3 259 11

Благодарение на Opel, PSA ще гони VW

Радослав Славчев

След като PSA Group обяви финализиране на придобиването на дъщерните дружества на GM - Opel и Vauxhall, стана ясно, че с Opel и Vauxhall, PSA Group става вторият най-голям автомобилен производител в Европа с пазарен дял от 17% през първото полугодие на 2017 година.

В резултат на тази трансакция и вече с пет добре позиционирани автомобилни бранда, PSA Group ще засили присъствието си на основните европейски пазари. Французите се надяват, че това ще послужи за основа на рентабилен ръст и в световен мащаб.

За целта обаче, Opel и Vauxhall се ангажират със създаването на стратегически план с подкрепата на PSA Group, целящ възстановяване на основните икономически параметри.

Екипите на Opel и Vauxhall ще представят този план в рамките на 100 дни и ще гарантират неговото изпълнение, което ще бъде подпомогнато от очакваната в средносрочен план годишна синергия в размер на 1,7 милиарда евро, генерирана от новата група.

Финализирането на тази трансакция бележи нова стъпка в развитието на PSA Group. В ход е придобиването на европейската дейност на GM Financial, като сделката предстои да бъде одобрена от различни регулаторни органи и е планирана за втората половина на 2017-а.



Още по темата

  • Opel вече принадлежи на PSA

    Opel вече принадлежи на PSA

    Германският автопроизводител Opel вече е част от френския концерн PSA. Договорът с предишния собственик на Opel, General Motors, е подписан, съобщиха ...
    1.08.2017
    7 590
    18

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 133
    Отговор
    1 13:01  04.08.17
    Бе той добре ще гони, ама като го стигне да не се окаже че пежото е на цена на VW, че тогава става малко смешно.

    Коментиран от #2

  • Пежо
    Отговор
    2 13:39  04.08.17

    До коментар #1 от "133":

    Ако говориш за Рено съм съгласен, но Пежо специално усвоиха много добре "Лийн" начина на производство, както и "6 сигма", което доведе до много малки дефекти производствени както и до някой модели от тяхната гама да станат авбомобил на годината за класа си. Мисля, че вмомента не са на нивото на Фолксваген, но след тази придобивка много опит ще се обмени, който ще ги подобри като качество и класа значително. А и имат идеални хибриди (508 RXH например, които са същински бижута. Не работя за тях или нещо, уважам всички марки автомобили, просто това ми е мнението. :)

    Коментиран от #4

  • Shmeker
    Отговор
    3 19:09  04.08.17
    Докато не започнат да работят по VDA като немците няма как да ги догонят. Може да правят само евтини боклуци като Рено и така да растат.
  • 133
    Отговор
    4 20:11  04.08.17

    До коментар #2 от "Пежо":

    Абе знаеме какво направиха японците с техните 'линаджийски историй'. Да, произвеждат евтино и с повтарящо се качество, ама това не значи по добро! Разликата в качеството между PSA и VW е направо убийствена. И това е от десетилетия. Що годе HDI то става като двигател, всичко друго е леш.

    Коментиран от #5


  • Алфа Ромео
    Отговор
    5 21:32  04.08.17

    До коментар #4 от "133":

    Те па на VW всичките им двигатели перфектни, проблемни бензинови TSI, катастрофален 2.0 TDI, проблемни DSG скорости.

    Коментиран от #7, #8, #10

  • Batmusurat
    Отговор
    6 23:28  04.08.17
    Франсетата напредват , докато швабите общо взето май взеха да лежат на стари лаври.
  • Shmeker
    Отговор
    7 07:16  05.08.17

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Какво им има на TSI моторите? 2.0 ТДИ може и да имаха някакви проблеми в началото, но всичко е изчистено.
  • 133
    Отговор
    8 08:38  05.08.17

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    И какво му е на TDI-то? Ако говорим за двигатели на 500 000 километра много ясно че вече не стават. А дотогава? Вървът си, и то повече от прилично, че и носи на тренинг доста. Ми с DSG-то? И там същата работа. А пък за TIS-то не ми говорите. Върви за страх и харчи повече от прилично. Чакай да видим другите кога ке почнат да се изклюват цилиндрите като АСТ-а двигателя. Преди години всички плюеха германците заради тези неща. А сега всеки се надпреварва да предлага малки бензинови турбомотори или автомати с два съединители. Ама VW бяха първи и отнесоха грешките на растежа. Останалите инженери посмяха да се пробват 7/8 години след тях. Същото с IPhone, ако те не го бяха направили телефоните нямаше да са това което са в момента.И тук коментираме грешки в растежа породени от лоши доставчици, а не от конструкторски недомислици. Това че почти всички японци са оборудвани т възглавници на Таката прави ли ги боклуци? Еле пък Хонда! Не, просто грешка на доставчика....
  • ba4kator
    Отговор
    9 10:05  05.08.17
    Возих се в джип на ФВ, 2014 година май, от време на време имах чувството че ще си остави окачването някъде, ама беше на 20-ки. Возих се и в пежо, малко 208 май беше - летеше си по пътя без да усещаш каквото и да е. Обаче като усещане за комфорт определено джипа печели, все пак е джип срещу въшка..
  • Кольо кварталния
    Отговор
    10 15:08  05.08.17

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Ми като го вземеш нов внос на 132 000(разбирай 432 000) км. какво да очакваш?!?!
  • Пежо
    Отговор
    11 18:15  06.08.17
    Щом казваш, мистър ауди фенбооооаааай https://www.youtube.com/watch?v=WFze6NEgUk0

Напиши коментар:


Публикувай