Last news in Fakti

21 Юли, 2017 15:08 19 386 15

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

  • mercedes-benz-
  • e-klasse
E- или G-Klasse? А защо не и двете! - 1

Искате наистина проходим автомобил, но по една или друга причина не си падате по Geländewagen? Няма проблем! Създателят на новата E-Klasse Юрген Еберл и колегите му са решили да проверят на практика генетичната съвместимост между E- или G-Klasse и резултатът е впечатляващ.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Mercedes-Benz E-Klasse All-Terrain 4x4² изглежда като идеалния автомобил за българските пътища. Сходствата с името на най-бруталната G-Klasse не са случайни. Комбито има същите портални мостове като всъдехода със същото обозначение.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Противно на очакванията за основа на автомобила е взета обикновена E-Klasse, а не версията All-Terrain. Еберл обяснява избора си с предпочитанията си към трилитровия бензиновия V6 с 333 к.с. и 480 Нм, който се монтира на обикновеното комби, но не и на модификацията с повишена проходимост.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Инженерите на Mercedes-Benz са съсредоточили повечето си усилия в окачването на колата. Отпред има допълнителна подрама, а отзад са променени местата на крепежните точки и дори колелата.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Целта е била да се отвори място за редуктори, с които да се постигне желаният клиренс. В резултат E-Klasse All-Terrain 4x4² може да минава над препятствия с височина 420 мм или над два пъти повече от стандартния модел.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

За увеличение клиренс помагат и новите 20-цолови колела, заимствани от R-Klasse. Те са обути с всъдеходни гуми, приютени под калникови арки, които немците са отпечатали на 3D-принтер.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Благодарение на модификациите E-Klasse All-Terrain 4x4² може да гази във вода с дълбочина 500 мм. Предният ъгъл на атака е 35.8, а задният - 35.6 градуса.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

Системата за задвижване на четирите колела е същата като в E-Klasse All-Terrain. Въртящият момент се предава към двата моста във фиксирано съотношение 45:55 в полза на задния. Блокажи не са предвидени.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

За съжаление Mercedes-Benz няма никакви планове за серийното производство на автомобил като E-Klasse All-Terrain 4x4². Това обаче като нищо може да се промени под натиска на потенциалната клиентела, която такъв автомобил би спечелил.

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

E- или G-Klasse? А защо не и двете!

E- или G-Klasse? А защо не и двете!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пазарен Либерализатор

    15 2 Отговор
    Без блокажи е просто по-агресивно изглеждащ SUV. И без портални мостове.

    Коментиран от #7

  • 2 гост

    25 5 Отговор
    Супер , отдавна трябваше да направят такава кола , комфорт на дълъг път и проходимост в гората.
  • 3 Ловеца на поршета

    27 5 Отговор
    Собственика и може спокойно да ходи с нея на бостана!

    Коментиран от #6, #9

  • 4 Gost

    19 11 Отговор
    Едно време каручката на дядо ми е била много по проходима и икономична :)
  • 5 Боби

    12 22 Отговор
    По—добре късно, от колкото никога, 20 години след Ауди и тия решиха да направят такава кола.

    Коментиран от #13, #14

  • 6 Просто гост

    18 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ловеца на поршета":

    Ти с какво обхождаш твоя бостан,или си в сферата на животновъдството?

    Коментиран от #8

  • 7 бай Иван

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    Комбито има същите портални мостове като всъдехода със същото обозначение.
  • 8 Обикновен гражданин

    18 3 Отговор

    До коментар #6 от "Просто гост":

    Благодарение на такива хора които ходят на бостана или гледат животни се храниш ти, четейки коментарите под статиите с цел да нападнеш някой който не ти е направил нищо лошо! Ако си нямаш работа, ела при мен в бюрото по труда където работя за да ти намеря такава! Община Поморие си търси чистачи и смятам, че ще бъдеш перфектен кадър!

    Коментиран от #10

  • 9 Пръцко

    2 12 Отговор

    До коментар #3 от "Ловеца на поршета":

    Може, ама се е получило толкова грозно и несъразмерно, че кокошките в селото ще спрат да снасят, а птиците в къра ще спрат да пеят - минимум седмица, докато им премине уплахът!
  • 10 Просто гост

    4 8 Отговор

    До коментар #8 от "Обикновен гражданин":

    Откога жителите на Поморие са станали граждани?
  • 11 Gost

    10 4 Отговор
    Mercedes poneje imat istinski djipove ne sa pravili takava kola... Audi vse oshte nqmat chitav vsudehod
  • 12 мъка

    5 2 Отговор
    Не харесвам Мерцедес като марка ама това много ме кефи ,ама да му бяха сложили и блокажи. На пред пред последната снимка се вижда как трите гуми са в покой а задна лява се върти като луда.
  • 13 Иванчо

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Боби":

    Че Аудито кола ли било ?!?
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ловец

    0 0 Отговор
    На картинка добре. Но хайде да видим каква е реалността. Излизам на лов, вали дъжд, кал до колене. Закъсваш, слизаш да подложиш клони за да издрапаш от коловоза. След това целия кален и мръсен до шия тъпчеш луксозните стелки и омазваш качествената дишаща кожа на седалките с боклуци. Удряш прасе, меташ в багажника, от него тече кръв и мръсотия, които напояват тапицериите. След това отиваш на автмобивка, и кихаш едни 200-300 лв за основно почистване на салона. Ако си баро, нема грижи. Важното е, че си лъскав и фешън в гората.