3 525 4

Чудото наречено Gatebil

Ангел Харизанов

Странните сезони и "белите нощи" в скандинавските страни се отразяват на местните по един специфичен начин. В автомобилен план това означава - коли произведени в гаражни условия със средна мощност от около 800 конски сили независимо от дисциплината, за която са предназначени. Тайм атак или дрифт? Няма значение, стига радиатора да е релокиран в багажника за по-добро разпределение на тежестта. Точно тази сцена побърка феновете на автомобилите и хора от целия свят се насочиха към малкото градче Рудскоген в Норвегия. Ежегодно тук се събират над 50 хиляди човека, за да се насладят на чисто и неподправено тридневно автомобилно шоу.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Borislav Popov
    Отговор
    1 10:29  06.08.17
    Там не са ли вече на електрички бе ? НОРВЕГИЯ: само ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, забрани коли на бензин и дизел Норвегия забрани коли на бензин и дизел от 2025 г. В тази държава ще се продават само електромобили. През 2014 г в Норвегия, която е с 5 милиона население са купени 18 000 електрически автомобила, а през 2015 г 26 000. Годишно Норвегия ще инвестира по 450 млн. евро за закупуване на електрически коли.

    Коментиран от #2, #3, #4

  • гост
    Отговор
    2 14:44  06.08.17

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    И що си мислиш , че такива състезания няма да са с електромобили след 5-6 години . Тях даже няма нужда да ги "произвеждат" гаражно , те фабрично са си по 800-1000 коня ?
  • гост
    Отговор
    3 14:50  06.08.17

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    https://www.youtube.com/watch?v=6PhNHYgpiU8 Нещо друго ?
  • гост
    Отговор
    4 14:59  06.08.17

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    На Тесла С за половин час софтуерно могат да се добавят 300-350 коня , което значи към 1100 общо , а като оголиш купето се свалят над 250 кг. Естествено батерията свършва по-бързо и и се намалява живота , ама нали няма да ме убеждаваш , че тия от видеото карат по 100-200 000 км ?

Напиши коментар:


Публикувай