, 7- и 8-инчови екрани на приборния панел и мултимедията, 450-ватова аудиосистема, безжично зарядно, точка за достъп до WiFi в 4G LTE мрежи, възможност за дистанционен контрол над колата (например заключване на вратите, местоположение и моментна скорост) и светодиодни фарове.

Моделът получава също адаптивни амортисьори и система за промяна на настройките с три режима - Normal, Sport и Econ. От тях зависят реакцията на педала на газта, чувствителността на кормилната уредба, твърдостта на окачването и алгоритъмът на скоростната кутия.

Новият Accord ще се произвежда в завода на Honda в Мерисвил, Охайо. В различни градове в същия щат ще се изработват двигателите и трансмисиите на модела. Японците са инвестирали в модернизацията на американските си предприятия $149 млн.



Коментари

Коментарите са сортирани от нови към стари
  • Антон (гост)
    Отговор
    53 13:27  20.07.17

    До коментар #51 от "Японски ръЖдоч":

    Производителя дава 10г. Гаранция срещу корозия.Това че ти си мамин татин скъсаняк и караш 20г.немски клозети си е твой проблем дечко.
  • дизайн (гост)
    Отговор
    52 10:00  20.07.17
    Ужас!
  • Японски ръЖдоч (гост)
    Отговор
    51 23:30  19.07.17
    Поредния грозен японски ръждивец. Те и във формулата се напъват ама .......ахахахахахахахаха. Смяххххх. кендзеФФФ.

    Коментиран от #53

  • Като гост (гост)
    Отговор
    50 07:15  19.07.17

    До коментар #44 от "filo":

    Японците могат, не аз.
  • Лексус (гост)
    Отговор
    49 17:51  18.07.17

    До коментар #47 от "Тошко":

    А дали наистина акционерите ги интересуват само финансовия баланс, или хората влагат нещо повече от просто поредните коли за пазара. Японците имат съвсем друга политика относно продукцията. Изпипват я, влагат много чувство в изработката. Бях чел, че в Япония е обидно даже да оставиш бакшиш. Не съм запознат с майсторите на хонда, но майсторите Такуми на Лексус са признати специалисти в своята област и носят гордо титлата.
  • ОРИЗА (гост)
    Отговор
    48 16:55  18.07.17
    По грозна предница отдавна не бях виждал ! ! ! Тотална излагация !!! Главният им дизайнер да ходи да си прави ХАРАКИРИ !
  • Тошко (гост)
    Отговор
    47 14:29  18.07.17

    До коментар #46 от "Лексус":

    Много ми е интересно как ще обясниш на акционерите, които ги интересува единствено и само печалбата, правенето на коли само за фенове!!!
    Какво, хонда бутикови ли са? В ограничен тираж, щото бъдещите собственици да са много горди, че не са масови и се срещат рядко???
    Нек'ви глупости си пишете колко да не заспите..
    Тия чупки и грозни форми са за азиатски и американски пазар, там си ги кльопат.
    Аз такова грозно нещо не бих карал, пазара е пренаселен от по-красиви и динамични алтернативи!

    Коментиран от #49

  • Лексус (гост)
    Отговор
    46 12:26  18.07.17
    Като собственик на IS300h новата генерация, не мога да се съглася, че тойота правят грозни коли. Просто си пазят козовете за премиум моделите. Колкото до новата Хонда, тя си е екстравагантна, само за фенове. Имам приятел с нисан джук и е влюбен в нея. Колата си му харесва и си му служи вярно.

    Коментиран от #47

  • турбо (гост)
    Отговор
    45 10:00  18.07.17
    Дизайна външно е пълна скръб . Вътре е по-скоро добър . Но интересно колко ли сполучливи ще бъдат двигателите , като се има предвид сагашните им "успехи" във Формула 1 ? :)
  • filo (гост)
    Отговор
    44 09:55  18.07.17

    До коментар #43 от "Като гост":

    Само ти можеш. Аман от глупости.

    Коментиран от #50

  • Като гост (гост)
    Отговор
    43 00:39  18.07.17
    Запомнете: пицаджии, сви...джии и вурстаджии коли не могат да правят!

    Коментиран от #44

  • непознат (гост)
    Отговор
    42 23:49  17.07.17
    Аман бе япончета,по грозна кола и да искахте нямаше как да измислите,на инженера който създал тази грозна кола,УВОЛНЕТЕ ГО ВЕДНАГА.
  • ккк (гост)
    Отговор
    41 23:27  17.07.17

    До коментар #40 от "Франкенщайн":

    Да и според моя вкус, Тойота не предлага "чудеса" и не може да ме впечатли с нищо "специално" - поне до тука.

    Но този автомобил тук Honda Accord- за мен лично е със съвършен дизайн, уникално красив интериор и магнетична осанка. Автомобил мечта!

    Честно, чудя се как маже да не го харесвате?

    Но поне сега в предлагането на автомобилните модели се открива пъстро разнообразие - за всеки вкус по нещо. Успех.
  • Франкенщайн (гост)
    Отговор
    40 22:46  17.07.17
    Ужааааас, моля ви кажете ми че не съм побъркан.

    Двама дръпнати ми говорят за перфектен дизайн а аз виждам един Франкенщайн. Трябва ли да се притеснявам или и вие виждате тази гавра с истинският автомобилен фен. Заедно с Тойота трябва да бъдат маркирани със стикер забранено да се гледа от деца.

    Коментиран от #41

  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    39 22:06  17.07.17
    Хонда са известни преди всичко с това, че новите коли са им по-грозни от старите.
  • Стамат (гост)
    Отговор
    38 21:18  17.07.17
    Майко, мила! Що за уродлива жаба!
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    37 20:54  17.07.17
    Жалко. копи и пейст от брутално грозния сивик с малко зуум
  • 36 20:05  17.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ккк (гост)
    Отговор
    35 19:35  17.07.17
    По моему, Хонда пропиля дълги години в търсене на своя "малък" автомобил - бестселър, но така и не го конструира. Смятам, че тук в среден и висок клас е в стихията си.
  • ккк (гост)
    Отговор
    34 19:22  17.07.17
    Вчера и аз ги разглеждах в техния сайт.

    Новата линия ми изглеждат доста солидни автомобили.

    Обаче ясно е, че не на всеки ще му допадне дизайна. Със сигурност Хонда са традиционалисти по-своему при изработката на своенравен, иновативен, креативен и в същото време доста трудно "смилаем" дизайн.

    Това го прави "актуален" по-дълго на пазара, отколкото, "сладникавия" дизайн на някой ЕС производители, които бързо експлоатират "ефектните" си нови модели и остават банални.

    Въпрос на бизнес политика! Само Ви напомням, че Хонда представи един от моделите CR-V в доста шокиращ външен вид - но в последствие се превърна в хит.

    Но и качеството на всички модели е безкомпромисно, затова очаквам нов пазарен бум.
  • Някой (гост)
    Отговор
    33 19:02  17.07.17

    До коментар #31 от "Kiro":

    Кире, стоповете да и са кусур, хаха.. Тойота и Нисан са много уважавани от мен марки и им се радвам искрено, но като цяло и япончетата занемариха макар и много по-малко качеството в сравнение с европейците!
  • Някой (гост)
    Отговор
    32 18:47  17.07.17
    Honda си е Honda! Ако не са дали назад с надежността и е безпроблемна, колкото и 9 серия, то ще си остане идеалният избор! Няма спукани глави, турбини, скоростни кутии, датчици и др. фабрични п....растии.. Караш здраво и това е...
  • Kiro (гост)
    Отговор
    31 17:46  17.07.17
    Направо са се о.рали с дизайна от Хонда. Другите марки като Тойота и Нисан изкараха този дизаин с "разцепените" стопове отпреди 5 години и вече не ги слагат на моделите си, а от Хонда чак сега са се сетили за това.

    Коментиран от #33

  • HONDA VTEC (гост)
    Отговор
    30 17:29  17.07.17
    Unikalna.Selqnite s bmw da ne si pravqt truda da pishat.Kakwo pove4e moje da se iska ot kola.Krasiwa , byrza nadejdna nai-vajnoto ikonomi4na.Sega germanskite koncerni se pukat ot qd ,zashtoto tolkowa krasiwa kola skoro nqma da mogat da napravqt.Ne sluchaino e nai-prodavania sedan.
  • Ярослав Станчев (потребител)
    Отговор
    29 16:42  17.07.17

    До коментар #17 от "HONDA POWER":

    Айде не се напъвай много кой виси по сервизите.Преди 3 дни Хонда обяви,че изтегля за сервизна акция 1 150 000 бройки от Акорд заради проблеми с дефектен датчик на акумулатора,който може да предизвика пожар.Та малко смешно звучи коментара ти на фона на тая новина.
  • Мразя Нови Кенефи (гост)
    Отговор
    28 15:17  17.07.17
    прилича малко на опен инсигния 2018та особенно отстрани
  • Ха ха ха (гост)
    Отговор
    27 15:05  17.07.17
    А бе тия са забравили да му сложат скоростен лост!!!Малииии!!!
  • Жико (гост)
    Отговор
    26 14:38  17.07.17

    До коментар #3 от "Бай Джап":

    Абе вие сте болни хора, тоя леген е толкова грозен, че трябва да го раздават с натрупани точки в Кауфланд.
  • гост (гост)
    Отговор
    25 14:30  17.07.17
    Страхотна кола за американците. Баш за тях като дизайн и лукс. Базовата цена вероятно няма да надхвърля 20-22х. долара, та ако си в САЩ направо си поръчвай.
  • Чорба от греховете на отец Никодим (гост)
    Отговор
    24 14:27  17.07.17
    Стоповете наподобяват тези на новото Tipo на Fiat

    Коментиран от #36

  • гост (гост)
    Отговор
    23 14:26  17.07.17

    До коментар #17 от "HONDA POWER":

    Публикувано във факти.бг: Знаеш ли защо хонда спират да произвеждат двигатели за лодки???
  • гост (гост)
    Отговор
    22 14:25  17.07.17
    Знаеш ли защо хонда спират да произвеждат двигатели за лодки???
  • Просто гост (гост)
    Отговор
    21 14:18  17.07.17

    До коментар #11 от "Ловеца на поршета":

    Много дъвки турбо имаш да издъвчеш докато ти се случи да видиш Порше.
  • filo (гост)
    Отговор
    20 14:15  17.07.17

    До коментар #17 от "HONDA POWER":

    Пич, не се напъвай толкова, за да не се опуснеш ти, иначе колата си е супер, спор няма.
  • ТРЕНДО (гост)
    Отговор
    19 14:01  17.07.17
    много зле!
    очакванията ми бяха съвсем други.
  • hostt (гост)
    Отговор
    18 13:57  17.07.17
    малко прилича на стара лагуна отзад :)
  • HONDA POWER (гост)
    Отговор
    17 13:54  17.07.17
    Момчетата с немските кошове имат време да пишат, нали са по сервизите или в градския (опа, селския) транспорт. HONDA POWER! Honda над всичко и всички на пътя, под пътя, във въздуха, по и под водата, че и в космоса ;) Айде пълнете гащите от нервиии!

    Коментиран от #29, #23, #20

  • ужас (гост)
    Отговор
    16 13:47  17.07.17

    До коментар #15 от "ужас":

    И Honda fanboys, спокойно. Знам, че е японска. Това не пречи да прилича на корейска интерпретация :)
  • ужас (гост)
    Отговор
    15 13:45  17.07.17
    Вътре е супер, но е 1:1 с интериора на фейслифтовата Мазда 6. Ама едно.към.едно. Отзад е нескопосано копие на новите задници на Волво. Страничните линии са като корейска интерпретация на A7. Отпред си е 100% Хонда, демек радост за окото ако си на възраст между 13 и 19. Жалко, бяха хубави модели.

    Коментиран от #16

  • pak se iazlagat ot honda (гост)
    Отговор
    14 13:35  17.07.17
    много зле отпред прилича на глава на кит кашалот
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    13 13:30  17.07.17
    252 к.с. хич не са малко, колата е трепач, дай Боже на всеки!
  • Японец (гост)
    Отговор
    12 13:23  17.07.17
    Абе ''ганьовци" що не си карате немските кошници и не спрете да пишете простотии и без тва не сте чували за друго освен ''Бе им ве" , "Мерцидес" и "аЛди".
  • Ловеца на поршета (гост)
    Отговор
    11 13:15  17.07.17
    Дизайна на този Акорд все едно че е на чистачката кака Гинка, която е нахвърлила набързо няколко скици докато е чистела офисите на Хонда.

    Коментиран от #21

  • ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС (гост)
    Отговор
    10 13:08  17.07.17
    Прилича на БМВ и на АУДИ. Дребни японски плагиати с малки п...и
  • Kоце (гост)
    Отговор
    9 12:59  17.07.17
    по-скоро ми прилича на BMW 3-ка GT или 5-ца
  • гост (гост)
    Отговор
    8 12:58  17.07.17
    Copy/paste от немските лидери. Хонда най добре е да се насочи само там където е най добра в производството на двигатели за косачки и генератори.
  • Пабло Ескобар (гост)
    Отговор
    7 12:52  17.07.17

    До коментар #4 от "onlyhonda":

    1.5 литров двигател в това голямо купе и ми говориш за мощ?
  • ТИПО (гост)
    Отговор
    6 12:49  17.07.17
    Абе този ФИАТ ТИПО дали ще го пуснат за 25 000 лева за да могат да продадът 100 бройки едвам едвам?
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    5 12:49  17.07.17
    Исключително грозен афтомобил особено отвътре с тея бръснарски столове направо отврът а и мотора сигурно също му е кекав като на другите японски легени дето на магистралата направо ги прескачам с беенвето !
  • onlyhonda (гост)
    Отговор
    4 12:23  17.07.17
    красота, изящество, финес и мощ в едно!

    Коментиран от #7

  • Бай Джап (гост)
    Отговор
    3 12:23  17.07.17
    Колкото прилики на марки да изброявате със сигурност е по-здрав автомобил от тях...по стара японска традиция ;)

    Коментиран от #26

  • стига бе (гост)
    Отговор
    2 12:19  17.07.17
    Volvo S90?
  • фау ве (гост)
    Отговор
    1 12:18  17.07.17
    Прилича на Ауди А7, но е доста по-грозен.

Напиши коментар:


Публикувай