26 648 24

Как се прави нова S-Klasse от стара

Георги Касабов

Поръчковите каросерии открай време са смятани за белег на изключително богатство и престиж. В изработката им са влагали усилия, време и талант някои от най-прочутите дизайнери и занаятчии в историята.

Остатъци от тези традиции са оцелели и до днес, но за направената на ръка каросерия вече не са нужни куп пари - особено в държави, където трудът струва по-малко, отколкото разликата в цената между две поколения на стар модел като Mercedes-Benz S-Klasse.

Ако се съди по тези снимки, в Русия не е особено трудно или скъпо да се намери майстор, който да преработи стар W140 във W221 или дори W222. Някои от получените резултати са сполучливи, други - не чак толкова, но във всеки случай жаждата за показност е утолена.

Съществува дори рецепта за подмладяване на W126!



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • AMG
    Отговор
    1 09:51  08.08.17
    Ужас

    Коментиран от #13

  • ЕСТЕТ
    Отговор
    2 10:02  08.08.17
    Това е пълна подигравка с техниката! Предизвиква смях и жал в мен! Напълно опорочени мпс-та! Превърнати са в баХмобили!!!!!!!!!!
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    3 10:06  08.08.17
    Сделано в СССР! Ушанките са съсипали всичко, до което се докоснат!

    Коментиран от #6

  • кроко
    Отговор
    4 10:42  08.08.17
    Ушанките : Може да сме въшкари, ама сме тежкари !

    Коментиран от #18, #20


  • Кофти
    Отговор
    5 10:44  08.08.17
    Квазимодо....
  • stukar
    Отговор
    6 10:50  08.08.17

    До коментар #3 от "Пазарен Либерализатор":

    Хайде, хайде! Има и една полска и една украинска (поне). Не че и там не си личи гопнишкия манталитет, ама...
  • Ужас
    Отговор
    7 10:56  08.08.17
    Абсолютна цигания и кич в който няма и много смисъл, W221 вече може да се намери за 10к ерво, ще купиувам аз кола за 5к евро и ще правя циганйи по нея за 2к вместо направо да си взема следващия модел. А специлно за тунинг върху W140 тези трябва да ги убият с камъни, това е най красивата S класа която според мен ще стане класика и от един момент нататък цените ще тръгнат нагоре.

    Коментиран от #12

  • гамена
    Отговор
    8 11:07  08.08.17
    Сватбарската много добре изглежда...а бе W140 е желязна машина особено ако е S500
  • ААее
    Отговор
    9 11:27  08.08.17
    Пълна Цигания !!

    Коментиран от #11

  • Мартин
    Отговор
    10 11:32  08.08.17
    Не трябва да си много акълест да съсипеш W126 по този грозен начин. Иначе в някои нещата пределно зле. Но W140 е достатъчно красив автомобил, че да го съсипваш с визия W221 ...
  • бай Иван
    Отговор
    11 11:50  08.08.17

    До коментар #9 от "ААее":

    На Мерцедес това им е клиентелата.
  • Не на спекулантите
    Отговор
    12 12:26  08.08.17

    До коментар #7 от "Ужас":

    На кое ще тръгне цената нагоре бе? На W140? Гледал ли си какво се продава в България от модела в диапазона 3-30000лв? Убити от каране ръждясали консерви, с течащи двигатели без компресия, дупки от ръжда навсякъде, ритащи скоростни кутии и люлеещо окачване. Знаете ли, че този модел е най-скъпата S-класа за поддръжка, проверете цените на оригиналните части при дилърите. Ремонт на предница с оригинални части в официалния сервиз е близо 10000лв, за сравнение рециклиране на 4-те въздушни възглавници за W220 и W221 е 1000лв. Ремонт на двузоновия климатроник е 3500лв и почти никъде не се навиват да го правят, работата е ужасно много. Ел. инсталацията е изпълнена от кабели с ронеща се изолация, късо съединение и дори самозапалване е нещо обичайно. И като добавим, че това са коли на по 1-2 милиона км. постоянно трябва да се поправя нещо. Накрая се появяват разни мекерета-прекупвачи, купуват грохнали 140-ки по 2-3000лв и ги препродават като уникати по 20-30000лв, стоят 4-5г. по обявите и айде пак на вторичните. Не се лъжете, уникати W140 в България няма, това вече е музеен експонат, тези по улиците са в период на полуразпад.
  • АМГ Фен
    Отговор
    13 13:52  08.08.17

    До коментар #1 от "AMG":

    Колега ,взе ми думите от устата!
  • Бай Тошо
    Отговор
    14 14:04  08.08.17
    Мечока е най респектиращ и красив от цялата гама на S класата Това е пълна гавра с хубавите машини, само човек на шише и повече водка би съсипал такава кола
  • Евлампи
    Отговор
    15 14:11  08.08.17
    Евразийците все гейропски коли искат. Защо ли. Защото за некадърни п..расти.
  • БЕНЦ
    Отговор
    16 15:02  08.08.17
    тия пишман изработки за рекорд на гинес по унищожаване на класики.
  • НикиД
    Отговор
    17 15:20  08.08.17
    само в Русия могат да бъдат открити по-големи малоумници и комплексари от България. явно в тези страни комунизмът е оставил най-тежки и незаличими увреждания.
  • 18 16:13  08.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    19 18:34  08.08.17
    W126 да го направили грозен ужасно много, това ми е любимия модел от марката.
  • 20 18:53  08.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Нафарфорий
    Отговор
    21 19:25  08.08.17
    Теа само Кимчо може да си ги е поръчал вижте в Северна Корея има даже баничарка х5-ца!!!!!!!!!!!
  • ГЕЮ
    Отговор
    22 20:43  08.08.17
    Толкова много ?
  • ГОст
    Отговор
    23 06:22  09.08.17
    То пък оригиналите са толкова красиви, че окото ми не смогва да се нарадва....
  • Балъци сте!
    Отговор
    24 16:39  09.08.17
    Аххахахахахахах W140 красива кола иааахахаххахаа 😂😂😂

Напиши коментар:


Публикувай