8 Август, 2017 11:36 5 812 29

Renault-Nissan изпревари VW и Toyota

  • продажби-
  • автомобили-
  • renault-nissan-
  • volkswagen-
  • toyota-
  • general motors
Renault-Nissan изпревари VW и Toyota - 1

Статистическите данни, касаещи продажбата на нови автомобили за първото полугодие от 2017-а са истинска изненада за мнозина, но според специалисти това бе очаквано. Данните показват, че алианса Renault-Nissan е успял да изпревари дългогодишните лидери Volkswagen и Toyota.

Така за първите шест месеца от годината френско-японският алианс е най-големият автомобилен производител с продажби от 5 267 791 автомобила. Лидерът от 2016-а - Volkswagen е успял да продаде за първите шест месеца от годината 5 155 600 нови коли, а японците от Toyota са реализирали на пазара 5 130 000 возила.

Четвъртото място е за продължаващия да губи позиции General Motors. Продажбите на американците за първото полугодие на 2017-а се изчисляват на 4.7 млн автомобила. Успехът на Renault Nissan се дължи и до голяма степен на присъединяването през миналата година на марката Mitsubishi.

Иначе, продажбите на Renault са нараснали с 10.4% (1 879 000 коли) спрямо аналогичния период на 2016-а (в това число влизат и автомобилите с емблема на Dacia), а тези на Nissan - с 5.6% (2 894 488 коли). За първото полугодие на годината са продадени и 494 303 автомобила Mitsubishi, което е ръст с 2.4%.

Генералният директор на Алианса Карлос Гон заяви, че амбициите са този ръст да продължи и Renault-Nissan да запази лидерската си позиция и в края на годината. През миналата година Renault-Nissan зае третата позиция след VW и Toyota, а до 2008-а, в течение на 70 години, неизменният лидер беше GM.

След това японците от Toyota успяха да изпреварят General Motors, като задържаха лидерството до 2016-а, като отстъпиха на GM само през 2011 година заради проблеми с производството си, следствие от земетресенията в Япония. През 2016-а VW, въпреки грандиозния дизелов скандал в края на 2015-а, успя да заеме лидерската позиция.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    8 14 Отговор
    Мицубишито им помогна много, дръпна ги напред !
  • 2 Megane

    32 5 Отговор
    Dacia-та ги дърпа по-скоро
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Lancera

    9 3 Отговор
    Единственото свестно митсубиши - лансър ево, веч го няма.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 гост

    13 7 Отговор

    До коментар #4 от "Lancera":

    Мицубиши беше купено заради електрическите му модели , колкото и да ти е неприятно . Това е единствената японска компания , която като Нисан залагаше на електромобилите . Тойота и Хонда заложиха на хибриди и водородни автомобили , което ще им коства между 7 и 10 г изоставане , което в най-добрия случай ще означава сериозно намаление на продажбите , а такива като Мазда , Субару и Сузуки , дето си мислеха , че още 50 г ще правят ДВГ вече единствения изход е да се оглеждат за това кой ще ги купи .

    Коментиран от #15

  • 6 Бай Киро

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Lancera":

    Не съм съгласен аз съм много доволен от този модел.
    Mitsubishi SRK-100ZR-S / FDC-100VNP
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 RAV4

    9 22 Отговор
    Нищо не може да бие технологиите на Тойота. Направете сравнение между автомобилите на Тойота и Нисан ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН КЛАС и тогава пишете.

    Пълни глупости!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Радко

    18 10 Отговор
    Дай да ми обясниш за технологиите на тойота, че нещо явно съм много задръстен??
    На европейския пазар са пълна нула по продажби, смешниците. Не могат да покрият евро 6 нормите за дизелов двигател та им се наложи да монтират в Авенсис двулитровия дизел 135KW на БМВ да могат да съществуват на европейския пазар!
    На същия пазар предлагат не особено атрактивните Ярис, Аурис/Корила, Авенсис. Рено предлага по добри коли в споменатите класове. Талисман безспорно е по-добър от Авенсис, Меган от Аурис и Клио от Ярис.
    Освен това в Европа едва ли ще видиш много Крузери 150 и 200, ако имат продажби все още..

    Коментиран от #13

  • 11 Рину

    3 7 Отговор
    Много е файско, а да попитам по колко унижения на 100 гори тази ш****а конфекция?
  • 12 Рено

    19 1 Отговор
    Плюйте си колкото искате, цифрите са факт! Рено попаднаха на прекрасен мениджър, да им е жив и здрав. Работят хората и вървят напред, пожелавам им успехи и в бъдеще.

    Коментиран от #27

  • 13 Do 10

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Радко":

    Явно наистина си много след като правиш сравнение между тях. Доста време ще им трябва на французите да стигнат японските

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #13 от "Do 10":

    Явно вече ги минаха , ако прочете статията и на Нисан и Мицубиши французи ли викаш , май си зле с географията , освен другото

    Коментиран от #16

  • 15 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Ти нямаш спирка с тези електрички! Моля те, не ни занимавай постоянно с болестната си зависимост!
    Субару, Сузуки и Мазда търсели кой да ги купи - това е поредния ти бисер и опашата лъжа!
    Я виж в САЩ, че Субару чупят всяка година рекорд след рекорд по продажби: http://www.auto-press.net/a:SUBARU-OF-AMERICA-%D0%A1-%D0%9D%D0%9E%D0%92-%D0%9D%D0%90%D0%99-%D0%94%D0%9E%D0%91%D0%AA%D0%A0-%D0%A0%D0%95%D0%97%D0%A3%D0%9B%D0%A2%D0%90%D0%A2-%D0%92-%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%90%D0%96%D0%91%D0%98%D0%A2%D0%95-%D0%97%D0%90-2015-%D0%B3-%D0%97%D0%90-%D0%A1%D0%95%D0%94%D0%9C%D0%90-%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%9D%D0%90-%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9D%D0%90-
    И викаш завалиите са го закъсали "яко", че нямат нито един електрически модел, а?
    Честно казано, фенщината ти граничи с болестно състояние!

    Коментиран от #20

  • 16 do 14

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Радко малко четеш момчето ми
    https://fakti.bg/avto/249017-avtomobilna-karta-na-sveta
  • 17 Уйчо

    14 2 Отговор
    Айде сега плюйте-колко били зле рената,на какво им приличала емблемата.Ама те не лъжат като VAG-галфоните с емисиите,с продажбите и т.н.Сигурно сте чели,че са лъгали и за продажбите с едни 800 000 коли само във Франция/то едва ли е било само там,де/.Така,че евтините шмекерлъци ВИНАГИ се наказват.То като се замислиш колко нови ФВ виждаш по улицата...Ами много малко.Хората вече и Шкодилаци и Сеати не купуват както преди.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    12 4 Отговор

    До коментар #17 от "Уйчо":

    Прав си,колега!Те ВАГените само проблеми правят.Вече са много зле...
  • 19 Еха

    7 6 Отговор
    Мене рено не ме кефи
  • 20 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Ще си поговорим пак след две три години , ако дотогава не се покриеш от срам де !

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Върви при темата с номероложката, тук нямаш работа. Там си обсъждайте пророчествата.
    Единствения, който трябва да се скрие, си ти и твоите опашати лъжи.
    Човек, който не е чувал за Айнщайн и сънува етер, няма какво смислено да каже!!!
  • 22 333

    3 0 Отговор
    Интересно е да се даде инфо къде се продават колите и съответно моделите. За японците е ясно че на европейския пазар не пеят в хора, а дърпат бройки в Америките. За Фауве е ясно, че основния пазар е Европа, но Рено как е? Щото те имат много силни продажби в Русия, знам ли от къде и с какво дърпат напред франсетата.

    Коментиран от #23

  • 23 Рено

    9 1 Отговор

    До коментар #22 от "333":

    Рено се кара в цяла Европа и най вече в бившите социалистически страни. Дачия много го дръпна напред. Карат се много и в арабския свят, а в Турция Рено е всяка втора кола. Също така и в латинска Америка. Вече почти в цяла Европа служебните автомобили са предимно Рено или Дачия.
  • 24 гост

    9 2 Отговор
    Аз карам рено от доста години и не мога да се оплача. Предпо1итам да карам нова кола рено вмесро стара и амортизирана ауди или друг уж премиум. Всеки си избира какви са му възможностите и какво може да си позволи. Но тези, които плюят по ползвателите и колите на рено, първо да се замислят дали човек с възможност за 30-40х.лв за автомобил е прост и глупав, за да се спре на марката.

    Коментиран от #25

  • 25 333

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Рено има логика да е на 1 място. Причините са две, визия и цена. Не е качество, а визия и цена. Нека не се залъгваме, всеки нов автомобил изкарва 200- 300 000 без драми, или поне не без такива които гаранцията да не покрива. В диапазона 30-40 000 са може би едно от най-разучните предложения, комбинирано с добър лизинг и нещата се получават. За тези пари ФВ не може да вземеш а японеца си е дърво, с остарели технологии, което е просто здраво, поради последното. Просто вижте един Сивик колко струва и го сравнете с Мегана. Разликата е брутална в пари, за нещо което щу върши езнаква работа. Накрая остава емблемата и либидото....
  • 26 guest

    3 1 Отговор
    Да не прозвучи грубо, но преди две седмици, когато излезе тази информация в друг подобен сайт, беше с брой продажби на отделните марки в алианса. И Нисан /без Инфинити и Митсубиши /е с почти един милион повече продадени, отколкото Рено с Дачия заедно.
  • 27 Уау

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Рено":

    а ти с тоя новия им мениджър да не сте си гадженца?

    Коментиран от #29

  • 28 Toto

    1 1 Отговор
    Абе да сте чули че субаро е собственост на хеви индъстри и затова го закъса и Тойота
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.