Странните сезони и "белите нощи" в скандинавските страни се отразяват на местните по един специфичен начин. В автомобилен план това означава - коли произведени в гаражни условия със средна мощност от около 800 конски сили независимо от дисциплината, за която са предназначени. Тайм атак или дрифт? Няма значение, стига радиатора да е релокиран в багажника за по-добро разпределение на тежестта. Точно тази сцена побърка феновете на автомобилите и хора от целия свят се насочиха към малкото градче Рудскоген в Норвегия. Ежегодно тук се събират над 50 хиляди човека, за да се насладят на чисто и неподправено тридневно автомобилно шоу.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Borislav Popov
НОРВЕГИЯ: само ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, забрани коли на бензин и дизел
Норвегия забрани коли на бензин и дизел от 2025 г. В тази държава ще се продават само електромобили. През 2014 г в Норвегия, която е с 5 милиона население са купени 18 000 електрически автомобила, а през 2015 г
26 000. Годишно Норвегия ще инвестира по 450 млн. евро за закупуване на електрически коли.
Коментиран от #2, #3, #4
10:29 06.08.2017
2 гост
До коментар #1 от "Borislav Popov":
И що си мислиш , че такива състезания няма да са с електромобили след 5-6 години . Тях даже няма нужда да ги "произвеждат" гаражно , те фабрично са си по 800-1000 коня ?14:44 06.08.2017
3 гост
До коментар #1 от "Borislav Popov":
https://www.youtube.com/watch?v=6PhNHYgpiU8Нещо друго ?
14:50 06.08.2017
4 гост
До коментар #1 от "Borislav Popov":
На Тесла С за половин час софтуерно могат да се добавят 300-350 коня , което значи към 1100 общо , а като оголиш купето се свалят над 250 кг. Естествено батерията свършва по-бързо и и се намалява живота , ама нали няма да ме убеждаваш , че тия от видеото карат по 100-200 000 км ?14:59 06.08.2017